Heb je echt chocolade zitten eten?quote:
ja, het is een schande.quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:17 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Kom, gaan we worstelen. Ik heb ook teveel choco in mn hoofd gepropt namelijk. Buh
Mental imagequote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:17 schreef douche-eendje het volgende:
Kom, gaan we worstelen. Ik heb ook teveel choco in mn hoofd gepropt namelijk. Buh
Ik ben voor.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
2 hete wijven in een modderbad?
Nog beterquote:
geen wonder dat je nu op dieet moetquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:35 schreef Cuppiecake het volgende:
Die heeft een vriendin van mij laatst gemaakt!
Ah, er is nog plaats voor mij zie ik. Ik heb ook chocola...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
zoiets?
[ afbeelding ]
pigs in the mud-pie
Hahaha, neequote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
geen wonder dat je nu op dieet moet
je kan ze spoileren?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:36 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Hahaha, neeDie had ze helaas niet voor mij gemaakt. Ik maak zulke dingen normaal zelf, mijn familie wilt niet anders meer als mijn taarten en cupcakes. Maar ik zal jullie maar niet gaan kwellen met foto's ervan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:42 schreef Cuppiecake het volgende:
De oorzaak van mijn overgewicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Kun je het misschien even samen vatten? Filmpje duurt kei langquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:39 schreef Lithia het volgende:
Hoi, even binnenstormen. Ik lurk hier af en toe. Iemand die bezig is met rebooten of het ooit heeft gedaan? Zoja, hoeveel dagen?![]()
uitleg voor degene die het niet kent:
Nou, ik kan het beschrijven, maar de beschrijving bij het filmpje kan het beter dan ikquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Kun je het misschien even samen vatten? Filmpje duurt kei lang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stiekem is het handig om het filmpje te kijken, want het kan ook motiverend zijn. Er zijn meerdere mensen die hier aan meededen in het filmpje en een prima resultaat kregen.
Nog meer info over waarom juicing awesome kan zijn: http://www.rebootwithjoe.com/juicing/benefits/Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
Dat is ook wel lekker.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:20 schreef rhubarbje het volgende:
Hmm ik kende het niet en het past ook niet echt bij mij vrees ik
hoewel we wel een fuitsapper hebben en die in de zomermaanden ook vaak gebruiken
lekker vers koud appelsap
ik ga zaterdag friet etenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:21 schreef Tink89 het volgende:
Past ook niet zo bij mij, denk ik...
Heb net netjes een appel gegeten ipv chocolade. Zijn vannacht door ons bed gezakt en dus straks naar de Ikea, maar ik wil, zal, ga daar geen frietjes eten
paardeballenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:21 schreef Tink89 het volgende:
Past ook niet zo bij mij, denk ik...
Heb net netjes een appel gegeten ipv chocolade. Zijn vannacht door ons bed gezakt en dus straks naar de Ikea, maar ik wil, zal, ga daar geen frietjes eten
quote:
De reden dat dat ding van mij werkloos in de kast staatquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:42 schreef joyvke het volgende:
En het maken van een sapje/ inclusief schoonmaken van de juicer, kost meer tijd dan het consumeren ervan.
Yay, een ervarene.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:42 schreef joyvke het volgende:
Heb een tijdje sapvasten gedaan (ook na het zien van die docu). Ben toen in 15 dagen 9 kilo afgevallen, waarvan de helft er weer langzaam aanzit (voornamelijk vocht). Was de eerste keer erg goed te doen, maar ik heb wel m'n eigen saprecepten gemaakt, want sommige recepten die daar op staan waren zo smerig dat ik moest kokhalzen ;p. Ontbijt 80% fruit, 20% groente, lunch iets meer groenten dan fruit en avondeten 50/50 als het kon.
Ik heb de eerste 3 dagen onwijs veel last van maagzuur gehad (vooral door citrusvruchten) en daarna had ik geen last meer van m'n maag, ik heb zelfs m'n medicatie niet meer ingenomen en het ging echt heel goed gek genoeg. Ik voelde me goed, mensen zagen het aan mij etc. Zelfs een heel stuk minder vocht vasthouden in m'n voeten.
Het enige nadeel is dat de 1e 3 dagen het moeilijkst zijn om door te komen. En het maken van een sapje/ inclusief schoonmaken van de juicer, kost meer tijd dan het consumeren ervan.
Joh, het is prachtig weer. Ga je toch geen stamppot eten? Wij eten pasta roomkaas... Come to think of it, tijd voor een lijstje!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:57 schreef motorbloempje het volgende:
Is er bij jou niet zo'n stamppotten-bezorg-service? In Nijmegen hadden ze in elk geval iets van een 'stamppot to go' ofzo
Stamppot ijsbergslaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:03 schreef motorbloempje het volgende:
Stamppot kan altijd, ook in de lente en zomer, genoeg zomerse frisse stamppotten.
Daarbij is het hier druilerig en koud, houd het weer in Nederland niet tot op de dag nauwkeurig bij
Het voelt minder als een kwelling aan als je van te voren thuis heel wat al hebt gegeten.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:11 schreef Zeester het volgende:
Ik ga vanavond naar een feestje met cupcakes, carrot cake, drank, barbecue en meer van dat al. Maar ga gewoon van alles een beetje nemen, want anders is het ook een kwelling.
Dat kan ook.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:14 schreef Zeester het volgende:
Ja, maar het is het feestje van m´n beste vriendinnetje, dus ik ga gewoon meedoen aan het hele feestje ipv vooraf eten. Is maar eens per jaar, en ze heeft ook soep, dus eet ik die gewoon.
Neem je gewoon kip van de bbq en sla als het er is. En iets lekkers als toetje?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:14 schreef Zeester het volgende:
Ja, maar het is het feestje van m´n beste vriendinnetje, dus ik ga gewoon meedoen aan het hele feestje ipv vooraf eten. Is maar eens per jaar, en ze heeft ook soep, dus eet ik die gewoon.
gewoon alles mee eten, en er een cheatday van maken, de rest van de week gewoon streng zijn.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:14 schreef Zeester het volgende:
dat zou ik doen inderdaadquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gewoon alles mee eten, en er een cheatday van maken, de rest van de week gewoon streng zijn.
idd, anders is het toch niet feestelijk als je denkt ik mag 9 van 10 dingen niet eten/hebben.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat zou ik doen inderdaad
anders zou het me toch maar blijven achtervolgen en krijg ik alleen maar meer snoep trek
En als ik me gewoon 1x laat gaan (binnen bepaalde grenzen wel dan he) dan heb ik daarna weer weken nergens last van
nou bij mij helpt dat nietquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:38 schreef BananaPancake het volgende:
Ligt eraan met wat voor instelling je er naartoe gaat denk ik..
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:00 schreef rhubarbje het volgende:
nou bij mij helpt dat niet
als ik denk 'ik pak het niet ik pak het niet ik pak het niet' word het alleen maar een ding en ben ik nog 3 weken bezig met die hapjes die ik niet gepakt heb
Oh gelukkig heb ik dat niet. Ik ben dan alleen maar trots op mezelf eigenlijkquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou bij mij helpt dat niet
als ik denk 'ik pak het niet ik pak het niet ik pak het niet' word het alleen maar een ding en ben ik nog 3 weken bezig met die hapjes die ik niet gepakt heb
Op het moment niet. Heel soms heb ik wel zo'n "tjakkaaaa" moment, maar aan het einde van de dag kak ik al in. Ik gebruik het soms wel als ik teveel heb gegeten dat ik dan 1 of 2 keer per dag een lekker sapje pak ipv een maaltijd. Dat werkt vrij goed voor gewichtsbehoudquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:54 schreef Lithia het volgende:
[..]
Yay, een ervarene.Juice je momenteel nog af en toe?
Dat schoonmaken is inderdaad een pain in the ass soms. Ik maak daardoor in de morgen voldoende voor de rest van de dag en dan red ik me wel.
Stamppot raapsteeltjes met oude kaasquote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:03 schreef motorbloempje het volgende:
Stamppot kan altijd, ook in de lente en zomer, genoeg zomerse frisse stamppotten.
Ik heb de hele dag gewerkt. Ben nu ook op weg naar huis en heb de stations overleefdquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:38 schreef douche-eendje het volgende:
ik zit nu in de trein. T enige eten/drinken wat ik mee heb is een half liter water en 2 appels.... En ik probeer de kiosken bij het opverstappen te vermijden!
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tihihih, ik vind per ongeluk purgeren toch wel altijd een kadootje van het universum![]()
De MacTasty is gewoon een beetje te veel van het goedequote:Op zondag 10 maart 2013 13:37 schreef Stormqueen het volgende:
Die salades vallen best mee als je de gegrilde kip zonder dressing pakt. Maar als je mact moet je ook all in gaan vind ik
Hoi en welkomquote:Op zondag 10 maart 2013 18:58 schreef Ruby88 het volgende:
Ook al gaat het hier boven over McDonalds, ik wil me hier toch graag melden. Hallo!
Dit is een linkje naar mijn ticker: http://swlf.lilyslim.com/IS1Fp1.png.
Heeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeel carbs..quote:Op zondag 10 maart 2013 19:45 schreef Tink89 het volgende:
Jakkes, ik snap echt niet dat er mensen zijn die vrijwillig bij de MacDonalds eten...Brrt.Kartonnen broodjes met burgers erop die uit separatorvlees en soja bestaan en dan ergens nog een verdwaald blaadje saai. Mjah, ieder z'n ding.
De 1,1 die ik niet snapte, is er inmiddels al weer half af. Deze week even normaal blijven doen en dan zit ik weer op m'n atl. Wel een rare week, want eerst twee hele lange werkdagen, dan een gewone dag, een halve dag en een vrije dagEven zorgen dat er ritme en regelmaat blijft en dat ik op m'n vrije dag niet ga lopen snaaien. Zie wel op tegen morgen, werk dan ongeveer van half 8 tot half 7 en moet daarna nog eten, terwijl ik dan meestal over m'n trek heen ben...
Planning:
O: 2 volkoren met beleg. Volkoren ontbijtkoek en 250 ml yoghurt.
T: Handje druiven.
L: 4 volkoren met beleg.
T: Appel.
T: Twee granenbiscuitjes.
D: Tomatengroentesoep met Turks brood en wat basilicumcreme.
T: Niks meer, late D.
Comments?
Mijn zelfgemaakte burgers zijn nog lekkerderquote:Op zondag 10 maart 2013 20:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Hamburgers en friet bij de lokale snackbar is inderdaad zoveel lekkerder
Wat goed! Veel plezier bij de slankies, ik zie je daar over een paar maandenquote:Op zondag 10 maart 2013 20:05 schreef Aventura het volgende:
Ik hoorde hier eigenlijk al niet echt, maar nu al helemaal niet, mijn bmi is na mijn griep (die 14 dagen duurde) 23,1. Ik denk niet dat het alleen vocht en spier is dat ik kwijt ben, ik ben echt veel slanker. Ik wil nog 2 kilo eraf, en dan zit ik op een atl van 65 kilo. Ik denk dat ik dat voor het laatst woog op mijn 22ste. Misschien meld ik me toch maar eens bij de slankies. Veel succes met het afvallen allemaal, jullie kunnen het!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |