Dat zat ik me net te bedenken...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:56 schreef Cee het volgende:
Het zou toch veel logischer zijn geweest als ze een 'P' uit zouden beelden?
Oh er mag geen humor in de muziek zitten?quote:
Dafuque?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ach speciaal voor jou straks papa-Saunders
Niet teveel tappen vanaaf heaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet niet eens welke, ik zat reclame te kijken, tot ik de reacties hier las en het even duurde voordat het kwartje viel
"Ja, je mag hier roken"quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh er mag geen humor in de muziek zitten?
dacht ik eerder ook... maar het programma heet The next pop talentquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:56 schreef Cee het volgende:
Het zou toch veel logischer zijn geweest als ze een 'P' uit zouden beelden?
Bah Ceequote:
quote:
Precies, als er één genre is dat perfect bij deze zender zou passen dan is het dit wel.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit straffen ze veel te snel af zeg. Topgenre.
quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Ja hij zit wel in zijn losse broek, denk ik.
Precies. Het is ook een schande dat er geen volkszanger in de jury zit.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Precies, als er één genre is dat perfect bij deze zender zou passen dan is het dit wel.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Ja hij zit wel in zijn losse broek, denk ik.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Precies. Het is ook een schande dat er geen volkszanger in de jury zit.
Ze begint steeds meer wendy 2.0 te wordenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Do die het gezicht beetpakt, nee je bent niet wendy
Ik stik bijna in m'n pizzaquote:
Ben je gek, dan gaat ze handtekeningen uitdelen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:59 schreef Cee het volgende:
Oh, deze gaat het maandag lastig krijgen op school. Nog lastiger dan ze het al had.
Ik denk dat ze niet op school zit, allang eraf gegaan, want ze wist alles al, volgens haarzelf dan.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:59 schreef Cee het volgende:
Oh, deze gaat het maandag lastig krijgen op school. Nog lastiger dan ze het al had.
Oh ja, want ze is supergoed!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben je gek, dan gaat ze handtekeningen uitdelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |