SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
Slot doet niet mee en Jokeledokie waarschijnlijk ook nietquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:07 schreef Artillerieschaap het volgende:
Zondagmiddag.
Balbezit Zwolle. Slot gaat onder bal door, Moisander had daar goed het oog op. Blind komt aan de bal en Theo Reitsma krijgt opeens het gevoel dat Ajax kampioen gaat worden. Blind, Blind speelt de bal, een schitterende crosspass over het hele veld. Op Lukoki. Lukoki neemt de bal in één keer aan, tussen de benen van Broerse... Lukoki.... Lukoki... oooooh Lukoki... cornervlag.
PEC zonder de Overijsselse Batistuta? Waar maken we ons zorgen om dan?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Slot doet niet mee en Jokeledokie waarschijnlijk ook niet
Kampioenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
twitter:FrankRonald1970 twitterde op vrijdag 08-03-2013 om 18:50:49Brothers Oliver cooking their favorite dish. #chicking #rice #vegetables http://t.co/qwY8t71Enf reageer retweet
Wat is 'chicking'?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
twitter:FrankRonald1970 twitterde op vrijdag 08-03-2013 om 18:50:49Brothers Oliver cooking their favorite dish. #chicking #rice #vegetables http://t.co/qwY8t71Enf reageer retweet
quote:Bergkamp zeer kritisch op aanvallers
De aanvallers van Ajax hebben al zeven wedstrijden op rij geen doelpunt gescoord en logischerwijs heeft dat tot grote onvrede geleid bij assistent-trainer Dennis Bergkamp. De voormalig profvoetballer had zelf een fluwelen techniek, maar ziet dat niet terug bij de huidige voorhoede.
'Je kunt ze wel Champions League ballen geven, maar de balcontrole is vervolgens op Jupiler League-niveau', verzuchtte Bergkamp tijdens de training van vrijdag. AT5 meldt dat de boodschap hard aankwam, aangezien vervolgens bijna alle vrije trappen het doel in vlogen.
Ajax neemt het zondag in eigen huis op tegen PEC Zwolle. Aangezien PEC zelf altijd probeert aan te vallen, lijkt het een uitgelezen mogelijkheid voor de aanvallers van Ajax om eindelijk weer eens van
De beste man heeft natuurlijk volkomen gelijk. Onze voorhoede is absoluut niet top-eredivisie waardig.quote:
Vrij aardig? Dat niveau evenaren we geen enkele wedstrijd.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Weer eens gezien vandaag, ze speelde vrij aardig voetbal in die tijd.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:38 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Vrij aardig? Dat niveau evenaren we geen enkele wedstrijd.
speeldenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:36 schreef j0rdiiii het volgende:
quote:CANON LION CITY CUP STARS BOUND FOR AJAX
Canon continues to support youth football by sending National Football Academy players to prestigious youth academy
SINGAPORE, 6 March 2013: National Football Academy (NFA) players Amer Nazri and Amirul Azmi will undergo a two-week training stint with the prestigious AFC Ajax youth academy starting from 8 March 2013.
The boys would partake in a structured training regime in Amsterdam and will be hosted by a foster family for the entire duration of the trip.
At the start of the 24th Canon Lion City Cup in June 2012, Canon had pledged to send one outstanding player each, from the NFA U15 and NFA U16 teams, to train with the Ajax youth academy.
Amer Nazri was selected by a panel consisting of local and foreign coaches who took part in last year’s tournament, and won a berth in the two-week training stint after being voted the Most Valuable Player (MVP) of the NFA U15 team.
The other player originally selected for the trip was MVP award winner for NFA U16, Adam Swandi. However, having already signed a two - year contract with FC Metz of France, midfielder Amirul Azmi who also shone during the competition has been selected to take his place.
Ridzal Saat, Deputy Director, Development & Planning at the Football Association of Singapore said, “Youth development is one of the core areas of our Strategic Plan. FAS have been sending youth players for overseas exposure on a regular basis, in order to facilitate their development and maximise their potential. For example, our National Football Academy Under-17 and Under-18 teams are currently in Dubai to face the likes of UAE’s Under-17 team among other top youth teams from UAE.
“We would also like to extend our appreciation to Canon for the opportunity to send our youth players to Ajax’s youth academy. We will continue to develop collaborative partnerships with our partners to systematically groom our youth players. Going forward, we will also strive to secure more sponsorships and funding which will in turn support our youth development programmes,” added Ridzal.
With the 25th Anniversary of the Lion City Cup scheduled to take place in June 2013, Canon is yet again delighted to be the title sponsor for this highly anticipated youth tournament this year.
“I am very heartened that Canon’s firm support for the Canon Lion City Cup has resulted in the birth and recognition of our young local football talents. We are pleased to be able to offer this opportunity to Amer and Amirul to train with the Ajax Youth Academy and we believe that they will benefit tremendously from this experience,” says Andrew Koh, Senior Director and General Manager, Consumer and Imaging Division, Canon Singapore.
“We hope that many others will benefit from the experience of playing against world-class teams in the Canon Lion City Cup and follow the footsteps of the boys to do Singapore proud.”
The 25th Canon Lion City Cup will take place from 8 to 16 June 2013 at the Jalan Besar Stadium and the participating teams will be unveiled at a press conference in April.
The boys will be departing on 8 March 2013 at 1:25am on KLM, Royal Dutch Airlines, flight number KL 0836.
Ja die andere heeft al een contract bij Metz getekend.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:40 schreef Chase_Utley het volgende:
Was toch al bekend dat ze zouden komen?
http://www.goal.com/en-sg(...)head-to-ajax-academy
Ow, dat gaat om 1 andere speler.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:07 schreef Artillerieschaap het volgende:
Zondagmiddag.
Balbezit Zwolle. Slot gaat onder bal door, Moisander had daar goed het oog op. Blind komt aan de bal en Theo Reitsma krijgt opeens het gevoel dat Ajax kampioen gaat worden. Blind, Blind speelt de bal, een schitterende crosspass over het hele veld. Op Lukoki. Lukoki neemt de bal in één keer aan, tussen de benen van Broerse... Lukoki.... Lukoki... oooooh Lukoki... cornervlag.
Laten we eerst even afwachten of Heerenveen wel wint.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 07:51 schreef tammepiet het volgende:
Vanavond hee - psv.
Morgen koppositie pakken en niet meer afstaan.
Als je voetbal volgt weet je dat Breuer bij NEC speelt.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:21 schreef tammepiet het volgende:
Mertens speelt uit en zit dus in de broekzak van Breuer
Aan de ene kant weer leuk om te zien, maar aan de andere kant ook wel weer lullig om te constateren dat het huidige Ajax hier nog mijlenver vanaf zitquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:36 schreef j0rdiiii het volgende:
Dat was juist de clou.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je voetbal volgt weet je dat Breuer bij NEC speelt.
Het is geen schande om zo'n elftal verre van te kunnen evenaren. Zijn uberhaupt momenteel amper teams op de gehele wereld die dat kunnen. Alles wel graag bij de realiteit houden.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Aan de ene kant weer leuk om te zien, maar aan de andere kant ook wel weer lullig om te constateren dat het huidige Ajax hier nog mijlenver vanaf zit
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:22 schreef Dven het volgende:
Verder heb ik altijd een zwak voor Musampa gehad.
http://www.at5.nl/artikel(...)l-op-z-n-achterhoofd
Held
Na interlandperiode weer erbij dan?quote:Ajax-trainer Frank de Boer verwacht Ryan Babel snel weer te kunnen toevoegen aan zijn selectie.
De aanvaller kampt al enige tijd met een blessure, maar is inmiddels op de weg terug. "Voor de blessure van Ryan Babel staat vier tot zes weken. We zitten nu in de vijfde week."
"Als het allemaal heel snel was gegaan, had hij weer wat kunnen doen, maar dat is niet gelukt. Hij zit echter wel op schema", aldus De Boer op de persconferentie.
Babel speelde dit seizoen negen competitiewedstrijden voor Ajax. Daarin scoorde de aanvaller twee keer.
Waar zou jij hem willen zien dan?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:11 schreef Artillerieschaap het volgende:
Babel speelde dit seizoen negen competitiewedstrijden voor Ajax. Daarin scoorde de aanvaller twee keer.
Rechtsbuiten zou kunnen, de rest is gewoon bezet. Zeker nu je week op week speelt hoef je niet meer te rouleren.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar zou jij hem willen zien dan?
Ik vraag me af of De Boer hem daar als optie ziet. Als spits zou nog wel kunnen, al zie ik liever Kolbeinn.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Rechtsbuiten zou kunnen, de rest is gewoon bezet. Zeker nu je week op week speelt hoef je niet meer te rouleren.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zal hem enkel hierom herinneren.
Rechterflank, linkerflank met Fischer rechts. Of gewoon in de punt. Eventueel als er iets geforceerd moet worden. Niemand in de aanval weet atm te overtuigen, dus een extra optie erbij is alleen maar mooiquote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar zou jij hem willen zien dan?
Extra optie is wel goed. Ik zie hem ook het liefst op rechtsbuiten, maar daar heeft hij nooit gespeeld volgens mij. Op linksbuiten vind ik hem in ieder geval niks.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:40 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Rechterflank, linkerflank met Fischer rechts. Of gewoon in de punt. Eventueel als er iets geforceerd moet worden. Niemand in de aanval weet atm te overtuigen, dus een extra optie erbij is alleen maar mooi
wat een baasquote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Van der Laan.quote:Nou, wie weet komt het er eindelijk weer van! Burgemeester Eberhard van der Laan is de eerste die een steen in de vijver durft te gooien. En hij zegt het nog hardop ook. Als het aan de Amsterdammer ligt, wordt de klassieker voortaan weer met uitsupporters gespeeld.
Goed gedrag belonen
De duels tussen Ajax en Feyenoord werden de laatste vijf jaar zonder uitsupporters gespeeld. De burgervaders besloten hiertoe omdat het volgens hen de spuigaten uitliep met de onrust onder supporters. Dat viel allemaal wel mee. Daarom is over die beslissing nog altijd veel onbegrip.
Anno 2013 gooit Van der Laan het balletje op om weer uitsupporters toe te staan bij de klassieker. "In het overleg dat ik nog moet voeren met Aboutaleb over het toestaan van uitfans, ga ik aangeven dat ik voor ben," aldus de burgemeester van Amsterdam voor de camera van AT5.
Met Aboutaleb bedoelt Van der Laan zijn Rotterdamse collega Ahmed Aboutaleb. Aboutaleb moet er nog wel mee instemmen. Van der Laan verwacht dat beiden op een lijn zitten en vervolgt. "Je moet durven ingrijpen als iets niet goed gaat, maar als iets wel goed gaat, moet je dat eigenlijk ook belonen. Dat is het evenwicht."
Over het toestaan van uitsupporters bij de klassieker worden links en rechts verschillende gesprekken gevoerd. Hopelijk wordt deze voorzet van Van der Laan snel ingekopt.
[..]
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:22 schreef Dven het volgende:
Verder heb ik altijd een zwak voor Musampa gehad.
http://www.at5.nl/artikel(...)l-op-z-n-achterhoofd
Held
Zou wel een trendbreuk zijn, een burgemeester hier die iets NIET meer verbiedt.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Van der Laan.
Wat hebben wij toch een fantastische burgemeester.![]()
![]()
![]()
En wat zal er dit keer anders zijn als toen?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Van der Laan.
Wat hebben wij toch een fantastische burgemeester.![]()
![]()
![]()
die gasten van ADO hebben zich veel meer misdragen dan die Feyenoorders destijds. Maar inderdaad, ik mis gewoon de sfeer met de bezoekers erbij.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:53 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
En wat zal er dit keer anders zijn als toen?Mja, ik hoop dat het doorgaat, de laatste jaren nooit met veel plezier naar de klassieker gegaan. Ook Ado is anders zonder die kneusjes uit Den Haag.
Hoe bedoel je over één nacht ijs.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:08 schreef kurk_droog het volgende:
Echt ongelofelijk dat we nog niet dik bovenaan staan met zo'n zwak Psv boven je
Qua doelsaldo worden we toch niet meer eerste. Wie er ook kampioen mag worden, het is en blijft een kampioenschap zonder glans; kampioen van de armoede.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:25 schreef kurk_droog het volgende:
Morgen even 10-0 winnen voor het doelsaldo. Moeten wel met een kampioenswaardig doelsaldo eerste worden
Kampioen van de armoede? We spelen het beste voetbal van de eredivisie en kunnen gewoon met 80 punten kampioen worden.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:27 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Qua doelsaldo worden we toch niet meer eerste. Wie er ook kampioen mag worden, het is en blijft een kampioenschap zonder glans; kampioen van de armoede.
Je wordt in deze zwakke competitie met een zeer klein verschil kampioen. Je steekt niet boven de anderen uit. Dan ben je de kampioen van de armoede.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Kampioen van de armoede? We spelen het beste voetbal van de eredivisie en kunnen gewoon met 80 punten kampioen worden.
Teken ik voor. Op naar 33quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:32 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Je word in deze zwakke competitie met een zeer klein verschil kampioen. Je steekt niet boven de anderen uit. Dan ben je de kampioen van de armoede.
Wat zie je dan liever, saaie competities zoals Engeland, Duitsland en Spanje waar de kampioen nou al zo goed als vast staan? Geef mij maar de Eredivisie. Boeiend dat het dan kennelijk kampioen van de armoede is...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:32 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Je wordt in deze zwakke competitie met een zeer klein verschil kampioen. Je steekt niet boven de anderen uit. Dan ben je de kampioen van de armoede.
Waar zeg ik dat? Dat zijn zeer sterke competities. Als je daar met een klein verschil kampioen wordt, is het nog knap. Hier ligt dat anders. Zeker in een steeds zwakker wordende competitie als de eredivisie is het jammer als een zeer wisselvallige club kampioen wordt. Sommigen vinden dat leuk, ik niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:34 schreef MrStock het volgende:
[..]
Wat zie je dan liever, saaie competities zoals Engeland, Duitsland en Spanje waar de kampioen nou al zo goed als vast staan? Geef mij maar de Eredivisie. Boeiend dat het dan kennelijk kampioen van de armoede is...
Dus jij hebt liever dat psv kampioen wordt, ze spelen structureel schijtvoetbal namelijk dus zijn redelijk constant.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:37 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Dat zijn zeer sterke competities. Als je daar met een klein verschil kampioen wordt, is het nog knap. Hier ligt dat anders. Zeker in een steeds zwakker wordende competitie als de eredivisie is het jammer als een zeer wisselvallige club kampioen wordt. Sommigen vinden dat leuk, ik niet.
Waar zeg ik dat? PSV staat toch niet stijf bovenaan? Veel wedstrijden verloren immers. Ik geef alleen aan dat ik het altijd kan waarderen als er één ploeg ver boven de rest uitsteekt. Het haalt de spanning er wellicht vanaf, maar dat kan mij niet zo bekommeren.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dus jij hebt liever dat psv kampioen wordt, ze spelen structureel schijtvoetbal namelijk dus zijn redelijk constant.
saaay what? wat maakt dat zo'n groot verschil dan???quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:37 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? Dat zijn zeer sterke competities. Als je daar met een klein verschil kampioen wordt, is het nog knap. Hier ligt dat anders. Zeker in een steeds zwakker wordende competitie als de eredivisie is het jammer als een zeer wisselvallige club kampioen wordt. Sommigen vinden dat leuk, ik niet.
Ik ben ook liever nu kampioen maar een kampioen van de armoede zoek ik meer in het veldspel en dergelijke ipv de punten.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:41 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat? PSV staat toch niet stijf bovenaan? Veel wedstrijden verloren immers. Ik geef alleen aan dat ik het altijd kan waarderen als er één ploeg ver boven de rest uitsteekt. Het haalt de spanning er wellicht vanaf, maar dat kan mij niet zo bekommeren.
Met weinig punten kampioen worden in zo'n zwakke competitie vind ik armoedig. Jij niet, maar dat hoeft ook niet. Ieder zijn mening.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik ben ook liever nu kampioen maar een kampioen van de armoede zoek ik meer in het veldspel en dergelijke ipv de punten.
Dat heb ik reeds gemeld.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:42 schreef truedestiny het volgende:
[..]
saaay what? wat maakt dat zo'n groot verschil dan???
2021quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:52 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik zie ze niet meer drie keer scoren.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mocht PSV dit verneuken dan zie ik Ajax er nog wel voor aan om gelijk te spelen tegen PEC morgen. Maar ik denk dat PSV nog wel gaat winnen spelen goed met Toivonen op dit moment
Volgens mij nooit in de historie van het voetbal voorgekomen dat het een kopie van elkaar wasquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:25 schreef SaulGoodman het volgende:
Tweede helft is totaal anders dan de eerste.
Dat kan ik met zekerheid zeggen inderdaad.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:27 schreef MrStock het volgende:
[..]
Volgens mij nooit in de historie van het voetbal voorgekomen dat het een kopie van elkaar was
Jouw avatar is btw wel een episch figuur. Dé reden waarom ik Entourage keek...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:28 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Dat kan ik met zekerheid zeggen inderdaad.
Ik mag hem ook wel ja.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:28 schreef MrStock het volgende:
[..]
Jouw avatar is btw wel een episch figuur. Dé reden waarom ik Entourage keek...
quote:
Die man zit niet in Entourage.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:28 schreef MrStock het volgende:
[..]
Jouw avatar is btw wel een episch figuur. Dé reden waarom ik Entourage keek...
Onzin.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:49 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: Als Ajax volgende week van AZ wint, worden we kampioen.
Als we morgen van PEC winnen en PSV verliest volgende week ook, dan durf ik er wel een kratje bier op te zetten ja.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:49 schreef Kopsterk het volgende:
PSV speelt volgende week thuis tegen ErKaCeequote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:50 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Als we morgen van PEC winnen en PSV verliest volgende week ook, dan durf ik er wel een kratje bier op te zetten ja.
Nou, dan hoop ik dat RKC zijn dag heeft.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV speelt volgende week thuis tegen ErKaCee
Fuckin hell ya, je hebt gelijk :-Dquote:
Mja, volgende week een speelronde, daarna interlandvoetbal. en dan moet PSV op bezoek bij Roda JC. Sluit niet uit dat ze daar ook verliezen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:51 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nou, dan hoop ik dat RKC zijn dag heeft.
Daar zit hij uiteraard wel in.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:52 schreef MrStock het volgende:
[..]
Heb overigens ook alle afleveringen van Breaking Bad tot nu toe gezien
Vind Ari Gold in Entourage iig beter :p Geniaal karakter... maar dat is nogal offtopic btwquote:
Lijkt mij de lastigste wedstrijd, denk het wel ja.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:49 schreef Kopsterk het volgende:
AZ uit en PSV uit zijn de moeilijkste. Vooral AZ winnen om in die flow te komen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:06 schreef j0rdiiii het volgende:
Frank kan weer van zondag tot zondag trainen zonder doordeweekse wedstrijden, de vorige keer wonnen we vanaf dat moment alles. [ afbeelding ]
[..]
Lijkt mij de lastigste wedstrijd, denk het wel ja.
en Slot is er niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
waarom denkt iedereen nou dat we punten verspelen tegen PEC, rot toch op man. Die hebben zo'n speelstijl dat ze echt niet met 11 man een handbalverdediging doen.
Dat is sowieso een belangrijke factor.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:14 schreef The_Groove het volgende:
waarom denkt iedereen nou dat we punten verspelen tegen PEC, rot toch op man. Die hebben zo'n speelstijl dat ze echt niet met 11 man een handbalverdediging doen.
Wel treurig om te constateren dat het wel of niet uitmaakt voor Ajax of Arne Fucking Slot erin staat.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is sowieso een belangrijke factor.
morgen gewoon 2/3-0quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:17 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Wel treurig om te constateren dat het wel of niet uitmaakt voor Ajax of Arne Fucking Slot erin staat.![]()
Vroegah gingen we daar 4-1 overheen ofzo
Waarom?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:22 schreef tammepiet het volgende:
Ideaal scenario: in de eerste 10 minuten achterkomen.
Alsnog winnen en eerstes.
''Balletje breed worden ze moe van'', aldus De Boer.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:47 schreef badboynova het volgende:
ik wil morgen geen tikkie-takkie-terug zien, gewoon er vol boven zitten en de wedstrijd vroeg beslissen.
Ajax heeft de neiging te gemakkelijk te spelen tegen de 'mindere' tegenstanders. Ik vrees ook wel dat ze dat morgen gaan doen. Als ze PEC niet onderschatten, dan zou het gewoon een overwinning op moeten leveren.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoezo te gemakkelijk? De ruimtes zijn gewoon veel kleiner en dus lijkt dat zo.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:01 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ajax heeft de neiging te gemakkelijk te spelen tegen de 'mindere' tegenstanders. Ik vrees ook wel dat ze dat morgen gaan doen. Als ze PEC niet onderschatten, dan zou het gewoon een overwinning op moeten leveren.
Omdat de ruimtes kleiner zijn, lijkt het te gemakkelijk?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:10 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoezo te gemakkelijk? De ruimtes zijn gewoon veel kleiner en dus lijkt dat zo.
Nope, grootste deel van het seizoen hebben we 3e of 4e gestaan. Het laagste was 5e.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:20 schreef Devv het volgende:
Heeft Ajax dit seizoen al eens op eerste plek gestaan? Dat weet ik dus niet eens meer.
Dan zou het helemaal een bazenactie zijn als ze vanaf nu alles blijven winnen en de landstitel voor de derde keer op rij voor iedereen zijn neus wegkapen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:30 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Nope, grootste deel van het seizoen hebben we 3e of 4e gestaan. Het laagste was 5e.
PSV en Twente zijn enige clubs die ranglijst hebben aangevoerd.
Dan nog niet eensquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:40 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Dan kun je het kampioenschap ook wel vergeten
Misschien een beetje vroeg? Ik weet niet meer precies wanneer we de afgelopen twee jaar na de winterstop (weer) aan kop kwamen. Iig een stuk later, voor m'n gevoelquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat word spannend morgenWeer koploper worden, lekker man. Niks mis mee
Twee jaar terug pas op de laatste speeldag weer en vorig jaar ergens in april na de wedstrijd tegen Heracles volgens mij. Is wel wat vroeg, maar kijken hoe ze dat dan vol gaan houdenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:43 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Misschien een beetje vroeg? Ik weet niet meer precies wanneer we de afgelopen twee jaar na de winterstop (weer) aan kop kwamen. Iig een stuk later, voor m'n gevoel
Ik zou er geen probleem mee hebben als het morgen al gebeurde, ik vind het evengoed wel spannend genoeg.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Twee jaar terug pas op de laatste speeldag weer en vorig jaar ergens in april na de wedstrijd tegen Heracles volgens mij. Is wel wat vroeg, maar kijken hoe ze dat dan vol gaan houden.
Ajax die staat de koppositie dan wel weer af na de wedstrijd tegen AZ ofzo. Wanneer moeten we naar Alkmaar?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik zou er geen probleem mee hebben als het morgen al gebeurde, ik vind het evengoed wel spannend genoeg.
In Eindhoven de schaal omhoog houden zou echt het droomscenario zijnquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:48 schreef Artillerieschaap het volgende:
Theoretisch kunnen we in Eindhoven de titel pakken volgens mij.
Maar officieus NAC-uit (32) en officieel Willem II-thuis (33) is ook een prima scenario.
1 zo 10/3 Ajax PEC Zwolle Eredivisie vbquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax die staat de koppositie dan wel weer af na de wedstrijd tegen AZ ofzo. Wanneer moeten we naar Alkmaar?
Oke volgende week dusquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
1 zo 10/3 Ajax PEC Zwolle Eredivisie vb
2 zo 17/3 AZ Ajax Eredivisie vb
3 zo 31/3 Ajax NEC Eredivisie vb
4 zo 7/4 Ajax Heracles Almelo Eredivisie vb
5 zo 14/4 PSV Ajax Eredivisie vb
6 vr 19/4 Ajax SC Heerenveen Eredivisie vb
7 za 27/4 NAC Breda Ajax Eredivisie vb
8 zo 5/5 Ajax Willem II Eredivisie vb
9 zo 12/5 FC Groningen Ajax Eredivisie vb
Die midweekse ronde toen we naar Heerenveen moestenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:51 schreef Artillerieschaap het volgende:
Vorig jaar pakten we de koppositie overigens in speelronde 28 van AZ af. We kwamen toen wel iets sneller op, ronde 22 stonden we nog 6e.
Dan mag echt zo'n beetje niemand in het linker rijtje een punt pakken ofzoquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In Eindhoven de schaal omhoog houden zou echt het droomscenario zijn
Gaat niet gebeuren nee.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:53 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Dan mag echt zo'n beetje niemand in het linker rijtje een punt pakken ofzo
Winnen dus in Alkmaar, dan blijft het lekkere gevoel hangenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oke volgende week dus. Word nog lastig genoeg daar in Alkmaar. Daarna die interlands
Zo jammer altijd die interlands, competitie is toch veel leuker. Oefeninterlands is nog het allerergste.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oke volgende week dus. Word nog lastig genoeg daar in Alkmaar. Daarna die interlands
Maar deze zijn wel kwalificatie toch? Ik vind eigenlijk alleen de interviews met Hansie Hansie en Louis leukquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zo jammer altijd die interlands, competitie is toch veel leuker. Oefeninterlands is nog het allerergste.
Ik denk dat het een gelijkspelletje wordt daarzo.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:54 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Winnen dus in Alkmaar, dan blijft het lekkere gevoel hangen
Ja, dit is kwalificatie. Hansie Hansie wil ik ook wel vaker zien als reporter bij voetbalwedstrijden.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar deze zijn wel kwalificatie toch? Ik vind eigenlijk alleen de interviews met Hansie Hansie en Louis leuk.
Daar kun je een mooie UI van maken.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jammer dat we Sana missen![]()
[ afbeelding ]
Ik ga die onzin wel kijken hoor, maar vooral om te kijken hoe de filosofie van Louis van Gaal wordt uitgevoerd.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, dit is kwalificatie. Hansie Hansie wil ik ook wel vaker zien als reporter bij voetbalwedstrijden.
Ze staan ook niet voor niets zo laag in de competitie. We moeten AZ niet groter gaan maken dan ze zijn. Hopelijk hebben onze spelers enorm zin om AZ te slopen na de bekernederlaag en dat gezeik daarna dat AZ de wedstrijd tegen PSV wel zou laten lopenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk dat het een gelijkspelletje wordt daarzo.
Zat ik net aan te denkenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Daar kun je een mooie UI van maken.
Wedstrijd voor Fischer wordt datquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:58 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ze staan ook niet voor niets zo laag in de competitie. We moeten AZ niet groter gaan maken dan ze zijn. Hopelijk hebben onze spelers enorm zin om AZ te slopen na de bekernederlaag en dat gezeik daarna dat AZ de wedstrijd tegen PSV wel zou laten lopen
Ja maar ik zie ze tegen Ajax wel weer de wedstrijd van hun leven spelenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:58 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ze staan ook niet voor niets zo laag in de competitie. We moeten AZ niet groter gaan maken dan ze zijn. Hopelijk hebben onze spelers enorm zin om AZ te slopen na de bekernederlaag en dat gezeik daarna dat AZ de wedstrijd tegen PSV wel zou laten lopen
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga die onzin wel kijken hoor, maar vooral om te kijken hoe de filosofie van Louis van Gaal wordt uitgevoerd.
Vergeet dat maar, die grote winstquote:Op zondag 10 maart 2013 01:01 schreef KingRoland het volgende:
hopen op een grote winst dit mogen we niet verliezen
Met onze aanvallers in deze vorm zie ik de kansen in de eerste 20 minuten weer verprutst wordenquote:Op zondag 10 maart 2013 01:43 schreef SaulGoodman het volgende:
Grote winst is natuurlijk mogelijk morgen, echter zal De Boer zijn manschappen weer terugsturen bij een voorsprong.
Ja, onze voorhoede is momenteel dra-ma-tisch. Bergkamp wordt er gek van, zoals we hebben kunnen opmaken. Ik hoop echter dat als de 1-0 valt we wel doordrukken en niet het tempo matigen. Ik vrees op ervaring echter het laatste.quote:Op zondag 10 maart 2013 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met onze aanvallers in deze vorm zie ik de kansen in de eerste 20 minuten weer verprutst worden
Ik mag hopen dat ook de Boer er van geleerd heeft. Maar die zal nu zeker wel willen consolideren, nu ze aan kop kunnen komen. Maar eerst maar eens voor komen.quote:Op zondag 10 maart 2013 02:06 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ja, onze voorhoede is momenteel dra-ma-tisch. Bergkamp wordt er gek van, zoals we hebben kunnen opmaken. Ik hoop echter dat als de 1-0 valt we wel doordrukken en niet het tempo matigen. Ik vrees op ervaring echter het laatste.
ik volg niet al het ajax nieuws, vertel?quote:Op zondag 10 maart 2013 02:06 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ja, onze voorhoede is momenteel dra-ma-tisch. Bergkamp wordt er gek van, zoals we hebben kunnen opmaken. Ik hoop echter dat als de 1-0 valt we wel doordrukken en niet het tempo matigen. Ik vrees op ervaring echter het laatste.
quote:Op zondag 10 maart 2013 02:36 schreef BlueRoom het volgende:
[..]
ik volg niet al het ajax nieuws, vertel?
Niet helemaal natuurlijk, Ajax creëert meer en geeft minder weg, wordt vandaag gewoon een eenvoudige overwinning, Zwolle wil altijd voetballen en dat kan Ajax gewoon beter.quote:
Daarom ben ik er zoooooooooooooo van overtuigd dat we gaan winnen.quote:Op zondag 10 maart 2013 09:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet helemaal natuurlijk, Ajax creëert meer en geeft minder weg, wordt vandaag gewoon een eenvoudige overwinning, Zwolle wil altijd voetballen en dat kan Ajax gewoon beter.
PSV moet je ook gewoon winnen en dat kan ookquote:Op zondag 10 maart 2013 10:37 schreef Shreyas het volgende:
Ajax moet in deze fase van de competitie gewoon stabiliteit tonen. Dat betekent dus in principe dat je alleen punten mag verspelen tegen PSV, rest moet je gewoon winnen.
Zeker drie keer heeft Ajax een wedstrijd gelijk gespeeld deze competitie, die ze gewoon hadden moeten winnen, laten we hopen dat we nu ook eens een beetje geluk hebben daarmee.
PSV is thuis vrij sterk en laten we niet vergeten dat PSV nog steeds de beste selectie heeft van de eredivisie, als die zomaar ineens hun niveau halen wordt het heel lastig voor Ajax om te winnen.quote:Op zondag 10 maart 2013 10:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV moet je ook gewoon winnen en dat kan ook
Qua namen heb je misschien gelijk maar het is geen team, ik zie zeker mogelijkheden voor Ajax en als je daar als koploper heen gaat nog meer omdat PSV dan moet en dat hebben ze liever niet.quote:Op zondag 10 maart 2013 10:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV is thuis vrij sterk en laten we niet vergeten dat PSV nog steeds de beste selectie heeft van de eredivisie, als die zomaar ineens hun niveau halen wordt het heel lastig voor Ajax om te winnen.
PSV is gewoon labiel, teveel afhankelijk van een bevlieging, spelers die mentaal wat issues hebben en alles behalve een goed functionerend team. Ajax zie ik zelfs in slechte wedstrijden nog wel een 5 scoren, PSV kan van een 10 in dezelfde week ook zakken naar een 2.quote:Op zondag 10 maart 2013 10:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
PSV is thuis vrij sterk en laten we niet vergeten dat PSV nog steeds de beste selectie heeft van de eredivisie, als die zomaar ineens hun niveau halen wordt het heel lastig voor Ajax om te winnen.
Onzin, PSV heeft een makkelijker programma dan Feyenoord. Tot aan de topper tussen PSV en Ajax spelen ze thuis tegen RKC en uit tegen Roda JC en Willem II, dat zijn gewoon 9 punten, laten we wel realistisch blijven.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:02 schreef ejfaar het volgende:
Psv verspeelt nog wel punten tegen Roda en W2. Feyenoord is een grotere concurrent dan psv, mits Ajax vanmiddag wint uiteraard.
Nooit.quote:Op zondag 10 maart 2013 11:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze hebben liever PSV kampioen dan Ajax, dat mag duidelijk zijn.
Onzin weerleggen met onzin?quote:Op zondag 10 maart 2013 11:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Onzin, PSV heeft een makkelijker programma dan Feyenoord. Tot aan de topper tussen PSV en Ajax spelen ze thuis tegen RKC en uit tegen Roda JC en Willem II, dat zijn gewoon 9 punten, laten we wel realistisch blijven.
De laatste wedstrijd, uit tegen FC Twente zou op papier wel een hele lastige zijn voor PSV, maar ik ben bang dat er dan voor Twente niets meer op het spel staat dus die laten die wedstrijd dan gewoon lopen. Ze hebben liever PSV kampioen dan Ajax, dat mag duidelijk zijn.
Twente en Ajax hebben geen problemen hoorquote:Op zondag 10 maart 2013 11:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Onzin, PSV heeft een makkelijker programma dan Feyenoord. Tot aan de topper tussen PSV en Ajax spelen ze thuis tegen RKC en uit tegen Roda JC en Willem II, dat zijn gewoon 9 punten, laten we wel realistisch blijven.
De laatste wedstrijd, uit tegen FC Twente zou op papier wel een hele lastige zijn voor PSV, maar ik ben bang dat er dan voor Twente niets meer op het spel staat dus die laten die wedstrijd dan gewoon lopen. Ze hebben liever PSV kampioen dan Ajax, dat mag duidelijk zijn.
http://www.at5.nl/gespot/(...)iveau-jupiler-leaguequote:Op zondag 10 maart 2013 10:55 schreef BlueRoom het volgende:
[..]
smaakt naar meer, heb je ook een videotje?
5 uurquote:Op zondag 10 maart 2013 11:30 schreef tammepiet het volgende:
Vandaag ook Suárez - Vertonghen. Tijdstip mij onbekend.
Waarom jammer, wat is nou mooier dan met Feyenoord om de titel vechten en hem dan winnen?quote:Op zondag 10 maart 2013 12:39 schreef Ludachrist het volgende:
Jammer dat Feyenoord zich zo herpakt heeft, die zie ik in deze vorm ook niet verliezen van Roda. Evengoed is Ajax natuurlijk bij winst de grote winnaar van dit weekend.
Voorspelling: 3-0, 2x Fischer, 1x De Jong.
Omdat er niks erger is dan met Feyenoord vechten om de titel en hem dan verliezen. Ik heb er niks tegen als ze het goed doen hoor, maakt de competitie alleen maar leuker, maar ik zou er in deze fase absoluut niet rouwig om zijn als iedereen behalve Ajax even 3 wedstrijden punten laat liggen.quote:Op zondag 10 maart 2013 12:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waarom jammer, wat is nou mooier dan met Feyenoord om de titel vechten en hem dan winnen?
Gewoon zelf alles winnen, is nog mooierquote:Op zondag 10 maart 2013 12:43 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Omdat er niks erger is dan met Feyenoord vechten om de titel en hem dan verliezen. Ik heb er niks tegen als ze het goed doen hoor, maakt de competitie alleen maar leuker, maar ik zou er in deze fase absoluut niet rouwig om zijn als iedereen behalve Ajax even 3 wedstrijden punten laat liggen.
Natuurlijk, maar ik zie in dit Ajax nog geen team dat al zijn resterende wedstrijden wint. Daar heb je scorende aanvallers voor nodig, en zolang dat probleem nog niet opgelost is kan je overal gelijkspelen.quote:Op zondag 10 maart 2013 12:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Gewoon zelf alles winnen, is nog mooier
Als ze gewoon in een flow raken komen ze vanzelf in vorm. En dan kunnen ze wel scoren hoor.quote:Op zondag 10 maart 2013 12:47 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik zie in dit Ajax nog geen team dat al zijn resterende wedstrijden wint. Daar heb je scorende aanvallers voor nodig, en zolang dat probleem nog niet opgelost is kan je overal gelijkspelen.
Vandaag maar mee beginnenquote:Op zondag 10 maart 2013 12:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze gewoon in een flow raken komen ze vanzelf in vorm. En dan kunnen ze wel scoren hoor.
Als het zo makkelijk was als "gewoon in een flow komen" hadden we nu al 30 punten losgestaan.quote:Op zondag 10 maart 2013 12:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze gewoon in een flow raken komen ze vanzelf in vorm. En dan kunnen ze wel scoren hoor.
Daar kwamen we vorig seizoen ook in, toen we maar 1 wedstrijd per week hadden.quote:Op zondag 10 maart 2013 12:50 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Als het zo makkelijk was als "gewoon in een flow komen" hadden we nu al 30 punten losgestaan.
Maakt toch niets uit, als het maar goals zijn uit spel ipv standaard situatiesquote:Op zondag 10 maart 2013 12:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Precies. En dan het liefst de aanvallers of Eriksen en de Jong die scoren.
Ja, maar dat is niet "gewoon". Om in zo'n flow te komen heb je om te beginnen kwaliteit nodig, en in dit systeem worden de kwaliteiten voorin vooralsnog niet benut. Op die manier blijf je elke wedstrijd vechten om een goaltje te maken.quote:Op zondag 10 maart 2013 12:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar kwamen we vorig seizoen ook in, toen we maar 1 wedstrijd per week hadden.
Ik heb liever dat de aanvallers in vorm komen hoor, dan zijn we veel gevaarlijker.quote:Op zondag 10 maart 2013 12:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maakt toch niets uit, als het maar goals zijn uit spel ipv standaard situaties
Hoe zou jij spelen dan?quote:Op zondag 10 maart 2013 12:54 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet "gewoon". Om in zo'n flow te komen heb je om te beginnen kwaliteit nodig, en in dit systeem worden de kwaliteiten voorin vooralsnog niet benut. Op die manier blijf je elke wedstrijd vechten om een goaltje te maken.
En baas Anita op het middenveld i.p.v. Poulsen. Scheelt ook een slok op een borrel.quote:Op zondag 10 maart 2013 12:54 schreef Wessiej het volgende:
Toen hadden we Jantje die het voortouw nam, zo iemand mis je nu wel
Wat heeft het met het systeem te maken? Er worden in dit systeem genoeg kansen gecreëerd, het gaat om het afmaken ervanquote:Op zondag 10 maart 2013 12:54 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet "gewoon". Om in zo'n flow te komen heb je om te beginnen kwaliteit nodig, en in dit systeem worden de kwaliteiten voorin vooralsnog niet benut. Op die manier blijf je elke wedstrijd vechten om een goaltje te maken.
Vermeerquote:
Dit voorspelde ik ook alquote:Op zondag 10 maart 2013 13:04 schreef tammepiet het volgende:
Cuenca.
Blessure, invallen, basis, blessure, invallen, einde seizoen.
Maar Cuenca speelt toch niet meer, die is alleen maar geblesseerd. Voor de rest zou ik in makkelijke wedstrijden dan Serero op rechtshalf doen en Schöne op VM. Mag Poulsen banken.quote:Op zondag 10 maart 2013 12:59 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Vermeer
Rhijn - Alderweireld - Moisander - Blind
Schöne - Poulsen - Eriksen
Cuenca - De Jong - Fischer
Sightorsson en Fischer/Cuenca zijn niet complementair aan elkaar, want die willen allemaal graag voor het doel komen. De Jong is slimmer daarin, die begrijpt wanneer hij terug moet zakken om ruimte te maken. Dat is ook zijn makke op het middenveld, dan moet hij in dit systeem ook vaker voor de goal komen, maar Sightorsson blijft vaak op het verkeerde moment voorin staan, dan is het daar te druk. Sightorsson is een betere spits als je Boerrigter en Lukoki als buitenspeler hebt, in ieder geval dat soort types. Spelers die de bal gewoon voorzetten, waarna hij kan afronden. De Jong is meer de voetballende spits die ruimte maakt voor anderen, en dat heb je nodig met Fischer en Cuenca.
Ga weg met je Serero op rechtshalfquote:Op zondag 10 maart 2013 13:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Cuenca speelt toch niet meer, die is alleen maar geblesseerd. Voor de rest zou ik in makkelijke wedstrijden dan Serero op rechtshalf doen en Schöne op VM. Mag Poulsen banken.
Ik wachtte al op jouw reactiequote:Op zondag 10 maart 2013 13:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga weg met je Serero op rechtshalf
Dan stel je daar Schöne op, of Serero, of Babel volgende wedstrijd. Het belangrijkste is dat daar iemand staat die voor de goal komt en een goal kan maken in dit systeem, en dat Sightorsson gaat banken zolang Fischer speelt.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar Cuenca speelt toch niet meer, die is alleen maar geblesseerd. Voor de rest zou ik in makkelijke wedstrijden dan Serero op rechtshalf doen en Schöne op VM. Mag Poulsen banken.
Ik zie Kolbeinn toch liever in de spits, omdat hij ook meer kan scoren. Op termijn zie ik het liefst Fischer in de spits, maar dat pas over 2 seizoenen ofzo.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:08 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dan stel je daar Schöne op, of Serero, of Babel volgende wedstrijd. Het belangrijkste is dat daar iemand staat die voor de goal komt en een goal kan maken in dit systeem, en dat Sightorsson gaat banken zolang Fischer speelt.
Kolbeinn kan niet veel scoren in dit systeem, omdat dat erop gericht is om juist de buitenspelers te laten scoren. Als je Sightorsson veel wilt laten scoren zul je met Boerrigter op links en Lukoki op rechts moeten spelen, omdat die wegblijven uit de spits.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie Kolbeinn toch liever in de spits, omdat hij ook meer kan scoren. Op termijn zie ik het liefst Fischer in de spits, maar dat pas over 2 seizoenen ofzo.
Fischer is meer een middenvelder, die komt wel op Eriksen zijn plek te spelenquote:Op zondag 10 maart 2013 13:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie Kolbeinn toch liever in de spits, omdat hij ook meer kan scoren. Op termijn zie ik het liefst Fischer in de spits, maar dat pas over 2 seizoenen ofzo.
Nee, want dan krijgt hij nooit een bal. Ik zie ook liever buitenspelers die meer de assist geven. En volgens mij is Cuenca eerder een speler die voor de assist gaat dan scoort. Maar Fischer is wel veel doelgerichter, dus dat ben ik wel met je eens.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:12 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Kolbeinn kan niet veel scoren in dit systeem, omdat dat erop gericht is om juist de buitenspelers te laten scoren. Als je Sightorsson veel wilt laten scoren zul je met Boerrigter op links en Lukoki op rechts moeten spelen, omdat die wegblijven uit de spits.
Fischer vind ik echt geen middenvelder hoor. Die is juist een aanvaller, die moet je ook daar neerzetten.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Fischer is meer een middenvelder, die komt wel op Eriksen zijn plek te spelen
Iemand die zo koel is voor de goal? Nooit op het middenveld zetten.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Fischer is meer een middenvelder, die komt wel op Eriksen zijn plek te spelen
Hij is gewoon nog niet in vorm, maar hij kan echt wel in de spits spelen met een rechtspoot op links en linkspoot op rechtsquote:Op zondag 10 maart 2013 13:12 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Kolbeinn kan niet veel scoren in dit systeem, omdat dat erop gericht is om juist de buitenspelers te laten scoren. Als je Sightorsson veel wilt laten scoren zul je met Boerrigter op links en Lukoki op rechts moeten spelen, omdat die wegblijven uit de spits.
Toch gaat het gebeuren, hij is geen spitsquote:Op zondag 10 maart 2013 13:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fischer vind ik echt geen middenvelder hoor. Die is juist een aanvaller, die moet je ook daar neerzetten.
Ik zie in Fischer ook echt een spits in de Messi-rol.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:13 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Iemand die zo koel is voor de goal? Nooit op het middenveld zetten.
Ik vind hem meer een spits als een linkshalf.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Toch gaat het gebeuren, hij is geen spits
Ik denk dat Sightorsson met Boerrigter en Lukoki toch een stuk meer ballen krijgt dan met Fischer. Daarom De Jong in de spits, die snapte, zoals te zien in de wedstrijd tegen Feyenoord en PSV, precies hoe het spelletje werkt.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, want dan krijgt hij nooit een bal. Ik zie ook liever buitenspelers die meer de assist geven. En volgens mij is Cuenca eerder een speler die voor de assist gaat dan scoort. Maar Fischer is wel veel doelgerichter, dus dat ben ik wel met je eens.
Misschien als hij leert wanneer hij terug moet zakken en wanneer hij voor de goal moet staan. Nu is hij af en toe een extra speler die in de weg staat voor de buitenspelers.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij is gewoon nog niet in vorm, maar hij kan echt wel in de spits spelen met een rechtspoot op links en linkspoot op rechts
Lukoki schiet elke bal naar de cornervlag of de tweede ring in. En Boerrigter die struikelt alleen maar over de bal. Dat heeft geen zin.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:15 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik denk dat Sightorsson met Boerrigter en Lukoki toch een stuk meer ballen krijgt dan met Fischer. Daarom De Jong in de spits, die snapte, zoals te zien in de wedstrijd tegen Feyenoord en PSV, precies hoe het spelletje werkt.
Aanvallende middenvelderquote:Op zondag 10 maart 2013 13:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind hem meer een spits als een linkshalf.
Hij is meer een pure nummer 10 denk ik. Net als De Jong. Die zie ik ook liever in de spits dan op het middenveld.quote:
Nouja, ze hebben tenminste de intentie om die bal voor te zetten. Fischer heeft altijd de intentie om zelf de goal te maken, en Kolbeinn heeft dat ook. Dat past niet bij elkaar, dus een van de twee zal zijn spel dan iets moeten aanpassen.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lukoki schiet elke bal naar de cornervlag of de tweede ring in. En Boerrigter die struikelt alleen maar over de bal. Dat heeft geen zin.
En dat moet dan Fischer zijn. Maar die heeft volgens mij hetzelfde als Suarez heeft, die moet scoren. Als dat na een tijdje niet lukt gaat hij het uit de moeilijkste posities proberen.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:19 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nouja, ze hebben tenminste de intentie om die bal voor te zetten. Fischer heeft altijd de intentie om zelf de goal te maken, en Kolbeinn heeft dat ook. Dat past niet bij elkaar, dus een van de twee zal zijn spel dan iets moeten aanpassen.
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 10-03-2013 om 13:19:56Opstelling Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; De Jong, Poulsen, Eriksen; Schöne, Sigthórsson, Fischer. #ajapec reageer retweet
De voorzetten moeten van de backs komen, dat "ouderwetse" links en rechtsbuiten met voorzetten werkt gewoon niet meerquote:Op zondag 10 maart 2013 13:19 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nouja, ze hebben tenminste de intentie om die bal voor te zetten. Fischer heeft altijd de intentie om zelf de goal te maken, en Kolbeinn heeft dat ook. Dat past niet bij elkaar, dus een van de twee zal zijn spel dan iets moeten aanpassen.
Waarom nou die Poulsenquote:Op zondag 10 maart 2013 13:20 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:AFCAjax twitterde op zondag 10-03-2013 om 13:19:56Opstelling Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Blind; De Jong, Poulsen, Eriksen; Schöne, Sigthórsson, Fischer. #ajapec reageer retweet
Zodat Schöne op rechtsbuiten kan spelen.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom nou die PoulsenDie heb je toch niet nodig tegen PEC
Zet je Serero toch op rechtsbuiten.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:24 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Zodat Schöne op rechtsbuiten kan spelen.
Hij is nog jong. De rust bewaren en erop vertrouwen dat de goal vanzelf wel valt als je blijft voetballen is iets dat wel te leren valt.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat moet dan Fischer zijn. Maar die heeft volgens mij hetzelfde als Suarez heeft, die moet scoren. Als dat na een tijdje niet lukt gaat hij het uit de moeilijkste posities proberen.
Die man is net terug van een blessure en wordt gewoon langzaam gebracht.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zet je Serero toch op rechtsbuiten.
Dat was Suarez ook niet aan te leren, die was zo gefrustreerd dat hij mensen ging bijten. Nou zie ik dat Fischer niet doen, maar hij wil ook heel graag scoren.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij is nog jong. De rust bewaren en erop vertrouwen dat de goal vanzelf wel valt als je blijft voetballen is iets dat wel te leren valt.
quote:Op zondag 10 maart 2013 13:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mijn god JR-Style vind Serero een goede speler en ziet in Fischer een spits kijk jij überhaupt wel eens naar een wedstrijd?
Suarez en Fischer zijn totaal niet met elkaar te vergelijken. Echt, op geen énkele manier.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was Suarez ook niet aan te leren, die was zo gefrustreerd dat hij mensen ging bijten. Nou zie ik dat Fischer niet doen, maar hij wil ook heel graag scoren.
Ja ik kijk alle wedstrijden. Maar jij vind Boerrigter nog steeds goed als linksbuiten dus hoe serieus moeten we jou nemenquote:Op zondag 10 maart 2013 13:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mijn god JR-Style vind Serero een goede speler en ziet in Fischer een spits kijk jij überhaupt wel eens naar een wedstrijd?
Wat klopt daar niet aan?quote:Op zondag 10 maart 2013 13:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wel met de wil om zelf te willen scoren. Ten alle tijden.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:26 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Suarez en Fischer zijn totaal niet met elkaar te vergelijken. Echt, op geen énkele manier.
Kom maar een post waarin ik zeg dat ik Boerrigter een hele goede linksbuiten vind? Want dat heb ik nooit gezegd ik heb alleen keer op keer gezegd dat er onterecht belachelijk veel op hem wordt gebitched.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik kijk alle wedstrijden. Maar jij vind Boerrigter nog steeds goed als linksbuiten dus hoe serieus moeten we jou nemen.
Suarez is ontzettend dom. Dat zie je in zijn gedrag terug. Hij voetbalt ook puur op intuïtie.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was Suarez ook niet aan te leren, die was zo gefrustreerd dat hij mensen ging bijten. Nou zie ik dat Fischer niet doen, maar hij wil ook heel graag scoren.
Fischer is geen echte linksbuiten en is veel beter op het middenveld op de plek van Eriksen bijvoorbeeld en Serero kan er niets van.quote:
Suarez had dat veel meer dan Fischer.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel met de wil om zelf te willen scoren. Ten alle tijden.
Mee eens, als Fischer meer body heeft komt hij daar ook wel terechtquote:Op zondag 10 maart 2013 13:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Fischer is geen echte linksbuiten en is veel beter op het middenveld op de plek van Eriksen bijvoorbeeld en Serero kan er niets van.
Ik zou blij moeten zijn dat er eindelijk vastigheid is nu we maar één keer per week spelen, maar baal er stiekem een beetje van dat we bepaalde andere jongens (Veltman, Denswil, Hoesen, Andersen...) zo niet meer in actie gaan zien.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:20 schreef Gramulanion het volgende:
Fischer heeft nog niet genoeg overzicht of de pass om op het middenveld te spelen.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Fischer is geen echte linksbuiten en is veel beter op het middenveld op de plek van Eriksen bijvoorbeeld en Serero kan er niets van.
Niet mee eens. Fischer heeft veel te veel balverlies voor de plek van Eriksen.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Fischer is veel te slordig en te aanvallend gericht voor op het middenveld.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je hebt het nu over Serero.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:31 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Fischer heeft nog niet genoeg overzicht of de pass om op het middenveld te spelen.
Moisanderquote:Op zondag 10 maart 2013 13:30 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ik zou blij moeten zijn dat er eindelijk vastigheid is nu we maar één keer per week spelen, maar baal er stiekem een beetje van dat we bepaalde andere jongens (Veltman, Denswil, Hoesen, Andersen...) zo niet meer in actie gaan zien.
Of staan er mensen op scherp vandaag voor AZ-uit?
Nee over Fischer. Maar jij bent een Serero basher, dus met jou valt geen discussie aan te gaan.quote:
Andersen, Meleg zou ik nog wel willen zien, Hoesen is niet goed genoeg en de tijd van die andere 2 komt nog wel, achterin zijn experimenten niet echt wenselijkquote:Op zondag 10 maart 2013 13:30 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ik zou blij moeten zijn dat er eindelijk vastigheid is nu we maar één keer per week spelen, maar baal er stiekem een beetje van dat we bepaalde andere jongens (Veltman, Denswil, Hoesen, Andersen...) zo niet meer in actie gaan zien.
Of staan er mensen op scherp vandaag voor AZ-uit?
Ik vraag me af waarop jij deze mening over Serero baseert? Die jongen heeft nog geen 3 wedstrijden achter elkaar in de basis gestaan hoe kan je hem dan nu al afschrijven?quote:
Ik heb jou nu al 40 keer verteld waarom Serero geen Ajax speler is maar dat wil jij gewoon niet begrijpen.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee over Fischer. Maar jij bent een Serero basher, dus met jou valt geen discussie aan te gaan.
Meleg en Andersen mogen wel weer een keer minuten maken. Heb liever dat die in de selectie zitten dan Derk en Lukoki.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Andersen, Meleg zou ik nog wel willen zien, Hoesen is niet goed genoeg en de tijd van die andere 2 komt nog wel, achterin zijn experimenten niet echt wenselijk
Ik heb jou nu al 40 keer verteld waarom Serero wel een Ajax speler is maar dat wil jij gewoon niet begrijpen.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb jou nu al 40 keer verteld waarom Serero geen Ajax speler is maar dat wil jij gewoon niet begrijpen.
Serero heeft zijn vriendin afgepakt.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:32 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ik vraag me af waarop jij deze mening over Serero baseert? Die jongen heeft nog geen 3 wedstrijden achter elkaar in de basis gestaan hoe kan je hem dan nu al afschrijven?
Hij moet nog veel leren, maar dat komt wel goedquote:Op zondag 10 maart 2013 13:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Fischer is veel te slordig en te aanvallend gericht voor op het middenveld.
Die zie ik sowieso wel wat meer minuten maken. Hij zou dit seizoen toch worden klaargestoomd zodat hij volgend seizoen basis kan?quote:Op zondag 10 maart 2013 13:33 schreef S0nic het volgende:
Beter Denswil wat minuten geven als de stand het toelaat zodat Moisander geen geel paktStaat als enige op scherp.
Dat zal het zijn inderdaadquote:Op zondag 10 maart 2013 13:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero heeft zijn vriendin afgepakt.
Ha! Maar nee. Fischer op het middenveld wordt een De Jong scenario: je kan ze dan niet benutten op hun kwaliteiten. De Jong speelde goed op het middenveld toen Pantelic speelde, omdat hij dan vaak voor het doel kan komen. De Jong speelt matig op het middenveld met Sightorsson, omdat die op de plek staat waar De Jong heen moet komen. Precies hetzelfde gaat gelden voor Fischer. En dat is doodzonde, want het talent heeft die jongen absoluut.quote:
Ik zie in hem geen middenvelder, hij heeft een totaal andere stijl als Eriksen. Hij is iets te nonchalant soms. Daarom zie ik hem liever in de spits.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij moet nog veel leren, maar dat komt wel goed
Waar komt anders dat gebash vandaan op een jongen die een paar wedstrijden in Ajax 1 heeft gespeeld en het echt niet slecht deed?quote:
Ik hoop hetquote:Op zondag 10 maart 2013 13:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die zie ik sowieso wel wat meer minuten maken. Hij zou dit seizoen toch worden klaargestoomd zodat hij volgend seizoen basis kan?
Fischer is net als de Jong ook een nummer 10 denk ik. Maar daar spelen we niet mee, dus kan hij beter spits spelen als middenvelder.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:35 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ha! Maar nee. Fischer op het middenveld wordt een De Jong scenario: je kan ze dan niet benutten op hun kwaliteiten. De Jong speelde goed op het middenveld toen Pantelic speelde, omdat hij dan vaak voor het doel kan komen. De Jong speelt matig op het middenveld met Sightorsson, omdat die op de plek staat waar De Jong heen moet komen. Precies hetzelfde gaat gelden voor Fischer. En dat is doodzonde, want het talent heeft die jongen absoluut.
Ik hoop dat ze bij het TH ook Denswil de kans gaan geven en niet Veltman. Want die laatste heeft veel minder talent. Kan wel een goede backupspeler wordenquote:Op zondag 10 maart 2013 13:36 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ik hoop hetAlderweireld vertrekt denk ik en dan zal het wel Denswil - Moisander worden. Moisander heeft bij AZ ook rechts in het centrum gestaan.
Niet slecht deed? Mijn god zeg jij hebt echt oogkleppen opquote:Op zondag 10 maart 2013 13:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waar komt anders dat gebash vandaan op een jongen die een paar wedstrijden in Ajax 1 heeft gespeeld en het echt niet slecht deed?
Hoezo deed hij het slecht? Hij maakte goede goals, liep goed vrij. Maakte mooie loopacties. Ja hij is soms wat onrustig en lijdt soms balverlies. Maar ik zie de Jong en Eriksen ook balverlies lijden. En dan speelt de Jong vaak nog verstoppertje.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet slecht deed? Mijn god zeg jij hebt echt oogkleppen op
quote:Op zondag 10 maart 2013 13:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heeft Feyenoord geen lastige uitwedstrijden meer?quote:Op zondag 10 maart 2013 13:45 schreef Burrito het volgende:
Ik zie Feyenoord wel kampioen worden. Wij zijn niet in vorm en hebben een lastiger programma. Feyenoord speelt goed en heeft niet veel moeilijke wedstrijden. Wij zullen snel onze vorm moeten vinden en een mooie serie neer zetten net als de afgelopen 2 jaar maar ik heb sterkte twijfels.
Wat een onzinquote:Op zondag 10 maart 2013 13:45 schreef Burrito het volgende:
Ik zie Feyenoord wel kampioen worden. Wij zijn niet in vorm en hebben een lastiger programma. Feyenoord speelt goed en heeft niet veel moeilijke wedstrijden. Wij zullen snel onze vorm moeten vinden en een mooie serie neer zetten net als de afgelopen 2 jaar maar ik heb sterkte twijfels.
Waarom? Wij zijn toch niet in vorm en hebben maar enkele punten voorsprong met AZ en PSV voor de boeg. We scoren moeilijk, gelijkspelletje is zo gebeurd hoorquote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 13:49 schreef Burrito het volgende:
[..]
Waarom? Wij zijn toch niet in vorm en hebben maar enkele punten voorsprong met AZ en PSV voor de boeg. We scoren moeilijk, gelijkspelletje is zo gebeurd hoor
Nou de aanvallers zijn niet echt in vorm, anders maken ze die goals wel.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:
alleen afwerken is matig, iedereen doet alsof we niet in vorm zijn
Als je echt in vorm bent maak je die kansen gewoon af.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:
alleen afwerken is matig, iedereen doet alsof we niet in vorm zijn
Moeilijk scoren is toch wat anders dan uit vorm zijn, er wordt gewoon behoorlijk gevoetbaldquote:Op zondag 10 maart 2013 13:49 schreef Burrito het volgende:
[..]
Waarom? Wij zijn toch niet in vorm en hebben maar enkele punten voorsprong met AZ en PSV voor de boeg. We scoren moeilijk, gelijkspelletje is zo gebeurd hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |