Zeg dat.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:50 schreef BorisDeLul het volgende:
Ik merk dat ook hier de verschrikkingen van de Holocaust, en de daaropvolgende internationale vastberadenheid om zoiets vreselijks nóóit meer te laten gebeuren, inmiddels aan het wegebben is. Nog maar een kleine 70 jaar na dato.
Het was dus nog niet afgrijselijk genoeg, begrijp ik?
Wat zijn wij mensen toch domme wezens.
Hoe krijg je het uit je toetsenbord.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:29 schreef R3M1NL het volgende:
Geeft niet hoor, de joden vinden het ook een zegen, immers het heeft hun veel gebracht en zal dat in de toekomst ook blijven doen. Dat joden zelf ook holocaust moe zijn heeft er niets mee te maken, de ADL zorgt er wel voor dat joden gebrainwashed blijven.
Nou ja telkens wanneer zij op de vingers getikt worden zeggen zij 'ja maar de holocaust' terwijl waarschijnlijk minder dan 1% van de bevolking het heeft meegemaakt.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe krijg je het uit je toetsenbord.
Ja, wat zeuren ze eigenlijk. Zij zijn het hoofdslachtoffer van de holocaust, een misdaad die alle menselijkheid te buiten gaat, dat is alles. Wie zijn zij eigenlijk dat zij die herinnering proberen te bewaren voor de mensheid. Yeah, it sucked. Laat toch gaan!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou ja telkens wanneer zij op de vingers getikt worden zeggen zij 'ja maar de holocaust' terwijl waarschijnlijk minder dan 1% van de bevolking het heeft meegemaakt.
Hoofdslachtoffer? De Russen hadden meer verloren dan de Jodenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:00 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Ja, wat zeuren ze eigenlijk. Zij zijn het hoofdslachtoffer van de holocaust, een misdaad die alle menselijkheid te buiten gaat, dat is alles. Wie zijn zij eigenlijk dat zij die herinnering proberen te bewaren voor de mensheid. Yeah, it sucked. Laat toch gaan!
Daar gaat het nu toch niet om? Het gaat er om wat scholieren zeggen . Dat de holocaust een zegen was. Waarom zeggen ze zoiets vreselijks.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou ja telkens wanneer zij op de vingers getikt worden zeggen zij 'ja maar de holocaust' terwijl waarschijnlijk minder dan 1% van de bevolking het heeft meegemaakt.
We hebben het er nu over dat er genoeg joden ook de holocaust kaart trekkenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar gaat het nu toch niet om? Het gaat er om wat scholieren zeggen . Dat de holocaust een zegen was. Waarom zeggen ze zoiets vreselijks.
Het is nu niet bepaald zo dat er geen voorlichting over geweest is. Maar ja, paar jaar geleden begon het al met het schoppen tegen de kransen van 4 mei. Dus de tendens is al een poosje aanwezig en blijkbaar is het nu zover dat het bon ton is om iets slechts over Joden te zeggen.
Hoe durven ze hier iets over te zeggen inderdaadquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:03 schreef 2Happy4U het volgende:
We hebben het er nu over dat er genoeg joden ook de holocaust kaart trekken
Vergelijk even appels met peren, anders.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hoofdslachtoffer? De Russen hadden meer verloren dan de Joden
Elke keer dat iemand (terecht) kritiek heeft op mij zal ik wel zeggen dat het een hater is en dat ze mijn volk haten die vroeger ook vervolgd wasquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:04 schreef Confetti het volgende:
[..]
Hoe durven ze hier iets over te zeggen inderdaad![]()
Het gore lef van die joden.
Dus je zegt nu dat joden meer waard zijn dan russen?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:06 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Vergelijk even appels met peren, anders.
Nouja, de meeste nu levende joden hebben de hele holocaust niet meegemaakt (ook logisch gezien hoe lang geleden het ondertussen al is) en net zoals bij alles zijn er ook mensen die hier misbruik van maken. Die erover beginnen om hun zin te krijgen terwijl het of niet relevant is of ver voor hun tijd was.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:04 schreef Confetti het volgende:
[..]
Hoe durven ze hier iets over te zeggen inderdaad![]()
Het gore lef van die joden.
Ik zeg nu dat jij en ik in ieder geval zijn uitgepraat.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dus je zegt nu dat joden meer waard zijn dan russen?
Dat is ook erg ja, maar ontkennen dat er een hoop joden er geen misbruik van maken is ook erg.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar gaat het nu toch niet om? Het gaat er om wat scholieren zeggen . Dat de holocaust een zegen was. Waarom zeggen ze zoiets vreselijks.
Het is nu niet bepaald zo dat er geen voorlichting over geweest is. Maar ja, paar jaar geleden begon het al met het schoppen tegen de kransen van 4 mei. Dus de tendens is al een poosje aanwezig en blijkbaar is het nu zover dat het bon ton is om iets slechts over Joden te zeggen.
Je wil niet weten wat er in China en Rusland is gebeurd aan oorlogsmisdaden en in kampen in WO2. Kom op zeg. Of wat dacht je van de genocide in Rwanda. Joden hebben er niet het alleenrecht op.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:00 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Ja, wat zeuren ze eigenlijk. Zij zijn het hoofdslachtoffer van de holocaust, een misdaad die alle menselijkheid te buiten gaat, dat is alles. Wie zijn zij eigenlijk dat zij die herinnering proberen te bewaren voor de mensheid. Yeah, it sucked. Laat toch gaan!
Niet zeker wat je bedoelt, maar iemand die de nickname RichardDawkins heeft gekozen moet toch weten dat je de achterliggende stellingname (even los van of je de beweringen van die Turkse jongeren wel of niet kunt interpreteren als een partijtje stoerdoenerij/provoceren zoals de reactie van modje ZarGon) niet los kunt zien als een ideeënstrijd tussen geloof en empirie.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:07 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Nouja, de meeste nu levende joden hebben de hele holocaust niet meegemaakt (ook logisch gezien hoe lang geleden het ondertussen al is) en net zoals bij alles zijn er ook mensen die hier misbruik van maken. Die erover beginnen om hun zin te krijgen terwijl het of niet relevant is of ver voor hun tijd was.
Natuurlijk iedere volkerenmoord of individuele moord is belachelijk en het is ook nogal doorzichtig dat 2happy4u vanuit troll motivatie of frustratie met de geschiedenis het onderwerp probeert te veranderen, maar erover zeiken als je er los van staat is ook gewoon stom.
Wrs heb je geheel gelijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:12 schreef nummer_zoveel het volgende:
Het zijn niet de meest heldere lichten die zo denken. Zou ze vooral niet zo serieus nemen. Dom volk.
Er wordt gevraagd naar hun mening. Net of ze in het dagelijks leven continu bezig zijn met de holocaust. Vast niet. Ze hebben vast zo slecht opgelet op school dat ze het niet eens precies weten. Niet alleen met de holocaust, maar met alles.
Ophef is vaak een keuze van een medium.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:07 schreef fratsman het volgende:
Moeten we dit soort VMBO-kneusjes serieus nemen?Dom gewauwel wat ze waarschijnlijk van pa (waarschijnlijk net zo'n snuggere.) over hebben genomen. Ik vind het erger dat pubers die hier zijn geboren, nog steeds met zo'n achterlijk accent praten. En maar klagen dat ze geen baan/stageplaats krijgen.
Dat je niet snapt wat ik bedoel is wel duidelijk. Je begint namelijk over compleet iets anders.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niet zeker wat je bedoelt, maar iemand die de nickname RichardDawkins heeft gekozen moet toch weten dat je de achterliggende stellingname (even los van of je de beweringen van die Turkse jongeren wel of niet kunt interpreteren als een partijtje stoerdoenerij/provoceren zoals de reactie van modje ZarGon) niet los kunt zien als een ideeënstrijd tussen geloof en empirie.
Trieste zaak.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:19 schreef Nibb-it het volgende:
Turkse man ondergedoken na kritiek op antisemieten
De inwoner van de Arnhemse wijk Broek die vorige week openlijk afstand nam van antisemitische uitspraken van Turkse jongeren, heeft deze week enige tijd ondergedoken gezeten. Dit hebben verschillende bronnen bevestigd aan het NTR-programma De Halve Maan.
Mehmet Şahin, die de Turks-Nederlandse jongeren uit de wijk onder meer huiswerkbegeleiding gaf, ging in het NTR-programma Onbevoegd Gezag openlijk in tegen de anti-joodse sentimenten die de jongeren uitten. De jongeren zeiden dat ‘Hitler goed werk had gedaan’ en dat het vermoorden van vrouwen en baby’s goed was als het om joden ging.
Nadat hij op tv tegen de jongeren inging, kreeg hij bedreigingen uit de buurt. Er werd hem onder meer verweten zelf joods en een agent van de Mossad te zijn. Ook zijn er doodsbedreigingen geuit en zijn de buurtbewoners een handtekeningenactie gestart om Şahin te dwingen tot verhuizing.
Op last van de Arnhemse burgemeester Pauline Krikke is Şahin met zijn familie enkele dagen elders ondergebracht. Noch de burgemeester, noch de betrokken jongens en hun families wilden commentaar geven op de zaak. Ook Mehmet Şahin zelf was niet bereikbaar voor commentaar.
PvdA-Kamerlid Ahmed Marcouch zal vandaag in De Halve Maan (16.10 uur, Nederland 2) aankondigen dat hij Kamervragen zal stellen naar aanleiding van de doodsbedreigingen aan het adres van Mehmet Şahin. (bron)
Ja, maar in dit geval is dat niet zo, in dit geval gaat het gewoon om een achterliggende stellingname.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:22 schreef RichardDawkins het volgende:
[..]
Dat je niet snapt wat ik bedoel is wel duidelijk. Je begint namelijk over compleet iets anders.
Kort gezegd bedoelde ik dat er ook joden zijn die de holocaust misbruiken om hun zin of gezeik door te drukken terwijl ze er los van staan. Net zoals alles door mensen misbruikt wordt.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Trieste zaak.
Hulde voor die meneer.
Gekke is dat ik van antisemitisme nooit veel gehoord heb van Turken, wel van Marokkanen, in eigen ervaring.
Is dit een trend onder Turkse jongeren?
ZarGon? Lekker schoppen naar die kanker Hollanders?
Ik heb nog nooit een Turk antisemitisch horen doen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:23 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Beetje trieste laatste zin. Komt niet echt oprecht over zo.
Shit dude. Als je nou eens gewoon las dat ik reageerde op iets wat begonnen is als onderwerp verandering door 2happy4u dan zou je snappen dat het hele Turkse jongeren verhaal los staat van mijn post. Luie vlegel lees terug als je reageert op mensen die quoten.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar in dit geval is dat niet zo, in dit geval gaat het gewoon om een achterliggende stellingname.
Maar wrs niet bij die Turkse jongeren.
Wat is er stoer aan?quote:
Waarom betrek je mijn naam in zo'n context?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Trieste zaak.
Hulde voor die meneer.
Gekke is dat ik van antisemitisme nooit veel gehoord heb van Turken, wel van Marokkanen, in eigen ervaring.
Is dit een trend onder Turkse jongeren?
ZarGon? Lekker schoppen naar die kanker Hollanders?
Alsof er nooit eerder ergere slachtingen plaats hebben gevonden.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:50 schreef BorisDeLul het volgende:
Ik merk dat ook hier de verschrikkingen van de Holocaust, en de daaropvolgende internationale vastberadenheid om zoiets vreselijks nóóit meer te laten gebeuren, inmiddels aan het wegebben is. Nog maar een kleine 70 jaar na dato.
Het was dus nog niet afgrijselijk genoeg, begrijp ik?
Wat zijn wij mensen toch domme wezens.
Als jij niet inziet dat dit en stoere, provocatieve uiting is, die potentieel olie op het vuur gooit, wat moet ik dan aan je uitleggen?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zie het stoere er niet in.
Misschien kun jij het uitleggen.
Bij deze dan wel. Lijkt mij een illusie te stellen dat er geen anti-semitisme bestaat bij Turken.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Turk antisemitisch horen doen.
Hoe, "kom op zeg"? Maakt dat het dan minder erg? Is er een jood, of zigeuner, minder vermoord om wat er in China en Rusland gebeurde of zo?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:14 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Je wil niet weten wat er in China en Rusland is gebeurd aan oorlogsmisdaden en in kampen in WO2. Kom op zeg.
Niemand, inclusief "de Joden" (wie zijn dat eigenlijk?) beweert dat. Niemand.quote:Of wat dacht je van de genocide in Rwanda. Joden hebben er niet het alleenrecht op.
Ze waren wel degelijk het hoofdslachtoffer van de Holocaust. Punt...quote:Ze zijn geen hoofdslachtoffer. Punt.
Dat is omdat zarGon een harde baas is.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wat mij betreft is het gewoon ook een flamebait.
Als jij alles wat te berde wordt gebracht mbt dit soort onderwerpen gewoon afdoet als ik ben er een beetje moe van, dan ben je erg stoer, en dan wil je wrs mensen die dit opnemen als een serieuze zaak (toenemend antisemitisme in onze samenleving) provoceren, en dat is zeer stoer voor iemand die als modje wordt aangesteld. Jawel. Jij staat er allemaal vet boven, dat deel je even mee aan het doorluchtige FOK!-volk hier. Het zal je allemaal aan je reet roesten, plat Hollands uitgedrukt.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat is er stoer aan?
[..]
Waarom betrek je mijn naam in zo'n context?.
Lekker suggestief weer hoor..
Oh, dat is een maatstaf voor je?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:27 schreef rakotto het volgende:
[..]
Alsof er nooit eerder ergere slachtingen plaats hebben gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |