Ok man. Gelukkig wat jouw post wel onderbouwdquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan heeft het ook weinig zin om je mening te geven.
op de spaanse clubs naquote:
ze best team lostquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:46 schreef j0rdiiii het volgende:
Mourinho geeft een interview van 20 seconden.
intentie om de bal te spelen gebruikt daarbij een hooggeheven been.Levert een gevaarlijke situatie op bij het inkomen en had met geel afgehandelt kunnen worden.Het is een contactsport he.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:43 schreef Assassin92 het volgende:
Is gewoon een terechte rode kaart. Waarom zou het slechts geel zijn volgens jullie? Komt volle vaart op borsthoogte met een gestrekt been binnen.
Ik stel nergens dat elke post onderbouwd moet zijn. Zwak weer dit.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok man. Gelukkig wat jouw post wel onderbouwd
50 centquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:46 schreef Jahr00n het volgende:
hoeveel zou shakier verdient hebben met deze wedstrijd
Waarom doe je (en anderen evengoed) alsof Nani maar een kijkhoek heeft van 5 graden of zo? Hij zag hem echt wel komen, hij kijkt richting zijlijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:44 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hij kijkt naar de bal, ziet de andere speler helemaal niet aankomen denk ik. Volgens mij nemen spelers wel vaker ballen op deze manier aan. Nu heeft Nani alleen de pech dat er eentje tegen z'n zool aanloopt.
Wat me opvalt bij dit soort dingen is hoe mensen tegenwoordig samen in een soort van massahysterie een soort van "waarheid" proberen te creeren die echt niks met de werkelijkheid te maken heeft. Blijkbaar is het nu ineens de "waarheid" dat je gevaarlijk spel mag plegen waarbij je je noppen in de borskas plaatst van een tegenstander zonder er rood voor te krijgen. Dat is echt flauwekul: rood is een mogelijke straf voor dat soort overtredingen en dat is het altijd geweest.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij moet altijd de tegendraadse uithangen hé. Ik heb zin om je uit te schelden
Mourinho staat in z'n blote reedt?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:47 schreef KingRoland het volgende:
Ik denk wel dat er Louis van gaal-achtige toestanden gebeuren daar in de kleedkamers van Real nu.
Ah op die manier..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kan ik een discussie winnen als ik stel dat ik er geen aanga? Of het sterk is valt te betwijfelen, maar erg veel zin heeft het ook niet als ik bij voorbaat niet te overtuigen ben.
Leuke post overigens
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:47 schreef KingRoland het volgende:
Ik denk wel dat er Louis van gaal-achtige toestanden gebeuren daar in de kleedkamers van Real nu.
iPad ook bij de handquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga de mening van Jan van Halst volgen.
Ik heb nog geen herhaling gezien waar hij de borstkast raakt alleen. Of ligt dat aan mij?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:47 schreef beantherio het volgende:
[..]
Wat me opvalt bij dit soort dingen is hoe mensen tegenwoordig samen in een soort van massahysterie een soort van "waarheid" proberen te creeren die echt niks met de werkelijkheid te maken heeft. Blijkbaar is het nu ineens de "waarheid" dat je gevaarlijk spel mag plegen waarbij je je noppen in de borskas plaatst van een tegenstander zonder er rood voor te krijgen. Dat is echt flauwekul: rood is een mogelijke straf voor dat soort overtredingen en dat is het altijd geweest.
Ik weet het niet, volgens mij is hij gefocused op de bal. Hij zal ongetwijfeld wat gezien hebben in zijn perifere zichtveld.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom doe je (en anderen evengoed) alsof Nani maar een kijkhoek heeft van 5 graden of zo? Hij zag hem echt wel komen, hij kijkt richting zijlijn.
inderdaad, die rooney bakte er niks van.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:47 schreef tochweerhenk het volgende:
Van Persie had vandaag gewoon moeten spelen, slechte keuze van Ferguson.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Nani doet de Louis van Gaal filosofie
De Jong had ook de intentie om de bal te raken bij de WK finale, om maar even een vergelijking te maken. Een gestrekt been op een verkeerde hoogte met die vaart inzetten is gewoon rood.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:46 schreef HighVolume het volgende:
[..]
intentie om de bal te spelen gebruikt daarbij een hooggeheven been.Levert een gevaarlijke situatie op bij het inkomen en had met geel afgehandelt kunnen worden.Het is een contactsport he.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Nani doet de Louis van Gaal filosofie
Dat jij geen bal zo kan aannemen betekent niet dat niemand dat kan.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:49 schreef Montagui het volgende:
Bovendien is het geen manier van proberen de bal te spelen, het is geen karate...
Moest ook gelijk aan De Jong denken.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:49 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
De Jong had ook de intentie om de bal te raken bij de WK finale, om maar even een vergelijking te maken. Een gestrekt been op een verkeerde hoogte met die vaart inzetten is gewoon rood.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:49 schreef KingRoland het volgende:
Jammer geen Dick Advocaat umad.gif gespot tijdens deze reeks
Toen De Zeeuw een wedstrijd eerder vol op zijn kin werd geraakt tegen Uruguay was het ook geen rood, was dan ook niet tegen FIFA Madrid.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:50 schreef Montagui het volgende:
[..]
Moest ook gelijk aan De Jong denken.
Dit. En als ik voor iedere keer dat ergens in de internationale pers is geroepen dat De Jong rood had moeten krijgen voor die overtreding dan was ik een schatrijk man geweest. Maar blijkbaar is de mening over dit soort overtredingen de laatste jaren radicaal veranderd.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:49 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
De Jong had ook de intentie om de bal te raken bij de WK finale, om maar even een vergelijking te maken. Een gestrekt been op een verkeerde hoogte met die vaart inzetten is gewoon rood.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:50 schreef mrstylo het volgende:
Wedden dat Ozil met zijn viskop met die kut Turkse scheids heeft gesproken.![]()
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:50 schreef mrstylo het volgende:
Wedden dat Ozil met zijn viskop met die kut Turkse scheids heeft gesproken.![]()
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:49 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
je moet je bezit claimen met een watermerk, anders gaan andere notoire domoren van je profiterenquote:
quote:Roy Keane: "I think the referee made the right call. It's dangerous play ... whether or not he [Nani] meant it is irrelevant. No doubt about it, it's a red card. It was the right decision."
Voor het eerst dat je waarheid uitkraamtquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:42 schreef vluggejapie99 het volgende:
[..]
Is gewoon een complot man. Tyfusclub![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en dan ook nog eens vies dik zijn, Sjek treft het niet.quote:
dan nog blijft het een contactsport,deze actie moet uiteraard bestraft worden, maar de intentir van nani was absoluut niet om de borstkast van iemand in te trappen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:49 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
roy keane een egte baasquote:
Imago nog heel houden. Begrijpelijk dat hij dat zegt maarja wat moet je ermee héquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:52 schreef Rodawa het volgende:
Mourinho: "the best team lost, we didn't deserve to win"
Maakt het alleen nog pijnlijker voor Manchesterquote:
Neejoh, het slaat toch nergens op. Het is altijd overdreven bij hem, het beste team heeft vandaag (helaas) niet verloren.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Imago nog heel houden. Begrijpelijk dat hij dat zegt maarja wat moet je ermee hé
-2quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wisten jullie dat de camera 10 kilo toevoegt?
Hoeveel camera's zouden er dan wel niet of Jack gericht staan?
hahahah
eigenlijk wel ja, maar ze moeten niet zo die scheids aanvallen die had rood kunnen geven en dat deed hij.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maakt het alleen nog pijnlijker voor Manchester
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:54 schreef mrstylo het volgende:
Mulder kritiek hebben op andere trainers.
Hoe gaat het met Twente eigenlijk?
klopt na de rode kaart en prachtige goal van modric tegen 10 man hebben zij het wel afgemaakt samen met Ronaldo. Moet ik ook (helaas) toegeven.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:54 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Neejoh, het slaat toch nergens op. Het is altijd overdreven bij hem, het beste team heeft vandaag (helaas) niet verloren.
Komt omdat Van Persie faalt.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:53 schreef NLGooner het volgende:
Vond Man Utd vandaag trouwens erg matig.. ook voor de rode kaart
beckham is het daar niet mee eensquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:55 schreef Bonobo11 het volgende:
Gigggggggggsalsof het een wereldwonder is als je fit bent op je 39e
Hij is vast de spitsentrainer van Castaignosquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:54 schreef mrstylo het volgende:
Mulder kritiek hebben op andere trainers.
Hoe gaat het met Twente eigenlijk?
Is het ookquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:55 schreef Bonobo11 het volgende:
Borussia deed dat ook alquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:56 schreef Tyron het volgende:
Borrusia
Madrid en City wegspelen in hun eigen huis
Speelde prima idd.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:55 schreef Tyron het volgende:
Welbeck speelde gewoon prima toch?Wat lult Mulder.
Nee hoor, ik vind het wel netjes gedaan van Mourinho. Real Madrid speelde zeker niet goed maar hun aanvallers zorgden wel voor gevaar. Manchester United speelde ook niet best, maar hun aanvallers waren echt matig vandaag. Hoe dan ook kwam Manchester United (met dank aan Ramos) op voorsprong en dan kun je zo een wedstrijd gewoon uitspelen. Echter een vieze Turk (die nooit scheidsrechter kan en mag zijn in een Europese Champions League) stak daar een stokje (kaartje) voor.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maakt het alleen nog pijnlijker voor Manchester
gewoon een spuitje EPO er in dan lukt het welquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:55 schreef Bonobo11 het volgende:
Jack is al jaren niet fit en vies dik.quote:
Geeft niks tyrquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:57 schreef Tyron het volgende:
[..]
huh, domme fout zal we niet gekeken hebben toen ik typte
Heb je ook opgemerkt dat hij echt vies dik, echt heel vies dikquote:
Fergie moet Jan-Klaas Hoentelaar halenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:58 schreef tochweerhenk het volgende:
Met Van Persie op de NOS win je geen wedstrijden.
Denk testo en HGHquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:57 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
gewoon een spuitje EPO er in dan lukt het wel
Vies Dick Advocaat zeg maar...quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:58 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Heb je ook opgemerkt dat hij echt vies dik, echt heel vies dik
Je ziet gelijk zijn kwaliteiten terug.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij is vast de spitsentrainer van Castaignos
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:59 schreef KingRoland het volgende:
Reus wordt ook wel de Justin Bieber van Duitsland genoemd.
Hij had al jaren geleden moeten stoppen. Sterker nog, hij had nooit moeten beginnen. Net als Tom Egberts en Mart Smeets.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:56 schreef Jahr00n het volgende:
sjek het word tijd dat jij gewoon stopt met presenteren
dikke oliebol
Ja gastquote:
Ze hebben Fernandes alquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:59 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Fergie moet Jan-Klaas Hoentelaar halen
balenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:00 schreef waaromniet1988 het volgende:
Chavez overleden, maar dat terzijde
Toch nog goed nieuws vandaagquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:00 schreef waaromniet1988 het volgende:
Chavez overleden, maar dat terzijde
haten op klopquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
BVB is ok maar die trainer vind ik een enge nare man
De van Ginkel van over de grensquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:59 schreef KingRoland het volgende:
Reus wordt ook wel de Justin Bieber van Duitsland genoemd.
Hij is moderator op FOK! forumquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zo fit en motorisch nog zo sterk, dat is redelijk bijzonder. geen wereldwonder, maar niet standaard.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:55 schreef Bonobo11 het volgende:
Karl Heinz Riedle!!!!!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ricken deed daarna nooit meer iets goeds
tong80quote:
Chivez niet gelukkigquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:02 schreef alors het volgende:
Chavez was ook vies dik, laat dit een waarschuwing zijn.
en bruinquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:02 schreef alors het volgende:
Chavez was ook vies dik, laat dit een waarschuwing zijn.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
ja, dat zegt het voetbalmaffiaduo Iwan & Van Duren tenminstequote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus jurgen klopp is tong80 de mod
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die presentator van Ready Steady Cook gaat het niet lang meer redden
quote:
Nee niet Ainsley, die eet elke dag gezond, daar zie ik op toe.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die presentator van Ready Steady Cook gaat het niet lang meer redden
Die finale was episch, ik dacht dat ze geslacht gingen worden door Juventus.quote:
quote:
Als je die man z'n gang laat gaan, rijden de treinen weer naar het oostenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:
Ze waren vergeten om de scheidsrechter om te kopenquote:
Tegen AC Milan was het vorig jaar ook bijna goed gegaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ceulemans ja jan, d'n ouwe gaat alleen doorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat is 'm dat is 'm de mol hahaha!
De oude Sierd uit België.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat is 'm dat is 'm de mol hahaha!
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Tegen AC Milan was het vorig jaar ook bijna goed gegaan.OjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
Ben wel benieuwd naar Arsenal-Celtic in de volgende ronde, lijkt me wel een interessante wedstrijd.quote:
Als je meteen met een lompe vraag komt.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:46 schreef j0rdiiii het volgende:
Mourinho geeft een interview van 20 seconden.
arsenal gaat met 5-0 winnen hoorquote:
twitter:BVlietstra twitterde op dinsdag 05-03-2013 om 22:46:23Roodnald de Boer? Kleurspoeling of rode studiolamp? #sport1 http://t.co/cTmS5iZZMm reageer retweet
twitter:FrankRonald1970 twitterde op dinsdag 05-03-2013 om 23:01:43@pierrevh17 twee keer onterecht #rood.Die studiolamp doet mijn haar geen goed. #nognooiteenspoelinggehad reageer retweet
Ferdinandquote:
smerige speler die Ferdinand, zo doe je niet als profquote:
Guzubupuntjesman had zijn respectbandje getrokken.quote:
Hij komt niet eens in de buurt dit jaar. Bij Arsenal was Van Persie echt top. Nu staat hij meer balletjes af te wachten om die dan vervolgens te missen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Meulensteen vindt RVP net zo goed als Messiee en Faggot 7
Wel of niet naar de bal kijken maakt dus niets uit. Of het wel of niet opzettelijk is maakt ook niet uit. Het is dus terecht rood.quote:Een speler die met buitensporige inzet naar een tegenstander springt in een duel om de bal te veroveren, hetzij van voren, van opzij of van achteren en dit doet met een of beide benen en op deze wijze de veiligheid van de tegenstander in gevaar brengt, maakt zich schuldig aan ernstig gemeen spel en moet van het speelveld worden gezonden. Het spel moet worden hervat met een directe vrije schop vanaf de plaats waar de overtreding plaatsvond (zie Regel 13 – Plaats van de Vrije Schop) of een strafschop, wanneer de overtreding plaatsvond binnen het strafschopgebied van de overtreder.
Hahaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:09 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]twitter:BVlietstra twitterde op dinsdag 05-03-2013 om 22:46:23Roodnald de Boer? Kleurspoeling of rode studiolamp? #sport1 http://t.co/cTmS5iZZMm reageer retweet
twitter:FrankRonald1970 twitterde op dinsdag 05-03-2013 om 23:01:43@pierrevh17 twee keer onterecht #rood.Die studiolamp doet mijn haar geen goed. #nognooiteenspoelinggehad reageer retweet
Ik zie dat je verdwaald bent, Weer, Klimaat en Natuurrampen graag gedaan.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:11 schreef beantherio het volgende:
Nog even een quote uit de Nederlandse uitgave van de spelregelboek van het voetbal:
[..]
Wel of niet naar de bal kijken maakt dus niets uit. Of het wel of niet opzettelijk is maakt ook niet uit. Het is dus terecht rood.
Goed.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:11 schreef beantherio het volgende:
Nog even een quote uit de Nederlandse uitgave van de spelregelboek van het voetbal:
[..]
Wel of niet naar de bal kijken maakt dus niets uit. Of het wel of niet opzettelijk is maakt ook niet uit. Het is dus terecht rood.
Geen wereldtop iddquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:10 schreef franske19 het volgende:
[..]
Hij komt niet eens in de buurt dit jaar. Bij Arsenal was Van Persie echt top. Nu staat hij meer balletjes af te wachten om die dan vervolgens te missen.
Terecht roodquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:11 schreef beantherio het volgende:
[..]
Was wel mooi, "welkom in Italie" waar de scheidsen streng zijnquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sneijd0r moest er ooit met rood vanaf na sarcastisch klappen
sneijderquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe dat maar met je opblaaspopquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:12 schreef mrstylo het volgende:
Ik wil die presentatrice van NOSop3 best pompen.
Zie je wel? Daar is ie al.quote:
Dat is absoluut een feit.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow die zwart-wit effecten waarbij enkel de spelers in kleur blijven![]()
Zit MrStylo productions hierachter?
Jammer dat al die United-fans en Real-haters over dit bericht zullen lezenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:11 schreef beantherio het volgende:
[..]
lekker pompen swaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:12 schreef mrstylo het volgende:
Ik je moederquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:12 schreef mrstylo het volgende:
Ik wil alleen Aicha pompen, maar die is wegquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:12 schreef mrstylo het volgende:
die blonde ?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:12 schreef mrstylo het volgende:
Die zijn nu lekker stilquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:12 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Jammer dat al die United-fans en Real-haters over dit bericht zullen lezen
Het gaat steeds beter he?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Wow die zwart-wit effecten waarbij enkel de spelers in kleur blijven![]()
Zit MrStylo productions hierachter?
Patricia Paay?quote:
met emilequote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het was geen duel.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:11 schreef beantherio het volgende:
[..]
wtf gastquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gevonden op twitter, goed medium he?
Zijn warme penis maakt een tent?quote:
Roomboterboy?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Poste Sneijder dat?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
pic? ik kijk niet meerquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:12 schreef mrstylo het volgende:
Zo wist ik niet dat Wes een vagina had.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het zet het opschoot zitten bij Van Gelder in 2010 wel in een heel ander daglicht/
Je wist vorige keer haar naam. Ene blonde.quote:
Heulemaal niet, die heb ik hier ergens een dag of twee geleden gepost. Steledief.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |