Immers voegt inderdaad over het gehele seizoen te weinig toe, maar de laatste tijd speelt hij heel aardig en is er dus geen directe aanleiding voor je gezeik. Beetje triest dan wel.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Immers heeft het hele seizoen niets aangetoond en hij staat er nog in.
En jij rekent Vormer af op die paar invalbeurten en wedstrijden?
Boëtius kijkt nu net alsof Joris hem vol van achter paktquote:
Deze in de OP in plaats van dat lelijke ondershirtquote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 15:39 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Boëtius kijkt nu net alsof Joris hem vol van achter pakt, en hij daar heel verbaasd over is
Daar kun je niet op bouwen. Misschien als we voorstaan een keer weer invallen. Only Singh when you're winning.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:39 schreef Aloulou het volgende:
FF een vraag: hoe gaat het met Singh? Doet die het nog aardig op trainingen/wedstrijden?
Ze komen uit alle lagenquote:Op zondag 10 maart 2013 15:32 schreef Zaran het volgende:
[..]
Het zijn zeker geen ingenieurs of advocaten die elkaar de hersens inslaan in de legioenzaal en altijd de confrontatie met de politie* Zaran opzoeken
Die zal volgend seizoen wel verhuurd worden aan Willem 2quote:Op zondag 10 maart 2013 15:39 schreef Aloulou het volgende:
FF een vraag: hoe gaat het met Singh? Doet die het nog aardig op trainingen/wedstrijden?
Niet echt een goede aankoop dus? Of heeft wel wat waardoor hij met de tijd wel een basisspeler zou kunnen worden?quote:Op zondag 10 maart 2013 15:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
Daar kun je niet op bouwen. Misschien als we voorstaan een keer weer invallen. Only Singh when you're winning.
Het is gewoon een strijd die Vormer niet kan winnen. Immers kan zo slecht spelen als ie wil, banken hoeft ie niet (zie periodes 1e seizoenshelft) Ik zou ook niet blij zijn met zo'n situatie.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:38 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Immers voegt inderdaad over het gehele seizoen te weinig toe, maar de laatste tijd speelt hij heel aardig en is er dus geen directe aanleiding voor je gezeik. Beetje triest dan wel.
Vormer reken ik er op af dat hij nú z'n muil opentrekt. Ik vind ook dat hij meer kansen zou mogen krijgen, daar niet van, maar dat moet je nu niet in je favoriete limboblaadje gaan droppen. Dat hij tot nu toe niets heeft laten zien is geen reden om hem als voetballer af te rekenen; ik hou hem er zelfs gráág bij, maar het zorgt er wel voor dat hij momenteel weinig recht van spreken heeft.
Dat is het hem juist. Lex kan met passjes strooien en duels winnen tot hij erbij neervalt, volgens mij is het juist zijn uitstraling die hem tegen zit. Lex doet het helemaal niet zo onverdienstelijk als velen vinden, of beter gezegd, zoals velen wìllen vinden.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ie een uitstraling Bruins, Cabral of Achahbar had speelde ie niet.
Of alleen OPEL. En als je het beide doet, gewoon met dat platte lettertype.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:42 schreef shaderon het volgende:
waarom moet er in godsnaam OPEL op dat shirt staan én een logo.
Doe gewoon alleen het logo
Gewoon te licht lijkt me. De paar wedstrijden die hij speelde ontbrak het eigenlijk overal wel een beetje aan. Elabdellaoui/Singh is van zelfde laken een pak.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:42 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Niet echt een goede aankoop dus? Of heeft wel wat waardoor hij met de tijd wel een basisspeler zou kunnen worden?
Zal best. Feit is dat hij de afgelopen tijd aardig is gaan spelen. Feit is dat je als trainert ook de balans in je selectie moet behouden. Feit is ook dat we ons aan het melden zijn om het kampioenschap. Dit is niet het moment om te wisselen. Dit is niet het moment om te bitchen. Dit is het moment om met z'n allen vol de mouwen op te stropen en de schouders er onder te zetten. Niet lullen maar poetsen. In de voorbereiding op volgend seizoen kun je dan je scheur eens opentrekken en eventueel vertrekken.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is gewoon een strijd die Vormer niet kan winnen. Immers kan zo slecht spelen als ie wil, banken hoeft ie niet (zie periodes 1e seizoenshelft) Ik zou ook niet blij zijn met zo'n situatie.
De enige reden dat ie zoveel (onverdiend) krediet heeft is omdat het een soort speler is die mensen zo graag succesvol zou willen zien bij Feyenoord. Als ie een uitstraling Bruins, Cabral of Achahbar had speelde ie niet.
Breedtepassjes ja.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:45 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Dat is het hem juist. Lex kan met passjes strooien en duels winnen tot hij erbij neervalt, volgens mij is het juist zijn uitstraling die hem tegen zit. Lex doet het helemaal niet zo onverdienstelijk als velen vinden, of beter gezegd, zoals velen wìllen vinden.
QFTquote:Op zondag 10 maart 2013 15:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zal best. Feit is dat hij de afgelopen tijd aardig is gaan spelen. Feit is dat je als trainert ook de balans in je selectie moet behouden. Feit is ook dat we ons aan het melden zijn om het kampioenschap. Dit is niet het moment om te wisselen. Dit is niet het moment om te bitchen. Dit is het moment om met z'n allen vol de mouwen op te stropen en de schouders er onder te zetten. Niet lullen maar poetsen. In de voorbereiding op volgend seizoen kun je dan je scheur eens opentrekken en eventueel vertrekken.
Spreekwoordelijk dan he?!quote:Op zondag 10 maart 2013 15:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Gewoon te licht lijkt me. De paar wedstrijden die hij speelde ontbrak het eigenlijk overal wel een beetje aan. Elabdellaoui/Singh is van zelfde laken een pak.
Dat vind ik eigenlijk niet.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:45 schreef De_Pel het volgende:
Zal best. Feit is dat hij de afgelopen tijd aardig is gaan spelen.
Deze post.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zal best. Feit is dat hij de afgelopen tijd aardig is gaan spelen. Feit is dat je als trainert ook de balans in je selectie moet behouden. Feit is ook dat we ons aan het melden zijn om het kampioenschap. Dit is niet het moment om te wisselen. Dit is niet het moment om te bitchen. Dit is het moment om met z'n allen vol de mouwen op te stropen en de schouders er onder te zetten. Niet lullen maar poetsen. In de voorbereiding op volgend seizoen kun je dan je scheur eens opentrekken en eventueel vertrekken.
Het liefste wat ik zou willen is dat Feyenoord een goede nummer 10 had.quote:
2 kanten vol shit plempen voor 1 betalingquote:Op zondag 10 maart 2013 15:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
Over dat shirt: Hebben ze niet overwogen om het logo op voorkant en de naam op de achterkant te zetten? Lijkt me toch een mooiere constructie eigenlijk.
Als je die twee tegelijk in je team hebt, dan heb je de poppen aan het dansen.quote:
Net zoals vroeger met Stad Rotterdam en Fortisquote:Op zondag 10 maart 2013 15:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
Over dat shirt: Hebben ze niet overwogen om het logo op voorkant en de naam op de achterkant te zetten? Lijkt me toch een mooiere constructie eigenlijk.
In dromenland zeker.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:48 schreef De_Pel het volgende:
[..]
2 kanten vol shit plempen voor 1 betaling
Ga snel fietsen.
Bwin komt voor 8 miljoen op de achterkant te staan
In dat geval lijkt het me niet slim Vormer te laten gaan, ook als Clasie blijft. Zodra Clasie/Vilhena uitvalt heb je dan gelijk 3 niveau's minder met Singh die een van hen moet gaan vervangen. Ik weet niet of er nog andere talenten (controlerende middenvelders) in de jeugd rondlopen die eraan zitten te komen..quote:Op zondag 10 maart 2013 15:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
Gewoon te licht lijkt me. De paar wedstrijden die hij speelde ontbrak het eigenlijk overal wel een beetje aan. Elabdellaoui/Singh is van zelfde laken een pak.
Amen.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 maart 2013 15:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Als je die twee tegelijk in je team hebt, dan heb je de poppen aan het dansen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Vandaag speelde Immers best goed. Zeker eerste helft een goede helft neergezet. Veel minder (lullig) balverlies bijv. Mooie opening nog 2 keer. Dit seizoen gewoon laten staan en volgend seizoen de andere opties bekijken....Vilhena die doorgroeit zou ik graag vanaf volgend seizoen ook vaker op 10 zien in de voorbereiding. Moet je wel een Vormer behouden zodat hij naast Clasie kan spelen bijv.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Het liefste wat ik zou willen is dat Feyenoord een goede nummer 10 had.
Het positiefst wat ik er van kan maken is dat hij sinds de winter minder slecht is geworden.
Als hij echt zo nodig weg wil, moeten we hem gewoon lekker verkopen.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:49 schreef Aloulou het volgende:
[..]
In dat geval lijkt het me niet slim Vormer te laten gaan, ook als Clasie blijft. Zodra Clasie/Vilhena uitvalt heb je dan gelijk 3 niveau's minder met Singh die een van hen moet gaan vervangen. Ik weet niet of er nog andere talenten (controlerende middenvelders) in de jeugd rondlopen die eraan zitten te komen..
Hij wordt ook wel iets beter de laatste tijd, maar toch blijf ik hem meer opvulling vinden dan een bepalende speler. Wat ik toch best een kwalijke zaak vind voor een nummer 10, wat mi toch wel de meest belangrijke positie van een elftal vind.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:51 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Vandaag speelde Immers best goed. Zeker eerste helft een goede helft neergezet. Veel minder (lullig) balverlies bijv. Mooie opening nog 2 keer. Dit seizoen gewoon laten staan en volgend seizoen de andere opties bekijken....Vilhena die doorgroeit zou ik graag vanaf volgend seizoen ook vaker op 10 zien in de voorbereiding. Moet je wel een Vormer behouden zodat hij naast Clasie kan spelen bijv.
Ik.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:56 schreef Muto het volgende:
Er schijnt dat een supporter van Feyenoord de vriendin van Vormer heeft geneukt. Wie?
Is die vriendin niet het nichtje van C_A toevallig?quote:Op zondag 10 maart 2013 15:56 schreef Muto het volgende:
Er schijnt dat een supporter van Feyenoord de vriendin van Vormer heeft geneukt. Wie?
Het feit dat ik als enige wist dat een Feyenoordsupporter haar had geneukt, zegt toch wel genoeg?quote:
HMF uiteraard.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:56 schreef Muto het volgende:
quote:Op zondag 10 maart 2013 15:56 schreef Muto het volgende:
Kampioen worden is de enige optie. Dan blijven de meesten wel.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:57 schreef Jimbo het volgende:
Ben ik de enige die bang is voor volgend jaar ?
'we' verkopen dalijk alle goede spelers, en bam.. weg kans op de 1e plek volgend jaar :/
Niet weten hoe vrouwtje vormer / het nichtje van C_A er uit zietquote:Op zondag 10 maart 2013 15:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Is die vriendin niet het nichtje van C_A toevallig?
Ik denk dat het misschien nog best meevalt met de leegloop, met het oog op het WK in 2014.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:57 schreef Jimbo het volgende:
'we' verkopen dalijk alle goede spelers, en bam.. weg kans op de 1e plek volgend jaar :/
Waarom zouden we alle goede spelers verkopen?quote:Op zondag 10 maart 2013 15:57 schreef Jimbo het volgende:
Vrouw Vormer is niet verkeerd.. Goede kwaliteit, weet hetquote:Op zondag 10 maart 2013 15:58 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Niet weten hoe vrouwtje vormer / het nichtje van C_A er uit ziet
nouja, clasie gaat misschien weg, bmi , de vrij.. zijn er al 3 welke gescout zijn door de engelsen.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:59 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Waarom zouden we alle goede spelers verkopen?
Het nichtje ook niet.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:00 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Vrouw Vormer is niet verkeerd.. Goede kwaliteit, weet het
Waarom zou Geel daarmee akkoord gaan tenzij hoofdprijs?quote:Op zondag 10 maart 2013 16:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nouja, clasie gaat misschien weg, bmi , de vrij.. zijn er al 3 welke gescout zijn door de engelsen.
Ik zie t wel gebeuren dat er 3-4 goede spelers weg zijn in de zomer/
Was het met losse Feyenoorders?quote:Op zondag 10 maart 2013 15:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik was er bij. Jammer van de ongeregeldheden.
http://www.l1.nl/112/2082(...)yenoord#.UTybT1duQ9Z
Verder: Feyenoord eerste helft stuk beter. Tweede helft heeft Feyenoord een paar keer geluk gehad.
Leuke wedstrijd om te zien, jammer van de rellen in en buiten het stadion. Met kettingsloten op elkaar inslaan, politie te paard die meerdere groepen hooligans uit elkaar moest drijven. En nee, ik beschuldig niet één supportersgroep.
Grgr, een zo objectief mogelijke ajacied.
Losse Feyenoorders? De rellen in het stadion zijn veroorzaakt door supporters uit Zuid Limburg die het midden in het Roda vak gingen provoceren.quote:
Variabel uitvak dit dat.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Tijd om gewoon hele tribunes ter beschikking van Feyenoord publiek te stellen.
Roda'ers gingen met zichzelf vechten?quote:Op zondag 10 maart 2013 16:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Losse Feyenoorders? De rellen in het stadion zijn veroorzaakt door supporters uit Zuid Limburg die het midden in het Roda vak gingen provoceren.
twitter:Ruudjevormer8 twitterde op zondag 10-03-2013 om 16:01:42Reactie op vele vragen: Ik heb zeker niet gezegd dat ik weg wil, ben juist vastbesloten om te slagen bij #Feyenoord. reageer retweet
Feyenoord supporters uit Zuid Limburg die in het vak van Roda supporters gingen provoceren. Beetje scheef getypt van mij, excusiequote:
Provinciekrantje wilde goedkoop scorenquote:Op zondag 10 maart 2013 16:05 schreef Insomnia_ het volgende:
twitter:Ruudjevormer8 twitterde op zondag 10-03-2013 om 16:01:42Reactie op vele vragen: Ik heb zeker niet gezegd dat ik weg wil, ben juist vastbesloten om te slagen bij #Feyenoord. reageer retweet
Ben ik benieuwd hoe L1 aan dat bericht komt.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:05 schreef Insomnia_ het volgende:
- L1 heeft voetbalverslaggevers die boos zijn na vanmiddag en onzin schrijvenquote:Op zondag 10 maart 2013 16:10 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ben ik benieuwd hoe L1 aan dat bericht komt.
Indien juist neem ik alles uiteraard terug
Dat lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:15 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maakt verder niet uit, ik zou er niet minder om juichen als hij scoort
Aangezien ik je objectiviteit op prijs stel hoop ik oprecht dat je ooit weer eens wedstrijden van je eigen club kunt bezoeken om echt voetbal te zien ipv feijenoord te moeten nareizen.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik was er bij. Jammer van de ongeregeldheden.
http://www.l1.nl/112/2082(...)yenoord#.UTybT1duQ9Z
Verder: Feyenoord eerste helft stuk beter. Tweede helft heeft Feyenoord een paar keer geluk gehad.
Leuke wedstrijd om te zien, jammer van de rellen in en buiten het stadion. Met kettingsloten op elkaar inslaan, politie te paard die meerdere groepen hooligans uit elkaar moest drijven. En nee, ik beschuldig niet één supportersgroep.
Grgr, een zo objectief mogelijke ajacied.
Laten we hopen dat er 3-4 goede spelers vertrekken. Ik wil eindelijke wel eens van die schuld af.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:00 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nouja, clasie gaat misschien weg, bmi , de vrij.. zijn er al 3 welke gescout zijn door de engelsen.
Ik zie t wel gebeuren dat er 3-4 goede spelers weg zijn in de zomer/
en dan de resultaten volgend jaar?quote:Op zondag 10 maart 2013 16:42 schreef eight het volgende:
[..]
Laten we hopen dat er 3-4 goede spelers vertrekken. Ik wil eindelijke wel eens van die schuld af.
L1 is onderdeel van de Telegraaf dus dat verklaard al een hoop.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:06 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Provinciekrantje wilde goedkoop scoren
Dat werd ook gezegd over het rijtje PSV, NEC, Roda.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:45 schreef Fuszy het volgende:
Je krijgt nu twee zeer lastige wedstrijden achter elkaar. FC Utrecht (wel thuis) en daarna Heerenveen uit (die zijn momenteel in vorm). Ben benieuwd. Ik bekijk het wel per wedstrijd. Die eredivisie valt niet te voorspellen.
Afgelopen 2 wedstrijden waren toch ook lastig, NEC in vorm en Roda wat thuis moeilijk te verslaan is.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:45 schreef Fuszy het volgende:
Je krijgt nu twee zeer lastige wedstrijden achter elkaar. FC Utrecht (wel thuis) en daarna Heerenveen uit (die zijn momenteel in vorm). Ben benieuwd. Ik bekijk het wel per wedstrijd. Die eredivisie valt niet te voorspellen.
Gezien de huidige situatie zul je zult toch moeten verkopen om vooruitgang te boeken. Daarnaast hebben we in Vormer en Nelom al vervangers voor Clasie en BMI.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
en dan de resultaten volgend jaar?
G P +/-
1 Ajax 26 54 34
2 PSV 26 53 52
3 Feyenoord 26 53 19
4 Vitesse 25 48 19
Hmmm , ik denk nog 3 weken tot we 1e staan
Alle wedstrijden zijn dan nu ook zwaarquote:Op zondag 10 maart 2013 16:46 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat werd ook gezegd over het rijtje PSV, NEC, Roda.
Al moet ik toegeven dat ik op beiden, met name heerenveen, nog niet gerust ben
Ik vertrouw er zeker wel in dat we kunnen en moeten winnen, maar FC Utrecht staat niet voor niks zo hoog. Dat het een walkover zal worden geloof ik niet.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:47 schreef Grifte het volgende:
Thuis moeten we gewoon elke tegenstander wegblazen, snap daar het minder aanwezig vertrouwen niet. Uit is een heel ander verhaal
Ik maak me meer zorgen om de uit wedstrijd tegen heerenveenquote:Op zondag 10 maart 2013 16:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik vertrouw er zeker wel in dat we kunnen en moeten winnen, maar FC Utrecht staat niet voor niks zo hoog. Dat het een walkover zal worden geloof ik niet.
Vitesse thuis wordt dat ook niequote:Op zondag 10 maart 2013 16:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik vertrouw er zeker wel in dat we kunnen en moeten winnen, maar FC Utrecht staat niet voor niks zo hoog. Dat het een walkover zal worden geloof ik niet.
Welke drukquote:Op zondag 10 maart 2013 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd hoe Feyenoord met de druk omgaat
Walk-over bedoel ik ook niet, maar punten verspelen in eigen huis is 'not dun'quote:Op zondag 10 maart 2013 16:48 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik woon ben elke week in Zuid Limburg, dus Roda is om de hoek. Ben vaak bij Ajax, maar ik vond PEC Zwolle het niet waard om naar toe te gaan, zodoende dat ik hier Feyenoord heb gezienquote:Op zondag 10 maart 2013 16:41 schreef eight het volgende:
[..]
Aangezien ik je objectiviteit op prijs stel hoop ik oprecht dat je ooit weer eens wedstrijden van je eigen club kunt bezoeken om echt voetbal te zien ipv feijenoord te moeten nareizen.
Wat een onzin. Jij koopt ook geen nieuwe broek meer zolang je nog een hypotheek op je huis hebt staan? Feyenoord heeft momenteel geen directe noodzaak tot verkopen, daarbij worden die jongens eerder meer waard als ze mee mogen naar het WK. De CL halen levert gelijk al even veel op als zo'n toptransfer (of zelfs 2-3 redelijke transfers).quote:Op zondag 10 maart 2013 16:47 schreef eight het volgende:
[..]
Gezien de huidige situatie zul je zult toch moeten verkopen om vooruitgang te boeken. Daarnaast hebben we in Vormer en Nelom al vervangers voor Clasie en BMI.
Ja, wat denk je als die wéér geen CL halenquote:Op zondag 10 maart 2013 16:52 schreef Dekatria het volgende:
Itt Ajax en PSV hoeven wij geen kampioen te worden. Het kan, en zolang het kan moet je er ook voor gaan, maar het is eerder een kwestie van mogen dan moeten. Als PSV geen kampioen wordt zitten ze nogal in de problemen.
Er is geen noodzaak, maar de belangen zijn wel GIGANTISCH.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:52 schreef Dekatria het volgende:
Itt Ajax en PSV hoeven wij geen kampioen te worden. Het kan, en zolang het kan moet je er ook voor gaan, maar het is eerder een kwestie van mogen dan moeten. Als PSV geen kampioen wordt zitten ze nogal in de problemen.
We hebben nog gewoon schulden - we mogen onszelf nog gelukkig prijzen dat we überhaupt meedoen om de titel. Natuurlijk willen we terug bij de top enzo, maar dat we binnen 2 seizoenen nu gedeeld 2e staan is echt te bizar voor woorden.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:54 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Er is geen noodzaak, maar de belangen zijn wel GIGANTISCH.
Jongens die bijtekenen, jongens die willen komen, 15 miljoen CL-geld, transferwaarde van je selectie...
Als je nu kampioen wordt kun je direct weer definitief aanhaken bij de top, anders duurt dat mogelijk nog een paar jaar.
Jij vergeet een schuld van 11miljoen en een negatief eigen vermogen van 9 miljoen?quote:Op zondag 10 maart 2013 16:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wat een onzin. Jij koopt ook geen nieuwe broek meer zolang je nog een hypotheek op je huis hebt staan? Feyenoord heeft momenteel geen directe noodzaak tot verkopen, daarbij worden die jongens eerder meer waard als ze mee mogen naar het WK. De CL halen levert gelijk al even veel op als zo'n toptransfer (of zelfs 2-3 redelijke transfers).
Geen directe noodzaak is heel wat anders dan comfortabel achterover leunen en toekijken hoe de marktwaarde toeneemt.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wat een onzin. Jij koopt ook geen nieuwe broek meer zolang je nog een hypotheek op je huis hebt staan? Feyenoord heeft momenteel geen directe noodzaak tot verkopen, daarbij worden die jongens eerder meer waard als ze mee mogen naar het WK. De CL halen levert gelijk al even veel op als zo'n toptransfer (of zelfs 2-3 redelijke transfers).
Dan kun je als inwoner van Eindhoven die niet van voetbal houdt beter verkassenquote:Op zondag 10 maart 2013 16:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, wat denk je als die wéér geen CL halen
Goede vervanger voor Immersquote:Op zondag 10 maart 2013 16:59 schreef Dekatria het volgende:
W Janssen bij Twente zoneten die wilden wij kopen?
Waarom zou je dat willenquote:Op zondag 10 maart 2013 16:59 schreef arjan1212 het volgende:
Hm. Kampioen worden de championsleage poet binnenhalen en BMI verkopen voor 15 miljoen
Dan zijn alle financiele problemen in 1 klap voorbij kunnen ze zelfs beginnen met het terugkopen van de 49% aandelen van de vrienden
Omdat dat moet, dat is namelijk afgesproken met de Vriendenquote:
Hebben we momenteel grote problemen om onze afbetalingen te voldoen dan?quote:Op zondag 10 maart 2013 16:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jij vergeet een schuld van 11miljoen en een negatief eigen vermogen van 9 miljoen?
Ik denk dat Feyenoord er alles aan gelegen is om dat zo snel mogelijk op orde te krijgen. Een verkoop van een BMI, waarvan Kongolo al staat te wachten om hem op te volgen, draagt daar alleen maar een positieve bijdrage aan bij.
De ploeg gaat sowieso voor plek nummer 1, maar je moet er ook niet teveel op rekenen. Het zou prachtig zijn als het gebeurt (understatement) maar we moeten niet doen alsof het een ramp is als we het niet halen dit seizoen. We zijn geen PSV met een selectie van tig miljoen en een eeuwfeest.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hebben we momenteel grote problemen om onze afbetalingen te voldoen dan?
Ergo, geen directe noodzaak. Bij het halen van CL kunnen we die schuld overigens in 1 klap afbetalen (waar ik nog altijd niet van uit ga btw). Bij een echt goed bod zal er inderdaad wel een transfer volgen maar weer 3-4 van de belangrijkste spelers wegdoen bij een 'aardig' bedragje zou ik onverstandig vinden.
Er is in die zin geen directe noodzaak. Maar een bedrag van 10 tot 15 miljoen voor BMI noem ik niet een "aardig bedrag" dat is gewoon een goed bedrag en dan is het een strik erom heen en brengen.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hebben we momenteel grote problemen om onze afbetalingen te voldoen dan?
Ergo, geen directe noodzaak. Bij het halen van CL kunnen we die schuld overigens in 1 klap afbetalen (waar ik nog altijd niet van uit ga btw). Bij een echt goed bod zal er inderdaad wel een transfer volgen maar weer 3-4 van de belangrijkste spelers wegdoen bij een 'aardig' bedragje zou ik onverstandig vinden.
Dat zeg ik toch?quote:Op zondag 10 maart 2013 17:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
De ploeg gaat sowieso voor plek nummer 1, maar je moet er ook niet teveel op rekenen. Het zou prachtig zijn als het gebeurt (understatement) maar we moeten niet doen alsof het een ramp is als we het niet halen dit seizoen. We zijn geen PSV met een selectie van tig miljoen en een eeuwfeest.
en een afscheidswip.quote:
10 vind ik al vrij netjes, 15 is een toptransfer.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Er is in die zin geen directe noodzaak. Maar een bedrag van 10 tot 15 miljoen voor BMI noem ik niet een "aardig bedrag" dat is gewoon een goed bedrag en dan is het een strik erom heen en brengen.
Dat sowieso.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:05 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch?
Direct Europees blijft het hoofddoel, alles daarboven is bonus.
Ik reken nergens op, maar het zou natuurlijk werelds zijn, en lang niet alleen direct sportief.
Yellow zal wel verstandig genoeg zijn, lijkt me.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:07 schreef De_Pel het volgende:
[..]
10 vind ik al vrij netjes, 15 is een toptransfer.
Ik geloof alleen niet dat er voor 3-4 spelers bedragen van 10 of meer geboden gaan worden, dus dan moet je gewoon maximaal 1 of 2 spelers verkopen.
De financien moeten het sportieve verlies echt ruimschoots afdekken
Die wist babel te slijten aan liverpool voor 17. Dus met een BMI ofzo moet dat echt wel goed komenquote:Op zondag 10 maart 2013 17:08 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Yellow zal wel verstandig genoeg zijn, lijkt me.
quote:Op zondag 10 maart 2013 17:09 schreef Dekatria het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)-voor-open-doel.html
Twente won destijds de strijd voor hem van Feyenoord. Lijkt wel alsof alles wat Twente van ons wil meteen geen pepernoot meer raakt
quote:Video’s en samenvattingen van Eredivisie Live wedstrijden zijn gedurende de speelronde alleen te bekijken door Eredivisie Live GO abonnees. U dient hiervoor over een abonnement te beschikken en ingelogd te zijn.
quote:Op zondag 10 maart 2013 17:11 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
Helaas geld het andersom ook: ze haalden Ruiz omdat ze er niet uitkwamen met de 3 zaakwaarnemers van Cissé die vervolgens bij ons z'n salaris niet eens waard is, laat staan die 3,5 miljoen.
Volgens mij iets van 8 a 10 miljoen inschrijfgeld. Daarnaast kun je veel premies verdienen door bijv. punten te halen of te scoren.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:09 schreef De_Pel het volgende:
Ik weet niet wat CL precies op zal leveren, hangt er ook van af of je de enige ben, maar als je daar direct 15 miljoen op pak ben je uit de schulden én kan je nog voor een paar miljoen versterken. Dan kun je echt zeggen: alleen toptransfers. Bij een toptransfer 75% aandelen kopen, 25% herinvesteren.
Munsterman zal wel helemaal gek wordenquote:Op zondag 10 maart 2013 17:09 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Twente won destijds de strijd voor hem van Feyenoord. Lijkt wel alsof alles wat Twente van ons wil meteen geen pepernoot meer raakt
Je vergeet de TV-gelden.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:13 schreef eight het volgende:
[..]
Volgens mij iets van 8 a 10 miljoen inschrijfgeld. Daarnaast kun je veel premies verdienen door bijv. punten te halen of te scoren.
Voorronde doorkomen = 2,1 miljoen.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:09 schreef De_Pel het volgende:
Ik weet niet wat CL precies op zal leveren, hangt er ook van af of je de enige ben, maar als je daar direct 15 miljoen op pak ben je uit de schulden én kan je nog voor een paar miljoen versterken. Dan kun je echt zeggen: alleen toptransfers. Bij een toptransfer 75% aandelen kopen, 25% herinvesteren.
mooi man. feyenoord kan het alvast incalculerenquote:Op zondag 10 maart 2013 17:24 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Voorronde doorkomen = 2,1 miljoen.
Startpremie = 8,6 miljoen.
Overwinning = 1 miljoen.
Gelijkspel = 500.000
TV-gelden = ~ 7,5 miljoen, de helft als er 2 clubs meedoen.
Goed idee, doen we alvast aankopenquote:Op zondag 10 maart 2013 17:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mooi man. feyenoord kan het alvast incalculeren
Voorronde doorkomen is zwaar hoor, kampioen worden gaat Feyenoord niet lukken.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mooi man. feyenoord kan het alvast incalculeren
Misschien heeft ie nog een paar Polen of Russen.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Goed idee, doen we alvast aankopenik bel Beenhakker alvast, hij heeft connecties enzo.
Wandersonquote:Op zondag 10 maart 2013 17:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien heeft ie nog een paar Polen of Russen.
Dan lezen we in 2014 dat de BNG weer meer krediet heeft verleend.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, wat denk je als die wéér geen CL halen
31ste is wel Heerenveen-uit hoor.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:31 schreef Insomnia_ het volgende:
volgende week over ajax heen
31e over psv
dan geven we t niet meer weg
Kijk maar eerst uit voor volgende week.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:31 schreef Insomnia_ het volgende:
31e over psv
Koeman een borreltje laten doen met die pannenkoek.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:33 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
31ste is wel Heerenveen-uit hoor.
ik weet het echt niet, Utrecht thuis, Vitesse thuis, Heerenveen uit, dat kan je zo verliezen.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:31 schreef Insomnia_ het volgende:
31e over psv
Feyenoord verliest niet meer thuis.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk maar eerst uit voor volgende week.
Iedereen grapt hier wel lyrisch, en langzaam sluipt er wat hoop en geloof in, maar je hoeft hier echt niemand te waarschuwen hoorquote:Op zondag 10 maart 2013 17:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kijk maar eerst uit voor volgende week.
Immers, Janmaat, Pelle, Clasie op scherpquote:Op zondag 10 maart 2013 17:34 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Koeman een borreltje laten doen met die pannenkoek.
Immers djuricic onder de mat laten schoppen.
3 punten in de pocket
halve seizoen al ja.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Immers, Janmaat, Pelle, Clasie op scherp![]()
Ja, ik zit ook niet gerust voor volgende week met AZ - Ajax.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:35 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Iedereen grapt hier wel lyrisch, en langzaam sluipt er wat hoop en geloof in, maar je hoeft hier echt niemand te waarschuwen hoorNiemand hier die ook maar 1 wedstrijd makkelijk verwacht te winnen.
Toch blijf je het houden dat het iedere week verkeerd kan gaan.quote:
Immers zie ik niet echt als een gemis. Clasie, die toch al een paar keer heel matig speelt de laatste tijd, kun je vervangen door Vormer. Een verdediging met De Vrij - Mathijsen - Indi - Nelom volstaat tegen de meeste tegenstanders evengoed. Pelle staat al 21 duels op scherp ofzo, die laat zich niet zomaar naaien.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Immers, Janmaat, Pelle, Clasie op scherp![]()
Ach wat gefrustreerde Limburgers omdat het hele stadion weer vol zat met Feyenoorders. Hou je toch wel.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er werd gesproken over rellen
[ afbeelding ]
Pelle zie ik nog wel eens geel krijgen voor een schwalbe, als ik eerlijk ben. Gaat veel te graag naar de grond als ik het zie.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:38 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Immers zie ik niet echt als een gemis. Clasie, die toch al een paar keer heel matig speelt de laatste tijd, kun je vervangen door Vormer. Een verdediging met De Vrij - Mathijsen - Indi - Nelom volstaat tegen de meeste tegenstanders evengoed. Pelle staat al 21 duels op scherp ofzo, die laat zich niet zomaar naaien.
Bus reed als protest tegen de combi direct naar het stadion en dat mag natuurlijk niet.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:39 schreef tammepiet het volgende:
Maat van me zit vast, rond 3 uur gehoord, rond 5 uur nog vast.
Iets bekend over een bus?
Bedankt voor deze toevoeging.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, Feyenoord wint ook zijn slechte wedstrijden. De eredivisie blijft spannend.
Denk dat heel de top tot het einde met samengeknepen billen zit.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Ach, Feyenoord wint ook zijn slechte wedstrijden. De eredivisie blijft spannend.
Waar staan ze?quote:Op zondag 10 maart 2013 17:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Bus reed als protest tegen de combi direct naar het stadion en dat mag natuurlijk niet.
Ik begreep dat ze gewoon weer terug zijn gestuurd naar Rotterdam.quote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 17:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Denk dat heel de top tot het einde met samengeknepen billen zit.
Iedereen die anders beweert doet aan grootspraak of is tot op het ziekelijke af arrogant.
Als ik eerlijk ben, zeg ik dat PSV de CL niet gaat halen, dat is al zeker voor de laatste speelronde. Ze moeten volgende week thuis tegen RKC, die zullen ze wel ''ruim'' winnen. Daarna moeten ze uit bij Roda JC wat een wedstrijd is dat Roda wel zijn kansen afmaakt.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Denk dat heel de top tot het einde met samengeknepen billen zit.
Iedereen die anders beweert doet aan grootspraak of is tot op het ziekelijke af arrogant.
Wel doelpuntje van die duitsers onterecht afgekeurd wegens buitenspel, janssen (die van twente) die voor leeg doel over schiet.. Ik kan prima leven met een 0-0quote:Op zondag 10 maart 2013 17:44 schreef De_Pel het volgende:
Overigens staat twente - vitesse nog netjes 0-0.
Vitesse ondertussen met 3 centrumspitsen, een linksbuiten en een rechtsbuiten
Twente moet eigenlijk voor staan gezien al die grote kansen, heb je deze gezien?quote:Op zondag 10 maart 2013 17:44 schreef De_Pel het volgende:
Overigens staat twente - vitesse nog netjes 0-0.
Vitesse ondertussen met 3 centrumspitsen, een linksbuiten en een rechtsbuiten
Lekker 0-0 houden, of eventueel Twente laten winnen. Ik vind Vitesse een gevaarlijker concurrent op dit moment.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:45 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wel doelpuntje van die duitsers onterecht afgekeurd wegens buitenspel, janssen die voor leeg doel over schiet.. Ik kan prima leven met een 0-0
Daarvoor moet je bij Insomnia_ zijn, eind vorig topic volgens mijquote:
Understatement.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Voor mij is dit seizoen al geslaagd maar die prijs pakken zou geweldig zijn.
quote:Op zondag 10 maart 2013 17:47 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij Insomnia_ zijn, eind vorig topic volgens mij
Seizoen is alleen geslaagd met een 1e plek. Al het andere zou een teleurstelling zijn.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zo heerlijk spannend deze competitie we gaan kut wedstrijden winnen. We zitten in een heerlijke flow ik krijg er een warm gevoel van.
Voor mij is dit seizoen al geslaagd maar die prijs pakken zou geweldig zijn.
quote:Op zondag 10 maart 2013 17:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Seizoen is alleen geslaagd met een 1e plek. Al het andere zou een teleurstelling zijn.
VBL / Het grote PSV-topic #707: PSV O+quote:Op zondag 10 maart 2013 17:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Seizoen is alleen geslaagd met een 1e plek. Al het andere zou een teleurstelling zijn.
Betreffende bus wordt nog vastgehouden.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik begreep dat ze gewoon weer terug zijn gestuurd naar Rotterdam.
quote:
Jullie zijn op dit moment tevreden met 2e of 3e plek?quote:
Nee man.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoezo? Als je even niet uitkijkt, eindig je zomaar 3e/4e.
Overdreven gedoe.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:49 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Betreffende bus wordt nog vastgehouden.
quote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 17:50 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haters gonna hate
[ afbeelding ]
Geweldige speler om in je team te hebben[b]
[ afbeelding ]
[b]doet precies waar we hem voor gehaald hebben
[ afbeelding ]
Roffelcopterlol
Vitesse komt er godverdomme de hele wedstrijd niet of nauwelijks aan te pas, niet dat Fc Twente nou zo geweldig speelt, alles mislukt daar, maar één kans en Vitesse staat op 0-1.quote:
Lekker man, gewoon weer playoffs spelen en daarna weer naar letland of de faraoe eilandenquote:
Jerson heeft wel een flinke stap omhoog gemaakt, in die woontoren van 'mquote:
Je we weten het, de joden hebben gewonnen vandaagquote:
wat moet ik daar eigenlijk?quote:Op zondag 10 maart 2013 17:49 schreef Dekatria het volgende:
[..]
VBL / Het grote PSV-topic #707: PSV O+
Heerlijk van PSV, maar met zowel ajax, als vitesse en utrecht 3 punten heeft het weekend na 14:15 toch een stukje glans verlorenquote:Op zondag 10 maart 2013 17:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Je we weten het, de joden hebben gewonnen vandaag
en ja ik weet dat t daar niet over gaat
quote:Op zondag 10 maart 2013 17:53 schreef tammepiet het volgende:
Die bus staat vast, moest terug naar Rotterdam. Niet deelgenomen aan combi.
Onderweg vernielingen gepleegd. Bus moest stoppen. Supporters gevlucht, opgepakt door ME. Nu identificatie en kijken wie wat deed.
Kan later worden.
Geen zorgen meer over makenquote:Op zondag 10 maart 2013 17:54 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Heerlijk van PSV, maar met zowel ajax, als vitesse en utrecht 3 punten heeft het weekend na 14:15 toch een stukje glans verloren
Utrecht staat op 8 punten daar hoeven we toch geen rekening meer mee te houden voor onze klassering op de ranglijst?quote:Op zondag 10 maart 2013 17:54 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Heerlijk van PSV, maar met zowel ajax, als vitesse en utrecht 3 punten heeft het weekend na 14:15 toch een stukje glans verloren
Mooie toren wel woon er vlakbij.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:53 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Jerson heeft wel een flinke stap omhoog gemaakt, in die woontoren van 'm
Als dat zo zou zijn kan er ook echt niemand meer klagen ook, dan is het zo bizar dik verdiend.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Geen zorgen meer over makenFeyenoord gaat niets meer verliezen dit jaar
Heb je gelijk in. Voor m'n gevoel staat utrecht nog dicht bij maar eigenlijk is dat al even niet meer zoquote:Op zondag 10 maart 2013 17:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Utrecht staat op 8 punten daar hoeven we toch geen rekening meer mee te houden voor onze klassering op de ranglijst?
Ben alleen nog niet gerust op Vitesse, zo'n lastig programma hebben zij ook niet meer.
quote:Op zondag 10 maart 2013 17:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wij gaan voor eerste tweede derde plek.
Zo is het en niet anders.
quote:Op zondag 10 maart 2013 17:59 schreef Muto het volgende:
Ik bedenk me net dat we voor de Willem v. Hanegemschaal nog een keer van PSV AZ gaan winnen in augustus
Feyenoord-Vitesse gaat wel een kraker worden.quote:
Rellen?quote:Op zondag 10 maart 2013 17:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er werd gesproken over rellen
[ afbeelding ]
Cruijff speelde ook in R'dam he.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:01 schreef Caland het volgende:
Als Twente verliest ben je wel min of meer zeker van Europees voetbal.
Zoals een seniele dementerende man ooit zei: ieder nadeel heeft zijn voordeel.
Zat in dezelfde bus als mijn maat. Inlichtingen bij bureau naast de kuip, veranda ofzo.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Rellen?
Ik weet wel dat de bus van een vriend van mij niet aangekomen is bij het stadion van Roda.
Belachelijk wel
aha hij zit in die bus, dat zei hij er niet bijquote:Op zondag 10 maart 2013 17:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Bus reed als protest tegen de combi direct naar het stadion en dat mag natuurlijk niet.
na de wedstrijd en de 0-1 waren er zo ongeveer overal opstootjes maar daar was deze bus niet bij uiteraard.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Rellen?
Ik weet wel dat de bus van een vriend van mij niet aangekomen is bij het stadion van Roda.
Belachelijk wel
Een grotere kraker dan me lief is.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:00 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Feyenoord-Vitesse gaat wel een kraker worden.
Maar dat is vanaf nu eigenlijk iedere wedstrijd wel.
correct me if im wrong, maar met het oog op PSV - Ajax heb je vCL toch in eigen hand?quote:Op zondag 10 maart 2013 18:03 schreef Muto het volgende:
Trouwens, wel fijn dat voorronde CL nu wel dichterbij is omdat je nog PSV - Ajax krijgt.
quote:Op zondag 10 maart 2013 18:05 schreef De_Pel het volgende:
Best knap, niet scoren in een thuiswedstrijd tegen 3 verdedigers en 2 middenvelders
wij worden op de hoogte gehouden op Facebookquote:Op zondag 10 maart 2013 18:03 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Zat in dezelfde bus als mijn maat. Inlichtingen bij bureau naast de kuip, veranda ofzo.
Dan is een plek bij de beste 4 inderdaad nagenoeg zeker. Al zou een 4de plaats nu wel als een teleurstelling voelen.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:01 schreef Caland het volgende:
Als Twente verliest ben je wel min of meer zeker van Europees voetbal.
Zoals een seniele dementerende man ooit zei: ieder nadeel heeft zijn voordeel.
Feyenoord is de enige club in dit land die overal massaal aanwezig is dan krijg je dat.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:05 schreef WethouderHekking het volgende:
Ik word wel een beetje moe van dat gelazer bij die uitwedstrijden iedere keer.
rare limbo'squote:Op zondag 10 maart 2013 18:04 schreef Caland het volgende:
[..]
na de wedstrijd en de 0-1 waren er zo ongeveer overal opstootjes maar daar was deze bus niet bij uiteraard.
Dat zeg ik, ja.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:05 schreef Cara het volgende:
[..]
correct me if im wrong, maar met het oog op PSV - Ajax heb je vCL toch in eigen hand?
twitter:TonStrooband twitterde op zondag 10-03-2013 om 17:32:43Geweldig doek bij aankomst spelersbus #Feyenoord bij de Kuip na #rodFEY http://t.co/L7lAnguAJA reageer retweet
Dat wel.quote:
Inderdaadquote:Op zondag 10 maart 2013 18:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Een grotere kraker dan me lief is.
Eerlijk gezegd had ik de hoop dat Vitesse tegen die tijd al min of meer kansloos op de 5de of 6de plaats zou vertoeven. Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat Vitesse zolang mee zou blijven doen om de bovenste plaatsen.
quote:Vitesse heeft nu 18 uitduels op rij gescoord. De beste reeks van alle Eredivisieclubs. Wilfried Bony scoort in zijn vijfde achtereenvolgende Eredivisieduel. Hij is tevens de eerste Vitesse-speler in vier Eredivisieseizoenen met een goal in Enschede.
quote:Op zondag 10 maart 2013 18:07 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]twitter:TonStrooband twitterde op zondag 10-03-2013 om 17:32:43Geweldig doek bij aankomst spelersbus #Feyenoord bij de Kuip na #rodFEY http://t.co/L7lAnguAJA reageer retweet
Wat een geniaal spandoekquote:Op zondag 10 maart 2013 18:07 schreef Muto het volgende:
[ afbeelding ]twitter:TonStrooband twitterde op zondag 10-03-2013 om 17:32:43Geweldig doek bij aankomst spelersbus #Feyenoord bij de Kuip na #rodFEY http://t.co/L7lAnguAJA reageer retweet
True.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:12 schreef Jimbo het volgende:
Fey-utr en fey-vit worden en knallers
echt fucking veel zin in !
Ze mogen volgende week iig wel extra ambulances bij De Kuip zetten en ruimte vrijhouden op de hartafdelingenquote:Op zondag 10 maart 2013 18:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
True.
Toch wordt m'n grote boodschap er iets dunner dan gemiddeld van![]()
![]()
!!
Achter het team gaan staan, de kuip op zn vesten laten trillen en alles komt goedquote:Op zondag 10 maart 2013 18:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
True.
Toch wordt m'n grote boodschap er iets dunner dan gemiddeld van![]()
![]()
!!
Volgende weekquote:Op zondag 10 maart 2013 18:14 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ze mogen volgende week iig wel extra ambulances bij De Kuip zetten en ruimte vrijhouden op de hartafdelingen
Meer van Ferquote:
Ik zie hem z'n leuter niet in een kleuter hangen hoor?quote:
Ik wou mijn moeder meenemen, maar ze wou nietquote:Op zondag 10 maart 2013 18:17 schreef Bombvis het volgende:
Vergeten jullie trouwens niet dat het 12 mei moederdag is, dus na de wedstrijd eerst netjes naar moederlief toe hè
quote:Op zondag 10 maart 2013 18:17 schreef Bombvis het volgende:
Vergeten jullie trouwens niet dat het 12 mei moederdag is, dus na de wedstrijd eerst netjes naar moederlief toe hè
quote:Op zondag 10 maart 2013 18:17 schreef Bombvis het volgende:
De wedstrijd tegen Nac ja.. Dus niet Lurling's moeder toezingen, dat is niet aardigquote:Op zondag 10 maart 2013 18:20 schreef Jimbo het volgende:
[..]Das de laatste pot toch? Degene waarin we 1e worden.
Ik denk dat ik moederdag een weekje uitstel
Ach, die van de scheids wel iig.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:20 schreef Bombvis het volgende:
[..]
De wedstrijd tegen Nac ja.. Dus niet Lurling's moeder toezingen, dat is niet aardig
Niet zo respectloos naar Pieter Vink, zijn moeder is onlangs overleden.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ach, die van de scheids wel iig.
Tenslotte is elke scheids zn moeder een hoer, bij voorbaat al
Na het fluiten van vandaag denk ik dat hij wel de uitzondering op de regel heeft ja ...quote:Op zondag 10 maart 2013 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet zo respectloos naar Pieter Vink, zijn moeder is onlangs overleden.
quote:Op zondag 10 maart 2013 18:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ach, die van de scheids wel iig.
Tenslotte is elke scheids zn moeder een hoer, bij voorbaat al
Feyenoord - Vitesse lijkt ook een sleutelwedstrijd te worden.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:25 schreef fantasyboy het volgende:
NOG 8 finales ...
psv -ajax wordt de sleutel wedstrijd hopelijk gelijkspel....
Feyenoord-vitesse is ondertussen even belangrijkquote:Op zondag 10 maart 2013 18:25 schreef fantasyboy het volgende:
NOG 8 finales ...
ik zou t mooi vinden als psv die pot wint (of gelijk speelt)quote:Op zondag 10 maart 2013 18:25 schreef fantasyboy het volgende:
NOG 8 finales ...
Een zaaddodende 0-0 met veel blessures en rode kaartenquote:Op zondag 10 maart 2013 18:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik zou t mooi vinden als psv die pot wint (of gelijk speelt)
quote:Op zondag 10 maart 2013 18:29 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Een zaaddodende 0-0 met veel blessures en rode kaarten
Strootman z'n knieschijf als hockeypuck door 't stadion, Eriksen met een gescheurde hamstring, De Jong een voedselvergiftiging, Vermeer een hersenschudding en Toivonen en Bommel donkerroodquote:
een droomquote:Op zondag 10 maart 2013 18:33 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Strootman z'n knieschijf als hockeypuck door 't stadion, Eriksen met een gescheurde hamstring, De Jong een voedselvergiftiging, Vermeer een hersenschudding en Toivonen en Bommel donkerrood![]()
Zo gunstig is ons programma nietquote:Op zondag 10 maart 2013 18:36 schreef fantasyboy het volgende:
Ik denk dat Feyenoord deze 8 finales wel kan winnen of de meeste punten kan halen
Waarom?
Defensief laten psv en ajax teveel steken vallen
Voorhoede van Feyenoord is op dit moment het meest stabiel met snelle aanvallers en Pelle die met de week beter gaat voetballen
programma van Feyenoord is het meest gunstig
Feyenoord kan de lange bal spelen, en over de vleugels aanvallen.
Ik vraag me iedere week af waarom al die zogenaamde kenners roepen dat PSV en Ajax verder zijn...
waarin zijn die verder dan????
Ajax en Vitesse vind ik een makkelijker programma hebben.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:36 schreef fantasyboy het volgende:
Teveelquote:Op zondag 10 maart 2013 18:36 schreef fantasyboy het volgende:
Ik denk dat Feyenoord deze 8 finales wel kan winnen of de meeste punten kan halen
Waarom?
Defensief laten psv en ajax teveel steken vallen
Voorhoede van Feyenoord is op dit moment het meest stabiel met snelle aanvallers en Pelle die met de week beter gaat voetballen
Feyenoord kan de lange bal spelen, en over de vleugels aanvallen.
Ik vraag me iedere week af waarom al die zogenaamde kenners roepen dat PSV en Ajax verder zijn...
waarin zijn die verder dan????
Ik ben benieuwd hoe de spelers met deze 'nieuwe' druk omgaan.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:39 schreef Dekatria het volgende:
Geen enkel programma is makkelijk als het zo spannend is.
AZ, PSV en Groningen uit zou ik anders alsnog niet erg vrolijk van worden.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajax en Vitesse vind ik een makkelijker programma hebben.
Vooral Vitesse, bijna enkel clubs uit het rechterrijtje op Feyenoord na.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ajax en Vitesse vind ik een makkelijker programma hebben.
Waarom dat nou weer? Je kraamt wel veel onzin uit zonder enige onderbouwing.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:41 schreef fantasyboy het volgende:
Zeker nu Feyenoord er zo dicht op staat poepen ze in eindhoven en amsterdam in hun broek.
Als je topscorer 8? doelpunten heeft dan wordt je geen kampioen in deze fase....quote:Op zondag 10 maart 2013 18:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax heeft alleen een probleem met het afwerken, kansen creëren ze genoeg.
PSV valt geen peil op te trekken.
PSV zie je al wekenlang steeds meer scheurtjes in verschijnen. Dat gedoe met vBommel, Pieters, Lens... de druk lijkt ze aan het opbreken.quote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 18:41 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vooral Vitesse, bijna enkel clubs uit het rechterrijtje op Feyenoord na.
Maargoed, als Feyenoord kampioen wil worden zullen ze sowieso van Vitesse moeten winnen.
Dat doe jij gelukkig nooit.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer? Je kraamt wel veel onzin uit zonder enige onderbouwing.
Ik heb volgens mij al eerder jou laten zien dat een clubtopscorer geen bal uitmaakt.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:42 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Als je topscorer 8? doelpunten heeft dan wordt je geen kampioen in deze fase....
nee tegen pec zwolle niet...quote:Op zondag 10 maart 2013 18:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij al eerder jou laten zien dat een clubtopscorer geen bal uitmaakt.
Thuis is het een doelpuntjeskermis, soms een kwakkelpot als tegen VVV. Marco van Basten heeft aangetoond dat je PSV vanaf de eerste minuut onder druk moet zetten als je thuis speelt. Het is best voorspelbaar dat over 3 weken Roda JC wel de kansen afmaakt die ze vandaag lieten liggen.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:42 schreef Dekatria het volgende:
[..]
PSV zie je al wekenlang steeds meer scheurtjes in verschijnen. Dat gedoe met vBommel, Pieters, Lens... de druk lijkt ze aan het opbreken.
VBL / AFC AJAX #1957 WIJ ZIJN AJAX WIJ ZIJN DE BESTEquote:
Pot..ketel..quote:Op zondag 10 maart 2013 18:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom dat nou weer? Je kraamt wel veel onzin uit zonder enige onderbouwing.
Roda was zwak, had voor rust al kansloos achter moeten staan en kreeg alleen wat kansen omdat Feyenoord ineens nerveus begon te doen. Alsnog waren er in de teeede helft ook nog levensgrote kansen voor Pelle, Janmaat en Schaken.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Thuis is het een doelpuntjeskermis, soms een kwakkelpot als tegen VVV. Marco van Basten heeft aangetoond dat je PSV vanaf de eerste minuut onder druk moet zetten als je thuis speelt. Het is best voorspelbaar dat over 3 weken Roda JC wel de kansen afmaakt die ze vandaag lieten liggen.
Ik vraag het me af. Het is de laatste uitwedstrijden van Feyenoord wel iedere keer raak tegenwoordig.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:51 schreef PIETR het volgende:
Worden daar nou een paar Feyenoorders door 10 man inelkaar geslagen? Die gast met die riem trouwens, wat een droeftoeter.
Hopenlijk heeft dit verder geen gevolgen voor de klassieker ..
Te kleine uitvakkenquote:Op zondag 10 maart 2013 18:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik vraag het me af. Het is de laatste uitwedstrijden van Feyenoord wel iedere keer raak tegenwoordig.
gewoon in de ochtend een uurtjequote:Op zondag 10 maart 2013 18:17 schreef Bombvis het volgende:
Bij ma de wedstrijd kijkenquote:Op zondag 10 maart 2013 18:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gewoon in de ochtend een uurtje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |