depriquote:Op zondag 10 maart 2013 21:07 schreef fratsman het volgende:
Ik was afwassen. Watskeburt? Vent er vandoor?
Oma uit ziekenhuis en nu vent weer in de put...benieuwd wat er zo gaat gebeuren...ouders/schoonouders of kind kunnen nog wat krijgen?quote:
Ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat ze vooral even met zichzelf bezig was.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat je zoiets niet doorhebt van je partner. Okè, dat je niet direct doorhebt dat iemand in een (zware) depressie zit, maar als je een beetje aandacht voor elkaar hebt en ook ècht naar elkaar luistert.. dan heb je toch wel door dat er iets niet goed zit? En dat een jaar lang.
nee, ze was zo erg met obese bezigquote:Op zondag 10 maart 2013 21:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat je zoiets niet doorhebt van je partner. Okè, dat je niet direct doorhebt dat iemand in een (zware) depressie zit, maar als je een beetje aandacht voor elkaar hebt en ook ècht naar elkaar luistert.. dan heb je toch wel door dat er iets niet goed zit? En dat een jaar lang.
Hij mag haar niet meer feedenquote:Op zondag 10 maart 2013 21:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat je zoiets niet doorhebt van je partner. Okè, dat je niet direct doorhebt dat iemand in een (zware) depressie zit, maar als je een beetje aandacht voor elkaar hebt en ook ècht naar elkaar luistert.. dan heb je toch wel door dat er iets niet goed zit?
En dat is dan Radmilo's favoriet? Hij is ook al besmet met het Arnie Oelewapper-kijkcijfer-virusquote:
Uhm, maar het speelde al ruim een jaar.. dus ook al voor Obese.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat ze vooral even met zichzelf bezig was.
In de therapie.quote:
De enige vrouw met 2 setjes schaamlippen... die vent ziet er nog steeds ruk uit trouwens...quote:
gast kan wel een strippenkaart zonnebank gebruikenquote:Op zondag 10 maart 2013 21:10 schreef Samson het volgende:
[..]
De enige vrouw met 2 setjes schaamlippen... die vent ziet er nog steeds ruk uit trouwens...
Je moet je helemaal inleven in de kandidaat...oh wacht, spriet Wendy versus dame van 161 kilo.....laat maar.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:09 schreef utrecht1970 het volgende:
Ik blijf wendt een hysterische presentatrice vinden. Met d,r wijffie en gilletjes
2 setjes is normaal hequote:Op zondag 10 maart 2013 21:10 schreef Samson het volgende:
[..]
De enige vrouw met 2 setjes schaamlippen... die vent ziet er nog steeds ruk uit trouwens...
Moet van de sponsor van de oogdruppels.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:11 schreef Cynix ® het volgende:
Krijgen ze een bonus per jankmomentje of zo?
Klopt. En dan ook nog eens flink in de schijnwerpers en complimentjes krijgen doet de rest.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Nu weet ik natuurlijk niet waarom die vent een depressie had/heeft, maar ik heb het idee dat je dat vaker ziet bij (dunnere) partners van obese mensen. Volgens mij is het ook verschrikkelijk leven met zo iemand. Vaak lui, niks doen/kunnen/willen, weinig ruggengraat, sociaal isolement en volgens mij ook een hele hoop gemanipuleer en gezeur. Volgens mij slepen ze je heel erg mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |