Immers voegt inderdaad over het gehele seizoen te weinig toe, maar de laatste tijd speelt hij heel aardig en is er dus geen directe aanleiding voor je gezeik. Beetje triest dan wel.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Immers heeft het hele seizoen niets aangetoond en hij staat er nog in.
En jij rekent Vormer af op die paar invalbeurten en wedstrijden?
Boëtius kijkt nu net alsof Joris hem vol van achter paktquote:
Deze in de OP in plaats van dat lelijke ondershirtquote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 15:39 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Boëtius kijkt nu net alsof Joris hem vol van achter pakt, en hij daar heel verbaasd over is
Daar kun je niet op bouwen. Misschien als we voorstaan een keer weer invallen. Only Singh when you're winning.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:39 schreef Aloulou het volgende:
FF een vraag: hoe gaat het met Singh? Doet die het nog aardig op trainingen/wedstrijden?
Ze komen uit alle lagenquote:Op zondag 10 maart 2013 15:32 schreef Zaran het volgende:
[..]
Het zijn zeker geen ingenieurs of advocaten die elkaar de hersens inslaan in de legioenzaal en altijd de confrontatie met de politie* Zaran opzoeken
Die zal volgend seizoen wel verhuurd worden aan Willem 2quote:Op zondag 10 maart 2013 15:39 schreef Aloulou het volgende:
FF een vraag: hoe gaat het met Singh? Doet die het nog aardig op trainingen/wedstrijden?
Niet echt een goede aankoop dus? Of heeft wel wat waardoor hij met de tijd wel een basisspeler zou kunnen worden?quote:Op zondag 10 maart 2013 15:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
Daar kun je niet op bouwen. Misschien als we voorstaan een keer weer invallen. Only Singh when you're winning.
Het is gewoon een strijd die Vormer niet kan winnen. Immers kan zo slecht spelen als ie wil, banken hoeft ie niet (zie periodes 1e seizoenshelft) Ik zou ook niet blij zijn met zo'n situatie.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:38 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Immers voegt inderdaad over het gehele seizoen te weinig toe, maar de laatste tijd speelt hij heel aardig en is er dus geen directe aanleiding voor je gezeik. Beetje triest dan wel.
Vormer reken ik er op af dat hij nú z'n muil opentrekt. Ik vind ook dat hij meer kansen zou mogen krijgen, daar niet van, maar dat moet je nu niet in je favoriete limboblaadje gaan droppen. Dat hij tot nu toe niets heeft laten zien is geen reden om hem als voetballer af te rekenen; ik hou hem er zelfs gráág bij, maar het zorgt er wel voor dat hij momenteel weinig recht van spreken heeft.
Dat is het hem juist. Lex kan met passjes strooien en duels winnen tot hij erbij neervalt, volgens mij is het juist zijn uitstraling die hem tegen zit. Lex doet het helemaal niet zo onverdienstelijk als velen vinden, of beter gezegd, zoals velen wìllen vinden.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ie een uitstraling Bruins, Cabral of Achahbar had speelde ie niet.
Of alleen OPEL. En als je het beide doet, gewoon met dat platte lettertype.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:42 schreef shaderon het volgende:
waarom moet er in godsnaam OPEL op dat shirt staan én een logo.
Doe gewoon alleen het logo
Gewoon te licht lijkt me. De paar wedstrijden die hij speelde ontbrak het eigenlijk overal wel een beetje aan. Elabdellaoui/Singh is van zelfde laken een pak.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:42 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Niet echt een goede aankoop dus? Of heeft wel wat waardoor hij met de tijd wel een basisspeler zou kunnen worden?
Zal best. Feit is dat hij de afgelopen tijd aardig is gaan spelen. Feit is dat je als trainert ook de balans in je selectie moet behouden. Feit is ook dat we ons aan het melden zijn om het kampioenschap. Dit is niet het moment om te wisselen. Dit is niet het moment om te bitchen. Dit is het moment om met z'n allen vol de mouwen op te stropen en de schouders er onder te zetten. Niet lullen maar poetsen. In de voorbereiding op volgend seizoen kun je dan je scheur eens opentrekken en eventueel vertrekken.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is gewoon een strijd die Vormer niet kan winnen. Immers kan zo slecht spelen als ie wil, banken hoeft ie niet (zie periodes 1e seizoenshelft) Ik zou ook niet blij zijn met zo'n situatie.
De enige reden dat ie zoveel (onverdiend) krediet heeft is omdat het een soort speler is die mensen zo graag succesvol zou willen zien bij Feyenoord. Als ie een uitstraling Bruins, Cabral of Achahbar had speelde ie niet.
Breedtepassjes ja.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:45 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Dat is het hem juist. Lex kan met passjes strooien en duels winnen tot hij erbij neervalt, volgens mij is het juist zijn uitstraling die hem tegen zit. Lex doet het helemaal niet zo onverdienstelijk als velen vinden, of beter gezegd, zoals velen wìllen vinden.
QFTquote:Op zondag 10 maart 2013 15:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zal best. Feit is dat hij de afgelopen tijd aardig is gaan spelen. Feit is dat je als trainert ook de balans in je selectie moet behouden. Feit is ook dat we ons aan het melden zijn om het kampioenschap. Dit is niet het moment om te wisselen. Dit is niet het moment om te bitchen. Dit is het moment om met z'n allen vol de mouwen op te stropen en de schouders er onder te zetten. Niet lullen maar poetsen. In de voorbereiding op volgend seizoen kun je dan je scheur eens opentrekken en eventueel vertrekken.
Spreekwoordelijk dan he?!quote:Op zondag 10 maart 2013 15:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Gewoon te licht lijkt me. De paar wedstrijden die hij speelde ontbrak het eigenlijk overal wel een beetje aan. Elabdellaoui/Singh is van zelfde laken een pak.
Dat vind ik eigenlijk niet.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:45 schreef De_Pel het volgende:
Zal best. Feit is dat hij de afgelopen tijd aardig is gaan spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |