Zeg dat.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:50 schreef BorisDeLul het volgende:
Ik merk dat ook hier de verschrikkingen van de Holocaust, en de daaropvolgende internationale vastberadenheid om zoiets vreselijks nóóit meer te laten gebeuren, inmiddels aan het wegebben is. Nog maar een kleine 70 jaar na dato.
Het was dus nog niet afgrijselijk genoeg, begrijp ik?
Wat zijn wij mensen toch domme wezens.
Hoe krijg je het uit je toetsenbord.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:29 schreef R3M1NL het volgende:
Geeft niet hoor, de joden vinden het ook een zegen, immers het heeft hun veel gebracht en zal dat in de toekomst ook blijven doen. Dat joden zelf ook holocaust moe zijn heeft er niets mee te maken, de ADL zorgt er wel voor dat joden gebrainwashed blijven.
Nou ja telkens wanneer zij op de vingers getikt worden zeggen zij 'ja maar de holocaust' terwijl waarschijnlijk minder dan 1% van de bevolking het heeft meegemaakt.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe krijg je het uit je toetsenbord.
Ja, wat zeuren ze eigenlijk. Zij zijn het hoofdslachtoffer van de holocaust, een misdaad die alle menselijkheid te buiten gaat, dat is alles. Wie zijn zij eigenlijk dat zij die herinnering proberen te bewaren voor de mensheid. Yeah, it sucked. Laat toch gaan!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou ja telkens wanneer zij op de vingers getikt worden zeggen zij 'ja maar de holocaust' terwijl waarschijnlijk minder dan 1% van de bevolking het heeft meegemaakt.
Hoofdslachtoffer? De Russen hadden meer verloren dan de Jodenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:00 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Ja, wat zeuren ze eigenlijk. Zij zijn het hoofdslachtoffer van de holocaust, een misdaad die alle menselijkheid te buiten gaat, dat is alles. Wie zijn zij eigenlijk dat zij die herinnering proberen te bewaren voor de mensheid. Yeah, it sucked. Laat toch gaan!
Daar gaat het nu toch niet om? Het gaat er om wat scholieren zeggen . Dat de holocaust een zegen was. Waarom zeggen ze zoiets vreselijks.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou ja telkens wanneer zij op de vingers getikt worden zeggen zij 'ja maar de holocaust' terwijl waarschijnlijk minder dan 1% van de bevolking het heeft meegemaakt.
We hebben het er nu over dat er genoeg joden ook de holocaust kaart trekkenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar gaat het nu toch niet om? Het gaat er om wat scholieren zeggen . Dat de holocaust een zegen was. Waarom zeggen ze zoiets vreselijks.
Het is nu niet bepaald zo dat er geen voorlichting over geweest is. Maar ja, paar jaar geleden begon het al met het schoppen tegen de kransen van 4 mei. Dus de tendens is al een poosje aanwezig en blijkbaar is het nu zover dat het bon ton is om iets slechts over Joden te zeggen.
Hoe durven ze hier iets over te zeggen inderdaadquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:03 schreef 2Happy4U het volgende:
We hebben het er nu over dat er genoeg joden ook de holocaust kaart trekken
Vergelijk even appels met peren, anders.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoofdslachtoffer? De Russen hadden meer verloren dan de Joden
Elke keer dat iemand (terecht) kritiek heeft op mij zal ik wel zeggen dat het een hater is en dat ze mijn volk haten die vroeger ook vervolgd wasquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:04 schreef Confetti het volgende:
[..]
Hoe durven ze hier iets over te zeggen inderdaad![]()
Het gore lef van die joden.
Dus je zegt nu dat joden meer waard zijn dan russen?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:06 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Vergelijk even appels met peren, anders.
Nouja, de meeste nu levende joden hebben de hele holocaust niet meegemaakt (ook logisch gezien hoe lang geleden het ondertussen al is) en net zoals bij alles zijn er ook mensen die hier misbruik van maken. Die erover beginnen om hun zin te krijgen terwijl het of niet relevant is of ver voor hun tijd was.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:04 schreef Confetti het volgende:
[..]
Hoe durven ze hier iets over te zeggen inderdaad![]()
Het gore lef van die joden.
Ik zeg nu dat jij en ik in ieder geval zijn uitgepraat.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dus je zegt nu dat joden meer waard zijn dan russen?
Dat is ook erg ja, maar ontkennen dat er een hoop joden er geen misbruik van maken is ook erg.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar gaat het nu toch niet om? Het gaat er om wat scholieren zeggen . Dat de holocaust een zegen was. Waarom zeggen ze zoiets vreselijks.
Het is nu niet bepaald zo dat er geen voorlichting over geweest is. Maar ja, paar jaar geleden begon het al met het schoppen tegen de kransen van 4 mei. Dus de tendens is al een poosje aanwezig en blijkbaar is het nu zover dat het bon ton is om iets slechts over Joden te zeggen.
Je wil niet weten wat er in China en Rusland is gebeurd aan oorlogsmisdaden en in kampen in WO2. Kom op zeg. Of wat dacht je van de genocide in Rwanda. Joden hebben er niet het alleenrecht op.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:00 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Ja, wat zeuren ze eigenlijk. Zij zijn het hoofdslachtoffer van de holocaust, een misdaad die alle menselijkheid te buiten gaat, dat is alles. Wie zijn zij eigenlijk dat zij die herinnering proberen te bewaren voor de mensheid. Yeah, it sucked. Laat toch gaan!
Niet zeker wat je bedoelt, maar iemand die de nickname RichardDawkins heeft gekozen moet toch weten dat je de achterliggende stellingname (even los van of je de beweringen van die Turkse jongeren wel of niet kunt interpreteren als een partijtje stoerdoenerij/provoceren zoals de reactie van modje ZarGon) niet los kunt zien als een ideeënstrijd tussen geloof en empirie.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:07 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Nouja, de meeste nu levende joden hebben de hele holocaust niet meegemaakt (ook logisch gezien hoe lang geleden het ondertussen al is) en net zoals bij alles zijn er ook mensen die hier misbruik van maken. Die erover beginnen om hun zin te krijgen terwijl het of niet relevant is of ver voor hun tijd was.
Natuurlijk iedere volkerenmoord of individuele moord is belachelijk en het is ook nogal doorzichtig dat 2happy4u vanuit troll motivatie of frustratie met de geschiedenis het onderwerp probeert te veranderen, maar erover zeiken als je er los van staat is ook gewoon stom.
Wrs heb je geheel gelijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
Het zijn niet de meest heldere lichten die zo denken. Zou ze vooral niet zo serieus nemen. Dom volk.
Er wordt gevraagd naar hun mening. Net of ze in het dagelijks leven continu bezig zijn met de holocaust. Vast niet. Ze hebben vast zo slecht opgelet op school dat ze het niet eens precies weten. Niet alleen met de holocaust, maar met alles.
Ophef is vaak een keuze van een medium.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:07 schreef fratsman het volgende:
Moeten we dit soort VMBO-kneusjes serieus nemen?Dom gewauwel wat ze waarschijnlijk van pa (waarschijnlijk net zo'n snuggere.) over hebben genomen. Ik vind het erger dat pubers die hier zijn geboren, nog steeds met zo'n achterlijk accent praten. En maar klagen dat ze geen baan/stageplaats krijgen.
Dat je niet snapt wat ik bedoel is wel duidelijk. Je begint namelijk over compleet iets anders.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niet zeker wat je bedoelt, maar iemand die de nickname RichardDawkins heeft gekozen moet toch weten dat je de achterliggende stellingname (even los van of je de beweringen van die Turkse jongeren wel of niet kunt interpreteren als een partijtje stoerdoenerij/provoceren zoals de reactie van modje ZarGon) niet los kunt zien als een ideeënstrijd tussen geloof en empirie.
Trieste zaak.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:19 schreef Nibb-it het volgende:
Turkse man ondergedoken na kritiek op antisemieten
De inwoner van de Arnhemse wijk Broek die vorige week openlijk afstand nam van antisemitische uitspraken van Turkse jongeren, heeft deze week enige tijd ondergedoken gezeten. Dit hebben verschillende bronnen bevestigd aan het NTR-programma De Halve Maan.
Mehmet Şahin, die de Turks-Nederlandse jongeren uit de wijk onder meer huiswerkbegeleiding gaf, ging in het NTR-programma Onbevoegd Gezag openlijk in tegen de anti-joodse sentimenten die de jongeren uitten. De jongeren zeiden dat ‘Hitler goed werk had gedaan’ en dat het vermoorden van vrouwen en baby’s goed was als het om joden ging.
Nadat hij op tv tegen de jongeren inging, kreeg hij bedreigingen uit de buurt. Er werd hem onder meer verweten zelf joods en een agent van de Mossad te zijn. Ook zijn er doodsbedreigingen geuit en zijn de buurtbewoners een handtekeningenactie gestart om Şahin te dwingen tot verhuizing.
Op last van de Arnhemse burgemeester Pauline Krikke is Şahin met zijn familie enkele dagen elders ondergebracht. Noch de burgemeester, noch de betrokken jongens en hun families wilden commentaar geven op de zaak. Ook Mehmet Şahin zelf was niet bereikbaar voor commentaar.
PvdA-Kamerlid Ahmed Marcouch zal vandaag in De Halve Maan (16.10 uur, Nederland 2) aankondigen dat hij Kamervragen zal stellen naar aanleiding van de doodsbedreigingen aan het adres van Mehmet Şahin. (bron)
Ja, maar in dit geval is dat niet zo, in dit geval gaat het gewoon om een achterliggende stellingname.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:22 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Dat je niet snapt wat ik bedoel is wel duidelijk. Je begint namelijk over compleet iets anders.
Kort gezegd bedoelde ik dat er ook joden zijn die de holocaust misbruiken om hun zin of gezeik door te drukken terwijl ze er los van staan. Net zoals alles door mensen misbruikt wordt.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Trieste zaak.
Hulde voor die meneer.
Gekke is dat ik van antisemitisme nooit veel gehoord heb van Turken, wel van Marokkanen, in eigen ervaring.
Is dit een trend onder Turkse jongeren?
ZarGon? Lekker schoppen naar die kanker Hollanders?
Ik heb nog nooit een Turk antisemitisch horen doen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:23 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Beetje trieste laatste zin. Komt niet echt oprecht over zo.
Shit dude. Als je nou eens gewoon las dat ik reageerde op iets wat begonnen is als onderwerp verandering door 2happy4u dan zou je snappen dat het hele Turkse jongeren verhaal los staat van mijn post. Luie vlegel lees terug als je reageert op mensen die quoten.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar in dit geval is dat niet zo, in dit geval gaat het gewoon om een achterliggende stellingname.
Maar wrs niet bij die Turkse jongeren.
Wat is er stoer aan?quote:
Waarom betrek je mijn naam in zo'n context?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Trieste zaak.
Hulde voor die meneer.
Gekke is dat ik van antisemitisme nooit veel gehoord heb van Turken, wel van Marokkanen, in eigen ervaring.
Is dit een trend onder Turkse jongeren?
ZarGon? Lekker schoppen naar die kanker Hollanders?
Alsof er nooit eerder ergere slachtingen plaats hebben gevonden.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:50 schreef BorisDeLul het volgende:
Ik merk dat ook hier de verschrikkingen van de Holocaust, en de daaropvolgende internationale vastberadenheid om zoiets vreselijks nóóit meer te laten gebeuren, inmiddels aan het wegebben is. Nog maar een kleine 70 jaar na dato.
Het was dus nog niet afgrijselijk genoeg, begrijp ik?
Wat zijn wij mensen toch domme wezens.
Als jij niet inziet dat dit en stoere, provocatieve uiting is, die potentieel olie op het vuur gooit, wat moet ik dan aan je uitleggen?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zie het stoere er niet in.
Misschien kun jij het uitleggen.
Bij deze dan wel. Lijkt mij een illusie te stellen dat er geen anti-semitisme bestaat bij Turken.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Turk antisemitisch horen doen.
Hoe, "kom op zeg"? Maakt dat het dan minder erg? Is er een jood, of zigeuner, minder vermoord om wat er in China en Rusland gebeurde of zo?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat er in China en Rusland is gebeurd aan oorlogsmisdaden en in kampen in WO2. Kom op zeg.
Niemand, inclusief "de Joden" (wie zijn dat eigenlijk?) beweert dat. Niemand.quote:Of wat dacht je van de genocide in Rwanda. Joden hebben er niet het alleenrecht op.
Ze waren wel degelijk het hoofdslachtoffer van de Holocaust. Punt...quote:Ze zijn geen hoofdslachtoffer. Punt.
Dat is omdat zarGon een harde baas is.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat mij betreft is het gewoon ook een flamebait.
Als jij alles wat te berde wordt gebracht mbt dit soort onderwerpen gewoon afdoet als ik ben er een beetje moe van, dan ben je erg stoer, en dan wil je wrs mensen die dit opnemen als een serieuze zaak (toenemend antisemitisme in onze samenleving) provoceren, en dat is zeer stoer voor iemand die als modje wordt aangesteld. Jawel. Jij staat er allemaal vet boven, dat deel je even mee aan het doorluchtige FOK!-volk hier. Het zal je allemaal aan je reet roesten, plat Hollands uitgedrukt.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is er stoer aan?
[..]
Waarom betrek je mijn naam in zo'n context?.
Lekker suggestief weer hoor..
Oh, dat is een maatstaf voor je?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:27 schreef rakotto het volgende:
[..]
Alsof er nooit eerder ergere slachtingen plaats hebben gevonden.
Het is wel héél erg, niet?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:19 schreef Nibb-it het volgende:
De inwoner van de Arnhemse wijk Broek die vorige week openlijk afstand nam van antisemitische uitspraken van Turkse jongeren, heeft deze week enige tijd ondergedoken gezeten. Dit hebben verschillende bronnen bevestigd aan het NTR-programma De Halve Maan.
Mehmet Şahin, die de Turks-Nederlandse jongeren uit de wijk onder meer huiswerkbegeleiding gaf, ging in het NTR-programma Onbevoegd Gezag openlijk in tegen de anti-joodse sentimenten die de jongeren uitten. De jongeren zeiden dat ‘Hitler goed werk had gedaan’ en dat het vermoorden van vrouwen en baby’s goed was als het om joden ging.
Nadat hij op tv tegen de jongeren inging, kreeg hij bedreigingen uit de buurt. Er werd hem onder meer verweten zelf joods en een agent van de Mossad te zijn. Ook zijn er doodsbedreigingen geuit en zijn de buurtbewoners een handtekeningenactie gestart om Şahin te dwingen tot verhuizing.
Op last van de Arnhemse burgemeester Pauline Krikke is Şahin met zijn familie enkele dagen elders ondergebracht. Noch de burgemeester, noch de betrokken jongens en hun families wilden commentaar geven op de zaak. Ook Mehmet Şahin zelf was niet bereikbaar voor commentaar.
PvdA-Kamerlid Ahmed Marcouch zal vandaag in De Halve Maan (16.10 uur, Nederland 2) aankondigen dat hij Kamervragen zal stellen naar aanleiding van de doodsbedreigingen aan het adres van Mehmet Şahin. (bron)
Geef eens een voorbeeld?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:22 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Dat je niet snapt wat ik bedoel is wel duidelijk. Je begint namelijk over compleet iets anders.
Kort gezegd bedoelde ik dat er ook joden zijn die de holocaust misbruiken om hun zin of gezeik door te drukken terwijl ze er los van staan. Net zoals alles door mensen misbruikt wordt.
Niet op deze schaal en niet met dit gevolg.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:27 schreef rakotto het volgende:
[..]
Alsof er nooit eerder ergere slachtingen plaats hebben gevonden.
Nee, hij is geen harde baas, het is een puber die probeert te provoceren op gevoelige onderwerpen, met nog wat lijntjes die verbonden zijn met zijn eigen afkomst.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is omdat zarGon een harde baas is.
En jouw hele interpretatie nergens op slaat.
Waarschijnlijk werk jij bij het CIDI.
Prachtig hoe jij de gaten opvult in je hoofd. En dat terwijl ik niets heb gezegd over wat ik van de Turken in de OP vind. Nee, jij gaat natuurlijk als een wijze volwasenne even aannames maken over mijn persoon.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:35 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, hij is geen harde baas, het is een puber die probeert te provoceren op gevoelige onderwerpen, met nog wat lijntjes die verbonden zijn met zijn eigen afkomst.
En dit is ook het jammere in discussies zoals deze. Je moet altijd nuanceren, men wil het anders ook zo enorm verkeerd begrijpen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik zeg niet dat de holocaust niet erg is Boris Karloff, hoe kom je daar bij?
Het is alleen niet het ergste wat ooit gebeurd is. En Joden hebben niet het alleenrecht op genocide, en in mijn ogen wordt wel erg vaak gedaan alsof dat wel zo is.
ZarGon, zoals ik hem een heel klein beetje ken, is een uitgesproken non-entiteit op dit gebied. Hij is vooral geïnteresseerd in het verbeteren van schrijffoutjes bij Nederlanders.quote:
Ik ga nog even door om jouw gedachtegang in te vullen, ik vind het wel vermakelijk om te zien, hoe in principe een geïntegreerd iemand met een hogere opleiding, zoals jij zelf, in principe denkt. Hoe je je er ook uit probeert te wurmen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Prachtig hoe jij de gaten opvult in je hoofd. En dat terwijl ik niets heb gezegd over wat ik van de Turken in de OP vind. Nee, jij gaat natuurlijk als een wijze volwasenne even aannames maken over mijn persoon.
Énorm leuk om te zien dat je je zo kan opwinden over één zin, waarbij je ook nog eens vuige insinuaties maakt over mijn persoon. Allemaal leuk en wel, maar ik vind het echt jammer dat mensen zo'n draai aan de werkelijkheid kunnen geven wanneer het gaat om de Holocaust/antisemitisme.
Ik vind het maar vrij simpel van je..
Je zin was niet compleet, je was een woord vergeten.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:48 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Aan zijn reet "rust"??? Moet je ook zeggen.
Gaat erover of je ook zou zeggen dat je Holocaust-moe zou zijn, als het niet over stoere Turkjes zou gaan hè.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:47 schreef zarGon het volgende:
Ah, afkomst.
Ik vind het triester en triester worden. Als je mij zo goed kent weet je dat ik prima in staat ben om kritiek over Turken kan accepteren en wanneer het nodig is zelf ook kritiek kan uiten op Turken.
Bah bah bah, zeg. Blijkt het allemaal te liggen aan het feit dat je weet dat ik van Turkse komaf ben. Tegen iemand anders zou je dus niet zo tekeergaan, hm?
Simpele ziel.
Ik hoef me nergens uit te wurmen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ga nog even door om jouw gedachtegang in te vullen, ik vind het wel vermakelijk om te zien, hoe in principe een geïntegreerd iemand met een hogere opleiding, zoals jij zelf, in principe denkt. Hoe je je er ook uit probeert te wurmen.
Eigenlijk maar weinig, zoals bij alle onderontwikkelden figuren. Zelfde geldt bijvoorbeeld ook voor de ontkenners van de holocaust en van de Armeense genocide.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeg dat.
De holocaust een zegen noemen. Wat gebeurt er in die breinen dat ze zoiets kunnen zeggen.
Die hebben het land massaal verraden en zijn naar Israel gegaan.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
Vroeger zat het hier vol hooggeschoolde Joden, tegenwoordig vol laaggeschoolde Turken. En dat noemt men vooruitgang? Soms was vroeger gewoon echt beter.
Het kan je aan je reet roesten, modje, maakt niet uit wat iemand er over meldt dus.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik hoef me nergens uit te wurmen.
- Ik heb mijn mening over de Turken in de OP niet verkondigd in dit topic.
- Ik heb mijn mening over de Holocaust niet verkondigd in dit topic.
Die wisten tenminste de weg naar een ander land te vinden.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:54 schreef rakotto het volgende:
[..]
Die hebben het land massaal verraden en zijn naar Israel gegaan.
Hier, nog een user waar je aannames over mag maken:quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het kan je aan je reet roesten, modje, maakt niet uit wat iemand er over meldt dus.
En toevallig zijn het Turken in dit geval, en dat ben jij toevallig ook.
O, nee, je bent Nederlander wrs, net als ik..
quote:
En steek die knipoog in je oogbal.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het kan je aan je reet roesten, modje, maakt niet uit wat iemand er over meldt dus.
En toevallig zijn het Turken in dit geval, en dat ben jij toevallig ook.
O, nee, je bent Nederlander wrs, net als ik..
Dat moet ook niet moeilijk zijn als je alleen maar verscheept wordt.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die wisten tenminste de weg naar een ander land te vinden.
Joh, ik ga niet door met je troll-roll.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hier, nog een user waar je aannames over mag maken:
[..]
En hiermee laat je dus merken dat je mij totaal niet kent. Geeft verder niet, het is alleen jammer omdat anderen op een verkeerde pad worden gezet na het lezen van je posts.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:52 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gaat erover of je ook zou zeggen dat je Holocaust-moe zou zijn, als het niet over stoere Turkjes zou gaan hè.
En met dat soort volk heb je dan te maken. Ik kan het simpelweg niet kwalificeren als jodenhaat, daar zit volgens mij een gedachte c.q visie achter. Dit zijn gewoon domme, bijna hersenloze, wauwelende eieren die je in een afgesloten containerdorp moet stoppen, waarna je simpel de sleutel weggooit.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:19 schreef Nibb-it het volgende:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Joh, ik ga niet door met je troll-roll.
Je begrijpt inmiddels wat ik gezegd heb.
Door een keer niet de standaard pavlov reactie te geven - zoek de ADL eens op voordat jijzelf reageert.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe krijg je het uit je toetsenbord.
Nee, klopt, ik ken je een beetje, als iemand die er leut in heeft schrijffouten te verbeteren, that's it, net als Lord_Vetinari; o, ja en dat je een hogere opleiding genoten hebt, weet ik van mijn vrouw.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
En hiermee laat je dus merken dat je mij totaal niet kent. Geeft verder niet, het is alleen jammer omdat anderen op een verkeerde pad worden gezet na het lezen van je posts.
Jij bent toch iemand die het dagelijks over zionisme heeft?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:56 schreef Specularium het volgende:
Ik ben ook Holocaust-moe.
Nog zo 1. En ik ben niet eens een Turk, en ook geen Palestijn.
Laten we even aannemen dat ik niet eens zou gereageerd hebben als het niet om Turkse jongeren zou gaan.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, klopt, ik ken je een beetje, als iemand die er leut in heeft schrijffouten te verbeteren, that's it, net als Lord_Vetinari; o, ja en dat je een hogere opleiding genoten hebt, weet ik van mijn vrouw.
Maar moet ik je kennen of zo, ik zie wat je post, je plaatst de troll van die Turkse jongeren naast de troll van je zelf.
Schijn heeft ervan dat je niet eens gereageerd zou hebben als het niet om Turkse jongeren zou gaan.
Ja.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Laten we even aannemen dat ik niet eens zou gereageerd hebben als het niet om Turkse jongeren zou gaan.
Zou jij bij iemand anders (*geen Turk, het liefst een blanke Nederlander) die mijn zin had gepost ook zo tekeergaan?
Net zoals jij mij niet gelooft, geloof ik jou nu niet.quote:
Ik ga niet in op troll reacties die hierop weer willen provoceren, ken wel FOK!.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Net zoals jij mij niet gelooft, geloof ik jou nu niet.
En verder, ik heb net een post gequoot van iemand die het zei. Je ging niet tekeer. Net postte Specucanım het ook, en ook toen ging je niet tekeer.
Ammehoela dus, schoolmeestertje.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:07 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens ga ik niet te keer hoor, volgens mij zou een ieder die empirie voorstaat en niet geloof of andere louche verbanden, idem reageren. Dat er eens iemand op gedecideerde wijze wat weerwoord tegen jou geeft betekent niet direct dat die persoon te keer gaat.
Ik denk dat jij eerder te keer gaat, alsof je een rookie bent op FOK!.
Nou kappen met die troep kinders of ik ga noten uitdelen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Net zoals jij mij niet gelooft, geloof ik jou nu niet.
En verder, ik heb net een post gequoot van iemand die het zei. Je ging niet tekeer. Net postte Specucanım het ook, en ook toen ging je niet tekeer.
Ammehoela dus, schoolmeestertje.
Ja, het lijkt BNW wel dan...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Nou kappen met die troep kinders of ik ga noten uitdelen.
Ik vind het serieus jammer dat je aannames maakt. En om die reden hebben je posts geen effect op me.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:07 schreef Ryan3 het volgende:
Overigens ga ik niet te keer hoor, volgens mij zou een ieder die empirie voorstaat en niet geloof of andere louche verbanden, idem reageren. Dat er eens iemand op gedecideerde wijze wat weerwoord tegen jou geeft betekent niet direct dat die persoon te keer gaat.
Uhuh.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik ga niet in op troll reacties die hierop weer willen provoceren, ken wel FOK!.
Ja, jongen get use of it, mensen maken aannames, jij reageert als eerste gewoon ook te debiel voor woorden, krijg je dat.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind het serieus jammer dat je aannames maakt. En om die reden hebben je posts geen effect op me.
Als het nou eens weerwoord was op wat ik had gezegd, prima. Jij vult alles zelf in.
Ja, jij ook met je gepost over die mafketel van een paus en het gedoe over die opvolging, dat kan mij nou weer aan mijn reet roesten. De morele zeggingskracht van een paus is 0.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Doe eens even alle twee netjes zwijgen en ga eens prive verder. Jullie zijn alle twee gewoon trollen.
Juist. Maar wel weer off-topic lopen trollen. Ik ga eens even aan de NSB bel trekken hier.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, jij ook met je gepost over die mafketel van een paus en het gedoe over die opvolging, dat kan mij nou weer aan mijn reet roesten. De morele zeggingskracht van een paus is 0.
Je zou ook kunnen vragen voordat je aannames maakt. In ieder geval mooi dat je toegeeft aannames gemaakt te hebben.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:13 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, jongen get use of it, mensen maken aannames, jij reageert als eerste gewoon ook te debiel voor woorden, krijg je dat.
En of je nu gewoon wil provoceren of het wil opnemen voor die snotneuzen die ook Turks zijn...
Mijn ervaring met Turken is iig dat ze niet een potje Holocaust is een zegen roepen over het algemeen.
Ach gosie, dus die zielige turkjes zijn eigenlijk zelf de dupe.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:11 schreef Good_Luck het volgende:
Verder worden ook die Turken continu gediscrimineerd waardoor men dingen gaat zeggen/doen die men normaal niet zou doen. Het probleem ligt dus dieper.
We moeten de individualisering en discriminatie aanpakken.
En in hoeverre wordt hier de holocaust misbruikt voor eigen gewin? Hier wordt alleen, zoals wel vaker, de nadruk gelegd op ongelijke behandeling.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:28 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
NWS / Israël woedend op Nederland over labels: "DiscrimiNAZI!!!"
Want antisemitisme komt alleen in vreemde culturen voor?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:43 schreef RichardDawkins het volgende:
Om de zoveel tijd is hier weer een bericht over en doet men alsof het iets nieuws is en oh zo schokkend.
Het is een niet meer dan een logisch gevolg qua hoe bepaalde culturen in elkaar zitten en het bestaat al vele jaren.
''Het is vreemd dat Nederland geen stappen onderneemt om Joden die tijdens de Tweede Wereldoorlog alles hebben verloren volledig te compenseren, maar het wel nodig vindt Joodse producten van een stempel te voorzien'.'quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:05 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
En in hoeverre wordt hier de holocaust misbruikt voor eigen gewin? Hier wordt alleen, zoals wel vaker, de nadruk gelegd op ongelijke behandeling.
Nou ja, als de stempel in de vorm van een ster op de producten word gezet snap ik de reactie wel.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
''Het is vreemd dat Nederland geen stappen onderneemt om Joden die tijdens de Tweede Wereldoorlog alles hebben verloren volledig te compenseren, maar het wel nodig vindt Joodse producten van een stempel te voorzien'.'
[ afbeelding ]
De Holocaust heeft hier geen reet mee te maken, maar het wordt er toch weer even met de haren bijgesleept.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:05 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
En in hoeverre wordt hier de holocaust misbruikt voor eigen gewin? Hier wordt alleen, zoals wel vaker, de nadruk gelegd op ongelijke behandeling.
Is dat echt gezegd ja?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
''Het is vreemd dat Nederland geen stappen onderneemt om Joden die tijdens de Tweede Wereldoorlog alles hebben verloren volledig te compenseren, maar het wel nodig vindt Joodse producten van een stempel te voorzien'.'
[ afbeelding ]
De Holocaust heeft hier geen reet mee te maken, maar het wordt er toch weer
even met de haren bijgesleept.
Inderdaad. Een van de problemen binnen die gemeenschappen, kritiek wordt als verraad naar de groep gezien.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:00 schreef arjan1212 het volgende:
Dat die man moest onderduiken omdat ie die jongens de goede kant op wou lullen is toch best ernstig stopnaald.
Sowieso Vreemd dat ze denken dat Nederland kennelijk iets moet compenseren aan joden. Nederland was ook slachtoffer in de tweede wereld oorlog.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De Holocaust heeft hier geen reet mee te maken, maar het wordt er toch weer even met de haren bijgesleept.
Waren er ook nog andere slachtoffers in de Tweede Wereldoorlog? Rotterdam was toch gebombardeerd met briefgeld en knuffels?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:06 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Sowieso Vreemd dat ze denken dat Nederland kennelijk iets moet compenseren aan joden. Nederland was ook slachtoffer in de tweede wereld oorlog.
En wat winnen ze daarbij?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Wie?quote:
Het lijkt er niet op. http://www.timesofisrael.(...)of-settlement-goods/quote:Bovendien, slecht voorbeeld, dit. Ik ben er vrijwel zeker van dat die uitspraak uit context is getrokken. De media in dit land heeft die neiging zo langzamerhand, zodat het noemen van de holocaust meer en meer op gejank gaat lijken (zoals je ook terecht aangeeft). Welk doel daarmee gediend wordt weet ik ook niet.
"De joden"?quote:
Ok. I stand corrected.quote:Het lijkt er niet op. http://www.timesofisrael.(...)of-settlement-goods/
Dat ben ik met je eens, maar....quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:00 schreef arjan1212 het volgende:
Dat die man moest onderduiken omdat ie die jongens de goede kant op wou lullen is toch best ernstig stopnaald.
Wat imo vooral vreemd is, is dat een paar puberjochies die uit misplaatste stoerdoenerij wat provocerende opmerkingen maken, zo'n reactie van een volwassene uitlokken, waarvan je toch zou mogen verwachten dat die genoeg levenservaring en inzicht bezit om e.e.a. te kunnen relativeren of in het juiste perspectief te zien.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:06 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Sowieso Vreemd dat ze denken dat Nederland kennelijk iets moet compenseren aan joden. Nederland was ook slachtoffer in de tweede wereld oorlog.
Yep, waarschijnlijk zijn die knapen zo hypocriet als de neten. En ja, waarschijnlijk zijn ze zwaar beledigd als je bij hen op de juiste knopjes drukt. Daar staat tegenover dat het snotapen zijn. Pubertjes die je niet belangrijker moet maken dan ze zijn. In dit geval gedragen ze zich erg kinderachtig en moeten ze dus ook als zodanig behandeld worden (lees: een flinke preek van hun ouders krijgen, al dan niet icm straf).quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:13 schreef StarmanFR het volgende:
Toch wel typisch he, ik vind dat die uitspraken niet kunnen maar die jongelui zullen wel de eerste zijn die meteen iemand veroordelen die over de islam begint of voor Wilders is. Ik ben persoonlijk nooit echt voor Wilders geweest maar mensen die voor hem zijn is hun goed recht.
Want die jongelui, die zijn alleen zogenaamd voorstander van ''alles mogen zeggen'' wanneer het hun uitkomt, of wanneer ze het ermee eens zijn.
Wat een walgelijke reactie, hoe kom je erbij?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:29 schreef R3M1NL het volgende:
Geeft niet hoor, de joden vinden het ook een zegen, immers het heeft hun veel gebracht en zal dat in de toekomst ook blijven doen. Dat joden zelf ook holocaust moe zijn heeft er niets mee te maken, de ADL zorgt er wel voor dat joden gebrainwashed blijven.
grof gezegd zijn de helft van de joden vermoord, hele families zijn verwoest.. oma's, opa's, vaders en moeders zijn vermoord of voor eeuwige getraumatiseerd.. Dat blijft nog een paar generaties verschrikkelijk gevoelig en moeilijkquote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
joden zijn systematisch vermoord zonder dat ze er ook maar iets tegen konden doen, dat is heel anders dan met de russische slachtofferquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoofdslachtoffer? De Russen hadden meer verloren dan de Joden
Slachtofferrolquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:05 schreef De_kluizenaar het volgende:
Die slachtoffer rol altijd willen spelen van de joden wordt ik ook moe van.
Marokkaanse groeperingen zouden ook de noodklok kunnen luiden over de bestaande marokkanenhaat, doen ze niet en die haat is niet minder aanwezig dan die jegens de joden.
De holocaust zou een voorbeeld dienen te wezen voor ieder ras en afkomst, zo vernietigend kan een mens worden uit haatgevoel.
Geldt ook voor de zigeuners (om maar een dwarsstraat te noemen).quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:13 schreef Kesefkesef het volgende:
grof gezegd zijn de helft van de joden vermoord, hele families zijn verwoest.. oma's, opa's, vaders en moeders zijn vermoord of voor eeuwige getraumatiseerd.. Dat blijft nog een paar generaties verschrikkelijk gevoelig en moeilijk
Het verschil tussen de joden en de zigeuners is, dat de uitroeiing van zigeuners nóg succesvoller verliep. Er waren meer joden over dan zigeuners. Of dacht je dat het een toevalligheid was dat die "opeens" vrijwel allemaal verdwenen waren?quote:[..]
joden zijn systematisch vermoord zonder dat ze er ook maar iets tegen konden doen, dat is heel anders dan met de russische slachtoffer
Koters zeggen zoveel. Vooral als ze maar flink wat propaganda over de palestijnse kwestie met de paplepel ingegoten krijgen (wat onder joodse koters ook nogal gangbaar is overigens) en ze graag lekker stoer willen doen tov hun vriendjes. Lekker, de boel wat opstoken door provocerende opmerkingen te maken. Get a life.quote:[..]
SlachtofferrolDat kind op het filmpje zegt letterlijk dat ie er mee tevreden is dat er genocide op joden is gepleegd en dat hij eigenlijk wil dat alle joden afgeslacht worden. Hij zegt dat iedereen op zijn school joden haat
haat is wel degelijk meer aanwezig
Ja. Pubers zijn en blijven pubers. Met al hun domme dwaze en dwarse gedrag. Of meen je nou echt serieus dat door die ene hitlergroet de gaskamers weer worden opgestookt?quote:Maar je hebt wel gelijk joh, die hitlergroet die je naar je hoofd krijgt geslingerd moeten we maar gewoon met z'n alle weglachen...
Zware vergissingquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
Het zijn niet de meest heldere lichten die zo denken. Zou ze vooral niet zo serieus nemen. Dom volk.
Er wordt gevraagd naar hun mening. Net of ze in het dagelijks leven continu bezig zijn met de holocaust. Vast niet. Ze hebben vast zo slecht opgelet op school dat ze het niet eens precies weten. Niet alleen met de holocaust, maar met alles.
Zigeuners zijn niet minder slachtoffer dan joden of welke andere groep die vervolgd werd in die tijd, maar dat kind in dat filmpje toont diepe haat alleen tegen joden en dat moet je zeker wel serieus nemen want die denkbeelden van hem gebaseerd op onwetendheid en invloeden uit eigen gemeenschap kunnen zich ontwikkelen tot het punt dat iemand echt iets ergs gaat doen ipv alleen maar met vrienden stoer doen. Probleem is, en dat werd ook in dat filmpje laten zien dat de ouders vaak ook niet al te positief tegenover joden zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:23 schreef stopnaald het volgende:
[..]
Geldt ook voor de zigeuners (om maar een dwarsstraat te noemen).
[..]
Het verschil tussen de joden en de zigeuners is, dat de uitroeiing van zigeuners nóg succesvoller verliep. Er waren meer joden over dan zigeuners. Of dacht je dat het een toevalligheid was dat die "opeens" vrijwel allemaal verdwenen waren?
[..]
Koters zeggen zoveel. Vooral als ze maar flink wat propaganda over de palestijnse kwestie met de paplepel ingegoten krijgen (wat onder joodse koters ook nogal gangbaar is overigens) en ze graag lekker stoer willen doen tov hun vriendjes. Lekker, de boel wat opstoken door provocerende opmerkingen te maken. Get a life.
[..]
Ja. Pubers zijn en blijven pubers. Met al hun domme dwaze en dwarse gedrag. Of meen je nou echt serieus dat door die ene hitlergroet de gaskamers weer worden opgestookt?
Ga liever een gesprek met hun ouders aan. Het is hun verantwoordelijkheid per slot van rekening.
Bekijk de documentaire Defamation (van een Joodse documentaire maker) voordat je zo hoog van de toren blaast ...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:13 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Wat een walgelijke reactie, hoe kom je erbij?
Ik erger me nu voor de eerste keer op dit forum als de dood over de uitspraak die ik vet gedrukt uit je tekst haal.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:13 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
Wat een walgelijke reactie, hoe kom je erbij?
[..]
grof gezegd zijn de helft van de joden vermoord, hele families zijn verwoest.. oma's, opa's, vaders en moeders zijn vermoord of voor eeuwige getraumatiseerd.. Dat blijft nog een paar generaties verschrikkelijk gevoelig en moeilijk
[..]
joden zijn systematisch vermoord zonder dat ze er ook maar iets tegen konden doen, dat is heel anders dan met de russische slachtoffer
[..]
SlachtofferrolDat kind op het filmpje zegt letterlijk dat ie er mee tevreden is dat er genocide op joden is gepleegd en dat hij eigenlijk wil dat alle joden afgeslacht worden. Hij zegt dat iedereen op zijn school joden haat
haat is wel degelijk meer aanwezig
Maar je hebt wel gelijk joh, die hitlergroet die je naar je hoofd krijgt geslingerd moeten we maar gewoon met z'n alle weglachen...
gelukkig wordt er in ieder geval poging gedaan dit probleem van binnenuit op te dragen en op te lossen door die man, maar betwijfel of het iets gaat helpen..quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk het ook. Onderschatten van een groot probleem wat nu al diepgeworteld is blijkbaar.
Waarom, de Duitsers waren van plan om ook een groot deel van de slavische volkeren in Rusland uit te roeien. In dat opzicht vochten de Russen wel voor hun leven.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:06 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Vergelijk even appels met peren, anders.
gezien, maar nergens beweerd iemand dat de holocaust een zegen isquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:03 schreef R3M1NL het volgende:
[..]
Bekijk de documentaire Defamation (van een Joodse documentaire maker) voordat je zo hoog van de toren blaast ...
Hashmatsa (2009) - IMDb
Voor de Duitsers was de haat jegens Joden net zo groot als tegen de Bolsjewiek die ook vertrapt moest worden waar hele dorpen zijn uitgemoord en mensen leven gekookt werden. Dan heb je ook nog die vreselijke Stalin die het volk gebruikte en misbruikte. Van 2 kanten werd het volk uitgemoord tijdens WW2.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:10 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Waarom, de Duitsers waren van plan om ook een groot deel van de slavische volkeren in Rusland uit te roeien. In dat opzicht vochten de Russen wel voor hun leven.
Dan heb je ook het stukje gezien waar het joodse meisje alle Duitsers van vandaag (vrouwen, kinderen, etc.) de dood wenst ... en het ADL manneke helemaal blijquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:12 schreef Kesefkesef het volgende:
[..]
gezien, maar nergens beweerd iemand dat de holocaust een zegen is
ik ben bang dat jij het allemaal verkeerd geïnterpreteerd hebt en verkeerd zietquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:17 schreef R3M1NL het volgende:
[..]
Dan heb je ook het stukje gezien waar het joodse meisje alle Duitsers van vandaag (vrouwen, kinderen, etc.) de dood wenst ... en het ADL manneke helemaal blij
De ADL gebruikt het wel als een zegen en als hefboom om alles voor joden gedaan te krijgen wereldwijd
Ik weet niet of ze hier zijn geboren of in Turkije, als dat zo is wil ik wel een gok doen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zeg dat.
De holocaust een zegen noemen. Wat gebeurt er in die breinen dat ze zoiets kunnen zeggen.
Omdat ze misschien voor een betere harmonie zijn tussen mensen. Ze hebben geen oude grond nodig om hun geloof te kunnen belijden. Als je Israel even van de kant van 't midden-oosten bekijkt en even totaal los van de geschiedenis en geloof ziet dan is 't van een tolerant en harmonieus stuk grond tot een westers ingesteld natie geworden dat steeds verder uitbreid en ver van z'n buren en verre buren staat. Een kleine islamitische staat in Europa gesteund door Saudi Arabie en Iran zou 't zelfde effect teweegbrengen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:10 schreef miera het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk de reden waarom sommige Joden tegen Israël zijn? In Amerika enzo zitten er ook
Het compleet negeren van de mensenrechten als het gaat om de Palestijnen, het niet toelaten van inspecteurs en het ontkennen van het hebben nucleaire wapens.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:05 schreef miera het volgende:
Waarom is Israël dan zo crimineel? Oké, er staat een muuren zijn vele checkpoints, maar die zijn nodig om hun burgers te beschermen
Van eerste naar tweede prentje: tweestatenverdeling, gedaan door de VNquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:54 schreef PKRChamp het volgende:
[..]
Het compleet negeren van de mensenrechten als het gaat om de Palestijnen, het niet toelaten van inspecteurs en het ontkennen van het hebben nucleaire wapens.
En natuurlijk het landje pik wat ze hebben gedaan van de Palestijnse gebieden.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |