Zonde. Hopelijk heb je wel een bedankje gekregen of gehoord wat er achteraf mee gebeurd is?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:40 schreef Karina het volgende:
Die twee waren hier zo weg. Alleen de spullen opgehaald verder niets.
Eentje stuurde een DM dat de monitor het niet deed terwijl ik die een half uur daarvoor nog getest had... verder niets meer gehoord.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:43 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Zonde. Hopelijk heb je wel een bedankje gekregen of gehoord wat er achteraf mee gebeurd is?
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Eentje stuurde een DM dat de monitor het niet deed terwijl ik die een half uur daarvoor nog getest had... verder niets meer gehoord.
Oh vandaarquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik ben een kwaliteitsuser. kwaliteitsusers maken goede OPs
nee het is slechts 1 van de vele kenmerken die wij hebbenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh vandaarGoeie OP is kwaliteitsuser dus, ik zal het onthouden, wie weet word ik ook ooit kwaliteitsuser.
Kom nou daar baal je dan toch van?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik geniet altijd van de ondankbare ontvangers. cliche is zo saai
Yep, en niet lang daarna een reeks durende vete over een kastje waar een kras en een vlek op zat en wat de ontvanger weg had gegooid. Gelijk 2 kampen en een strijd die nu nog sluimertquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:49 schreef Karina het volgende:
Oh dat topic heb ik volgens mij gezien toen met de foto's erbij.
Dat is leuk als je daarna nog iets hoort en ziet hoe dankbaar mensen kunnen zijn met simpele dingen.
Ah je bent een ramptoeristjequote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
niet als ik het in een topic lees, in tegenstelling zelfs
Ik moet toch eens wat vaker lezen daar geloof ik.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Yep, en niet lang daarna een reeks durende vete over een kastje waar een kras en een vlek op zat en wat de ontvanger weg had gegooid. Gelijk 2 kampen en een strijd die nu nog sluimert![]()
Prachtig sub-forum waar je wel een handleiding voor nodig hebt
die was smullenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Yep, en niet lang daarna een reeks durende vete over een kastje waar een kras en een vlek op zat en wat de ontvanger weg had gegooid. Gelijk 2 kampen en een strijd die nu nog sluimert![]()
Oh ging daar dat relletje over die SC over?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |