Huh, ik heb gewoon een enguete ingevuld?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Klopt, het is een blog voor allochtonen. Zo staat er nog steeds een petitie op om Mauro in Nederland te kunnen houden![]()
Dat is trouwens slechts 1 van de redenen waarom Koos zijn bewering niet kan kloppen.
Leuk trouwens dat je sp3c ook bedankt hebt voor het heropenen van dit topic, D_G![]()
NWS / Enguete sp3c
-Ten eerste is dat blog juist een blog voor allochtonen.quote:
Was ook cynisch bedoeld. Jouw reactie was niet echt een bedankje aan sp3cquote:Op maandag 11 maart 2013 19:28 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Huh, ik heb gewoon een enguete ingevuld?
Dit kun je niet menen toch?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:32 schreef voetbalmanager2 het volgende:
-Een andere bron is bijvoorbeeld Geenstijl, die checken hun bronnen erg goed en doen altijd navraag voor ze zo'n topic publiceren. In het verleden hebben ze al eens gezichtsverlies geleden.
Haha ik heb niks tegen sp3c.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Was ook cynisch bedoeld. Jouw reactie was niet echt een bedankje aan sp3c. Logisch, jullie hebben een verleden.
Abject en infaamquote:Op maandag 11 maart 2013 19:37 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Haha ik heb niks tegen sp3c.
Was gewoon een humoristische invulling van de enguete (wat dat ook mag zijn)
Slechte vermoedens dan. Voor de mods was deze verklaring voldoende voor een heropening.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:36 schreef KoosVogels het volgende:
Je argumenten zijn weinig overtuigend. GS heeft er een klein stukje aan gewijd waaruit ik opmaak dat ze twijfelen. Daarnaast wordt ook door GS die blog opgevoerd als bron. Geen reacties van betrokkenen, geen verdere media-aandacht, niks noppes nada.
Nee, het is gelul, vermoed ik.
Ja, en wat zegt dat? Geen hol. Want wat weten de mods meer dan jij of ik? Juist, niets.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Slechte vermoedens dan. Voor de mods was deze verklaring voldoende voor een heropening.
Of dacht je echt dat dat door mijn gedicht kwam?
De regels op Fok! zijn duidelijk: geen goede bronvermelding=slotjequote:Op maandag 11 maart 2013 19:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, en wat zegt dat? Geen hol. Want wat weten de mods meer dan jij of ik? Juist, niets.
NWS / Onder Hitler was niet alles slechtquote:Op maandag 11 maart 2013 19:45 schreef De_Guidance het volgende:
''Regels zijn regels' stamt uit Hitler-tijd'
Je hebt ook gewoon een bronnetje, maar ik vind het een weinig betrouwbare bron. En dan kom ik weer aanzetten met mijn argument over dat het bericht niet in andere media opduikt.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De regels op Fok! zijn duidelijk: geen goede bronvermelding=slotje
Geen Stijl staat het toch ook?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt ook gewoon een bronnetje, maar ik vind het een weinig betrouwbare bron. En dan kom ik weer aanzetten met mijn argument over dat het bericht niet in andere media opduikt.
En daarin sta jij dus alleenquote:Op maandag 11 maart 2013 19:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt ook gewoon een bronnen, maar ik vind het een weinig betrouwbare bron. En dan kom ik weer aanzetten met mijn argument over dat het bericht niet in andere media opduikt.
Op Geenstijl staat 'aldus blogje blabla'. Kortom, er is nog steeds maar een bron.quote:
Nou ja zulke blogjes zijn niet altijd even betrouwbaar.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En daarin sta jij dus alleen
Ze moeten toch stemmen zien te winnen zodat de pvv er maar niet aankomt.quote:Op zondag 10 maart 2013 05:43 schreef sturmpie het volgende:
Het is dom om geld te geven aan mensen die buiten Nederland wonen. Afgezien van ontwikkelingsgelden.
https://www.facebook.com/LandelijkBeraadMarokkanenquote:Op maandag 11 maart 2013 19:52 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nou ja zulke blogjes zijn niet altijd even betrouwbaar.
We zouden zelf op zoek kunnen gaan naar de Facebookpagina?
Kom dan op met die bronnen. Nogmaals, als het waar is, is het gewoon nieuws en zou het overal op moeten duiken. Toon me 1 betrouwbare bron en ik ben overtuigd.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En daarin sta jij dus alleen
Zegt ook niks. Gewoon een copy/paste. Over het waarheidsgehalte zegt het noppes.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/LandelijkBeraadMarokkanen/info
Daar staat het inderdaad. En over het inhoudsniveau kan je speculeren, maar GS checkt hun bronnen altijd voordat ze er een heel artikel aan wijden. Dat 1x niet doen en ze lopen gelijk gezichtsverlies op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |