Ben ik ook.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:51 schreef Karina het volgende:
Smerig? Dat is 1 van de zeven schoonheden man
Ik heb een paar sproeten maar daar houdt het helaas mee opquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:56 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik wel. Blond haar, bruine ogen. Jwz.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:50 schreef kawa4 het volgende:
maar die zie je toch niet,
als zij naakt voor je zit op handen en knieën te schreeuwen,
nee niet de hele bezemsteel erin!!!!!
Nou inderdaad, daar zou ik mijn dode hond nog van aftrappen!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:59 schreef mootie het volgende:
Cindy Crawford. Staat inderdaad bekend als een ranzige, lelijke vrouw.
Ja en zo'n spleet tussen je voortanden ook, maar vind je dat dan per direct zelf ook mooi?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:51 schreef Karina het volgende:
Kuiltjes als ik lach. Watchu gonna do now.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:56 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik wel. Blond haar, bruine ogen. Jwz.
Adoreren.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:05 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Kuiltjes als ik lach. Watchu gonna do now.
Zijn toch vuige homo's die dat bedenken.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:04 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ja en zo'n spleet tussen je voortanden ook, maar vind je dat dan per direct zelf ook mooi?
quote:
Spleet dacht ik niet hoor. Zo een moedervlek vind ik wel mooi. Spleet, mits niet te groot, kan wel leuk staan.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:04 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ja en zo'n spleet tussen je voortanden ook, maar vind je dat dan per direct zelf ook mooi?
Spleet is wel een van de 7 schoonheden.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Spleet dacht ik niet hoor. Zo een moedervlek vind ik wel mooi. Spleet, mits niet te groot, kan wel leuk staan.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:01 schreef padlarf het volgende:
[..]
Nou inderdaad, daar zou ik mijn dode hond nog van aftrappen!
Ik heb er 3. Echt zo vaag.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:05 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Dit zijn ze origineel:quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:10 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Spleet is wel een van de 7 schoonheden.
Aaah oké. Helder.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit zijn ze origineel:
Donker haar en lichte ogen of licht haar en donkere ogen.
Bleke huid.
Moedervlek boven de lip. De schoonheidsvlek.
Lange gekrulde wimpers.
Amandelvormige ogen.
Sproeten.
Kuiltjes in de wangen.
Deze kwamen later:
De tweede teen langer dan de grote teen zou een Griekse schoonheid zijn.
Mollig lijf.
Spleetje tussen de tanden.
Kuiltje in de kin.
Onderkin. Echter alleen voor de adel in de 16e eeuw omdat zij zich goed en veel voedsel konden veroorloven.
Haviksneus
Kaalheid
OK daar zit het spleetje wel tussen, maar ook een haviksneus
Hey!! Heb lange wimpers en 3 kuiltjes! Dus dat lijstje is waar.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:23 schreef Piye het volgende:
Wat een bullshit die 7 schoonheden. Alsof een sproetenkop mooi is.
Zolang je maar een bolle reet hebt.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:25 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hey!! Heb lange wimpers en 3 kuiltjes! Dus dat lijstje is waar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou wat zijn als je geen heupen hadquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb heupen, ben geen Hollandse plank dude.
Je snapt wat ik bedoel. Of misschien niet.. Jullie chicks zijn net planken.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:43 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Zou wat zijn als je geen heupen had![]()
Hoe zitten je benen dan vast
Jullie chicks?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoel. Of misschien niet.. Jullie chicks zijn net planken.
Ik heb enkel een moedervlek onder mijn ogen, zoals de man in de Ierse mythe, die elke vrouw ermee kon versieren.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit zijn ze origineel:
Donker haar en lichte ogen of licht haar en donkere ogen.
Bleke huid.
Moedervlek boven de lip. De schoonheidsvlek.
Lange gekrulde wimpers.
Amandelvormige ogen.
Sproeten.
Kuiltjes in de wangen.
Deze kwamen later:
De tweede teen langer dan de grote teen zou een Griekse schoonheid zijn.
Mollig lijf.
Spleetje tussen de tanden.
Kuiltje in de kin.
Onderkin. Echter alleen voor de adel in de 16e eeuw omdat zij zich goed en veel voedsel konden veroorloven.
Haviksneus
Kaalheid
OK daar zit het spleetje wel tussen, maar ook een haviksneus
Ook een belangrijk punt ja. Die zie ik ook niet in die lijst.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:42 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb heupen, ben geen Hollandse plank dude.
Oh....quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:47 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Nouja echt blank zal ik mezelf niet noemen dus ik voel me niet aangesproken
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh....Nou dan heeft mijn opmerking ook geen nut...
En toch heet als een motherfucker zijn.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:49 schreef Michielos het volgende:
haha ik heb geen enkele van de zeven schoonheden
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Spleet dacht ik niet hoor. Zo een moedervlek vind ik wel mooi. Spleet, mits niet te groot, kan wel leuk staan.
Een klein moedervlekje, niet zo'n dikke bult met haren erop.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:51 schreef Karina het volgende:
Een plat stukje huid misschien. Zo'n dikke wrat niet.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:51 schreef Karina het volgende:
Dat is toch niet dik man!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:16 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Een plat stukje huid misschien. Zo'n dikke wrat niet.
Puilt uit. Is in ieder geval zeker geen plat stuk huid.quote:
Dat is het kenmerk van een moedervlekquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:17 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Puilt uit. Is in ieder geval zeker geen plat stuk huid.
nu kan ik niet meer slapenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:33 schreef Kyubey het volgende:
Ah jullie viel het ook al op
Lara Stone vind ik erger met haar Goofygebit.
[ afbeelding ]
Dat is het controle-centrum waar alles signalen toe en vandaan komen. Van de hersenen krijgt het vrij weinig concurrentie.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
Dat lijkt meer op een stukje wild vlees dan op een moedervlek eigenlijk.
Nee dat is het niet. Een moedervlek is in de regel geen wrat.quote:
wij chicks?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je snapt wat ik bedoel. Of misschien niet.. Jullie chicks zijn net planken.
Ik zou hier normaal om kunnen lachen, vandaag niet, want vandaag is het Internationale Vrouwendag.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is het controle-centrum waar alles signalen toe en vandaan komen. Van de hersenen krijgt het vrij weinig concurrentie.
Echt he, 3 mensen in dit topic kennen haar. Bizar.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:21 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Dat is btw toch gewoon Cindy Crawford? Die kent niemand meer zeker.
Ja. Dat was zowat het eerste supermodel. (en niet janice dickinsonquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Echt he, 3 mensen in dit topic kennen haar. Bizar.
Was een icoon in de jaren 90.
Een supermodel kan niet eeuwig de zwaartekracht vermijden. Net als met een renpaard op een gegeven moment is het voorbij en alleen nog geschikt voor de lijmfabriek.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:24 schreef mootie het volgende:
[..]
4quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar wij zijn allemaal rond de 100 dus dat telt niet echt. De helft van ons was al oud toen M. Monroe nog jong was.quote:
Ja, het zal aan onze leeftijd liggen D_Kquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar wij zijn allemaal rond de 100 dus dat telt niet echt. De helft van ons was al oud toen M. Monroe nog jong was.
Als ik je vraag 5 modellen te noemen die vorig jaar op de cover stonden van de toonaangevende bladen kom je volgens mij niet verder dan 2.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, het zal aan onze leeftijd liggen D_K
Nou... ik zou er niet eens 1 kunnen noemen denk ik om eerlijk te zijnquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als ik je vraag 5 modellen te noemen die vorig jaar op de cover stonden van de toonaangevende bladen kom je volgens mij niet verder dan 2.
Zie je wel iedereen die haar nog kent uit haar betere dagen begint al ongeveer weer te dementeren.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou... ik zou er niet eens 1 kunnen noemen denk ik om eerlijk te zijn
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zie je wel iedereen die haar nog kent uit haar betere dagen begint al ongeveer weer te dementeren.
Ze oogt natuurlijk wel goed voor haar leeftijd, maar ja het is net als met kaas, liever jonge kaas dan oude.quote:
ja ja nou weet ik het welquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ze oogt natuurlijk wel goed voor haar leeftijd, maar ja het is net als met kaas, liever jonge kaas dan oude.
Ach er zijn vast nog mensen die graag een 40+ kaasje eten.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja ja nou weet ik het wel
vast welquote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach er zijn vast nog mensen die graag een 40+ kaasje eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie meid juist.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:33 schreef Kyubey het volgende:
Ah jullie viel het ook al op
Lara Stone vind ik erger met haar Goofygebit.
[ afbeelding ]
nu niet meer hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Kuiltjesquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:05 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Je faalt vreselijk met je klacht want dit is het topmodel van de jaren 90 geweest die zelfs anno 2013 er nog mag zijn.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:48 schreef GoobyPls het volgende:
Gatverdamme, ik snap dat die paupers bij C&A niet meer kunnen betalen, maar dit is toch gewoon te smerig om naar te kijken.
Dat jij valt op dikke smerige moedervlekken maakt het geen faal voor mij, kijk het topic door en zie dat de mensheid het met mij eens is. Mensen die het niet eens zijn met de klacht hebben zelf waarschijnlijk ook van die gore bult moedervlekken.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:12 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Je faalt vreselijk met je klacht want dit is het topmodel van de jaren 90 geweest die zelfs anno 2013 er nog mag zijn.
Laat anders maar zien met voor geweldige meid jij thuis mee op de bank zit,of beproef jij je geluk nog steeds met het boekje rode oortjes?
Oude kaas is juist veel lekkerder dan jonge kaas. Dat is geen metafoor trouwens.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ze oogt natuurlijk wel goed voor haar leeftijd, maar ja het is net als met kaas, liever jonge kaas dan oude.
Tsja wijven.... het is dat je ze nodig hebt om seks te bedrijven. Anders mochten ze van mij wegblijven.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:54 schreef Loebas_Medjoul het volgende:
Maar vrouwen vinden dus dat mooi ofzo. Ik zie best vaak chicks die dan zo'n piercing boven hun lip geboord hebben, omdat ze geen moedervlek daar meekregen van de natuur
Zullen we samen eens onze kuiltjes bestuderen?quote:
Ja hoor.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:00 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Zullen we samen eens onze kuiltjes bestuderen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |