Voor de beeldvorming, om te zien waar je beter niet uit kan komen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:01 schreef Karina het volgende:
[..]
WaaromValt niks bijzonders te zien daar.
Haha ik kom daar zelden want ik kan niet koken.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voor de beeldvorming, om te zien waar je beter niet uit kan komen.
Toevallig post ik vanmiddag deze foto, zo ziet ze er nu uit, na al het trainen voor Splash!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:34 schreef Tem het volgende:
Ze doet mee aan de Amerikaanse "sterren springen van een plank" of zoiets.
Ondanks worstenvingertjes gaat de deur open indien ze aan staat te bellen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Toevallig post ik vanmiddag deze foto, zo ziet ze er nu uit, na al het trainen voor Splash!
[ afbeelding ]
Mijn eerste kantoorbaan - overigens nog in de 'roken we lossen het samen wel op' tijd waardoor de helft van het kantoor gewoon nog binnen zat te roken - had een dispenser. Het zorgde ervoor dat ik een klein jaar lang een enorme hoeveelheid van dat spul naar binnen heb zitten lepelen, meestal in de smaak tomaat.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:53 schreef Karina het volgende:
Cup-a-soup ook zoiets, niet te zuipen zo zout.
Juist niet, sinds het 'ik kies bewust' logo erop zit moet ik er zelf altijd een emmer zout in gooien.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:53 schreef Karina het volgende:
Cup-a-soup ook zoiets, niet te zuipen zo zout.
Oh de laatste keer dat ik het heb gedronken is al jaren geleden en toen was het hardstikke zout. Maar ik vind het sowieso niet lekker. Zit een raar smaakje aan en het ruikt ook raar.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Juist niet, sinds het 'ik kies bewust' logo erop zit moet ik er zelf altijd een emmer zout in gooien.
In het weekend ga ik ook wel even rond die tijd even liggen of iets vroegerquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:31 schreef Specularium het volgende:
Ik kom vaak rond vieren mijn bed uit en daarna ga ik er weer in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |