Heb je echt chocolade zitten eten?quote:
ja, het is een schande.quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:17 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Kom, gaan we worstelen. Ik heb ook teveel choco in mn hoofd gepropt namelijk. Buh
Mental imagequote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:17 schreef douche-eendje het volgende:
Kom, gaan we worstelen. Ik heb ook teveel choco in mn hoofd gepropt namelijk. Buh
Ik ben voor.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
2 hete wijven in een modderbad?
Nog beterquote:
geen wonder dat je nu op dieet moetquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:35 schreef Cuppiecake het volgende:
Die heeft een vriendin van mij laatst gemaakt!
Ah, er is nog plaats voor mij zie ik. Ik heb ook chocola...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
zoiets?
[ afbeelding ]
pigs in the mud-pie
Hahaha, neequote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen wonder dat je nu op dieet moet
je kan ze spoileren?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:36 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Hahaha, neeDie had ze helaas niet voor mij gemaakt. Ik maak zulke dingen normaal zelf, mijn familie wilt niet anders meer als mijn taarten en cupcakes. Maar ik zal jullie maar niet gaan kwellen met foto's ervan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:42 schreef Cuppiecake het volgende:
De oorzaak van mijn overgewicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Kun je het misschien even samen vatten? Filmpje duurt kei langquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:39 schreef Lithia het volgende:
Hoi, even binnenstormen. Ik lurk hier af en toe. Iemand die bezig is met rebooten of het ooit heeft gedaan? Zoja, hoeveel dagen?![]()
uitleg voor degene die het niet kent:
Nou, ik kan het beschrijven, maar de beschrijving bij het filmpje kan het beter dan ikquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Kun je het misschien even samen vatten? Filmpje duurt kei lang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stiekem is het handig om het filmpje te kijken, want het kan ook motiverend zijn. Er zijn meerdere mensen die hier aan meededen in het filmpje en een prima resultaat kregen.
Nog meer info over waarom juicing awesome kan zijn: http://www.rebootwithjoe.com/juicing/benefits/Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
Dat is ook wel lekker.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:20 schreef rhubarbje het volgende:
Hmm ik kende het niet en het past ook niet echt bij mij vrees ik
hoewel we wel een fuitsapper hebben en die in de zomermaanden ook vaak gebruiken
lekker vers koud appelsap
ik ga zaterdag friet etenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:21 schreef Tink89 het volgende:
Past ook niet zo bij mij, denk ik...
Heb net netjes een appel gegeten ipv chocolade. Zijn vannacht door ons bed gezakt en dus straks naar de Ikea, maar ik wil, zal, ga daar geen frietjes eten
paardeballenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:21 schreef Tink89 het volgende:
Past ook niet zo bij mij, denk ik...
Heb net netjes een appel gegeten ipv chocolade. Zijn vannacht door ons bed gezakt en dus straks naar de Ikea, maar ik wil, zal, ga daar geen frietjes eten
quote:
De reden dat dat ding van mij werkloos in de kast staatquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:42 schreef joyvke het volgende:
En het maken van een sapje/ inclusief schoonmaken van de juicer, kost meer tijd dan het consumeren ervan.
Yay, een ervarene.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:42 schreef joyvke het volgende:
Heb een tijdje sapvasten gedaan (ook na het zien van die docu). Ben toen in 15 dagen 9 kilo afgevallen, waarvan de helft er weer langzaam aanzit (voornamelijk vocht). Was de eerste keer erg goed te doen, maar ik heb wel m'n eigen saprecepten gemaakt, want sommige recepten die daar op staan waren zo smerig dat ik moest kokhalzen ;p. Ontbijt 80% fruit, 20% groente, lunch iets meer groenten dan fruit en avondeten 50/50 als het kon.
Ik heb de eerste 3 dagen onwijs veel last van maagzuur gehad (vooral door citrusvruchten) en daarna had ik geen last meer van m'n maag, ik heb zelfs m'n medicatie niet meer ingenomen en het ging echt heel goed gek genoeg. Ik voelde me goed, mensen zagen het aan mij etc. Zelfs een heel stuk minder vocht vasthouden in m'n voeten.
Het enige nadeel is dat de 1e 3 dagen het moeilijkst zijn om door te komen. En het maken van een sapje/ inclusief schoonmaken van de juicer, kost meer tijd dan het consumeren ervan.
Joh, het is prachtig weer. Ga je toch geen stamppot eten? Wij eten pasta roomkaas... Come to think of it, tijd voor een lijstje!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:57 schreef motorbloempje het volgende:
Is er bij jou niet zo'n stamppotten-bezorg-service? In Nijmegen hadden ze in elk geval iets van een 'stamppot to go' ofzo
Stamppot ijsbergslaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:03 schreef motorbloempje het volgende:
Stamppot kan altijd, ook in de lente en zomer, genoeg zomerse frisse stamppotten.
Daarbij is het hier druilerig en koud, houd het weer in Nederland niet tot op de dag nauwkeurig bij
Het voelt minder als een kwelling aan als je van te voren thuis heel wat al hebt gegeten.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:11 schreef Zeester het volgende:
Ik ga vanavond naar een feestje met cupcakes, carrot cake, drank, barbecue en meer van dat al. Maar ga gewoon van alles een beetje nemen, want anders is het ook een kwelling.
Dat kan ook.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:14 schreef Zeester het volgende:
Ja, maar het is het feestje van m´n beste vriendinnetje, dus ik ga gewoon meedoen aan het hele feestje ipv vooraf eten. Is maar eens per jaar, en ze heeft ook soep, dus eet ik die gewoon.
Neem je gewoon kip van de bbq en sla als het er is. En iets lekkers als toetje?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:14 schreef Zeester het volgende:
Ja, maar het is het feestje van m´n beste vriendinnetje, dus ik ga gewoon meedoen aan het hele feestje ipv vooraf eten. Is maar eens per jaar, en ze heeft ook soep, dus eet ik die gewoon.
gewoon alles mee eten, en er een cheatday van maken, de rest van de week gewoon streng zijn.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:14 schreef Zeester het volgende:
dat zou ik doen inderdaadquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gewoon alles mee eten, en er een cheatday van maken, de rest van de week gewoon streng zijn.
idd, anders is het toch niet feestelijk als je denkt ik mag 9 van 10 dingen niet eten/hebben.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat zou ik doen inderdaad
anders zou het me toch maar blijven achtervolgen en krijg ik alleen maar meer snoep trek
En als ik me gewoon 1x laat gaan (binnen bepaalde grenzen wel dan he) dan heb ik daarna weer weken nergens last van
nou bij mij helpt dat nietquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:38 schreef BananaPancake het volgende:
Ligt eraan met wat voor instelling je er naartoe gaat denk ik..
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:00 schreef rhubarbje het volgende:
nou bij mij helpt dat niet
als ik denk 'ik pak het niet ik pak het niet ik pak het niet' word het alleen maar een ding en ben ik nog 3 weken bezig met die hapjes die ik niet gepakt heb
Oh gelukkig heb ik dat niet. Ik ben dan alleen maar trots op mezelf eigenlijkquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou bij mij helpt dat niet
als ik denk 'ik pak het niet ik pak het niet ik pak het niet' word het alleen maar een ding en ben ik nog 3 weken bezig met die hapjes die ik niet gepakt heb
Op het moment niet. Heel soms heb ik wel zo'n "tjakkaaaa" moment, maar aan het einde van de dag kak ik al in. Ik gebruik het soms wel als ik teveel heb gegeten dat ik dan 1 of 2 keer per dag een lekker sapje pak ipv een maaltijd. Dat werkt vrij goed voor gewichtsbehoudquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:54 schreef Lithia het volgende:
[..]
Yay, een ervarene.Juice je momenteel nog af en toe?
Dat schoonmaken is inderdaad een pain in the ass soms. Ik maak daardoor in de morgen voldoende voor de rest van de dag en dan red ik me wel.
Stamppot raapsteeltjes met oude kaasquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:03 schreef motorbloempje het volgende:
Stamppot kan altijd, ook in de lente en zomer, genoeg zomerse frisse stamppotten.
Ik heb de hele dag gewerkt. Ben nu ook op weg naar huis en heb de stations overleefdquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:38 schreef douche-eendje het volgende:
ik zit nu in de trein. T enige eten/drinken wat ik mee heb is een half liter water en 2 appels.... En ik probeer de kiosken bij het opverstappen te vermijden!
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tihihih, ik vind per ongeluk purgeren toch wel altijd een kadootje van het universum![]()
De MacTasty is gewoon een beetje te veel van het goedequote:Op zondag 10 maart 2013 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
Die salades vallen best mee als je de gegrilde kip zonder dressing pakt. Maar als je mact moet je ook all in gaan vind ik
Hoi en welkomquote:Op zondag 10 maart 2013 18:58 schreef Ruby88 het volgende:
Ook al gaat het hier boven over McDonalds, ik wil me hier toch graag melden. Hallo!
Dit is een linkje naar mijn ticker: http://swlf.lilyslim.com/IS1Fp1.png.
Heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeel carbs..quote:Op zondag 10 maart 2013 19:45 schreef Tink89 het volgende:
Jakkes, ik snap echt niet dat er mensen zijn die vrijwillig bij de MacDonalds eten...Brrt.Kartonnen broodjes met burgers erop die uit separatorvlees en soja bestaan en dan ergens nog een verdwaald blaadje saai. Mjah, ieder z'n ding.
De 1,1 die ik niet snapte, is er inmiddels al weer half af. Deze week even normaal blijven doen en dan zit ik weer op m'n atl. Wel een rare week, want eerst twee hele lange werkdagen, dan een gewone dag, een halve dag en een vrije dagEven zorgen dat er ritme en regelmaat blijft en dat ik op m'n vrije dag niet ga lopen snaaien. Zie wel op tegen morgen, werk dan ongeveer van half 8 tot half 7 en moet daarna nog eten, terwijl ik dan meestal over m'n trek heen ben...
Planning:
O: 2 volkoren met beleg. Volkoren ontbijtkoek en 250 ml yoghurt.
T: Handje druiven.
L: 4 volkoren met beleg.
T: Appel.
T: Twee granenbiscuitjes.
D: Tomatengroentesoep met Turks brood en wat basilicumcreme.
T: Niks meer, late D.
Comments?
Mijn zelfgemaakte burgers zijn nog lekkerderquote:Op zondag 10 maart 2013 20:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Hamburgers en friet bij de lokale snackbar is inderdaad zoveel lekkerder
Wat goed! Veel plezier bij de slankies, ik zie je daar over een paar maandenquote:Op zondag 10 maart 2013 20:05 schreef Aventura het volgende:
Ik hoorde hier eigenlijk al niet echt, maar nu al helemaal niet, mijn bmi is na mijn griep (die 14 dagen duurde) 23,1. Ik denk niet dat het alleen vocht en spier is dat ik kwijt ben, ik ben echt veel slanker. Ik wil nog 2 kilo eraf, en dan zit ik op een atl van 65 kilo. Ik denk dat ik dat voor het laatst woog op mijn 22ste. Misschien meld ik me toch maar eens bij de slankies. Veel succes met het afvallen allemaal, jullie kunnen het!!
Dankjewel!quote:
groenten zijn ook koolhydraten.. weliswaar gezondere maar toch. Misschien is wat kwark als vervanging van de biscuits beter.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:03 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeel carbs..
Kan je de granenbiscuit skippen? Mogelijkheid voor een salade? Of bij je soep een salade (met tonijn of met een gekookt ei?)
Ontbijtkoek hoeft denk ik ook niet
Ja klopt, het is ook erg lastig om mee te leven eigenlijk.. als we een keer uit eten gaan: niks durven kiezen ivm niks lusten en dan vind ik het zonde...quote:Op zondag 10 maart 2013 21:40 schreef Zeester het volgende:
Ik denk dat het belangrijk is dat je je smaakpalet een beetje uitbreid. Niet alleen om het afvallen, maar omdat het je leven gewoon leuker maakt.
Sowieso zegt men weleens dat als je iets 10x probeert, en je lust het dan nog niet, dan lust je het niet. Aan smaak moet je wennen, dus probeer af en toe een beetje uit je comfortzone te treden.
Ik denk dat het sowieso handig is om je brood-beleg opties een beetje uit te breiden, want die lijken me het meest beperkt. Lust je kaas? Probeer eens philadelphia-achtige dingen, of light smeerkaas uit, dat zijn gezonde opties. Hou je van ham? Ham is een stuk gezonder dan grillworst en boterhamworst.
Hollandse pot is niet ongezond, maar probeer met jus en sausjes uit te kijken. Als je je gekookte aardappels niet zonder sausje/jus/mayo wil eten, neem dan ketchup, dat is van alle sauzen enzo het gezondste alternatief. De vleessoorten die je noemt zijn weer ongezonder dan de 'echte vlezen' omdat ze verder zijn behandeld, probeer een keertje een tartaartje of een kipfiletje, dat is gezonder dan kipsnitzels enzo.
Hopelijk heb je hier wat aan.
Bedankt voor je post, ik ga morgen even op je antwoorden want nu ga ik lekker slapen. Morgen beginnen aan mijn nieuwe, gezonde leven.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hey Mokkels, welkom!
Het is nergens voor nodig om van jezelf te walgen. Dat kan je beter als motivatie zien om gezond aan de slag te gaan. En elke dag dat je je best hebt gedaan, kan je trots op jezelf zijn. Want je levensstijl veranderen is hartstikke moeilijk, dat zal heus niet zonder problemen gebeuren. Maar je kunt het best!
Lust je alleen maar vleesbeleg op je brood? Geen jam of (room)kaas ofzo?
Rijst is rijst, geen pasta. Rijst groeit aan een plant, pasta wordt van deeg gemaakt![]()
Als je bij je avondeten extra veel groente opschept en daarnaast gewoon wat de pot schaft, moet dat wel goedkomen. Ik let ook niet extreem op bij het avondeten omdat mijn vriend juist te mager is. Misschien kan je aan je moeder vragen om mager gehakt te kopen, of in een light bak en braadproduct te bakken.
Het leven wordt leuker als je veel dingen lust. Het is dus helemaal niet verkeerd om meer dingen te leren eten. Maar ga nu jezelf niet opleggen km allemaal dungen te eten die je niet lekker vindt, dan is het niet vol te houden.
Je kunt zat salades zonder sla maken hoor. Albert Heijn heeft van die kleine zakjes rauwkost, misschien kunnen die je op een idee brengen. Radijs, paprika, bleekselderij, zelfs bloemkool en broccoli kan je rauw eten.
Post hier lekker je daglijstjes. Je zult vast commentaar krijgen maar daar leer je alleen maar van toch?
Herkenbaar. 3x inmiddels.quote:
Je moet proberen los te laten dat je het vies vond ooit, maar gewoon op een soort van gezonde nieuwsgierige manier proeven. Wat is het ergste dat kan gebeuren als je het vies vindt? Dan eet je het de volgende keer gewoon niet meer. Zeker als je gewend bent aan zwaar bewerkte dingen (en dat lijkt me wel, aangezien je Aldi vleeswaren eet enzo), dan kan een stukje van een 'puurdere' etenswaar je echt weinig kwaad doen hoor.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:45 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ja klopt, het is ook erg lastig om mee te leven eigenlijk.. als we een keer uit eten gaan: niks durven kiezen ivm niks lusten en dan vind ik het zonde...
Van dat 10 x proeven heb ik wel eens gehoord ja... alleen heb ik eerder wel alles moeten eten maar lust ik het nog steeds niet. Dus ik vrees dat ik het nooit ga lusten.
Kaas en ham lust ik allebei niet..Ik eet ook geen boter op brood en ik lust ook geen melk..
Bij mijn aardappels doe ik nooit jus want ik 'prak' het altijd. Daarbij zorg ik dat ik meer groentes dan aardappelen heb zodat het daardoor wat natter word.
Hier heb ik zeker wat aan hoor, dankjewel! Ik moet gewoon meer gaan proeven en gewoon doorzetten ook al lust ik het niet denk ik!Niet zo klagen, maar doen!
Ohja ik drink altijd crystal clear, is dit wel zo gezond als ik denk?
Daarom voorbeeldigquote:Op zondag 10 maart 2013 21:54 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Als in meer gezond eten. Geen trek meer in snaaien.
Ik had vroeger echt een soort van doodsangst voor al het eten dat geen chips of sperzieboontjes wasquote:Op maandag 11 maart 2013 00:09 schreef Zeester het volgende:
[..]
Je moet proberen los te laten dat je het vies vond ooit, maar gewoon op een soort van gezonde nieuwsgierige manier proeven. Wat is het ergste dat kan gebeuren als je het vies vindt? Dan eet je het de volgende keer gewoon niet meer. Zeker als je gewend bent aan zwaar bewerkte dingen (en dat lijkt me wel, aangezien je Aldi vleeswaren eet enzo), dan kan een stukje van een 'puurdere' etenswaar je echt weinig kwaad doen hoor.
Ik moet ook wel zeggen dat ik heel 'streng' ben in mensen die heel veel 'lussiknieeee' zeggen, ik heb 2 jaar samengewoond met een huisgenootje dat streng vegetarisch was (maar wel bontjassen droeg...) en vrijwel niets lustte. Dat vond ik echt heel storend, ook omdat ze het niet probeerde, maar gewoon zei 'lussiknieee' en dat was dat.
God ja de horror. Dan komt ze eten...quote:Op maandag 11 maart 2013 07:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik had vroeger echt een soort van doodsangst voor al het eten dat geen chips of sperzieboontjes was![]()
Kan Vanyel over meepratenTegenwoordig eet ik echt nagenoeg alles en het eten is een stuk leuker geworden sinds ik mezelf er over heen heb gezet
wij hebben in dh een luxere burgertent ( burgerz ofzo ) gevonden die vegaburgers maakt die superlekker zijn!quote:Op zondag 10 maart 2013 20:08 schreef douche-eendje het volgende:
Ik kom als vega sowieso niet bij MacMurder of BurgerKill. Moet nog even iets verzinnen voor die kiptent... hmmm
Heb niet geteld, ben op m'n werk, maar is dit niet wat weinig? Vooral je ontbijt en je ochtend-t vind ik erg weinig. Op hoeveel kcal's/punten/hoejedanooktelt kom je uit?quote:Op maandag 11 maart 2013 10:07 schreef RandomMoron het volgende:
[..]
wij hebben in dh een luxere burgertent ( burgerz ofzo ) gevonden die vegaburgers maakt die superlekker zijn!
zit vlak bij de Sumo.
wat betreft mijn lijstjes... we hebben deze week onze kat in moeten laten slapen en mijn maag was helemaal van slag dus kreeg amper wat binnen en wat er binnen kwam was troep. gelukkig valt de schade op de weegschaal mee. nu weer proberen normaal te eten.
o : glas yoghurt, schepje muesli, wasa cracker
t : appeltje
l : twee volkoren boterhammen met kaas, komkommer, mosterd en nog wat ander rouwkost.
t : boterham met hummus
d : vegaworstjes in tomatensaus met grote bonen, aardappeltjes en zelfgemaakte appelmoes. En iets van spinazi ofzo.
t : fruit
o :
Klopt het is zeker een goede motivatie! Want ik ben er helemaal klaar mee en het moet er gewoon af nu. Dit had ik eerder nooit zo sterk. Ik ben in een korte tijd heel veel aangekomen, toen ik me voor het laatst woog was ik nog 85 kilo.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:44 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hey Mokkels, welkom!
Het is nergens voor nodig om van jezelf te walgen. Dat kan je beter als motivatie zien om gezond aan de slag te gaan. En elke dag dat je je best hebt gedaan, kan je trots op jezelf zijn. Want je levensstijl veranderen is hartstikke moeilijk, dat zal heus niet zonder problemen gebeuren. Maar je kunt het best!
Lust je alleen maar vleesbeleg op je brood? Geen jam of (room)kaas ofzo?
Rijst is rijst, geen pasta. Rijst groeit aan een plant, pasta wordt van deeg gemaakt![]()
Als je bij je avondeten extra veel groente opschept en daarnaast gewoon wat de pot schaft, moet dat wel goedkomen. Ik let ook niet extreem op bij het avondeten omdat mijn vriend juist te mager is. Misschien kan je aan je moeder vragen om mager gehakt te kopen, of in een light bak en braadproduct te bakken.
Het leven wordt leuker als je veel dingen lust. Het is dus helemaal niet verkeerd om meer dingen te leren eten. Maar ga nu jezelf niet opleggen km allemaal dungen te eten die je niet lekker vindt, dan is het niet vol te houden.
Je kunt zat salades zonder sla maken hoor. Albert Heijn heeft van die kleine zakjes rauwkost, misschien kunnen die je op een idee brengen. Radijs, paprika, bleekselderij, zelfs bloemkool en broccoli kan je rauw eten.
Post hier lekker je daglijstjes. Je zult vast commentaar krijgen maar daar leer je alleen maar van toch?
Wat zou ik dan bijvoorbeeld beter kunnen drinken? Water? Dat natuurlijk wel denk ik maar dat vind ik zo 'saai'..quote:Op zondag 10 maart 2013 22:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mokkels, Crystal Clear is niet gezond natuurlijk, er is geen enkele frisdrank die gezond isMaar als het alternatief Cola, Red Bull of Dubbelfrisss is, is Crystal Clear geen slechte keuze.
Probeer trouwens op je telefoon of computer de calorieteller/fatsecret app eens uit. Dan kan je goed zien hoe goed of slecht dingen zijn. Dat is echt heel leerzaam, vooral als je het combineert met het wegen van je eten. En dan kan je ook goed in de gaten houden dat je niet te weinig eet, een valkuil voor veel mensen die 'aan de lijn' doen.
Oh nu ga ik me echt schamen haha... thee lust ik ook niet.quote:
Dat.quote:
Precies, eventueel beetje citroensap (gewoon, uit zo'n flesje) in je water. Geen extra suiker, wel extra smaak. Pas op met aanlenglimonade, hier zit vaak heel veel suiker of heel veel zoetstof in. Allebei niet echt tof...quote:
Oh kan dat ook?quote:Op maandag 11 maart 2013 10:28 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Precies, eventueel beetje citroensap (gewoon, uit zo'n flesje) in je water. Geen extra suiker, wel extra smaak. Pas op met aanlenglimonade, hier zit vaak heel veel suiker of heel veel zoetstof in. Allebei niet echt tof...
Edit;
En dat het saai staat, ach, boeiend. Het staat ook gezond. Zo kun je het ook bekijken
je klinkt haast een beetje verwend als ik eerlijk ben. Mag ik vragen hoe oud je bent? Woon je nog thuis?quote:Op maandag 11 maart 2013 10:28 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Oh nu ga ik me echt schamen haha... thee lust ik ook niet.ik heb de meeste soorten al geprobeerd. Ik lust ook geen koffie.
Water zou ik op zich wel aan kunnen wennen, ik vind het alleen zo... 'ja doe maar water' zo saai ofzo.Maar daar moet ik me gewoon overheen zetten denk ik.
quote:Op maandag 11 maart 2013 10:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat.
Net als dingen leren eten. Gewoon blijven proberen in andere contexten, anders bereid en ga zo maar door. Zo heb ik een hoop leren eten, al was ik al niet zo'n probleem-eter. Sowieso probeer ik nog eens in de zoveel tijd dingen die ik 'niet lust', omdat ik het niet uit kan staan dat ik dingen niet lust. Koken voor mensen die 'niets lusten' doe ik ook gewoon principieel niet. Heb echt een vinketeringhekel aan dat soort mensen.
Uit huis gaan en voor jezelf leren koken scheelt ook een hoop.
Uit huis gaan zou zeker helpen. Nu koop ik voor mezelf altijd al fruit en andere gezonde dingen. En dan kan ik zelf bepalen wat ik eet.quote:Op maandag 11 maart 2013 10:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat.
Net als dingen leren eten. Gewoon blijven proberen in andere contexten, anders bereid en ga zo maar door. Zo heb ik een hoop leren eten, al was ik al niet zo'n probleem-eter. Sowieso probeer ik nog eens in de zoveel tijd dingen die ik 'niet lust', omdat ik het niet uit kan staan dat ik dingen niet lust. Koken voor mensen die 'niets lusten' doe ik ook gewoon principieel niet. Heb echt een vinketeringhekel aan dat soort mensen.
Uit huis gaan en voor jezelf leren koken scheelt ook een hoop.
Ik ben 18 jaar en ik woon nog thuis.. verwend ben ik absoluut niet als in de zin van 'kijk dat kind krijgt alles, die is zo verwend'quote:Op maandag 11 maart 2013 10:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je klinkt haast een beetje verwend als ik eerlijk ben. Mag ik vragen hoe oud je bent? Woon je nog thuis?
Schattig? Huh, hoezo? Ik ben zeker niet schattig hoor!quote:Op maandag 11 maart 2013 10:35 schreef motorbloempje het volgende:
Misschien ben je wel helemaal niet zo schattig.
(het is enige, niet enigste)
als ik in de fatsecret calorie app alles invul kom ik boven de 2000 uit. maar ik zal nog wat toevoegen aan mn tquote:Op maandag 11 maart 2013 10:14 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Heb niet geteld, ben op m'n werk, maar is dit niet wat weinig? Vooral je ontbijt en je ochtend-t vind ik erg weinig. Op hoeveel kcal's/punten/hoejedanooktelt kom je uit?
HET IS ENIGE, NIET ENIGSTE. Zoals staat in m'n post.quote:Op maandag 11 maart 2013 10:36 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Schattig? Huh, hoezo? Ik ben zeker niet schattig hoor!
------------
pauze is voorbij, ik moet weer naar de les! Lees vanmiddag alles weer terug.
Ermahgerd, gebakken lever met uienquote:Op maandag 11 maart 2013 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
Goeien tip.
Beh.
Ik lust ook nog niet álles, gebakken lever en grapefruit bijvoorbeeld, gaan er nog écht niet in. Die eerste boeit me niet zo, grapefruit vind ik oprecht stom dat ik het niet lust*blijft hardnekkig proberen*
Deal!quote:Op maandag 11 maart 2013 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ermahgerd, gebakken lever met uienik neem jouw portie wel, mag jij mijn kokos hebben!
Mwehehehe, je bent lekker on edge vandaag mop, klusstress?quote:Op maandag 11 maart 2013 11:23 schreef motorbloempje het volgende:
Een bak kwark kost geen flikker, dat kun je prima betalen als je op school wat minder worstenbroodjes haalt van je albert heijnbijbaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |