Ok man. Gelukkig wat jouw post wel onderbouwdquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan heeft het ook weinig zin om je mening te geven.
op de spaanse clubs naquote:
ze best team lostquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:46 schreef j0rdiiii het volgende:
Mourinho geeft een interview van 20 seconden.
intentie om de bal te spelen gebruikt daarbij een hooggeheven been.Levert een gevaarlijke situatie op bij het inkomen en had met geel afgehandelt kunnen worden.Het is een contactsport he.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:43 schreef Assassin92 het volgende:
Is gewoon een terechte rode kaart. Waarom zou het slechts geel zijn volgens jullie? Komt volle vaart op borsthoogte met een gestrekt been binnen.
Ik stel nergens dat elke post onderbouwd moet zijn. Zwak weer dit.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok man. Gelukkig wat jouw post wel onderbouwd
50 centquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:46 schreef Jahr00n het volgende:
hoeveel zou shakier verdient hebben met deze wedstrijd
Waarom doe je (en anderen evengoed) alsof Nani maar een kijkhoek heeft van 5 graden of zo? Hij zag hem echt wel komen, hij kijkt richting zijlijn.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:44 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Hij kijkt naar de bal, ziet de andere speler helemaal niet aankomen denk ik. Volgens mij nemen spelers wel vaker ballen op deze manier aan. Nu heeft Nani alleen de pech dat er eentje tegen z'n zool aanloopt.
Wat me opvalt bij dit soort dingen is hoe mensen tegenwoordig samen in een soort van massahysterie een soort van "waarheid" proberen te creeren die echt niks met de werkelijkheid te maken heeft. Blijkbaar is het nu ineens de "waarheid" dat je gevaarlijk spel mag plegen waarbij je je noppen in de borskas plaatst van een tegenstander zonder er rood voor te krijgen. Dat is echt flauwekul: rood is een mogelijke straf voor dat soort overtredingen en dat is het altijd geweest.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij moet altijd de tegendraadse uithangen hé. Ik heb zin om je uit te schelden
Mourinho staat in z'n blote reedt?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:47 schreef KingRoland het volgende:
Ik denk wel dat er Louis van gaal-achtige toestanden gebeuren daar in de kleedkamers van Real nu.
Ah op die manier..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe kan ik een discussie winnen als ik stel dat ik er geen aanga? Of het sterk is valt te betwijfelen, maar erg veel zin heeft het ook niet als ik bij voorbaat niet te overtuigen ben.
Leuke post overigens
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:47 schreef KingRoland het volgende:
Ik denk wel dat er Louis van gaal-achtige toestanden gebeuren daar in de kleedkamers van Real nu.
iPad ook bij de handquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga de mening van Jan van Halst volgen.
Ik heb nog geen herhaling gezien waar hij de borstkast raakt alleen. Of ligt dat aan mij?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:47 schreef beantherio het volgende:
[..]
Wat me opvalt bij dit soort dingen is hoe mensen tegenwoordig samen in een soort van massahysterie een soort van "waarheid" proberen te creeren die echt niks met de werkelijkheid te maken heeft. Blijkbaar is het nu ineens de "waarheid" dat je gevaarlijk spel mag plegen waarbij je je noppen in de borskas plaatst van een tegenstander zonder er rood voor te krijgen. Dat is echt flauwekul: rood is een mogelijke straf voor dat soort overtredingen en dat is het altijd geweest.
Ik weet het niet, volgens mij is hij gefocused op de bal. Hij zal ongetwijfeld wat gezien hebben in zijn perifere zichtveld.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Waarom doe je (en anderen evengoed) alsof Nani maar een kijkhoek heeft van 5 graden of zo? Hij zag hem echt wel komen, hij kijkt richting zijlijn.
inderdaad, die rooney bakte er niks van.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:47 schreef tochweerhenk het volgende:
Van Persie had vandaag gewoon moeten spelen, slechte keuze van Ferguson.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Nani doet de Louis van Gaal filosofie
De Jong had ook de intentie om de bal te raken bij de WK finale, om maar even een vergelijking te maken. Een gestrekt been op een verkeerde hoogte met die vaart inzetten is gewoon rood.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:46 schreef HighVolume het volgende:
[..]
intentie om de bal te spelen gebruikt daarbij een hooggeheven been.Levert een gevaarlijke situatie op bij het inkomen en had met geel afgehandelt kunnen worden.Het is een contactsport he.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Nani doet de Louis van Gaal filosofie
Dat jij geen bal zo kan aannemen betekent niet dat niemand dat kan.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:49 schreef Montagui het volgende:
Bovendien is het geen manier van proberen de bal te spelen, het is geen karate...
Moest ook gelijk aan De Jong denken.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:49 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
De Jong had ook de intentie om de bal te raken bij de WK finale, om maar even een vergelijking te maken. Een gestrekt been op een verkeerde hoogte met die vaart inzetten is gewoon rood.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:49 schreef KingRoland het volgende:
Jammer geen Dick Advocaat umad.gif gespot tijdens deze reeks
Toen De Zeeuw een wedstrijd eerder vol op zijn kin werd geraakt tegen Uruguay was het ook geen rood, was dan ook niet tegen FIFA Madrid.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:50 schreef Montagui het volgende:
[..]
Moest ook gelijk aan De Jong denken.
Dit. En als ik voor iedere keer dat ergens in de internationale pers is geroepen dat De Jong rood had moeten krijgen voor die overtreding dan was ik een schatrijk man geweest. Maar blijkbaar is de mening over dit soort overtredingen de laatste jaren radicaal veranderd.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:49 schreef Assassin92 het volgende:
[..]
De Jong had ook de intentie om de bal te raken bij de WK finale, om maar even een vergelijking te maken. Een gestrekt been op een verkeerde hoogte met die vaart inzetten is gewoon rood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |