People Soft, boekhoud/procurement etc. programma. Per 1 april gaan we daar op over.quote:
Onzin.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:55 schreef Tem het volgende:
Zo krijg je nooit een man, Karina. Een vrouw moet wel kunnen koken.
En die is met je pannenset vandoor ? of hoe moet ik dit lezen ?quote:Op maandag 11 maart 2013 22:57 schreef Karina het volgende:
Dan maar geen man OF een man die kan koken. Mijn ex kookte ook altijd
Ik ging er vandoor, nieuwe pannen gekocht.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:00 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En die is met je pannenset vandoor ? of hoe moet ik dit lezen ?
Gewoon ergens recepten downloaden... en improviseren onder het genot van een wijntje.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ging er vandoor, nieuwe pannen gekocht.
Ik vind het gewoon niet leuk om te doen. Als ik het leuk vond dan zou ik het wel kunnen denk ik. Ik kan een paar dingen maken en daar houdt het mee op.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:02 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Gewoon ergens recepten downloaden... en improviseren onder het genot van een wijntje.
quote:Op maandag 11 maart 2013 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet leuk om te doen. Als ik het leuk vond dan zou ik het wel kunnen denk ik. Ik kan een paar dingen maken en daar houdt het mee op.
Hmmz, is bij mij niet veel beter..soms wel. Maar dan heb ik te veel vrije tijd.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet leuk om te doen. Als ik het leuk vond dan zou ik het wel kunnen denk ik. Ik kan een paar dingen maken en daar houdt het mee op.
Zelfs dan heb ik er geen zin in. Of geen fut voor.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hmmz, is bij mij niet veel beter..soms wel. Maar dan heb ik te veel vrije tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |