Het is niet Sexbomb, maar dat is wel de juiste artiest.quote:Toen ik faith no more vorig jaar live zag, begonnen ze met een cover. Welk nummer?
robdriessen +1quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:55 schreef robdriessen het volgende:
Tja, die meneer heeft heul veul liedjes op z'n naam staan....
Delilah?
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:05 schreef Mark het volgende:
Roep ik vast de Manic Street Preachers als 3e?
Alle drie correctquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:07 schreef bartrid het volgende:
De eerste is Bullet for my valentine, 2 is Catatonia?
JA! Nog eentje!quote:
En Lonaa kopt 'm binnenquote:
Je zou het kunnen hebben over Handbags and Gladrags van de Stereophonics, en dan vragen wie als eerste dit lied uitbracht, dan zou er vast iemand intrappen en Rod Stewart zeggen terwijl Chris Farlowe het goede antwoord is?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:11 schreef Lonaa het volgende:
BAM!
En nu moet ik een nieuwe vraag verzinnen. Hmm.
Dat had gekund ja.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Je zou het kunnen hebben over Handbags and Gladrags van de Stereophonics, en dan vragen wie als eerste dit lied uitbracht, dan zou er vast iemand intrappen en Rod Stewart zeggen terwijl Chris Farlowe het goede antwoord is?
Pssst, geen jaartallen of aantallen vragen, dat wordt meestal een dolle gokboel...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:20 schreef Lonaa het volgende:
Vraag:
In welk jaar verdween Richey James Edwards?
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:21 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Hmm, dat wordt gokken.(voor mij althans)
1997?
BlueChicagoMoon zit best heel dicht in de buurt. Dichterbij dan Mark.quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pssst, geen jaartallen of aantallen vragen, dat wordt meestal een dolle gokboel...
quote:
Mensen die dat weten, weten zeker het jaartal waarin hij verdwenen is. Het was dus niet echt een hulpvolle hintquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:55 schreef Lonaa het volgende:
[..]
D'r zijn mensen die hele rare dingen weten.
Daar valt opzich wat voor te zeggen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:57 schreef Mark het volgende:
[..]
Mensen die dat weten, weten zeker het jaartal waarin hij verdwenen is. Het was dus niet echt een hulpvolle hint
Mevrouw Burnett +1quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:38 schreef Burnett het volgende:
Mevrouw Burnett zegt: Enough Is Enough - Barbra Streisand & Donna Summer
quote:was an Anglo-Italian conductor and light orchestra-styled entertainer with a cascading strings musical signature. The book British Hit Singles & Albums states that he was "Britain's most successful album act before The Beatles ... the first act to sell over one million stereo albums and had six albums simultaneously in the US Top 30 in 1959".[2]
MadMaster +1quote:
quote:If they were me
If they were me
And I was you and I was you -
If they were me and I was you
Would you have liked a present too.
quote:Op zondag 10 maart 2013 14:56 schreef Ulx het volgende:
Verjaardagsfeest van mijn dochter begint nu. Jullie houden er een te goed.
Ik zie geen Nick Cave. Ik begrijp de hint niet.quote:
Dat is alvast de titel.quote:
Ik bedoel maar..quote:
Gambolputty +1quote:
Wat van wie?quote:In your white lace and your wedding bells
You look the picture of contented new wealth
But from the on-looking fool who believed your lies
I wish this grave would open up and swallow me alive
Nopequote:Op maandag 11 maart 2013 09:40 schreef WeezerButler het volgende:
Living Colour - Love rears it's ugly head
Richard Cheesequote:Op maandag 11 maart 2013 11:35 schreef Ulx het volgende:
Noem eens zeven muzikale etenswaren (naast The Jam).
robdriessen +1quote:Op maandag 11 maart 2013 11:37 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Richard Cheese
Hot Chocolate
Daily Bread
Wild Cherry
Patricia Kaas
Herman Brood
Las Ketchup
Nope. Ik heb wat aanwijzigingen toegevoegd. Kijk maar eens of je daar wat aan hebtquote:
Heel SXSW en Austin sidderen van de spanning. Posters all over town.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:15 schreef WeezerButler het volgende:
one more time harder bet....
kwartje valt
Daft Punk - Discovery
D'oh!quote:
Hij was zo verliefd op het geluid van zijn eigen stem dat hij vergat om muziek te draaien?quote:Op maandag 11 maart 2013 14:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat was er opmerkerkelijk aan het allerlaatste uur dat Henk Westbroek presenteerde op Radio 3/3FM?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |