abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123869226
Wat ik al zei in vorige topic: Clasie is laatste tijd wel aan het choken. Veel gepruts achterin vooral waardoor er kansen ontstaan.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_123869233
Abracadabra, tapate guarra!
pi_123869290
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:32 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Immers heeft het hele seizoen niets aangetoond en hij staat er nog in.
En jij rekent Vormer af op die paar invalbeurten en wedstrijden? :')
Immers voegt inderdaad over het gehele seizoen te weinig toe, maar de laatste tijd speelt hij heel aardig en is er dus geen directe aanleiding voor je gezeik. Beetje triest dan wel.

Vormer reken ik er op af dat hij nú z'n muil opentrekt. Ik vind ook dat hij meer kansen zou mogen krijgen, daar niet van, maar dat moet je nu niet in je favoriete limboblaadje gaan droppen. Dat hij tot nu toe niets heeft laten zien is geen reden om hem als voetballer af te rekenen; ik hou hem er zelfs gráág bij, maar het zorgt er wel voor dat hij momenteel weinig recht van spreken heeft.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_123869297
quote:
Boëtius kijkt nu net alsof Joris hem vol van achter pakt
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_123869304
quote:
Deze in de OP in plaats van dat lelijke ondershirt ^O^
pi_123869338
FF een vraag: hoe gaat het met Singh? Doet die het nog aardig op trainingen/wedstrijden?
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_123869378
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:39 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Boëtius kijkt nu net alsof Joris hem vol van achter pakt, en hij daar heel verbaasd over is
_O-

Pel kijkt als een godvader ^O^
pi_123869386
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:39 schreef Aloulou het volgende:
FF een vraag: hoe gaat het met Singh? Doet die het nog aardig op trainingen/wedstrijden?
Daar kun je niet op bouwen. Misschien als we voorstaan een keer weer invallen. Only Singh when you're winning.
  Moderator zondag 10 maart 2013 @ 15:41:02 #10
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_123869389
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:32 schreef Zaran het volgende:

[..]

Het zijn zeker geen ingenieurs of advocaten die elkaar de hersens inslaan in de legioenzaal en altijd de confrontatie met de politie* Zaran opzoeken
Ze komen uit alle lagen :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_123869410
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:39 schreef Aloulou het volgende:
Die zal volgend seizoen wel verhuurd worden aan Willem 2 -O-
pi_123869438
waarom moet er in godsnaam OPEL op dat shirt staan én een logo.
Doe gewoon alleen het logo
pi_123869449
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
Daar kun je niet op bouwen. Misschien als we voorstaan een keer weer invallen. Only Singh when you're winning.
Niet echt een goede aankoop dus? Of heeft wel wat waardoor hij met de tijd wel een basisspeler zou kunnen worden?
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_123869450
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:38 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Immers voegt inderdaad over het gehele seizoen te weinig toe, maar de laatste tijd speelt hij heel aardig en is er dus geen directe aanleiding voor je gezeik. Beetje triest dan wel.

Vormer reken ik er op af dat hij nú z'n muil opentrekt. Ik vind ook dat hij meer kansen zou mogen krijgen, daar niet van, maar dat moet je nu niet in je favoriete limboblaadje gaan droppen. Dat hij tot nu toe niets heeft laten zien is geen reden om hem als voetballer af te rekenen; ik hou hem er zelfs gráág bij, maar het zorgt er wel voor dat hij momenteel weinig recht van spreken heeft.
Het is gewoon een strijd die Vormer niet kan winnen. Immers kan zo slecht spelen als ie wil, banken hoeft ie niet (zie periodes 1e seizoenshelft) Ik zou ook niet blij zijn met zo'n situatie.

De enige reden dat ie zoveel (onverdiend) krediet heeft is omdat het een soort speler is die mensen zo graag succesvol zou willen zien bij Feyenoord. Als ie een uitstraling Bruins, Cabral of Achahbar had speelde ie niet.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  zondag 10 maart 2013 @ 15:44:54 #15
383168 Mr.Smokey
Who else nigga
pi_123869555
Vond sexy Lexie wel goed spelen vandaag
Ride Or Die Lalalalalalalala
pi_123869558
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:42 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]
Als ie een uitstraling Bruins, Cabral of Achahbar had speelde ie niet.
Dat is het hem juist. Lex kan met passjes strooien en duels winnen tot hij erbij neervalt, volgens mij is het juist zijn uitstraling die hem tegen zit. Lex doet het helemaal niet zo onverdienstelijk als velen vinden, of beter gezegd, zoals velen wìllen vinden.
  zondag 10 maart 2013 @ 15:45:15 #17
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_123869568
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:42 schreef shaderon het volgende:
waarom moet er in godsnaam OPEL op dat shirt staan én een logo.
Doe gewoon alleen het logo
Of alleen OPEL. En als je het beide doet, gewoon met dat platte lettertype.
pi_123869587
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:42 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Niet echt een goede aankoop dus? Of heeft wel wat waardoor hij met de tijd wel een basisspeler zou kunnen worden?
Gewoon te licht lijkt me. De paar wedstrijden die hij speelde ontbrak het eigenlijk overal wel een beetje aan. Elabdellaoui/Singh is van zelfde laken een pak.
pi_123869590
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:42 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Het is gewoon een strijd die Vormer niet kan winnen. Immers kan zo slecht spelen als ie wil, banken hoeft ie niet (zie periodes 1e seizoenshelft) Ik zou ook niet blij zijn met zo'n situatie.

De enige reden dat ie zoveel (onverdiend) krediet heeft is omdat het een soort speler is die mensen zo graag succesvol zou willen zien bij Feyenoord. Als ie een uitstraling Bruins, Cabral of Achahbar had speelde ie niet.
Zal best. Feit is dat hij de afgelopen tijd aardig is gaan spelen. Feit is dat je als trainert ook de balans in je selectie moet behouden. Feit is ook dat we ons aan het melden zijn om het kampioenschap. Dit is niet het moment om te wisselen. Dit is niet het moment om te bitchen. Dit is het moment om met z'n allen vol de mouwen op te stropen en de schouders er onder te zetten. Niet lullen maar poetsen. In de voorbereiding op volgend seizoen kun je dan je scheur eens opentrekken en eventueel vertrekken.
pi_123869607
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:45 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]

Dat is het hem juist. Lex kan met passjes strooien en duels winnen tot hij erbij neervalt, volgens mij is het juist zijn uitstraling die hem tegen zit. Lex doet het helemaal niet zo onverdienstelijk als velen vinden, of beter gezegd, zoals velen wìllen vinden.
Breedtepassjes ja. :'(
En die duels vallen eigenlijk best mee, zeker luchtduels, om de een of andere reden lijkt ie (zelfs met z'n lengte) bang in de lucht en doet ie maar wat.
pi_123869617
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:45 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Zal best. Feit is dat hij de afgelopen tijd aardig is gaan spelen. Feit is dat je als trainert ook de balans in je selectie moet behouden. Feit is ook dat we ons aan het melden zijn om het kampioenschap. Dit is niet het moment om te wisselen. Dit is niet het moment om te bitchen. Dit is het moment om met z'n allen vol de mouwen op te stropen en de schouders er onder te zetten. Niet lullen maar poetsen. In de voorbereiding op volgend seizoen kun je dan je scheur eens opentrekken en eventueel vertrekken.
QFT
pi_123869629
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:45 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Gewoon te licht lijkt me. De paar wedstrijden die hij speelde ontbrak het eigenlijk overal wel een beetje aan. Elabdellaoui/Singh is van zelfde laken een pak.
Spreekwoordelijk dan he?! :o !
pi_123869634
quote:
Zal best. Feit is dat hij de afgelopen tijd aardig is gaan spelen.
Dat vind ik eigenlijk niet.
pi_123869656
Over dat shirt: Hebben ze niet overwogen om het logo op voorkant en de naam op de achterkant te zetten? Lijkt me toch een mooiere constructie eigenlijk.
pi_123869665
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:46 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Dat vind ik eigenlijk niet.
Dan wíl je dat ook gewoon niet zien.
  zondag 10 maart 2013 @ 15:48:14 #26
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_123869699
quote:

[..]

Deze post.
pi_123869706
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:47 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Dan wíl je dat ook gewoon niet zien.
Het liefste wat ik zou willen is dat Feyenoord een goede nummer 10 had.
Het positiefst wat ik er van kan maken is dat hij sinds de winter minder slecht is geworden.
pi_123869712
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
Over dat shirt: Hebben ze niet overwogen om het logo op voorkant en de naam op de achterkant te zetten? Lijkt me toch een mooiere constructie eigenlijk.
2 kanten vol shit plempen voor 1 betaling :')
Ga snel fietsen.

Bwin komt voor 8 miljoen op de achterkant te staan ^O^
pi_123869715
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:46 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Spreekwoordelijk dan he?! :o !
Als je die twee tegelijk in je team hebt, dan heb je de poppen aan het dansen.
  zondag 10 maart 2013 @ 15:48:35 #30
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_123869721
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
Net zoals vroeger met Stad Rotterdam en Fortis O+
pi_123869746
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:48 schreef De_Pel het volgende:

[..]

2 kanten vol shit plempen voor 1 betaling :')
Ga snel fietsen.

Bwin komt voor 8 miljoen op de achterkant te staan ^O^
In dromenland zeker. :P Maar goed, shirt van volgend seizoen lijkt sowieso nergens op dus die ga ik in geen 100 jaar kopen. :P
pi_123869762
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
In dat geval lijkt het me niet slim Vormer te laten gaan, ook als Clasie blijft. Zodra Clasie/Vilhena uitvalt heb je dan gelijk 3 niveau's minder met Singh die een van hen moet gaan vervangen. Ik weet niet of er nog andere talenten (controlerende middenvelders) in de jeugd rondlopen die eraan zitten te komen..
pi_123869766
quote:

[..]

Amen.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_123869809
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:48 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Als je die twee tegelijk in je team hebt, dan heb je de poppen aan het dansen.
:'( :'(
Spreekwoordelijke poppen? :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_123869856
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Het liefste wat ik zou willen is dat Feyenoord een goede nummer 10 had.
Het positiefst wat ik er van kan maken is dat hij sinds de winter minder slecht is geworden.
Vandaag speelde Immers best goed. Zeker eerste helft een goede helft neergezet. Veel minder (lullig) balverlies bijv. Mooie opening nog 2 keer. Dit seizoen gewoon laten staan en volgend seizoen de andere opties bekijken....Vilhena die doorgroeit zou ik graag vanaf volgend seizoen ook vaker op 10 zien in de voorbereiding. Moet je wel een Vormer behouden zodat hij naast Clasie kan spelen bijv.
pi_123869882
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:49 schreef Aloulou het volgende:

[..]

In dat geval lijkt het me niet slim Vormer te laten gaan, ook als Clasie blijft. Zodra Clasie/Vilhena uitvalt heb je dan gelijk 3 niveau's minder met Singh die een van hen moet gaan vervangen. Ik weet niet of er nog andere talenten (controlerende middenvelders) in de jeugd rondlopen die eraan zitten te komen..
Als hij echt zo nodig weg wil, moeten we hem gewoon lekker verkopen.
Toch weer een meloentje winst pakken op een transfervrije spelert.
Ik zou hem ook liever houden, maar beter dat dan onrust in je selectie.
pi_123869994
Precies, met alle respect maar Vormer moet wel z'n plaats weten. Als hij dan zo snel al opgeeft, zit er gewoon geen goede kop op en is Roda/Groningen ook gewoon maximaal haalbare voor hem. Geen schande natuurlijk maar hij is niet groter dan Feyenoord.
pi_123870049
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:51 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Vandaag speelde Immers best goed. Zeker eerste helft een goede helft neergezet. Veel minder (lullig) balverlies bijv. Mooie opening nog 2 keer. Dit seizoen gewoon laten staan en volgend seizoen de andere opties bekijken....Vilhena die doorgroeit zou ik graag vanaf volgend seizoen ook vaker op 10 zien in de voorbereiding. Moet je wel een Vormer behouden zodat hij naast Clasie kan spelen bijv.
Hij wordt ook wel iets beter de laatste tijd, maar toch blijf ik hem meer opvulling vinden dan een bepalende speler. Wat ik toch best een kwalijke zaak vind voor een nummer 10, wat mi toch wel de meest belangrijke positie van een elftal vind.
pi_123870088
Er schijnt dat een supporter van Feyenoord de vriendin van Vormer heeft geneukt. Wie?
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_123870101
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:56 schreef Muto het volgende:
Er schijnt dat een supporter van Feyenoord de vriendin van Vormer heeft geneukt. Wie?
Ik.
  zondag 10 maart 2013 @ 15:56:42 #41
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_123870104
quote:
Is die vriendin niet het nichtje van C_A toevallig?
pi_123870118
quote:
6s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:56 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ik.
Het feit dat ik als enige wist dat een Feyenoordsupporter haar had geneukt, zegt toch wel genoeg?
pi_123870125
quote:
HMF uiteraard.
  Moderator zondag 10 maart 2013 @ 15:57:23 #44
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_123870138
Ben ik de enige die bang is voor volgend jaar ?

'we' verkopen dalijk alle goede spelers, en bam.. weg kans op de 1e plek volgend jaar :/
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator zondag 10 maart 2013 @ 15:57:53 #45
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_123870169
quote:
_O-
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
  zondag 10 maart 2013 @ 15:58:07 #46
393923 DorperTed.
Lucius thx JR-Style-93
pi_123870181
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:57 schreef Jimbo het volgende:

'we' verkopen dalijk alle goede spelers, en bam.. weg kans op de 1e plek volgend jaar :/
Kampioen worden is de enige optie. Dan blijven de meesten wel.
Dat weet toch iedere boerenlul.
pi_123870184
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:56 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Is die vriendin niet het nichtje van C_A toevallig?
Niet weten hoe vrouwtje vormer / het nichtje van C_A er uit ziet :')
pi_123870190
Ik was er bij. Jammer van de ongeregeldheden.
http://www.l1.nl/112/2082(...)yenoord#.UTybT1duQ9Z

Verder: Feyenoord eerste helft stuk beter. Tweede helft heeft Feyenoord een paar keer geluk gehad.

Leuke wedstrijd om te zien, jammer van de rellen in en buiten het stadion. Met kettingsloten op elkaar inslaan, politie te paard die meerdere groepen hooligans uit elkaar moest drijven. En nee, ik beschuldig niet één supportersgroep.

Grgr, een zo objectief mogelijke ajacied.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_123870199
quote:

Ik denk dat het misschien nog best meevalt met de leegloop, met het oog op het WK in 2014.
Indi of de Vrij kan eventueel weg, is op te vangen door Kongolo.
  zondag 10 maart 2013 @ 15:58:50 #50
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_123870213
Dit zou Immers denk ik ook nog wel lukken. :')

Makkelijk scoren
pi_123870239
quote:

Waarom zouden we alle goede spelers verkopen?
pi_123870275
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:58 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Niet weten hoe vrouwtje vormer / het nichtje van C_A er uit ziet :')
Vrouw Vormer is niet verkeerd.. Goede kwaliteit, weet het
  Moderator zondag 10 maart 2013 @ 16:00:54 #53
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_123870307
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:59 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Waarom zouden we alle goede spelers verkopen?
nouja, clasie gaat misschien weg, bmi , de vrij.. zijn er al 3 welke gescout zijn door de engelsen.

Ik zie t wel gebeuren dat er 3-4 goede spelers weg zijn in de zomer/
pi_123870318

De FeyenoordCasuals dus.
pi_123870321
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:00 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Vrouw Vormer is niet verkeerd.. Goede kwaliteit, weet het
Het nichtje ook niet.

Vind roosje daar overigens wel als een vrij kansloos hockeysletje overkomen :X
pi_123870371
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:00 schreef Jimbo het volgende:

[..]

nouja, clasie gaat misschien weg, bmi , de vrij.. zijn er al 3 welke gescout zijn door de engelsen.

Waarom zou Geel daarmee akkoord gaan tenzij hoofdprijs?
Waarom zouden deze spelers hun basisplaats en WK op het spel willen zetten?
pi_123870372
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:58 schreef Neo-Mullen het volgende:

Verder: Feyenoord eerste helft stuk beter. Tweede helft heeft Feyenoord een paar keer geluk gehad.

Leuke wedstrijd om te zien, jammer van de rellen in en buiten het stadion. Met kettingsloten op elkaar inslaan, politie te paard die meerdere groepen hooligans uit elkaar moest drijven. En nee, ik beschuldig niet één supportersgroep.

Was het met losse Feyenoorders?
  zondag 10 maart 2013 @ 16:02:27 #58
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_123870393
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:02 schreef Muto het volgende:

[..]

Was weer poeha met FLKG inderdaad.
pi_123870418
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:02 schreef Muto het volgende:

[..]

Losse Feyenoorders? De rellen in het stadion zijn veroorzaakt door supporters uit Zuid Limburg die het midden in het Roda vak gingen provoceren.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_123870446
Tijd om gewoon hele tribunes ter beschikking van Feyenoord publiek te stellen.
  zondag 10 maart 2013 @ 16:03:51 #61
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_123870458
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Tijd om gewoon hele tribunes ter beschikking van Feyenoord publiek te stellen.
Variabel uitvak dit dat.
pi_123870473
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:02 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Losse Feyenoorders? De rellen in het stadion zijn veroorzaakt door supporters uit Zuid Limburg die het midden in het Roda vak gingen provoceren.
Roda'ers gingen met zichzelf vechten?
pi_123870531
Ruudjevormer8 twitterde op zondag 10-03-2013 om 16:01:42 Reactie op vele vragen: Ik heb zeker niet gezegd dat ik weg wil, ben juist vastbesloten om te slagen bij #Feyenoord. reageer retweet
pi_123870556
Geen een Feyenoordsupporter schijnt de vriendin van Vormer geneukt te hebben.
pi_123870563
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:04 schreef Muto het volgende:

[..]

Roda'ers gingen met zichzelf vechten?
Feyenoord supporters uit Zuid Limburg die in het vak van Roda supporters gingen provoceren. Beetje scheef getypt van mij, excusie :*
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 10 maart 2013 @ 16:06:23 #66
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_123870576
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Ruudjevormer8 twitterde op zondag 10-03-2013 om 16:01:42 Reactie op vele vragen: Ik heb zeker niet gezegd dat ik weg wil, ben juist vastbesloten om te slagen bij #Feyenoord. reageer retweet
Provinciekrantje wilde goedkoop scoren :')
pi_123870821
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Ben ik benieuwd hoe L1 aan dat bericht komt.
Indien juist neem ik alles uiteraard terug ^O^
pi_123871080
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:10 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Ben ik benieuwd hoe L1 aan dat bericht komt.
Indien juist neem ik alles uiteraard terug ^O^
- L1 heeft voetbalverslaggevers die boos zijn na vanmiddag en onzin schrijven
- Vormer heeft het wel gezegd en doet nu aan damage control

Maakt verder niet uit, ik zou er niet minder om juichen als hij scoort
pi_123871193
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:15 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Maakt verder niet uit, ik zou er niet minder om juichen als hij scoort
Dat lijkt me duidelijk.
Feyenoord > Spelers.
  zondag 10 maart 2013 @ 16:18:03 #70
357045 Grifte
Feijenoord
pi_123871209
Ruudje maakt de winnende vrije trap tegen NAC
  zondag 10 maart 2013 @ 16:26:37 #71
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_123871579
Twente Vitesse, doe maar lekker gelijkspelletje w/
pi_123872247
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:58 schreef Neo-Mullen het volgende:

Aangezien ik je objectiviteit op prijs stel hoop ik oprecht dat je ooit weer eens wedstrijden van je eigen club kunt bezoeken om echt voetbal te zien ipv feijenoord te moeten nareizen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_123872308
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:00 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Laten we hopen dat er 3-4 goede spelers vertrekken. Ik wil eindelijke wel eens van die schuld af.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  Moderator zondag 10 maart 2013 @ 16:42:58 #74
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_123872335
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:42 schreef eight het volgende:

[..]

Laten we hopen dat er 3-4 goede spelers vertrekken. Ik wil eindelijke wel eens van die schuld af.
en dan de resultaten volgend jaar? -O-

G P +/-
1 Ajax 26 54 34
2 PSV 26 53 52
3 Feyenoord 26 53 19
4 Vitesse 25 48 19

Hmmm , ik denk nog 3 weken tot we 1e staan :Y
pi_123872382
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:06 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Provinciekrantje wilde goedkoop scoren :')
L1 is onderdeel van de Telegraaf dus dat verklaard al een hoop. ;(
pi_123872462
Je krijgt nu twee zeer lastige wedstrijden achter elkaar. FC Utrecht (wel thuis) en daarna Heerenveen uit (die zijn momenteel in vorm). Ben benieuwd. Ik bekijk het wel per wedstrijd. Die eredivisie valt niet te voorspellen.
Feyenoord Rotterdam
pi_123872502
quote:
19s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:45 schreef Fuszy het volgende:
Je krijgt nu twee zeer lastige wedstrijden achter elkaar. FC Utrecht (wel thuis) en daarna Heerenveen uit (die zijn momenteel in vorm). Ben benieuwd. Ik bekijk het wel per wedstrijd. Die eredivisie valt niet te voorspellen.
Dat werd ook gezegd over het rijtje PSV, NEC, Roda.

Al moet ik toegeven dat ik op beiden, met name heerenveen, nog niet gerust ben -O-
pi_123872523
quote:
19s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:45 schreef Fuszy het volgende:
Afgelopen 2 wedstrijden waren toch ook lastig, NEC in vorm en Roda wat thuis moeilijk te verslaan is.
  zondag 10 maart 2013 @ 16:47:13 #79
357045 Grifte
Feijenoord
pi_123872526
Thuis moeten we gewoon elke tegenstander wegblazen, snap daar het minder aanwezig vertrouwen niet. Uit is een heel ander verhaal :P
pi_123872531
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:42 schreef Jimbo het volgende:

[..]

en dan de resultaten volgend jaar? -O-

G P +/-
1 Ajax 26 54 34
2 PSV 26 53 52
3 Feyenoord 26 53 19
4 Vitesse 25 48 19

Hmmm , ik denk nog 3 weken tot we 1e staan :Y
Gezien de huidige situatie zul je zult toch moeten verkopen om vooruitgang te boeken. Daarnaast hebben we in Vormer en Nelom al vervangers voor Clasie en BMI.
pi_123872536
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:46 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Dat werd ook gezegd over het rijtje PSV, NEC, Roda.

Al moet ik toegeven dat ik op beiden, met name heerenveen, nog niet gerust ben -O-
Alle wedstrijden zijn dan nu ook zwaar :P
Feyenoord Rotterdam
  zondag 10 maart 2013 @ 16:47:55 #82
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_123872563
De boys zullen na vandaag wel het één en ander te horen hebben gekregen van Koeman, mag je verwachten. Bijna geen 3 punten vandaag.
pi_123872565
Ben benieuwd hoe Feyenoord met de druk omgaat :)
pi_123872570
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:47 schreef Grifte het volgende:
Thuis moeten we gewoon elke tegenstander wegblazen, snap daar het minder aanwezig vertrouwen niet. Uit is een heel ander verhaal :P
Ik vertrouw er zeker wel in dat we kunnen en moeten winnen, maar FC Utrecht staat niet voor niks zo hoog. Dat het een walkover zal worden geloof ik niet.
Feyenoord Rotterdam
pi_123872599
quote:
19s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:48 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Ik vertrouw er zeker wel in dat we kunnen en moeten winnen, maar FC Utrecht staat niet voor niks zo hoog. Dat het een walkover zal worden geloof ik niet.
Ik maak me meer zorgen om de uit wedstrijd tegen heerenveen :{
pi_123872600
quote:

[..]

Vitesse thuis wordt dat ook nie
pi_123872608
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd hoe Feyenoord met de druk omgaat :)
Welke druk :? We staan 2de!
  zondag 10 maart 2013 @ 16:50:12 #88
357045 Grifte
Feijenoord
pi_123872655
quote:

[..]

Walk-over bedoel ik ook niet, maar punten verspelen in eigen huis is 'not dun'
pi_123872675
quote:
14s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:41 schreef eight het volgende:

[..]

Aangezien ik je objectiviteit op prijs stel hoop ik oprecht dat je ooit weer eens wedstrijden van je eigen club kunt bezoeken om echt voetbal te zien ipv feijenoord te moeten nareizen.
Ik woon ben elke week in Zuid Limburg, dus Roda is om de hoek. Ben vaak bij Ajax, maar ik vond PEC Zwolle het niet waard om naar toe te gaan, zodoende dat ik hier Feyenoord heb gezien ;)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_123872698
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:47 schreef eight het volgende:

[..]

Gezien de huidige situatie zul je zult toch moeten verkopen om vooruitgang te boeken. Daarnaast hebben we in Vormer en Nelom al vervangers voor Clasie en BMI.
Wat een onzin. Jij koopt ook geen nieuwe broek meer zolang je nog een hypotheek op je huis hebt staan? Feyenoord heeft momenteel geen directe noodzaak tot verkopen, daarbij worden die jongens eerder meer waard als ze mee mogen naar het WK. De CL halen levert gelijk al even veel op als zo'n toptransfer (of zelfs 2-3 redelijke transfers).
  zondag 10 maart 2013 @ 16:52:33 #91
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_123872759
Itt Ajax en PSV hoeven wij geen kampioen te worden. Het kan, en zolang het kan moet je er ook voor gaan, maar het is eerder een kwestie van mogen dan moeten. Als PSV geen kampioen wordt zitten ze nogal in de problemen.
  Moderator zondag 10 maart 2013 @ 16:53:29 #92
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_123872797
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:52 schreef Dekatria het volgende:
Itt Ajax en PSV hoeven wij geen kampioen te worden. Het kan, en zolang het kan moet je er ook voor gaan, maar het is eerder een kwestie van mogen dan moeten. Als PSV geen kampioen wordt zitten ze nogal in de problemen.
Ja, wat denk je als die wéér geen CL halen :')
4045
onlogisch
pi_123872827
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:52 schreef Dekatria het volgende:
Er is geen noodzaak, maar de belangen zijn wel GIGANTISCH.
Jongens die bijtekenen, jongens die willen komen, 15 miljoen CL-geld, transferwaarde van je selectie...

Als je nu kampioen wordt kun je direct weer definitief aanhaken bij de top, anders duurt dat mogelijk nog een paar jaar.
  zondag 10 maart 2013 @ 16:55:45 #94
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_123872887
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:54 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Er is geen noodzaak, maar de belangen zijn wel GIGANTISCH.
Jongens die bijtekenen, jongens die willen komen, 15 miljoen CL-geld, transferwaarde van je selectie...

Als je nu kampioen wordt kun je direct weer definitief aanhaken bij de top, anders duurt dat mogelijk nog een paar jaar.
We hebben nog gewoon schulden - we mogen onszelf nog gelukkig prijzen dat we überhaupt meedoen om de titel. Natuurlijk willen we terug bij de top enzo, maar dat we binnen 2 seizoenen nu gedeeld 2e staan is echt te bizar voor woorden.
  Moderator zondag 10 maart 2013 @ 16:56:15 #95
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_123872895
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:51 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Wat een onzin. Jij koopt ook geen nieuwe broek meer zolang je nog een hypotheek op je huis hebt staan? Feyenoord heeft momenteel geen directe noodzaak tot verkopen, daarbij worden die jongens eerder meer waard als ze mee mogen naar het WK. De CL halen levert gelijk al even veel op als zo'n toptransfer (of zelfs 2-3 redelijke transfers).
Jij vergeet een schuld van 11miljoen en een negatief eigen vermogen van 9 miljoen?

Ik denk dat Feyenoord er alles aan gelegen is om dat zo snel mogelijk op orde te krijgen. Een verkoop van een BMI, waarvan Kongolo al staat te wachten om hem op te volgen, draagt daar alleen maar een positieve bijdrage aan bij.
4045
onlogisch
pi_123872905
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:51 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Geen directe noodzaak is heel wat anders dan comfortabel achterover leunen en toekijken hoe de marktwaarde toeneemt.

Het ligt er maar net aan met welk bod ze komen. Als je genoeg geld in kas hebt kun je afwachten tot ze de hoofdprijs bieden maar dat is nu niet het geval.
Een redelijk goed bod betekend weg speler
pi_123873046
Hm. Kampioen worden de championsleage poet binnenhalen en BMI verkopen voor 15 miljoen

Dan zijn alle financiele problemen in 1 klap voorbij kunnen ze zelfs beginnen met het terugkopen van de 49% aandelen van de vrienden
  zondag 10 maart 2013 @ 16:59:20 #98
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_123873051
W Janssen bij Twente zonet :') en die wilden wij kopen?
pi_123873055
quote:
10s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:53 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dan kun je als inwoner van Eindhoven die niet van voetbal houdt beter verkassen
pi_123873094
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:59 schreef Dekatria het volgende:
W Janssen bij Twente zonet :') en die wilden wij kopen?
Goede vervanger voor Immers
pi_123873097
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:59 schreef arjan1212 het volgende:
Hm. Kampioen worden de championsleage poet binnenhalen en BMI verkopen voor 15 miljoen

Dan zijn alle financiele problemen in 1 klap voorbij kunnen ze zelfs beginnen met het terugkopen van de 49% aandelen van de vrienden
Waarom zou je dat willen :?
pi_123873114
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:00 schreef eight het volgende:

[..]

Waarom zou je dat willen :?
Omdat dat moet, dat is namelijk afgesproken met de Vrienden
pi_123873133
quote:
7s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:56 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Jij vergeet een schuld van 11miljoen en een negatief eigen vermogen van 9 miljoen?

Ik denk dat Feyenoord er alles aan gelegen is om dat zo snel mogelijk op orde te krijgen. Een verkoop van een BMI, waarvan Kongolo al staat te wachten om hem op te volgen, draagt daar alleen maar een positieve bijdrage aan bij.
Hebben we momenteel grote problemen om onze afbetalingen te voldoen dan?
Ergo, geen directe noodzaak. Bij het halen van CL kunnen we die schuld overigens in 1 klap afbetalen (waar ik nog altijd niet van uit ga btw). Bij een echt goed bod zal er inderdaad wel een transfer volgen maar weer 3-4 van de belangrijkste spelers wegdoen bij een 'aardig' bedragje zou ik onverstandig vinden.
pi_123873236
De Vrij moet je trouwens natuurlijk wel verkopen als hij niet bijtekent.
Maar je moet niet ten koste van alles zo snel mogelijk je schuld willen wegwerken.
Als er bijv. 5 voor BMI wordt geboden moet je ze gewoon een hand geven een een fijne reis terug wensen.
  zondag 10 maart 2013 @ 17:04:19 #105
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_123873245
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:01 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Ergo, geen directe noodzaak. Bij het halen van CL kunnen we die schuld overigens in 1 klap afbetalen (waar ik nog altijd niet van uit ga btw). Bij een echt goed bod zal er inderdaad wel een transfer volgen maar weer 3-4 van de belangrijkste spelers wegdoen bij een 'aardig' bedragje zou ik onverstandig vinden.
De ploeg gaat sowieso voor plek nummer 1, maar je moet er ook niet teveel op rekenen. Het zou prachtig zijn als het gebeurt (understatement) maar we moeten niet doen alsof het een ramp is als we het niet halen dit seizoen. We zijn geen PSV met een selectie van tig miljoen en een eeuwfeest.
  Moderator zondag 10 maart 2013 @ 17:05:30 #106
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_123873294
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:01 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Er is in die zin geen directe noodzaak. Maar een bedrag van 10 tot 15 miljoen voor BMI noem ik niet een "aardig bedrag" dat is gewoon een goed bedrag en dan is het een strik erom heen en brengen.
4045
onlogisch
pi_123873306
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:04 schreef Dekatria het volgende:

[..]

De ploeg gaat sowieso voor plek nummer 1, maar je moet er ook niet teveel op rekenen. Het zou prachtig zijn als het gebeurt (understatement) maar we moeten niet doen alsof het een ramp is als we het niet halen dit seizoen. We zijn geen PSV met een selectie van tig miljoen en een eeuwfeest.
Dat zeg ik toch?
Direct Europees blijft het hoofddoel, alles daarboven is bonus.
Ik reken nergens op, maar het zou natuurlijk werelds zijn, en lang niet alleen direct sportief.
pi_123873311
Voor 10 miljoen wordt BMI persoonlijk afgeleverd.
pi_123873319
Door mevrouw van Geel.
  zondag 10 maart 2013 @ 17:06:45 #110
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_123873333
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Door mevrouw van Geel.
Met dansje erbij.
pi_123873351
quote:
14s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:06 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Met dansje erbij.
en een afscheidswip.
pi_123873379
quote:
7s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:05 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Er is in die zin geen directe noodzaak. Maar een bedrag van 10 tot 15 miljoen voor BMI noem ik niet een "aardig bedrag" dat is gewoon een goed bedrag en dan is het een strik erom heen en brengen.
10 vind ik al vrij netjes, 15 is een toptransfer.
Ik geloof alleen niet dat er voor 3-4 spelers bedragen van 10 of meer geboden gaan worden, dus dan moet je gewoon maximaal 1 of 2 spelers verkopen.
De financien moeten het sportieve verlies echt ruimschoots afdekken ^O^
  zondag 10 maart 2013 @ 17:08:01 #113
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_123873386
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:05 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch?
Direct Europees blijft het hoofddoel, alles daarboven is bonus.
Ik reken nergens op, maar het zou natuurlijk werelds zijn, en lang niet alleen direct sportief.
Dat sowieso.
  zondag 10 maart 2013 @ 17:08:33 #114
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_123873415
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:07 schreef De_Pel het volgende:

[..]

10 vind ik al vrij netjes, 15 is een toptransfer.
Ik geloof alleen niet dat er voor 3-4 spelers bedragen van 10 of meer geboden gaan worden, dus dan moet je gewoon maximaal 1 of 2 spelers verkopen.
De financien moeten het sportieve verlies echt ruimschoots afdekken ^O^
Yellow zal wel verstandig genoeg zijn, lijkt me.
  Moderator zondag 10 maart 2013 @ 17:09:03 #115
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_123873431
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:08 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Yellow zal wel verstandig genoeg zijn, lijkt me.
Die wist babel te slijten aan liverpool voor 17. Dus met een BMI ofzo moet dat echt wel goed komen :D
4045
onlogisch
pi_123873458
Ik weet niet wat CL precies op zal leveren, hangt er ook van af of je de enige ben, maar als je daar direct 15 miljoen op pak ben je uit de schulden én kan je nog voor een paar miljoen versterken. Dan kun je echt zeggen: alleen toptransfers. Bij een toptransfer 75% aandelen kopen, 25% herinvesteren.
  zondag 10 maart 2013 @ 17:09:42 #117
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_123873461

Twente won destijds de strijd voor hem van Feyenoord. Lijkt wel alsof alles wat Twente van ons wil meteen geen pepernoot meer raakt _O-
pi_123873532
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:09 schreef Dekatria het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)-voor-open-doel.html

Twente won destijds de strijd voor hem van Feyenoord. Lijkt wel alsof alles wat Twente van ons wil meteen geen pepernoot meer raakt _O-
quote:
Video’s en samenvattingen van Eredivisie Live wedstrijden zijn gedurende de speelronde alleen te bekijken door Eredivisie Live GO abonnees. U dient hiervoor over een abonnement te beschikken en ingelogd te zijn.
:'(

Helaas geld het andersom ook: ze haalden Ruiz omdat ze er niet uitkwamen met de 3 zaakwaarnemers van Cissé die vervolgens bij ons z'n salaris niet eens waard is, laat staan die 3,5 miljoen.
  zondag 10 maart 2013 @ 17:12:15 #119
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_123873567
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:11 schreef De_Pel het volgende:

[..]

[..]

:'(

Helaas geld het andersom ook: ze haalden Ruiz omdat ze er niet uitkwamen met de 3 zaakwaarnemers van Cissé die vervolgens bij ons z'n salaris niet eens waard is, laat staan die 3,5 miljoen.
pi_123873610
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:09 schreef De_Pel het volgende:
Ik weet niet wat CL precies op zal leveren, hangt er ook van af of je de enige ben, maar als je daar direct 15 miljoen op pak ben je uit de schulden én kan je nog voor een paar miljoen versterken. Dan kun je echt zeggen: alleen toptransfers. Bij een toptransfer 75% aandelen kopen, 25% herinvesteren.
Volgens mij iets van 8 a 10 miljoen inschrijfgeld. Daarnaast kun je veel premies verdienen door bijv. punten te halen of te scoren.
pi_123873697
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:12 schreef Dekatria het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O- _O-
pi_123873714
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:09 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]

Munsterman zal wel helemaal gek worden _O- _O-
pi_123873726
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:15 schreef eight het volgende:

[..]

Munsterman zal wel helemaal gek worden _O- _O-
die is de wijk in joh
pi_123873728
met het hebben van een schuld is op zich niks mis zolang je maar aan je verplichtingen kan blijven voldoen. Mocht feyenoord het tempo waarmee het de schulden wil afbouwen verlagen zodat dat de sportieve prestaties ten goede komt dan moeten ze dat zeker overwegen
pi_123873931
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:12 schreef Dekatria het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O- _O- _O-
pi_123873982
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:13 schreef eight het volgende:

[..]

Volgens mij iets van 8 a 10 miljoen inschrijfgeld. Daarnaast kun je veel premies verdienen door bijv. punten te halen of te scoren.
Je vergeet de TV-gelden.
Is direct al een aantal miljoen, of het dubbele als je niet hoeft te delen.
pi_123874063
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:09 schreef De_Pel het volgende:
Voorronde doorkomen = 2,1 miljoen.
Startpremie = 8,6 miljoen.
Overwinning = 1 miljoen.
Gelijkspel = 500.000.
TV-gelden = ~ 7,5 miljoen, de helft als er 2 clubs meedoen.
pi_123874092
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:24 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

Voorronde doorkomen = 2,1 miljoen.
Startpremie = 8,6 miljoen.
Overwinning = 1 miljoen.
Gelijkspel = 500.000
TV-gelden = ~ 7,5 miljoen, de helft als er 2 clubs meedoen.
mooi man. feyenoord kan het alvast incalculeren
  zondag 10 maart 2013 @ 17:26:23 #129
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_123874116
quote:
6s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:25 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Goed idee, doen we alvast aankopen :7 ik bel Beenhakker alvast, hij heeft connecties enzo.
pi_123874118
quote:
6s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:25 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Voorronde doorkomen is zwaar hoor, kampioen worden gaat Feyenoord niet lukken.
pi_123874142
quote:
12s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:26 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Goed idee, doen we alvast aankopen :7 ik bel Beenhakker alvast, hij heeft connecties enzo.
Misschien heeft ie nog een paar Polen of Russen.
  zondag 10 maart 2013 @ 17:27:34 #132
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_123874159
quote:
12s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:27 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Misschien heeft ie nog een paar Polen of Russen.
Wanderson _O_
pi_123874254
Trots op Feyenoord. denk wel dat de joden er met het kampioenschap vandoor gaan. ogen net even wat stabieler. Maar hoe mooi, hoe mooi zou het zijn als we onze wedstrijdjes gewoon winnen, maakt niet uit hoe. Dromen mag altijd. O+
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_123874297
volgende week over ajax heen
31e over psv

dan geven we t niet meer weg
  zondag 10 maart 2013 @ 17:33:20 #135
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_123874350
quote:
10s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:53 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dan lezen we in 2014 dat de BNG weer meer krediet heeft verleend.
pi_123874358
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:31 schreef Insomnia_ het volgende:
31e over psv

31ste is wel Heerenveen-uit hoor.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_123874393
Kampioenuh *O* *O* *O*
* Verwijderd *
pi_123874401
quote:
31e over psv

Kijk maar eerst uit voor volgende week. :)
pi_123874414
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:33 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

31ste is wel Heerenveen-uit hoor.
Koeman een borreltje laten doen met die pannenkoek.
Immers djuricic onder de mat laten schoppen.

3 punten in de pocket ^O^
  zondag 10 maart 2013 @ 17:35:05 #140
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_123874429
Lekker man.

Limburg de gekste. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123874441
quote:
31e over psv

ik weet het echt niet, Utrecht thuis, Vitesse thuis, Heerenveen uit, dat kan je zo verliezen.
pi_123874443
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Feyenoord verliest niet meer thuis.
pi_123874448
quote:
14s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:35 schreef Caland het volgende:
Lekker man.

Limburg de gekste. _O-
Lekker gevochten ouwe reus?
* Verwijderd *
pi_123874450
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Iedereen grapt hier wel lyrisch, en langzaam sluipt er wat hoop en geloof in, maar je hoeft hier echt niemand te waarschuwen hoor :') Niemand hier die ook maar 1 wedstrijd makkelijk verwacht te winnen.
pi_123874453
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:34 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Koeman een borreltje laten doen met die pannenkoek.
Immers djuricic onder de mat laten schoppen.

3 punten in de pocket ^O^
Immers, Janmaat, Pelle, Clasie op scherp ;) ^O^
pi_123874462
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

halve seizoen al ja.
pi_123874508
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:35 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Iedereen grapt hier wel lyrisch, en langzaam sluipt er wat hoop en geloof in, maar je hoeft hier echt niemand te waarschuwen hoor :') Niemand hier die ook maar 1 wedstrijd makkelijk verwacht te winnen.
Ja, ik zit ook niet gerust voor volgende week met AZ - Ajax.

quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:35 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

halve seizoen al ja.
Toch blijf je het houden dat het iedere week verkeerd kan gaan.
  zondag 10 maart 2013 @ 17:37:42 #148
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_123874530
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:35 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Lekker gevochten ouwe reus?
Ik zou niet durven.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123874541
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Immers zie ik niet echt als een gemis. Clasie, die toch al een paar keer heel matig speelt de laatste tijd, kun je vervangen door Vormer. Een verdediging met De Vrij - Mathijsen - Indi - Nelom volstaat tegen de meeste tegenstanders evengoed. Pelle staat al 21 duels op scherp ofzo, die laat zich niet zomaar naaien.
pi_123874565
quote:
14s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:37 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik zou niet durven.
Er werd gesproken over rellen

zondag 10 maart 2013 @ 17:38:47 #151
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_123874568
Ouderwets billenknijpen weer, waar waren ze de tweede helft mee bezig joh :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 10 maart 2013 @ 17:39:35 #152
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_123874593
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ach wat gefrustreerde Limburgers omdat het hele stadion weer vol zat met Feyenoorders. Hou je toch wel. ^O^
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123874601
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:38 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Immers zie ik niet echt als een gemis. Clasie, die toch al een paar keer heel matig speelt de laatste tijd, kun je vervangen door Vormer. Een verdediging met De Vrij - Mathijsen - Indi - Nelom volstaat tegen de meeste tegenstanders evengoed. Pelle staat al 21 duels op scherp ofzo, die laat zich niet zomaar naaien.
Pelle zie ik nog wel eens geel krijgen voor een schwalbe, als ik eerlijk ben. Gaat veel te graag naar de grond als ik het zie.
pi_123874607
Maat van me zit vast, rond 3 uur gehoord, rond 5 uur nog vast.

Iets bekend over een bus?
pi_123874620
Ach, Feyenoord wint ook zijn slechte wedstrijden. De eredivisie blijft spannend.
  zondag 10 maart 2013 @ 17:40:55 #156
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_123874649
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:39 schreef tammepiet het volgende:
Maat van me zit vast, rond 3 uur gehoord, rond 5 uur nog vast.

Iets bekend over een bus?
Bus reed als protest tegen de combi direct naar het stadion en dat mag natuurlijk niet. ;(
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123874659
against modern football @@
  zondag 10 maart 2013 @ 17:41:45 #158
357045 Grifte
Feijenoord
pi_123874677
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, Feyenoord wint ook zijn slechte wedstrijden. De eredivisie blijft spannend.
Bedankt voor deze toevoeging.
pi_123874687
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:41 schreef Grifte het volgende:

[..]

Bedankt voor deze toevoeging.
Dank je.
pi_123874690
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Denk dat heel de top tot het einde met samengeknepen billen zit.
Iedereen die anders beweert doet aan grootspraak of is tot op het ziekelijke af arrogant.
pi_123874698
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:40 schreef Caland het volgende:

[..]

Bus reed als protest tegen de combi direct naar het stadion en dat mag natuurlijk niet. ;(
Waar staan ze?
  zondag 10 maart 2013 @ 17:43:15 #162
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_123874732
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:42 schreef tammepiet het volgende:

[..]

Waar staan ze?
Ik begreep dat ze gewoon weer terug zijn gestuurd naar Rotterdam.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 10 maart 2013 @ 17:43:19 #163
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_123874735
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:42 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Iedereen die anders beweert doet aan grootspraak of is tot op het ziekelijke af arrogant.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_123874761
Overigens staat twente - vitesse nog netjes 0-0.
Vitesse ondertussen met 3 centrumspitsen, een linksbuiten en een rechtsbuiten in een 3-2-5 fantasie-opstelling :')
pi_123874775
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:42 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Als ik eerlijk ben, zeg ik dat PSV de CL niet gaat halen, dat is al zeker voor de laatste speelronde. Ze moeten volgende week thuis tegen RKC, die zullen ze wel ''ruim'' winnen. Daarna moeten ze uit bij Roda JC wat een wedstrijd is dat Roda wel zijn kansen afmaakt.

Feyenoord & Ajax zullen het uit gaan vechten. Ben ik heilig van overtuig.
pi_123874794
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:44 schreef De_Pel het volgende:
Vitesse ondertussen met 3 centrumspitsen, een linksbuiten en een rechtsbuiten :')
Wel doelpuntje van die duitsers onterecht afgekeurd wegens buitenspel, janssen (die van twente) die voor leeg doel over schiet.. Ik kan prima leven met een 0-0
pi_123874811
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:44 schreef De_Pel het volgende:
Vitesse ondertussen met 3 centrumspitsen, een linksbuiten en een rechtsbuiten :')
Twente moet eigenlijk voor staan gezien al die grote kansen, heb je deze gezien?

zondag 10 maart 2013 @ 17:45:47 #168
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_123874824

Waar zijn de haters?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123874833
quote:
14s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:45 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Wel doelpuntje van die duitsers onterecht afgekeurd wegens buitenspel, janssen die voor leeg doel over schiet.. Ik kan prima leven met een 0-0
Lekker 0-0 houden, of eventueel Twente laten winnen. Ik vind Vitesse een gevaarlijker concurrent op dit moment.
  zondag 10 maart 2013 @ 17:46:48 #170
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_123874860
Zo heerlijk spannend deze competitie we gaan kut wedstrijden winnen. We zitten in een heerlijke flow ik krijg er een warm gevoel van.
Voor mij is dit seizoen al geslaagd maar die prijs pakken zou geweldig zijn.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_123874874
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:45 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Waar zijn de haters?
Daarvoor moet je bij Insomnia_ zijn, eind vorig topic volgens mij
  zondag 10 maart 2013 @ 17:47:21 #172
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_123874876
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Understatement.
pi_123874897
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:47 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Daarvoor moet je bij Insomnia_ zijn, eind vorig topic volgens mij
:W
pi_123874914
quote:

Voor mij is dit seizoen al geslaagd
Hoezo? Als je even niet uitkijkt, eindig je zomaar 3e/4e.
pi_123874933
quote:
Zo heerlijk spannend deze competitie we gaan kut wedstrijden winnen. We zitten in een heerlijke flow ik krijg er een warm gevoel van.
Seizoen is alleen geslaagd met een 1e plek. Al het andere zou een teleurstelling zijn.
  zondag 10 maart 2013 @ 17:49:19 #176
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_123874955
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:48 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Seizoen is alleen geslaagd met een 1e plek. Al het andere zou een teleurstelling zijn.
_O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 10 maart 2013 @ 17:49:38 #177
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_123874962
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:48 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

VBL / Het grote PSV-topic #707: PSV O+
pi_123874967
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:43 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik begreep dat ze gewoon weer terug zijn gestuurd naar Rotterdam.
Betreffende bus wordt nog vastgehouden.
  zondag 10 maart 2013 @ 17:50:05 #179
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_123874977
Sterf Vitesse.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123874986
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:49 schreef Caland het volgende:

[..]

_O-
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:49 schreef Dekatria het volgende:

[..]

:')
Jullie zijn op dit moment tevreden met 2e of 3e plek? :')
Hopelijk hebben de spelers een andere instelling.
  zondag 10 maart 2013 @ 17:50:33 #181
268260 Dr.Mikey
pi_123875002
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Hoezo? Als je even niet uitkijkt, eindig je zomaar 3e/4e.
Nee man.
R.I.P DTS.
  zondag 10 maart 2013 @ 17:50:40 #182
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_123875012
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:49 schreef tammepiet het volgende:

[..]

Betreffende bus wordt nog vastgehouden.
Overdreven gedoe.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator zondag 10 maart 2013 @ 17:50:44 #183
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_123875019
Ach weer relluh.. gezellig :')
pi_123875020
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:50 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Nee man.
Verklaart u nader.
pi_123875031
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:45 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Waar zijn de haters?

Haters gonna hate

Geweldige speler om in je team te hebben

doet precies waar we hem voor gehaald hebben

Roffelcopterlol _O-
  zondag 10 maart 2013 @ 17:51:07 #186
357045 Grifte
Feijenoord
pi_123875038
Lekkere stap omhoog Leroy / Luc :)
pi_123875044
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:50 schreef De_Pel het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Haters gonna hate

[ afbeelding ]
Geweldige speler om in je team te hebben[b]

[ afbeelding ]
[b]doet precies waar we hem voor gehaald hebben

[ afbeelding ]
Roffelcopterlol _O-
_O_
pi_123875057
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:50 schreef Caland het volgende:
Sterf Vitesse.
Vitesse komt er godverdomme de hele wedstrijd niet of nauwelijks aan te pas, niet dat Fc Twente nou zo geweldig speelt, alles mislukt daar, maar één kans en Vitesse staat op 0-1. :')

Blijven ze op slechts 2 punten achterstand staan. Ik ben er nog niet gerust op.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_123875087
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:51 schreef Grifte het volgende:
Lekker man, gewoon weer playoffs spelen en daarna weer naar letland of de faraoe eilanden _O_
pi_123875098
:r kakzooi, schijthomos :r
pi_123875123
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:51 schreef Grifte het volgende:
Jerson heeft wel een flinke stap omhoog gemaakt, in die woontoren van 'm :')
  Moderator zondag 10 maart 2013 @ 17:53:23 #192
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_123875132
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:52 schreef De_Pel het volgende:
:r kakzooi, schijthomos :r
Je we weten het, de joden hebben gewonnen vandaag :{w

en ja ik weet dat t daar niet over gaat
pi_123875137
Die bus staat vast, moest terug naar Rotterdam. Niet deelgenomen aan combi.

Onderweg vernielingen gepleegd. Bus moest stoppen. Supporters gevlucht, opgepakt door ME. Nu identificatie en kijken wie wat deed.

Kan later worden.
pi_123875182
quote:
wat moet ik daar eigenlijk? :')
pi_123875184
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:53 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Je we weten het, de joden hebben gewonnen vandaag :{w

en ja ik weet dat t daar niet over gaat
Heerlijk van PSV, maar met zowel ajax, als vitesse en utrecht 3 punten heeft het weekend na 14:15 toch een stukje glans verloren ;(
  Moderator zondag 10 maart 2013 @ 17:54:28 #196
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_123875185
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:53 schreef tammepiet het volgende:
Die bus staat vast, moest terug naar Rotterdam. Niet deelgenomen aan combi.

Onderweg vernielingen gepleegd. Bus moest stoppen. Supporters gevlucht, opgepakt door ME. Nu identificatie en kijken wie wat deed.

Kan later worden.
_O-
  Moderator zondag 10 maart 2013 @ 17:55:22 #197
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_123875221
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:54 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Heerlijk van PSV, maar met zowel ajax, als vitesse en utrecht 3 punten heeft het weekend na 14:15 toch een stukje glans verloren ;(
Geen zorgen meer over maken :) Feyenoord gaat niets meer verliezen dit jaar ^O^
pi_123875236
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:54 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Utrecht staat op 8 punten daar hoeven we toch geen rekening meer mee te houden voor onze klassering op de ranglijst?

Ben alleen nog niet gerust op Vitesse, zo'n lastig programma hebben zij ook niet meer.
  zondag 10 maart 2013 @ 17:56:09 #199
268260 Dr.Mikey
pi_123875245
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:53 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Jerson heeft wel een flinke stap omhoog gemaakt, in die woontoren van 'm :')
Mooie toren wel woon er vlakbij.
R.I.P DTS.
pi_123875263
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:55 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Geen zorgen meer over maken :) Feyenoord gaat niets meer verliezen dit jaar ^O^
Als dat zo zou zijn kan er ook echt niemand meer klagen ook, dan is het zo bizar dik verdiend. ^O^
Ik vrees met name Heerenveen uit en Vitesse thuis nog. ;(
  zondag 10 maart 2013 @ 17:56:49 #201
268260 Dr.Mikey
pi_123875269
Wij gaan voor eerste tweede derde plek.
Zo is het en niet anders.
R.I.P DTS.
pi_123875287
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:55 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Utrecht staat op 8 punten daar hoeven we toch geen rekening meer mee te houden voor onze klassering op de ranglijst?

Ben alleen nog niet gerust op Vitesse, zo'n lastig programma hebben zij ook niet meer.
Heb je gelijk in. Voor m'n gevoel staat utrecht nog dicht bij maar eigenlijk is dat al even niet meer zo :@
pi_123875289
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wij gaan voor eerste tweede derde plek.
Zo is het en niet anders.
pi_123875305
godver zo blijft vitesse veel te dichtbij
pi_123875326
We gaan voor de beker!!!

Ooh wacht...
* Verwijderd *
pi_123875351
Ik bedenk me net dat we voor de Willem v. Hanegemschaal nog een keer van PSV gaan winnen in augustus _O_
pi_123875374
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:59 schreef Muto het volgende:
Ik bedenk me net dat we voor de Willem v. Hanegemschaal nog een keer van PSV AZ gaan winnen in augustus _O_
pi_123875391
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:57 schreef Cara het volgende:
godver zo blijft vitesse veel te dichtbij
Feyenoord-Vitesse gaat wel een kraker worden.
Maar dat is vanaf nu eigenlijk iedere wedstrijd wel.
  zondag 10 maart 2013 @ 18:01:52 #209
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_123875469
Als Twente verliest ben je wel min of meer zeker van Europees voetbal.

Zoals een seniele dementerende man ooit zei: ieder nadeel heeft zijn voordeel.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123875497
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Rellen?

Ik weet wel dat de bus van een vriend van mij niet aangekomen is bij het stadion van Roda.

Belachelijk wel :Y
pi_123875506
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:01 schreef Caland het volgende:

Cruijff speelde ook in R'dam he.
  zondag 10 maart 2013 @ 18:02:59 #212
268260 Dr.Mikey
pi_123875508
Deze zomer maar een Pellé italie shirtje kopen om in te trainen.
R.I.P DTS.
pi_123875527
Trouwens, wel fijn dat voorronde CL nu wel dichterbij is omdat je nog PSV - Ajax krijgt.
pi_123875534
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:02 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Rellen?

Ik weet wel dat de bus van een vriend van mij niet aangekomen is bij het stadion van Roda.

Zat in dezelfde bus als mijn maat. Inlichtingen bij bureau naast de kuip, veranda ofzo.
pi_123875541
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 17:40 schreef Caland het volgende:

[..]

aha hij zit in die bus, dat zei hij er niet bij :') _O-
  zondag 10 maart 2013 @ 18:04:35 #216
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_123875570
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:02 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Rellen?

na de wedstrijd en de 0-1 waren er zo ongeveer overal opstootjes maar daar was deze bus niet bij uiteraard.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123875594
Best knap, niet scoren in een thuiswedstrijd tegen 3 verdedigers en 2 middenvelders :'(
pi_123875602
pi_123875610
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:00 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Feyenoord-Vitesse gaat wel een kraker worden.
Maar dat is vanaf nu eigenlijk iedere wedstrijd wel.
Een grotere kraker dan me lief is.

Eerlijk gezegd had ik de hoop dat Vitesse tegen die tijd al min of meer kansloos op de 5de of 6de plaats zou vertoeven. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat Vitesse zolang mee zou blijven doen om de bovenste plaatsen.
pi_123875614
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:03 schreef Muto het volgende:
Trouwens, wel fijn dat voorronde CL nu wel dichterbij is omdat je nog PSV - Ajax krijgt.
correct me if im wrong, maar met het oog op PSV - Ajax heb je vCL toch in eigen hand?
pi_123875620
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:05 schreef De_Pel het volgende:
Best knap, niet scoren in een thuiswedstrijd tegen 3 verdedigers en 2 middenvelders :'(
pi_123875626
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:03 schreef tammepiet het volgende:

[..]

Zat in dezelfde bus als mijn maat. Inlichtingen bij bureau naast de kuip, veranda ofzo.
wij worden op de hoogte gehouden op Facebook :D

Incl filmpjes :P
pi_123875627
Ik word wel een beetje moe van dat gelazer bij die uitwedstrijden iedere keer.
pi_123875639
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:01 schreef Caland het volgende:

Dan is een plek bij de beste 4 inderdaad nagenoeg zeker. Al zou een 4de plaats nu wel als een teleurstelling voelen.
  zondag 10 maart 2013 @ 18:06:20 #225
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_123875648
quote:
14s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:05 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Da's ook een kwaliteit.
  zondag 10 maart 2013 @ 18:06:36 #226
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_123875662
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:05 schreef WethouderHekking het volgende:
Ik word wel een beetje moe van dat gelazer bij die uitwedstrijden iedere keer.
Feyenoord is de enige club in dit land die overal massaal aanwezig is dan krijg je dat.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123875667
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:06 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Da's ook een kwaliteit.
Niemand overtreft Torres meer, dat is een ding wat zeker is.
pi_123875671
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:04 schreef Caland het volgende:

[..]

na de wedstrijd en de 0-1 waren er zo ongeveer overal opstootjes maar daar was deze bus niet bij uiteraard.
rare limbo's
* Verwijderd *
pi_123875685
iedere uitwedstrijd een thuiswedstrijd _O_
pi_123875696
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:05 schreef Cara het volgende:

[..]

correct me if im wrong, maar met het oog op PSV - Ajax heb je vCL toch in eigen hand?
Dat zeg ik, ja.
pi_123875719
TonStrooband twitterde op zondag 10-03-2013 om 17:32:43 Geweldig doek bij aankomst spelersbus #Feyenoord bij de Kuip na #rodFEY http://t.co/L7lAnguAJA reageer retweet
  zondag 10 maart 2013 @ 18:08:03 #232
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_123875731
Ton Strooband :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123875742
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:08 schreef Caland het volgende:
Ton Strooband :')
Dat wel.
pi_123875755
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:05 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Een grotere kraker dan me lief is.

Eerlijk gezegd had ik de hoop dat Vitesse tegen die tijd al min of meer kansloos op de 5de of 6de plaats zou vertoeven. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat Vitesse zolang mee zou blijven doen om de bovenste plaatsen.
Inderdaad :'(

quote:
Vitesse heeft nu 18 uitduels op rij gescoord. De beste reeks van alle Eredivisieclubs. Wilfried Bony scoort in zijn vijfde achtereenvolgende Eredivisieduel. Hij is tevens de eerste Vitesse-speler in vier Eredivisieseizoenen met een goal in Enschede.
  zondag 10 maart 2013 @ 18:08:47 #235
357045 Grifte
Feijenoord
pi_123875758
Wel prachtig spandoek
  zondag 10 maart 2013 @ 18:09:06 #236
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_123875775
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:07 schreef Muto het volgende:
TonStrooband twitterde op zondag 10-03-2013 om 17:32:43 Geweldig doek bij aankomst spelersbus #Feyenoord bij de Kuip na #rodFEY http://t.co/L7lAnguAJA reageer retweet
[ afbeelding ]
_O_ :D
pi_123875802
quote:
[ afbeelding ]
Wat een geniaal spandoek _O_
pi_123875810
quote:
[ afbeelding ]
:D
* Verwijderd *
pi_123875856
_O_ Kom op kastanje _O_
  Moderator zondag 10 maart 2013 @ 18:11:39 #240
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_123875885
quote:
[ afbeelding ]
_O_
  Moderator zondag 10 maart 2013 @ 18:12:28 #241
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_123875935
Fey-utr en fey-vit worden en knallers _O_

echt fucking veel zin in !
  zondag 10 maart 2013 @ 18:13:15 #242
130412 Katth
pi_123875971
Het "Schreuder" effect, gewoon doorgaan met verliezen :')
pi_123876007
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:12 schreef Jimbo het volgende:
Fey-utr en fey-vit worden en knallers _O_

echt fucking veel zin in !
True.

Toch wordt m'n grote boodschap er iets dunner dan gemiddeld van :'( :'( :'( !!
pi_123876045
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:13 schreef De_Pel het volgende:

[..]

True.

Ze mogen volgende week iig wel extra ambulances bij De Kuip zetten en ruimte vrijhouden op de hartafdelingen
  Moderator zondag 10 maart 2013 @ 18:15:32 #245
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_123876102
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:13 schreef De_Pel het volgende:

[..]

True.

Achter het team gaan staan, de kuip op zn vesten laten trillen en alles komt goed :Y.

Zn team hoort +-50.000 man zingen en schreeuwen. een beter gevoel kan je ze niet geven
pi_123876108
  Moderator zondag 10 maart 2013 @ 18:16:56 #247
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_123876161
quote:
14s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:14 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Ze mogen volgende week iig wel extra ambulances bij De Kuip zetten en ruimte vrijhouden op de hartafdelingen
Volgende week *O*

nu al zin in de verjaardag die om 5 uur begint erna :') Kom ik met mn dronken euforische kop binnenlopen, zo schoor als het kan.

Heuuuj oma, hoe ist dan.

Feyenoord gaat gewoon winnen, 3-1 zelfs !
  zondag 10 maart 2013 @ 18:17:08 #248
130412 Katth
pi_123876167
quote:
Meer van Fer :')
pi_123876183
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:17 schreef Katth het volgende:

[..]

Meer van Fer :')
Ik zie hem z'n leuter niet in een kleuter hangen hoor?
  zondag 10 maart 2013 @ 18:17:46 #250
130412 Katth
pi_123876193
Loooooooooooool kastanje
pi_123876198
Vergeten jullie trouwens niet dat het 12 mei moederdag is, dus na de wedstrijd eerst netjes naar moederlief toe hè
  zondag 10 maart 2013 @ 18:18:28 #252
130412 Katth
pi_123876224
quote:
14s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:17 schreef Bombvis het volgende:
Vergeten jullie trouwens niet dat het 12 mei moederdag is, dus na de wedstrijd eerst netjes naar moederlief toe hè
Ik wou mijn moeder meenemen, maar ze wou niet :'(
pi_123876270
quote:
:')

Ik zie het niet gebeuren als we de laatste dag nog meespelen :')
pi_123876289
quote:
[ afbeelding ]
:D
Feyenoord Rotterdam
pi_123876300
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:17 schreef Katth het volgende:
Loooooooooooool kastanje
:'( Lucky Vitesse :'(
  Moderator zondag 10 maart 2013 @ 18:20:06 #256
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_123876306
quote:
:') Das de laatste pot toch? Degene waarin we 1e worden.

Ik denk dat ik moederdag een weekje uitstel :')
pi_123876336
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:20 schreef Jimbo het volgende:

[..]

:') Das de laatste pot toch? Degene waarin we 1e worden.

Ik denk dat ik moederdag een weekje uitstel :')
De wedstrijd tegen Nac ja.. Dus niet Lurling's moeder toezingen, dat is niet aardig ;)
  Moderator zondag 10 maart 2013 @ 18:22:22 #258
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_123876409
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:20 schreef Bombvis het volgende:

[..]

De wedstrijd tegen Nac ja.. Dus niet Lurling's moeder toezingen, dat is niet aardig ;)
Ach, die van de scheids wel iig.

Tenslotte is elke scheids zn moeder een hoer, bij voorbaat al :Y
pi_123876436
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:22 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Niet zo respectloos naar Pieter Vink, zijn moeder is onlangs overleden.
  Moderator zondag 10 maart 2013 @ 18:23:20 #260
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_123876451
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Niet zo respectloos naar Pieter Vink, zijn moeder is onlangs overleden.
Na het fluiten van vandaag denk ik dat hij wel de uitzondering op de regel heeft ja ...
pi_123876481
Vitesse ;(

M'n hart ;(

zondag 10 maart 2013 @ 18:24:52 #262
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_123876520
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:22 schreef Jimbo het volgende:

[..]

pi_123876534
NOG 8 finales ...

psv -ajax wordt de sleutel wedstrijd hopelijk gelijkspel....
Ajax is mijn leven!
pi_123876602
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:25 schreef fantasyboy het volgende:
NOG 8 finales ...

Feyenoord - Vitesse lijkt ook een sleutelwedstrijd te worden.
pi_123876642
quote:
NOG 8 finales ...

Feyenoord-vitesse is ondertussen even belangrijk ;(

Kuip _O_
  Moderator zondag 10 maart 2013 @ 18:28:31 #266
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_123876655
quote:
NOG 8 finales ...

ik zou t mooi vinden als psv die pot wint (of gelijk speelt)
pi_123876702
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:28 schreef Jimbo het volgende:

[..]

ik zou t mooi vinden als psv die pot wint (of gelijk speelt)
Een zaaddodende 0-0 met veel blessures en rode kaarten ^O^
  zondag 10 maart 2013 @ 18:30:55 #268
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_123876760
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:29 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Een zaaddodende 0-0 met veel blessures en rode kaarten ^O^
:Y
  zondag 10 maart 2013 @ 18:32:09 #269
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_123876805
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123876866
quote:
14s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:30 schreef Dekatria het volgende:

[..]

:Y
Strootman z'n knieschijf als hockeypuck door 't stadion, Eriksen met een gescheurde hamstring, De Jong een voedselvergiftiging, Vermeer een hersenschudding en Toivonen en Bommel donkerrood ^O^ _O_
pi_123876947
Zo groot is jou piemel:

* Verwijderd *
  Moderator zondag 10 maart 2013 @ 18:35:58 #272
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_123876973
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:33 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Strootman z'n knieschijf als hockeypuck door 't stadion, Eriksen met een gescheurde hamstring, De Jong een voedselvergiftiging, Vermeer een hersenschudding en Toivonen en Bommel donkerrood ^O^ _O_
een droom O+
pi_123876991
Ik denk dat Feyenoord deze 8 finales wel kan winnen of de meeste punten kan halen

Waarom?
Defensief laten psv en ajax teveel steken vallen
Voorhoede van Feyenoord is op dit moment het meest stabiel met snelle aanvallers en Pelle die met de week beter gaat voetballen
programma van Feyenoord is het meest gunstig
Feyenoord kan de lange bal spelen, en over de vleugels aanvallen.

Ik vraag me iedere week af waarom al die zogenaamde kenners roepen dat PSV en Ajax verder zijn...

waarin zijn die verder dan????
Ajax is mijn leven!
pi_123877031
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:36 schreef fantasyboy het volgende:
Ik denk dat Feyenoord deze 8 finales wel kan winnen of de meeste punten kan halen

Waarom?
Voorhoede van Feyenoord is op dit moment het meest stabiel met snelle aanvallers en Pelle die met de week beter gaat voetballen

Ik vraag me iedere week af waarom al die zogenaamde kenners roepen dat PSV en Ajax verder zijn...

Zo gunstig is ons programma niet -O-
Enige voordeel wat we hebben is dat we nog 5 thuiswedstrijden hebben.
  zondag 10 maart 2013 @ 18:37:32 #275
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_123877037
quote:
Ajax en Vitesse vind ik een makkelijker programma hebben.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 10 maart 2013 @ 18:39:07 #276
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_123877109
Geen enkel programma is makkelijk als het zo spannend is.
pi_123877171
quote:

Waarom?

Teveel :?
  zondag 10 maart 2013 @ 18:40:38 #278
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_123877187
quote:
13s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:39 schreef Dekatria het volgende:
Geen enkel programma is makkelijk als het zo spannend is.
Ik ben benieuwd hoe de spelers met deze 'nieuwe' druk omgaan.

Dat vond ik vandaag wonderbaarlijk goed gaan, 45 minuten lang.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123877196
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:37 schreef Caland het volgende:

[..]

AZ, PSV en Groningen uit zou ik anders alsnog niet erg vrolijk van worden.
pi_123877214
Feyenoord straal nu een bepaalde soort kracht uit van kom ons maar verslaan....

Mentaal, fysiek en technisch hoeft Feyenoord niet voor die andere 2 onder te doen. Ik denk dat die andere 2 onder de druk van het moeten gaan bezwijken. Zeker nu Feyenoord er zo dicht op staat poepen ze in eindhoven en amsterdam in hun broek.

De druk ligt niet in Rotterdam, de druk wordt nu veroorzaakt door Feyenoord.
Ajax is mijn leven!
pi_123877229
Ajax heeft alleen een probleem met het afwerken, kansen creëren ze genoeg.
PSV valt geen peil op te trekken.
  zondag 10 maart 2013 @ 18:41:53 #282
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_123877242
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:37 schreef Caland het volgende:

[..]

Vooral Vitesse, bijna enkel clubs uit het rechterrijtje op Feyenoord na. -O-

Maargoed, als Feyenoord kampioen wil worden zullen ze sowieso van Vitesse moeten winnen. :P
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_123877265
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:41 schreef fantasyboy het volgende:
Zeker nu Feyenoord er zo dicht op staat poepen ze in eindhoven en amsterdam in hun broek.

Waarom dat nou weer? Je kraamt wel veel onzin uit zonder enige onderbouwing.
pi_123877284
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax heeft alleen een probleem met het afwerken, kansen creëren ze genoeg.
Als je topscorer 8? doelpunten heeft dan wordt je geen kampioen in deze fase....
Ajax is mijn leven!
  zondag 10 maart 2013 @ 18:42:51 #285
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_123877292
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV zie je al wekenlang steeds meer scheurtjes in verschijnen. Dat gedoe met vBommel, Pieters, Lens... de druk lijkt ze aan het opbreken.
  zondag 10 maart 2013 @ 18:43:05 #286
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_123877302
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:41 schreef TC03 het volgende:

[..]

Vooral Vitesse, bijna enkel clubs uit het rechterrijtje op Feyenoord na. -O-

Maargoed, als Feyenoord kampioen wil worden zullen ze sowieso van Vitesse moeten winnen. :P

quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat doe jij gelukkig nooit.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123877306
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:42 schreef fantasyboy het volgende:

[..]

Als je topscorer 8? doelpunten heeft dan wordt je geen kampioen in deze fase....
Ik heb volgens mij al eerder jou laten zien dat een clubtopscorer geen bal uitmaakt.
pi_123877324
quote:
14s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ik heb volgens mij al eerder jou laten zien dat een clubtopscorer geen bal uitmaakt.
nee tegen pec zwolle niet...
Ajax is mijn leven!
pi_123877344
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:42 schreef Dekatria het volgende:

[..]

PSV zie je al wekenlang steeds meer scheurtjes in verschijnen. Dat gedoe met vBommel, Pieters, Lens... de druk lijkt ze aan het opbreken.
Thuis is het een doelpuntjeskermis, soms een kwakkelpot als tegen VVV. Marco van Basten heeft aangetoond dat je PSV vanaf de eerste minuut onder druk moet zetten als je thuis speelt. Het is best voorspelbaar dat over 3 weken Roda JC wel de kansen afmaakt die ze vandaag lieten liggen.
pi_123877376
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:43 schreef fantasyboy het volgende:

[..]

nee tegen pec zwolle niet...
VBL / AFC AJAX #1957 WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTE

Kijk dit eens na, en kom met een beter argument.
pi_123877381
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Pot..ketel..
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  zondag 10 maart 2013 @ 18:51:24 #292
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_123877600
Dan zie je trouwens Castaignos het zo doen bij Twente, en dan vraag je je toch af hoe hij zich moet voelen. Vol hoop naar Inter, en toen zoals iedereen behalve hijzelf zag aankomen na 1 seizoen bankzitten verhandeld... en nu ziet hij Feyenoord meedoen voor de titel.
  zondag 10 maart 2013 @ 18:51:24 #293
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_123877601

Worden daar nou een paar Feyenoorders door 10 man inelkaar geslagen? Die gast met die riem trouwens, wat een droeftoeter.

Hopenlijk heeft dit verder geen gevolgen voor de klassieker ..
Niets is sterker dan dat ene woord
  Moderator zondag 10 maart 2013 @ 18:53:24 #294
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_123877694
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Thuis is het een doelpuntjeskermis, soms een kwakkelpot als tegen VVV. Marco van Basten heeft aangetoond dat je PSV vanaf de eerste minuut onder druk moet zetten als je thuis speelt. Het is best voorspelbaar dat over 3 weken Roda JC wel de kansen afmaakt die ze vandaag lieten liggen.
Roda was zwak, had voor rust al kansloos achter moeten staan en kreeg alleen wat kansen omdat Feyenoord ineens nerveus begon te doen. Alsnog waren er in de teeede helft ook nog levensgrote kansen voor Pelle, Janmaat en Schaken.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_123877727
pi_123877766
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:51 schreef PIETR het volgende:

Worden daar nou een paar Feyenoorders door 10 man inelkaar geslagen? Die gast met die riem trouwens, wat een droeftoeter.

Hopenlijk heeft dit verder geen gevolgen voor de klassieker ..
Ik vraag het me af. Het is de laatste uitwedstrijden van Feyenoord wel iedere keer raak tegenwoordig. :(
  zondag 10 maart 2013 @ 18:55:36 #297
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_123877784
Risico van het vak.
Niets is sterker dan dat ene woord
  zondag 10 maart 2013 @ 18:56:31 #298
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_123877823
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:55 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ik vraag het me af. Het is de laatste uitwedstrijden van Feyenoord wel iedere keer raak tegenwoordig. :(
Te kleine uitvakken :Y
pi_123877846
quote:
gewoon in de ochtend een uurtje ^O^
pi_123877871
wij hebben helemaal geen makkelijk programma. wij krijgen nog 4 ploegen uit het linkerrijtje. utrecht, vitesse, ado, heerenveen allemaal lastig.
  zondag 10 maart 2013 @ 18:57:44 #301
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_123877874
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 18:57 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

gewoon in de ochtend een uurtje ^O^
Bij ma de wedstrijd kijken :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: