Zijn toch vuige homo's die dat bedenken.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:04 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ja en zo'n spleet tussen je voortanden ook, maar vind je dat dan per direct zelf ook mooi?
quote:
Spleet dacht ik niet hoor. Zo een moedervlek vind ik wel mooi. Spleet, mits niet te groot, kan wel leuk staan.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:04 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ja en zo'n spleet tussen je voortanden ook, maar vind je dat dan per direct zelf ook mooi?
Spleet is wel een van de 7 schoonheden.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Spleet dacht ik niet hoor. Zo een moedervlek vind ik wel mooi. Spleet, mits niet te groot, kan wel leuk staan.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:01 schreef padlarf het volgende:
[..]
Nou inderdaad, daar zou ik mijn dode hond nog van aftrappen!
Ik heb er 3. Echt zo vaag.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:05 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Kuiltjes als ik lach. Watchu gonna do now.
Dit zijn ze origineel:quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:10 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Spleet is wel een van de 7 schoonheden.
Aaah oké. Helder.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit zijn ze origineel:
Donker haar en lichte ogen of licht haar en donkere ogen.
Bleke huid.
Moedervlek boven de lip. De schoonheidsvlek.
Lange gekrulde wimpers.
Amandelvormige ogen.
Sproeten.
Kuiltjes in de wangen.
Deze kwamen later:
De tweede teen langer dan de grote teen zou een Griekse schoonheid zijn.
Mollig lijf.
Spleetje tussen de tanden.
Kuiltje in de kin.
Onderkin. Echter alleen voor de adel in de 16e eeuw omdat zij zich goed en veel voedsel konden veroorloven.
Haviksneus
Kaalheid
OK daar zit het spleetje wel tussen, maar ook een haviksneus
Hey!! Heb lange wimpers en 3 kuiltjes! Dus dat lijstje is waar.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:23 schreef Piye het volgende:
Wat een bullshit die 7 schoonheden. Alsof een sproetenkop mooi is.
Zolang je maar een bolle reet hebt.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hey!! Heb lange wimpers en 3 kuiltjes! Dus dat lijstje is waar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |