abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123869226
Wat ik al zei in vorige topic: Clasie is laatste tijd wel aan het choken. Veel gepruts achterin vooral waardoor er kansen ontstaan.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_123869233
Abracadabra, tapate guarra!
pi_123869290
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:32 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Immers heeft het hele seizoen niets aangetoond en hij staat er nog in.
En jij rekent Vormer af op die paar invalbeurten en wedstrijden? :')
Immers voegt inderdaad over het gehele seizoen te weinig toe, maar de laatste tijd speelt hij heel aardig en is er dus geen directe aanleiding voor je gezeik. Beetje triest dan wel.

Vormer reken ik er op af dat hij nú z'n muil opentrekt. Ik vind ook dat hij meer kansen zou mogen krijgen, daar niet van, maar dat moet je nu niet in je favoriete limboblaadje gaan droppen. Dat hij tot nu toe niets heeft laten zien is geen reden om hem als voetballer af te rekenen; ik hou hem er zelfs gráág bij, maar het zorgt er wel voor dat hij momenteel weinig recht van spreken heeft.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_123869297
quote:
Boëtius kijkt nu net alsof Joris hem vol van achter pakt
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_123869304
quote:
Deze in de OP in plaats van dat lelijke ondershirt ^O^
pi_123869338
FF een vraag: hoe gaat het met Singh? Doet die het nog aardig op trainingen/wedstrijden?
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_123869378
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:39 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Boëtius kijkt nu net alsof Joris hem vol van achter pakt, en hij daar heel verbaasd over is
_O-

Pel kijkt als een godvader ^O^
pi_123869386
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:39 schreef Aloulou het volgende:
FF een vraag: hoe gaat het met Singh? Doet die het nog aardig op trainingen/wedstrijden?
Daar kun je niet op bouwen. Misschien als we voorstaan een keer weer invallen. Only Singh when you're winning.
  Moderator zondag 10 maart 2013 @ 15:41:02 #10
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_123869389
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:32 schreef Zaran het volgende:

[..]

Het zijn zeker geen ingenieurs of advocaten die elkaar de hersens inslaan in de legioenzaal en altijd de confrontatie met de politie* Zaran opzoeken
Ze komen uit alle lagen :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_123869410
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:39 schreef Aloulou het volgende:
Die zal volgend seizoen wel verhuurd worden aan Willem 2 -O-
pi_123869438
waarom moet er in godsnaam OPEL op dat shirt staan én een logo.
Doe gewoon alleen het logo
pi_123869449
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
Daar kun je niet op bouwen. Misschien als we voorstaan een keer weer invallen. Only Singh when you're winning.
Niet echt een goede aankoop dus? Of heeft wel wat waardoor hij met de tijd wel een basisspeler zou kunnen worden?
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_123869450
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:38 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Immers voegt inderdaad over het gehele seizoen te weinig toe, maar de laatste tijd speelt hij heel aardig en is er dus geen directe aanleiding voor je gezeik. Beetje triest dan wel.

Vormer reken ik er op af dat hij nú z'n muil opentrekt. Ik vind ook dat hij meer kansen zou mogen krijgen, daar niet van, maar dat moet je nu niet in je favoriete limboblaadje gaan droppen. Dat hij tot nu toe niets heeft laten zien is geen reden om hem als voetballer af te rekenen; ik hou hem er zelfs gráág bij, maar het zorgt er wel voor dat hij momenteel weinig recht van spreken heeft.
Het is gewoon een strijd die Vormer niet kan winnen. Immers kan zo slecht spelen als ie wil, banken hoeft ie niet (zie periodes 1e seizoenshelft) Ik zou ook niet blij zijn met zo'n situatie.

De enige reden dat ie zoveel (onverdiend) krediet heeft is omdat het een soort speler is die mensen zo graag succesvol zou willen zien bij Feyenoord. Als ie een uitstraling Bruins, Cabral of Achahbar had speelde ie niet.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  zondag 10 maart 2013 @ 15:44:54 #15
383168 Mr.Smokey
Who else nigga
pi_123869555
Vond sexy Lexie wel goed spelen vandaag
Ride Or Die Lalalalalalalala
pi_123869558
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:42 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]
Als ie een uitstraling Bruins, Cabral of Achahbar had speelde ie niet.
Dat is het hem juist. Lex kan met passjes strooien en duels winnen tot hij erbij neervalt, volgens mij is het juist zijn uitstraling die hem tegen zit. Lex doet het helemaal niet zo onverdienstelijk als velen vinden, of beter gezegd, zoals velen wìllen vinden.
  zondag 10 maart 2013 @ 15:45:15 #17
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_123869568
quote:
1s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:42 schreef shaderon het volgende:
waarom moet er in godsnaam OPEL op dat shirt staan én een logo.
Doe gewoon alleen het logo
Of alleen OPEL. En als je het beide doet, gewoon met dat platte lettertype.
pi_123869587
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:42 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Niet echt een goede aankoop dus? Of heeft wel wat waardoor hij met de tijd wel een basisspeler zou kunnen worden?
Gewoon te licht lijkt me. De paar wedstrijden die hij speelde ontbrak het eigenlijk overal wel een beetje aan. Elabdellaoui/Singh is van zelfde laken een pak.
pi_123869590
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:42 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Het is gewoon een strijd die Vormer niet kan winnen. Immers kan zo slecht spelen als ie wil, banken hoeft ie niet (zie periodes 1e seizoenshelft) Ik zou ook niet blij zijn met zo'n situatie.

De enige reden dat ie zoveel (onverdiend) krediet heeft is omdat het een soort speler is die mensen zo graag succesvol zou willen zien bij Feyenoord. Als ie een uitstraling Bruins, Cabral of Achahbar had speelde ie niet.
Zal best. Feit is dat hij de afgelopen tijd aardig is gaan spelen. Feit is dat je als trainert ook de balans in je selectie moet behouden. Feit is ook dat we ons aan het melden zijn om het kampioenschap. Dit is niet het moment om te wisselen. Dit is niet het moment om te bitchen. Dit is het moment om met z'n allen vol de mouwen op te stropen en de schouders er onder te zetten. Niet lullen maar poetsen. In de voorbereiding op volgend seizoen kun je dan je scheur eens opentrekken en eventueel vertrekken.
pi_123869607
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:45 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:

[..]

Dat is het hem juist. Lex kan met passjes strooien en duels winnen tot hij erbij neervalt, volgens mij is het juist zijn uitstraling die hem tegen zit. Lex doet het helemaal niet zo onverdienstelijk als velen vinden, of beter gezegd, zoals velen wìllen vinden.
Breedtepassjes ja. :'(
En die duels vallen eigenlijk best mee, zeker luchtduels, om de een of andere reden lijkt ie (zelfs met z'n lengte) bang in de lucht en doet ie maar wat.
pi_123869617
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:45 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Zal best. Feit is dat hij de afgelopen tijd aardig is gaan spelen. Feit is dat je als trainert ook de balans in je selectie moet behouden. Feit is ook dat we ons aan het melden zijn om het kampioenschap. Dit is niet het moment om te wisselen. Dit is niet het moment om te bitchen. Dit is het moment om met z'n allen vol de mouwen op te stropen en de schouders er onder te zetten. Niet lullen maar poetsen. In de voorbereiding op volgend seizoen kun je dan je scheur eens opentrekken en eventueel vertrekken.
QFT
pi_123869629
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:45 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Gewoon te licht lijkt me. De paar wedstrijden die hij speelde ontbrak het eigenlijk overal wel een beetje aan. Elabdellaoui/Singh is van zelfde laken een pak.
Spreekwoordelijk dan he?! :o !
pi_123869634
quote:
Zal best. Feit is dat hij de afgelopen tijd aardig is gaan spelen.
Dat vind ik eigenlijk niet.
pi_123869656
Over dat shirt: Hebben ze niet overwogen om het logo op voorkant en de naam op de achterkant te zetten? Lijkt me toch een mooiere constructie eigenlijk.
pi_123869665
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:46 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Dat vind ik eigenlijk niet.
Dan wíl je dat ook gewoon niet zien.
  zondag 10 maart 2013 @ 15:48:14 #26
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_123869699
quote:

[..]

Deze post.
pi_123869706
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:47 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Dan wíl je dat ook gewoon niet zien.
Het liefste wat ik zou willen is dat Feyenoord een goede nummer 10 had.
Het positiefst wat ik er van kan maken is dat hij sinds de winter minder slecht is geworden.
pi_123869712
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
Over dat shirt: Hebben ze niet overwogen om het logo op voorkant en de naam op de achterkant te zetten? Lijkt me toch een mooiere constructie eigenlijk.
2 kanten vol shit plempen voor 1 betaling :')
Ga snel fietsen.

Bwin komt voor 8 miljoen op de achterkant te staan ^O^
pi_123869715
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:46 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Spreekwoordelijk dan he?! :o !
Als je die twee tegelijk in je team hebt, dan heb je de poppen aan het dansen.
  zondag 10 maart 2013 @ 15:48:35 #30
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_123869721
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
Net zoals vroeger met Stad Rotterdam en Fortis O+
pi_123869746
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:48 schreef De_Pel het volgende:

[..]

2 kanten vol shit plempen voor 1 betaling :')
Ga snel fietsen.

Bwin komt voor 8 miljoen op de achterkant te staan ^O^
In dromenland zeker. :P Maar goed, shirt van volgend seizoen lijkt sowieso nergens op dus die ga ik in geen 100 jaar kopen. :P
pi_123869762
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
In dat geval lijkt het me niet slim Vormer te laten gaan, ook als Clasie blijft. Zodra Clasie/Vilhena uitvalt heb je dan gelijk 3 niveau's minder met Singh die een van hen moet gaan vervangen. Ik weet niet of er nog andere talenten (controlerende middenvelders) in de jeugd rondlopen die eraan zitten te komen..
pi_123869766
quote:

[..]

Amen.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_123869809
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:48 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Als je die twee tegelijk in je team hebt, dan heb je de poppen aan het dansen.
:'( :'(
Spreekwoordelijke poppen? :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_123869856
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:48 schreef Insomnia_ het volgende:
Het liefste wat ik zou willen is dat Feyenoord een goede nummer 10 had.
Het positiefst wat ik er van kan maken is dat hij sinds de winter minder slecht is geworden.
Vandaag speelde Immers best goed. Zeker eerste helft een goede helft neergezet. Veel minder (lullig) balverlies bijv. Mooie opening nog 2 keer. Dit seizoen gewoon laten staan en volgend seizoen de andere opties bekijken....Vilhena die doorgroeit zou ik graag vanaf volgend seizoen ook vaker op 10 zien in de voorbereiding. Moet je wel een Vormer behouden zodat hij naast Clasie kan spelen bijv.
pi_123869882
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:49 schreef Aloulou het volgende:

[..]

In dat geval lijkt het me niet slim Vormer te laten gaan, ook als Clasie blijft. Zodra Clasie/Vilhena uitvalt heb je dan gelijk 3 niveau's minder met Singh die een van hen moet gaan vervangen. Ik weet niet of er nog andere talenten (controlerende middenvelders) in de jeugd rondlopen die eraan zitten te komen..
Als hij echt zo nodig weg wil, moeten we hem gewoon lekker verkopen.
Toch weer een meloentje winst pakken op een transfervrije spelert.
Ik zou hem ook liever houden, maar beter dat dan onrust in je selectie.
pi_123869994
Precies, met alle respect maar Vormer moet wel z'n plaats weten. Als hij dan zo snel al opgeeft, zit er gewoon geen goede kop op en is Roda/Groningen ook gewoon maximaal haalbare voor hem. Geen schande natuurlijk maar hij is niet groter dan Feyenoord.
pi_123870049
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:51 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Vandaag speelde Immers best goed. Zeker eerste helft een goede helft neergezet. Veel minder (lullig) balverlies bijv. Mooie opening nog 2 keer. Dit seizoen gewoon laten staan en volgend seizoen de andere opties bekijken....Vilhena die doorgroeit zou ik graag vanaf volgend seizoen ook vaker op 10 zien in de voorbereiding. Moet je wel een Vormer behouden zodat hij naast Clasie kan spelen bijv.
Hij wordt ook wel iets beter de laatste tijd, maar toch blijf ik hem meer opvulling vinden dan een bepalende speler. Wat ik toch best een kwalijke zaak vind voor een nummer 10, wat mi toch wel de meest belangrijke positie van een elftal vind.
pi_123870088
Er schijnt dat een supporter van Feyenoord de vriendin van Vormer heeft geneukt. Wie?
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_123870101
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:56 schreef Muto het volgende:
Er schijnt dat een supporter van Feyenoord de vriendin van Vormer heeft geneukt. Wie?
Ik.
  zondag 10 maart 2013 @ 15:56:42 #41
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_123870104
quote:
Is die vriendin niet het nichtje van C_A toevallig?
pi_123870118
quote:
6s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:56 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Ik.
Het feit dat ik als enige wist dat een Feyenoordsupporter haar had geneukt, zegt toch wel genoeg?
pi_123870125
quote:
HMF uiteraard.
  Moderator zondag 10 maart 2013 @ 15:57:23 #44
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_123870138
Ben ik de enige die bang is voor volgend jaar ?

'we' verkopen dalijk alle goede spelers, en bam.. weg kans op de 1e plek volgend jaar :/
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator zondag 10 maart 2013 @ 15:57:53 #45
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_123870169
quote:
_O-
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
  zondag 10 maart 2013 @ 15:58:07 #46
393923 DorperTed.
Lucius thx JR-Style-93
pi_123870181
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:57 schreef Jimbo het volgende:

'we' verkopen dalijk alle goede spelers, en bam.. weg kans op de 1e plek volgend jaar :/
Kampioen worden is de enige optie. Dan blijven de meesten wel.
Dat weet toch iedere boerenlul.
pi_123870184
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:56 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Is die vriendin niet het nichtje van C_A toevallig?
Niet weten hoe vrouwtje vormer / het nichtje van C_A er uit ziet :')
pi_123870190
Ik was er bij. Jammer van de ongeregeldheden.
http://www.l1.nl/112/2082(...)yenoord#.UTybT1duQ9Z

Verder: Feyenoord eerste helft stuk beter. Tweede helft heeft Feyenoord een paar keer geluk gehad.

Leuke wedstrijd om te zien, jammer van de rellen in en buiten het stadion. Met kettingsloten op elkaar inslaan, politie te paard die meerdere groepen hooligans uit elkaar moest drijven. En nee, ik beschuldig niet één supportersgroep.

Grgr, een zo objectief mogelijke ajacied.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_123870199
quote:

Ik denk dat het misschien nog best meevalt met de leegloop, met het oog op het WK in 2014.
Indi of de Vrij kan eventueel weg, is op te vangen door Kongolo.
  zondag 10 maart 2013 @ 15:58:50 #50
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_123870213
Dit zou Immers denk ik ook nog wel lukken. :')

Makkelijk scoren
pi_123870239
quote:

Waarom zouden we alle goede spelers verkopen?
pi_123870275
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:58 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Niet weten hoe vrouwtje vormer / het nichtje van C_A er uit ziet :')
Vrouw Vormer is niet verkeerd.. Goede kwaliteit, weet het
  Moderator zondag 10 maart 2013 @ 16:00:54 #53
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_123870307
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:59 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Waarom zouden we alle goede spelers verkopen?
nouja, clasie gaat misschien weg, bmi , de vrij.. zijn er al 3 welke gescout zijn door de engelsen.

Ik zie t wel gebeuren dat er 3-4 goede spelers weg zijn in de zomer/
pi_123870318

De FeyenoordCasuals dus.
pi_123870321
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:00 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Vrouw Vormer is niet verkeerd.. Goede kwaliteit, weet het
Het nichtje ook niet.

Vind roosje daar overigens wel als een vrij kansloos hockeysletje overkomen :X
pi_123870371
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:00 schreef Jimbo het volgende:

[..]

nouja, clasie gaat misschien weg, bmi , de vrij.. zijn er al 3 welke gescout zijn door de engelsen.

Waarom zou Geel daarmee akkoord gaan tenzij hoofdprijs?
Waarom zouden deze spelers hun basisplaats en WK op het spel willen zetten?
pi_123870372
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:58 schreef Neo-Mullen het volgende:

Verder: Feyenoord eerste helft stuk beter. Tweede helft heeft Feyenoord een paar keer geluk gehad.

Leuke wedstrijd om te zien, jammer van de rellen in en buiten het stadion. Met kettingsloten op elkaar inslaan, politie te paard die meerdere groepen hooligans uit elkaar moest drijven. En nee, ik beschuldig niet één supportersgroep.

Was het met losse Feyenoorders?
  zondag 10 maart 2013 @ 16:02:27 #58
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_123870393
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:02 schreef Muto het volgende:

[..]

Was weer poeha met FLKG inderdaad.
pi_123870418
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:02 schreef Muto het volgende:

[..]

Losse Feyenoorders? De rellen in het stadion zijn veroorzaakt door supporters uit Zuid Limburg die het midden in het Roda vak gingen provoceren.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_123870446
Tijd om gewoon hele tribunes ter beschikking van Feyenoord publiek te stellen.
  zondag 10 maart 2013 @ 16:03:51 #61
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_123870458
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Tijd om gewoon hele tribunes ter beschikking van Feyenoord publiek te stellen.
Variabel uitvak dit dat.
pi_123870473
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:02 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Losse Feyenoorders? De rellen in het stadion zijn veroorzaakt door supporters uit Zuid Limburg die het midden in het Roda vak gingen provoceren.
Roda'ers gingen met zichzelf vechten?
pi_123870531
Ruudjevormer8 twitterde op zondag 10-03-2013 om 16:01:42 Reactie op vele vragen: Ik heb zeker niet gezegd dat ik weg wil, ben juist vastbesloten om te slagen bij #Feyenoord. reageer retweet
pi_123870556
Geen een Feyenoordsupporter schijnt de vriendin van Vormer geneukt te hebben.
pi_123870563
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:04 schreef Muto het volgende:

[..]

Roda'ers gingen met zichzelf vechten?
Feyenoord supporters uit Zuid Limburg die in het vak van Roda supporters gingen provoceren. Beetje scheef getypt van mij, excusie :*
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 10 maart 2013 @ 16:06:23 #66
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_123870576
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Ruudjevormer8 twitterde op zondag 10-03-2013 om 16:01:42 Reactie op vele vragen: Ik heb zeker niet gezegd dat ik weg wil, ben juist vastbesloten om te slagen bij #Feyenoord. reageer retweet
Provinciekrantje wilde goedkoop scoren :')
pi_123870821
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Ben ik benieuwd hoe L1 aan dat bericht komt.
Indien juist neem ik alles uiteraard terug ^O^
pi_123871080
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:10 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Ben ik benieuwd hoe L1 aan dat bericht komt.
Indien juist neem ik alles uiteraard terug ^O^
- L1 heeft voetbalverslaggevers die boos zijn na vanmiddag en onzin schrijven
- Vormer heeft het wel gezegd en doet nu aan damage control

Maakt verder niet uit, ik zou er niet minder om juichen als hij scoort
pi_123871193
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:15 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Maakt verder niet uit, ik zou er niet minder om juichen als hij scoort
Dat lijkt me duidelijk.
Feyenoord > Spelers.
  zondag 10 maart 2013 @ 16:18:03 #70
357045 Grifte
Feijenoord
pi_123871209
Ruudje maakt de winnende vrije trap tegen NAC
  zondag 10 maart 2013 @ 16:26:37 #71
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_123871579
Twente Vitesse, doe maar lekker gelijkspelletje w/
pi_123872247
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 15:58 schreef Neo-Mullen het volgende:

Aangezien ik je objectiviteit op prijs stel hoop ik oprecht dat je ooit weer eens wedstrijden van je eigen club kunt bezoeken om echt voetbal te zien ipv feijenoord te moeten nareizen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_123872308
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:00 schreef Jimbo het volgende:

[..]

Laten we hopen dat er 3-4 goede spelers vertrekken. Ik wil eindelijke wel eens van die schuld af.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  Moderator zondag 10 maart 2013 @ 16:42:58 #74
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_123872335
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:42 schreef eight het volgende:

[..]

Laten we hopen dat er 3-4 goede spelers vertrekken. Ik wil eindelijke wel eens van die schuld af.
en dan de resultaten volgend jaar? -O-

G P +/-
1 Ajax 26 54 34
2 PSV 26 53 52
3 Feyenoord 26 53 19
4 Vitesse 25 48 19

Hmmm , ik denk nog 3 weken tot we 1e staan :Y
pi_123872382
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:06 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Provinciekrantje wilde goedkoop scoren :')
L1 is onderdeel van de Telegraaf dus dat verklaard al een hoop. ;(
pi_123872462
Je krijgt nu twee zeer lastige wedstrijden achter elkaar. FC Utrecht (wel thuis) en daarna Heerenveen uit (die zijn momenteel in vorm). Ben benieuwd. Ik bekijk het wel per wedstrijd. Die eredivisie valt niet te voorspellen.
Feyenoord Rotterdam
pi_123872502
quote:
19s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:45 schreef Fuszy het volgende:
Je krijgt nu twee zeer lastige wedstrijden achter elkaar. FC Utrecht (wel thuis) en daarna Heerenveen uit (die zijn momenteel in vorm). Ben benieuwd. Ik bekijk het wel per wedstrijd. Die eredivisie valt niet te voorspellen.
Dat werd ook gezegd over het rijtje PSV, NEC, Roda.

Al moet ik toegeven dat ik op beiden, met name heerenveen, nog niet gerust ben -O-
pi_123872523
quote:
19s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:45 schreef Fuszy het volgende:
Afgelopen 2 wedstrijden waren toch ook lastig, NEC in vorm en Roda wat thuis moeilijk te verslaan is.
  zondag 10 maart 2013 @ 16:47:13 #79
357045 Grifte
Feijenoord
pi_123872526
Thuis moeten we gewoon elke tegenstander wegblazen, snap daar het minder aanwezig vertrouwen niet. Uit is een heel ander verhaal :P
pi_123872531
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:42 schreef Jimbo het volgende:

[..]

en dan de resultaten volgend jaar? -O-

G P +/-
1 Ajax 26 54 34
2 PSV 26 53 52
3 Feyenoord 26 53 19
4 Vitesse 25 48 19

Hmmm , ik denk nog 3 weken tot we 1e staan :Y
Gezien de huidige situatie zul je zult toch moeten verkopen om vooruitgang te boeken. Daarnaast hebben we in Vormer en Nelom al vervangers voor Clasie en BMI.
pi_123872536
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:46 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Dat werd ook gezegd over het rijtje PSV, NEC, Roda.

Al moet ik toegeven dat ik op beiden, met name heerenveen, nog niet gerust ben -O-
Alle wedstrijden zijn dan nu ook zwaar :P
Feyenoord Rotterdam
  zondag 10 maart 2013 @ 16:47:55 #82
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_123872563
De boys zullen na vandaag wel het één en ander te horen hebben gekregen van Koeman, mag je verwachten. Bijna geen 3 punten vandaag.
pi_123872565
Ben benieuwd hoe Feyenoord met de druk omgaat :)
pi_123872570
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:47 schreef Grifte het volgende:
Thuis moeten we gewoon elke tegenstander wegblazen, snap daar het minder aanwezig vertrouwen niet. Uit is een heel ander verhaal :P
Ik vertrouw er zeker wel in dat we kunnen en moeten winnen, maar FC Utrecht staat niet voor niks zo hoog. Dat het een walkover zal worden geloof ik niet.
Feyenoord Rotterdam
pi_123872599
quote:
19s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:48 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Ik vertrouw er zeker wel in dat we kunnen en moeten winnen, maar FC Utrecht staat niet voor niks zo hoog. Dat het een walkover zal worden geloof ik niet.
Ik maak me meer zorgen om de uit wedstrijd tegen heerenveen :{
pi_123872600
quote:

[..]

Vitesse thuis wordt dat ook nie
pi_123872608
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Ben benieuwd hoe Feyenoord met de druk omgaat :)
Welke druk :? We staan 2de!
  zondag 10 maart 2013 @ 16:50:12 #88
357045 Grifte
Feijenoord
pi_123872655
quote:

[..]

Walk-over bedoel ik ook niet, maar punten verspelen in eigen huis is 'not dun'
pi_123872675
quote:
14s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:41 schreef eight het volgende:

[..]

Aangezien ik je objectiviteit op prijs stel hoop ik oprecht dat je ooit weer eens wedstrijden van je eigen club kunt bezoeken om echt voetbal te zien ipv feijenoord te moeten nareizen.
Ik woon ben elke week in Zuid Limburg, dus Roda is om de hoek. Ben vaak bij Ajax, maar ik vond PEC Zwolle het niet waard om naar toe te gaan, zodoende dat ik hier Feyenoord heb gezien ;)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_123872698
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:47 schreef eight het volgende:

[..]

Gezien de huidige situatie zul je zult toch moeten verkopen om vooruitgang te boeken. Daarnaast hebben we in Vormer en Nelom al vervangers voor Clasie en BMI.
Wat een onzin. Jij koopt ook geen nieuwe broek meer zolang je nog een hypotheek op je huis hebt staan? Feyenoord heeft momenteel geen directe noodzaak tot verkopen, daarbij worden die jongens eerder meer waard als ze mee mogen naar het WK. De CL halen levert gelijk al even veel op als zo'n toptransfer (of zelfs 2-3 redelijke transfers).
  zondag 10 maart 2013 @ 16:52:33 #91
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_123872759
Itt Ajax en PSV hoeven wij geen kampioen te worden. Het kan, en zolang het kan moet je er ook voor gaan, maar het is eerder een kwestie van mogen dan moeten. Als PSV geen kampioen wordt zitten ze nogal in de problemen.
  Moderator zondag 10 maart 2013 @ 16:53:29 #92
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_123872797
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:52 schreef Dekatria het volgende:
Itt Ajax en PSV hoeven wij geen kampioen te worden. Het kan, en zolang het kan moet je er ook voor gaan, maar het is eerder een kwestie van mogen dan moeten. Als PSV geen kampioen wordt zitten ze nogal in de problemen.
Ja, wat denk je als die wéér geen CL halen :')
4045
onlogisch
pi_123872827
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:52 schreef Dekatria het volgende:
Er is geen noodzaak, maar de belangen zijn wel GIGANTISCH.
Jongens die bijtekenen, jongens die willen komen, 15 miljoen CL-geld, transferwaarde van je selectie...

Als je nu kampioen wordt kun je direct weer definitief aanhaken bij de top, anders duurt dat mogelijk nog een paar jaar.
  zondag 10 maart 2013 @ 16:55:45 #94
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_123872887
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:54 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Er is geen noodzaak, maar de belangen zijn wel GIGANTISCH.
Jongens die bijtekenen, jongens die willen komen, 15 miljoen CL-geld, transferwaarde van je selectie...

Als je nu kampioen wordt kun je direct weer definitief aanhaken bij de top, anders duurt dat mogelijk nog een paar jaar.
We hebben nog gewoon schulden - we mogen onszelf nog gelukkig prijzen dat we überhaupt meedoen om de titel. Natuurlijk willen we terug bij de top enzo, maar dat we binnen 2 seizoenen nu gedeeld 2e staan is echt te bizar voor woorden.
  Moderator zondag 10 maart 2013 @ 16:56:15 #95
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_123872895
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:51 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Wat een onzin. Jij koopt ook geen nieuwe broek meer zolang je nog een hypotheek op je huis hebt staan? Feyenoord heeft momenteel geen directe noodzaak tot verkopen, daarbij worden die jongens eerder meer waard als ze mee mogen naar het WK. De CL halen levert gelijk al even veel op als zo'n toptransfer (of zelfs 2-3 redelijke transfers).
Jij vergeet een schuld van 11miljoen en een negatief eigen vermogen van 9 miljoen?

Ik denk dat Feyenoord er alles aan gelegen is om dat zo snel mogelijk op orde te krijgen. Een verkoop van een BMI, waarvan Kongolo al staat te wachten om hem op te volgen, draagt daar alleen maar een positieve bijdrage aan bij.
4045
onlogisch
pi_123872905
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:51 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Geen directe noodzaak is heel wat anders dan comfortabel achterover leunen en toekijken hoe de marktwaarde toeneemt.

Het ligt er maar net aan met welk bod ze komen. Als je genoeg geld in kas hebt kun je afwachten tot ze de hoofdprijs bieden maar dat is nu niet het geval.
Een redelijk goed bod betekend weg speler
pi_123873046
Hm. Kampioen worden de championsleage poet binnenhalen en BMI verkopen voor 15 miljoen

Dan zijn alle financiele problemen in 1 klap voorbij kunnen ze zelfs beginnen met het terugkopen van de 49% aandelen van de vrienden
  zondag 10 maart 2013 @ 16:59:20 #98
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_123873051
W Janssen bij Twente zonet :') en die wilden wij kopen?
pi_123873055
quote:
10s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:53 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ja, wat denk je als die wéér geen CL halen :')
Dan kun je als inwoner van Eindhoven die niet van voetbal houdt beter verkassen
pi_123873094
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 16:59 schreef Dekatria het volgende:
W Janssen bij Twente zonet :') en die wilden wij kopen?
Goede vervanger voor Immers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')