SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.
speciaal voor Snuf.quote:
quote:
Die film moet ik nog steeds zien.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:16 schreef Jivis het volgende:
Bij Sparta hebben ze Moneyball gekeken, trouwens?.
Chelsea speelt echt heel slechtquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:18 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Zal ik FC Utrecht - RKC Waalwijk kijken of toch maar Manchester United - Chelsea...
erkaseequote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:18 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Zal ik FC Utrecht - RKC Waalwijk kijken of toch maar Manchester United - Chelsea...
Notoire querulanten.quote:
niemand bij Twente presteert.....maar Douglas is de minst slechte zo ongeveer.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fer presteert niet en Douglas wel?
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:29 schreef Rabieluh het volgende:
Op die foto leek Colina op Mike uit Breaking Bad.
quote:
De jeugd van tegenwoordig kijkt Bobbie Errenst en de Rest.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:40 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
John Bernard was op Lanzarote. De Bassie en Adriaan-kenner had dit kunnen zien aan het landschap.
In mijn tijd, en dat was net na de oorlog, keken we naar Bassie en Adriaan.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:41 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig kijkt Bobbie Errenst en de Rest.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:40 schreef Evertjan het volgende:
ik wil het duo Schelvis en Boskamp weer bij VI
Hansie, Boskamp, Schelvis, Gijp en Derksen aan één tafel.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:40 schreef Evertjan het volgende:
De eerste of de tweede?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:41 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
In mijn tijd, en dat was net na de oorlog, keken we naar Bassie en Adriaan.
1e of 2e?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:41 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
De eerste of de tweede trouwens?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:41 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:40 schreef Evertjan het volgende:
Precies.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:55 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Voor m'n gevoel zijn we net 15 minuten bezig.
Ja dus.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:55 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Genee gaat het vast over de Kohlenpottderby hebben.
Nu druk je het nog voorzichtig uit.quote:
Emile speelt nooit toto.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:58 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik snapte dat 90 minuten niet helemaal? Iemand uitleg?
Hij vroeg zich af wat er met de toto gebeurd bij verlenging in de bekerquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:58 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik snapte dat 90 minuten niet helemaal? Iemand uitleg?
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:00 schreef Rodawa het volgende:
Ik heb alleen het laatste kwartier gezien, maar als ik het goed begrijp is het wel het terugkijken waard toch?
Ja, die man deed het er gewoon omquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:01 schreef Keukendrol het volgende:
Ik ging stuk toen die bal weer naar de hoek ging.![]()
![]()
Absoluut.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:00 schreef Rodawa het volgende:
Ik heb alleen het laatste kwartier gezien, maar als ik het goed begrijp is het wel het terugkijken waard toch?
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:00 schreef Rodawa het volgende:
Meneer Kind kan mijn kloten gaan kussenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:01 schreef Evertjan het volgende:
meneer Kind zal niet blij zijn met deze uitzending
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:01 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend natuurlijk, ik begrijp het.
Heeft meneer Kind nog haar op zijn piemel?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:01 schreef Evertjan het volgende:
meneer Kind zal niet blij zijn met deze uitzending
Verbeek zijn interview is 7 weken geleden opgenomen.quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:04 schreef koemleit het volgende:
dit is toch het forum waar altijd als eerste de mp4 gepost wordt?
http://sigaarsnor.blogspot.nl/ Al staat het hier inderdaad enkele seconden later.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:04 schreef koemleit het volgende:
dit is toch het forum waar altijd als eerste de mp4 gepost wordt?
Altijd hè, ouwe reus!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij was weer goed de Rotterdammer!!!
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:19 schreef j0rdiiii het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)1d1-c48cc001476b.mp4
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:19 schreef j0rdiiii het volgende:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)1d1-c48cc001476b.mp4
Alhoewel JD het gebruikte om Rik de Saedeleer af te kraken maar dat geheel terzijde.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
RIP, de Sierd de Vos van zijn tijd zeg ik met alle respect.
Ik dacht het ook alquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik was de snor dinsdag wel even voor he
[..]
Alhoewel JD het gebruikte om Rik de Saedeleer af te kraken maar dat geheel terzijde.
Prima commentator die Rik.quote:
Bert is ook streetwise. Met een lekker wijf in z'n spitfire, dat kan je alleen als je bent opgegroeid in zo'n ouderwetse volksbuurt.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:45 schreef Pascalus het volgende:
Jullie lijken Van Marwijk wel, die zegt ook altijd "volgens mij heb ik dat al gezegd" alsof hij daarmee wil aantonen dat hij strietwais is.
Heeft hij soms ook bij Pelikaan gespeeldquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb het topic even teruggelezen en iemand vergelijk de grote Schelvecchio met Pieter Derks. Nou Pietertje zou (Stroot)god op z'n blote knieën moeten danken als hij ooit maar de humor van eindbaas Emile kan benaderen.
Euh, welke wijk was dat ook alweer?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bert is ook streetwise. Met een lekker wijf in z'n spitfire, dat kan je alleen als je bent opgegroeid in zo'n ouderwetse volksbuurt.
't Was een rauwe volkswijk in Deventer waar je voor jezelf leerde op te komen.quote:
En Gijpie dan?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:01 schreef Zaran het volgende:
Kan niet elke week Boskamp en Hans Kraay Jr?
Nee, dan missen we Aad300 en Schelvecchio.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:01 schreef Zaran het volgende:
Kan niet elke week Boskamp en Hans Kraay Jr?
Was het...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:48 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
't Was een rauwe volkswijk in Deventer waar je voor jezelf leerde op te komen.
Of Heertje.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:06 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Dijkstra mag van mij ook wel een keertje komen. Of Koert Westerman.
Omdat je over z'n grappen moet nadenken soms.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:22 schreef Zaran het volgende:
Waarom lacht nooit iemand om Emille? Hij maakt vaak echt goede en geplaatste opmerkingen
Het hangt ook af van de timing van de opmerking, wie de opmerking maakt, op welke manier en in welke context. We praten wel nog steeds over Emile Schelvis hè.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:22 schreef Zaran het volgende:
Waarom lacht nooit iemand om Emille? Hij maakt vaak echt goede en geplaatste opmerkingen
hij mist de comedic timing. ik moet er altijd om glimlachen, maar baas emile brengt ze verkeerdquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat je over z'n grappen moet nadenken soms.
voor het eerst dat ik het dus met je eens bent, gekke joodquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het hangt ook af van de timing van de opmerking, wie de opmerking maakt, op welke manier en in welke context. We praten wel nog steeds over Emile Schelvis hè.
Ik voel me altijd heel vies als dat gebeurt.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:32 schreef Cara het volgende:
[..]
voor het eerst dat ik het dus met je eens bent, gekke jood
ik ben op een bepaald moment stijn tof gaan vinden.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik voel me altijd heel vies als dat gebeurt.
Dat is dan ook een Feyenoord supporter.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:46 schreef Cara het volgende:
[..]
ik ben op een bepaald moment stijn tof gaan vinden.
Stinho is ook een tof baasje. Hij moet alleen niet met kanker schelden, want dan krijgt hij straf.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:46 schreef Cara het volgende:
[..]
ik ben op een bepaald moment stijn tof gaan vinden.
touchequote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat is dan ook een Feyenoord supporter.
ergens is het stiekem toch wel tof dat je hem langzaam op ziet groeienquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Stinho is ook een tof baasje. Hij moet alleen niet met kanker schelden, want dan krijgt hij straf.
Supergrappig idd.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:55 schreef Cara het volgende:
[..]
touche
[..]
ergens is het stiekem toch wel tof dat je hem langzaam op ziet groeien
Aad Resultaatquote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:21 schreef MolFan het volgende:
Hahaha Aadje; Hij komt op me af en ik block hem
Schelvis is een eindbaasquote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:56 schreef MolFan het volgende:
[..]
Eckte eindbaws en die Schelvekkio valt op mannen
Wilfred Gaynee
Wilfriet vind ik zeer irritant en een gayboyquote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schelvis is een eindbaas. En Wilfred is ook geniaal als presentator
Dat irritante maakt het juist zo goedquote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:57 schreef MolFan het volgende:
[..]
Wilfriet vind ik zeer irritant en een gayboy
Skelvekkio is uiteraard een baws
Ik zal er rekening meeh ouden in het vervolg.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:57 schreef MolFan het volgende:
[..]
Wilfriet vind ik zeer irritant en een gayboy
Skelvekkio is uiteraard een baws
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |