quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:04 schreef Uccie het volgende:
NEXT!!!!
Oh ik snap nu dat NEXT poptalent...
Er schitterde wat beugelzooi door het beeld.quote:
Dat was om Dracula van hem af te houdenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:04 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat ze nu huilt omdat Xander net knoflook heeft gegeten.
Zo is het wel.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:05 schreef Cee het volgende:
Dat krijg je als je zwakbegaafden laat paren.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
tering, mijn paard staat nu te huilen in zijn box
hahahhaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:05 schreef Cee het volgende:
Volgens mij zijn ze gaan paren in een zaadkoelcel.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:05 schreef Cee het volgende:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik weet nu al dat Glennis bij dit meisje gaat roepen dat ze POWERRRRRRR heeft en LEFFFFFFFF
En ook BALLEN MEIDquote:
Ik snap haar ook nietquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:07 schreef Pheno het volgende:
Glennis hinnikt maar wat mee en snapt het niet
Heh??quote:
Alleen George Michael mag dat doenquote:
Ja maar Queenquote:
Die kan niet meer.quote:
Ja maar daarom, dan moet je van goede huize komen om dit bij mij door de beugel te laten komen. En ik huil nu een beetje van binnen.quote:
D'r zadel zat verkeerd op d'r rugquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:08 schreef fotostarter het volgende:
Bij glennis valt de mond ook open
Onee die klep kan niet dicht
Ik ook, niet eens omdat ze niet kan zingen, maar haar geluidquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar daarom, dan moet je van goede huize komen om dit bij mij door de beugel te laten komen. En ik huil nu een beetje van binnen.
bij dit programma blijf je huilenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar daarom, dan moet je van goede huize komen om dit bij mij door de beugel te laten komen. En ik huil nu een beetje van binnen.
Heh?quote:
Zo, zo... SCHEL.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, niet eens omdat ze niet kan zingen, maar haar geluid
Nee, dat is dit:quote:
Chronisch in de embryo-houdingquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, niet eens omdat ze niet kan zingen, maar haar geluid
ze is geen vocaal wonder, maar als je die tekst zonder fouten kan zingen...quote:
zomer, zomer, la-di-daquote:
Jaquote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:10 schreef Karina het volgende:
Glennis die het heeft over arrogant overkomen
Ik kan die tekst ook zonder fouten zingen maar zequote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze is geen vocaal wonder, maar als je die tekst zonder fouten kan zingen...
Ik vind het knap
Nee, verfwinkelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |