Vrouwen hebben maandelijkse slechte tijdenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Vrouwen zijn beter in slechtere tijden...waaruit blijkt dit?
Ditquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:39 schreef Uccie het volgende:
Waarom vrouwen op positie omdat vrouw...zet daar gewoon de beste neer onafhankelijk van geslacht. Dat eeuwige gezeik
Andere generatie natuurlijk. In 1811 dachten ze daar heel anders over.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
Ik ben een vrouw maar heb niets met al deze vrouwendingen.
kthxbyequote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Vrouwen hebben maandelijkse slechte tijden
Dit dus... altijd dit gezeikquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:39 schreef Uccie het volgende:
Waarom vrouwen op positie omdat vrouw...zet daar gewoon de beste neer onafhankelijk van geslacht. Dat eeuwige gezeik
Koken, strijken, enzovoort?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
Maar jij kijkt ook voetbal. Je bent 1 van onsquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
Ja ik stond te zweten in de keuken.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Andere generatie natuurlijk. In 1811 dachten ze daar heel anders over.
Als dat niet gebeurt krijg je op den duur geen afspiegeling van de maatschappij in je bedrijf.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:39 schreef Uccie het volgende:
Dit dus.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:39 schreef Tem het volgende:
[..]
Andere generatie natuurlijk. In 1811 dachten ze daar heel anders over.
Ik beheer mijn eigen ketting...en mag van mezelf af en toe de keuken uitquote:
Preciesquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:40 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Maar jij kijkt ook voetbal. Je bent 1 van ons
Nog beter:quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:39 schreef Uccie het volgende:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:39 schreef Uccie het volgende:
Met die bril?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:41 schreef Specularium het volgende:
Lekkere maisje rechts achter Matthijs met dat rode haar.
Dat heet gewoon clitoris hoor.quote:
Zou ze een carričre hebben?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:41 schreef Specularium het volgende:
Voor de kijkers links toch he?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:41 schreef Specularium het volgende:
Niet altijd dus, als je in een kringetje zit wat elkaar altijd maar veren in de reet steekt.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:42 schreef Hawkeye het volgende:
en die tegenspraak kunnen mannen niet geven??
Dat kunnen vrouwen net zo goed.... of een mix van mannen en vrouwen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:43 schreef alors het volgende:
[..]
Niet altijd dus, als je in een kringetje zit wat elkaar altijd maar veren in de reet steekt.
Ja jij wilt er gewoon niet aan prima. Onderzoek bewijst het tegendeel.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:44 schreef Hawkeye het volgende:
[..]
Dat kunnen vrouwen net zo goed.... of een mix van mannen en vrouwen.
Dit dus.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:44 schreef Specularium het volgende:
Ali is wel een van de weinigen die snapt wat het is om tafelheer te zijn.
Als het andersom was geweest was het veel erger. Vrouwen zouden nooit mannen toelaten in hun kringetjesquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:44 schreef Hawkeye het volgende:
[..]
Dat kunnen vrouwen net zo goed.... of een mix van mannen en vrouwen.
Dat je goed bezig bent.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:44 schreef Stickertje het volgende:
moest even een t shirt in de handwas zetten.. waar gaat dit over?
wil je niet wetenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:44 schreef Stickertje het volgende:
moest even een t shirt in de handwas zetten.. waar gaat dit over?
Dan niet wellicht, maar de vraag is of dat te maken heeft met geslacht of met het aanstellen van ja knikkers.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:43 schreef alors het volgende:
[..]
Niet altijd dus, als je in een kringetje zit wat elkaar altijd maar veren in de reet steekt.
Ook mee eens Speculariumquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:44 schreef Specularium het volgende:
Ali is wel een van de weinigen die snapt wat het is om tafelheer te zijn.
Welk onderzoek? Die van WC-Eend?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ja jij wilt er gewoon niet aan prima. Onderzoek bewijst het tegendeel.
Homo's misschienquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Als het andersom was geweest was het veel erger. Vrouwen zouden nooit mannen toelaten in hun kringetjes
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:46 schreef Specularium het volgende:
Hopelijk maakt PowNews hem ook nog even af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |