De Snorkels weg maar kapitein Ortega? Nooit van gehoord. Zat die ook in de snorkels?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij kent De Snorkels niet?
Wat is deze?
Begin van iedere aflevering.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:55 schreef Karina het volgende:
[..]
De Snorkels weg maar kapitein Ortega? Nooit van gehoord. Zat die ook in de snorkels?
De Snorkels werden beschreven in het logboek van Kapitein Ortega, zoals ze bij het intro vertellen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:55 schreef Karina het volgende:
[..]
De Snorkels weg maar kapitein Ortega? Nooit van gehoord. Zat die ook in de snorkels?
1984 zie ik net. Toen was ik inderdaad een beetje te oud om er echt naar te kijken. Ik deed andere dingen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:57 schreef Tem het volgende:
Wanneer was dat allemaal half jaren 80 ofzo?
In '82 gemaakt naar het schijnt.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:57 schreef Tem het volgende:
Wanneer was dat allemaal half jaren 80 ofzo?
Zoals? breien?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:58 schreef Karina het volgende:
[..]
1984 zie ik net. Toen was ik inderdaad een beetje te oud om er echt naar te kijken. Ik deed andere dingen.
Beetje afsnorkelen kan best ruig zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:01 schreef Karina het volgende:
Je wil niet weten hoe ruig ik deed man. Dat was nog eens iets anders dan snorkelen.
Ik was meer van de discoquote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:01 schreef Tem het volgende:
Was jij een punker Karina? met veiligheidsspelden en alles.
En principiele buttons op je spijkerjasje.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:01 schreef Tem het volgende:
Was jij een punker Karina? met veiligheidsspelden en alles.
Buttons had ik dan weer wel ondanks het discoquote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:03 schreef Specularium het volgende:
[..]
En principiele buttons op je spijkerjasje.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja hier kan ik gewoon geen zinnige reply op geven.
Wat stond erop?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Buttons had ik dan weer wel ondanks het disco
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |