Vrouwen hebben maandelijkse slechte tijdenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Vrouwen zijn beter in slechtere tijden...waaruit blijkt dit?
Ditquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:39 schreef Uccie het volgende:
Waarom vrouwen op positie omdat vrouw...zet daar gewoon de beste neer onafhankelijk van geslacht. Dat eeuwige gezeik
Andere generatie natuurlijk. In 1811 dachten ze daar heel anders over.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
Ik ben een vrouw maar heb niets met al deze vrouwendingen.
kthxbyequote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vrouwen hebben maandelijkse slechte tijden
Dit dus... altijd dit gezeikquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:39 schreef Uccie het volgende:
Waarom vrouwen op positie omdat vrouw...zet daar gewoon de beste neer onafhankelijk van geslacht. Dat eeuwige gezeik
Koken, strijken, enzovoort?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
Maar jij kijkt ook voetbal. Je bent 1 van onsquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
Ja ik stond te zweten in de keuken.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Andere generatie natuurlijk. In 1811 dachten ze daar heel anders over.
Als dat niet gebeurt krijg je op den duur geen afspiegeling van de maatschappij in je bedrijf.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:39 schreef Uccie het volgende:
Dit dus.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Andere generatie natuurlijk. In 1811 dachten ze daar heel anders over.
Ik beheer mijn eigen ketting...en mag van mezelf af en toe de keuken uitquote:
Preciesquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:40 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Maar jij kijkt ook voetbal. Je bent 1 van ons
Nog beter:quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:39 schreef Uccie het volgende:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:39 schreef Uccie het volgende:
Met die bril?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:41 schreef Specularium het volgende:
Lekkere maisje rechts achter Matthijs met dat rode haar.
Dat heet gewoon clitoris hoor.quote:
Zou ze een carrière hebben?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:41 schreef Specularium het volgende:
Voor de kijkers links toch he?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:41 schreef Specularium het volgende:
Niet altijd dus, als je in een kringetje zit wat elkaar altijd maar veren in de reet steekt.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:42 schreef Hawkeye het volgende:
en die tegenspraak kunnen mannen niet geven??
Dat kunnen vrouwen net zo goed.... of een mix van mannen en vrouwen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:43 schreef alors het volgende:
[..]
Niet altijd dus, als je in een kringetje zit wat elkaar altijd maar veren in de reet steekt.
Ja jij wilt er gewoon niet aan prima. Onderzoek bewijst het tegendeel.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:44 schreef Hawkeye het volgende:
[..]
Dat kunnen vrouwen net zo goed.... of een mix van mannen en vrouwen.
Dit dus.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:44 schreef Specularium het volgende:
Ali is wel een van de weinigen die snapt wat het is om tafelheer te zijn.
Als het andersom was geweest was het veel erger. Vrouwen zouden nooit mannen toelaten in hun kringetjesquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:44 schreef Hawkeye het volgende:
[..]
Dat kunnen vrouwen net zo goed.... of een mix van mannen en vrouwen.
Dat je goed bezig bent.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:44 schreef Stickertje het volgende:
moest even een t shirt in de handwas zetten.. waar gaat dit over?
wil je niet wetenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:44 schreef Stickertje het volgende:
moest even een t shirt in de handwas zetten.. waar gaat dit over?
Dan niet wellicht, maar de vraag is of dat te maken heeft met geslacht of met het aanstellen van ja knikkers.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:43 schreef alors het volgende:
[..]
Niet altijd dus, als je in een kringetje zit wat elkaar altijd maar veren in de reet steekt.
Ook mee eens Speculariumquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:44 schreef Specularium het volgende:
Ali is wel een van de weinigen die snapt wat het is om tafelheer te zijn.
Welk onderzoek? Die van WC-Eend?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ja jij wilt er gewoon niet aan prima. Onderzoek bewijst het tegendeel.
Homo's misschienquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Als het andersom was geweest was het veel erger. Vrouwen zouden nooit mannen toelaten in hun kringetjes
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:46 schreef Specularium het volgende:
Hopelijk maakt PowNews hem ook nog even af.
Was geen grap?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:48 schreef alors het volgende:
[..]
Je grapje is niet leuk, we hebben het wel gelezen.
Eens. 11 landen op 1 in iTunes. Is dat alles?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:48 schreef NoCigar het volgende:
Hij werd anders maar matigjes ontvangen door de pers, Nieuwerk. Maat dat doet het niet goed op TV.
En dat krijsende wijf van John.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:48 schreef Tem het volgende:
Ik ken wel YOKO, dat waren van die lelijke radio's.
Vraag het eens aan Ziggy.quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:49 schreef Stickertje het volgende:
hopelijk maakt hij weer een homoerotische video met mick jagger
Hij acteerde in The Prestigequote:
Hij had het over de kritieken aap.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:49 schreef wdn het volgende:
[..]
Eens. 11 landen op 1 in iTunes. Is dat alles?
Kun je wel, grapjes jatten van CDA'ers?quote:
En Labyrinthquote:
Nee dat kwam ernaquote:
Ze is ook al net zo'n euforisch keffertje.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:50 schreef Tem het volgende:
Ricky Koole is beetje type Yvonne Jaspers. Niets spannends aan.
Dat was de autocorrect.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:51 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee dat kwam erna
Enne... hou je gescheld voor je. Ik ben een Bowie fan maar ben toch echt een stuk reeeler ingesteld...
Valt wel mee toch: http://www.metacritic.com/music/the-next-day/david-bowiequote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:48 schreef NoCigar het volgende:
Hij werd anders maar matigjes ontvangen door de pers, Nieuwerk. Maat dat doet het niet goed op TV.
En soms verre van....maar muziektechnisch altijd goedquote:
Had je een oogje* op hem?quote:
Nee man. Live was Bowie gewoon ijzersterk.quote:
Duran duran meets jaren '80, vind het niksquote:
ja, klopt.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:52 schreef Jivis het volgende:
[..]
Valt wel mee toch: http://www.metacritic.com/music/the-next-day/david-bowie
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Duran duran meets jaren '80, vind het niks
was het zo of hebben je hersens selectief alleen de positieve dingen onthouden?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee man. Live was Bowie gewoon ijzersterk.
In Maastricht gezien trouwens. 1990? 1992 ofzo?
Met Kim Wilde in het voorprogramma.
Hij is van de jaren 70, 80.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:53 schreef Adelante het volgende:
[..]
Duran duran meets jaren '80, vind het niks
Met Duran Duran is ook niks mis trouwens.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:54 schreef wdn het volgende:
[..]
Hij is van de jaren 70, 80.
Dus DD kwam na hem
Nee, hij was echt goedquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
was het zo of hebben je hersens selectief alleen de positieve dingen onthouden?
Welke van de twee?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:54 schreef Jivis het volgende:
Die malle Brabander zit in een of ander kutbandje zeker.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Met Duran Duran is ook niks mis trouwens.
Eens maar de muziek van DD kan ik minder lang naar luisteren dan naar Bowie.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Zal ik maar niet zeggen dat ik Spandau Ballet ook wel kan waarderenquote:
Nope. Wie het eerst het topic volmaakt.quote:
Nee, daar pas ikquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zal ik maar niet zeggen dat ik Spandau Ballet ook wel kan waarderen
Zou ik inderdaad niet doen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
ROFLquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet van de albums, paar nummers van 1 artiest, OK, maar daarna wil ik een ander horen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:55 schreef wdn het volgende:
[..]
Eens maar de muziek van DD kan ik minder lang naar luisteren dan naar Bowie.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze is dat wijf van Blokhuis.quote:
Ze heeft een kartonnen plaat met zijn foto er op. Dat maakt je van zelf een expert bij dwdd standaarden.quote:
Ha!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:53 schreef Stickertje het volgende:
[..]
was het zo of hebben je hersens selectief alleen de positieve dingen onthouden?
Oh niet weer die geiten..quote:
Voor het logo moeten ze betalen volgens mij.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dumpert noemen en dan vervolgens toch niet zichtbaar maken.
Nee ben je gek.quote:
quote:
Ze speelt ze precies in de hand...heel slim, doosquote:
Nummer 772? Het idiote nummer systeem dat fans aan mensen geeft zodat iedereen op volgorde naar binnen loopt?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Ha!
Zondag 19 augustus 1990. In het MECC.
Ik was nummer 772
quote:
Meeste VVD'ers kunnen Rutger makkelijk aanquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze speelt ze precies in de hand...heel slim, doos
Helemaal niet, gewoon ermee om leren gaan.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:59 schreef Tem het volgende:
Gewoon die kut van een Rutger voor z'n smoel rammen.
Nee 772ste die een kaart had gekochtquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Nummer 772? Het idiote nummer systeem dat fans aan mensen geeft zodat iedereen op volgorde naar binnen loopt?
100 jaar mediatraining en dan nog zo falenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Meeste VVD'ers kunnen Rutger makkelijk aan
quote:
Nee hoor, irritant teringventje is het. Hij scheet wel een beetje in z'n broek toen die Kinneging hem in de plomp wilde donderen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Helemaal niet, gewoon ermee om leren gaan.
Dat had ik echt niet van haar verwacht op basis van alle vooroordelenquote:
Nee, hele filmpje staat op Dumpertquote:
Ze is al een keer eerder naar een of ander feest gegaan met een fan omdat ze het beloofd had..quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat had ik echt niet van haar verwacht op basis van alle vooroordelen
Nee echt niet.quote:
Dit = lijkt me niet verkeerd. Klinkt lekker.quote:
Totaaaal andere muziek johquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:06 schreef NoCigar het volgende:
Soort beter gelukte versie van die van Krezip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |