http://www.destentor.nl/r(...)en-klinken-1.3703105quote:DEVENTER - De Centrum Moskee aan de Smyrnastraat in Deventer kan voortaan dagelijks de azan laten klinken. Tijdens een enquête onder omwonenden heeft een minderheid zich tegen uitbreiding van de gebedsoproep uitgesproken.
Notaris Kuipers van Smalbraak notarissen maakte vrijdagochtend op Stadhuis de uitslag bekend van de enquête over het dagelijks laten klinken van de azan. Van de benaderde 495 huishoudens maakten er uiteindelijk 167 gebruik van de mogelijkheid om zich - anoniem - tegen een uitbreiding van de oproep tot gebed uit te spreken.
De moskee laat de oproep tot gebed nu één keer week - op vrijdag - horen, maar wil dit graag dagelijks doen. De buurt voelde zich overvallen door de uitbreiding. Na tussenkomst van wethouder Marco Swart werd besloten tot een enquête onder de direct omwonenden.
Minder dan de helft van de ontvangers van de peiling sprak zich uit tegen de dagelijkse azan. Als gevolg van deze uitkomst, kan de Centrum Moskee voortaan dagelijks de azan maximaal drie minuten laten horen tussen 12 en 14 uur. De moskee plaatst een geluidsbegrenzer, om er zeker van te zijn dat het volume van de azan beperkt blijft.
nie so flauw!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:48 schreef Voorschrift het volgende:
Leuk, dat gejengel door de stad in Nederland.
democratie allesquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:48 schreef kwiwi het volgende:
Er wonen niet toevallig vooral moskeegangers in de buurt?
Prima opgelost? De nieuwe vijand van het westen nog meer kietelen? Bah, ongelofelijk dit.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:42 schreef betyar het volgende:
[..]
http://www.destentor.nl/r(...)en-klinken-1.3703105
Prima opgelost!
Ik ben niet flauw, ik vind het gewoon een verschrikkelijk geluid.quote:
het is : Allah`u Akbar. Betekenis = Allah is groot!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:49 schreef Voorschrift het volgende:
Wie wil er nou een straatorgel als je dit hebt.
Allahu ackbar, wooohoooaaaaaaluuuuaaaah ackbar.
Je meent het.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:50 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
het is : Allah`u Akbar. Betekenis = Allah is groot!
Prima opgelost ja. Democratischer kan niet, iets waar wij in het westen zoveel waarde aanhechten. Of doen we dat alleen wanneer het ons goed uitkomt?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:50 schreef valek het volgende:
[..]
Prima opgelost? De nieuwe vijand van het westen nog meer kietelen? Bah, ongelofelijk dit.
Wal-ge-lijk. Kattegejank van het ergste soort.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:49 schreef Voorschrift het volgende:
Wie wil er nou een straatorgel als je dit hebt.
Allahu ackbar, wooohoooaaaaaaluuuuaaaah ackbar.
De Islam is een groot gevaar voor het Westen. Dan geldt geen democratie.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Prima opgelost ja. Democratischer kan niet, iets waar wij in het westen zoveel waarde aanhechten. Of doen we dat alleen wanneer het ons goed uitkomt?
Ooit in Deventer geweest?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Prima opgelost ja. Democratischer kan niet, iets waar wij in het westen zoveel waarde aanhechten. Of doen we dat alleen wanneer het ons goed uitkomt?
Maar een "NEE" tegen een referendum omdat anders het gepeupel te veel zeggenschap krijgt?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:51 schreef betyar het volgende:
[..]
Check... wel geweldige shish kebab daar aan de marktquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ooit in Deventer geweest?
Laten we zeggen dat een Azan weinig toevoegt aan de sfeer daar, veel provincialer wordt het niet in die stad.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben niet flauw, ik vind het gewoon een verschrikkelijk geluid.
Alsof een eunuch met verkoudheid door de neus zingt.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:52 schreef valek het volgende:
[..]
De Islam is een groot gevaar voor het Westen. Dan geldt geen democratie.
Tja, de meerderheid heeft gekozen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ooit in Deventer geweest?
Laten we zeggen dat een Azan weinig toevoegt aan de sfeer daar, veel provincialer wordt het niet in die stad.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Maar een "NEE" tegen een referendum omdat anders het gepeupel te veel zeggenschap krijgt?
Dit is gewoon tegen rechts schoppen, and you know it.
Ik vind het alleen mooi als ik op vakantie ben in die landen, maar in Nederland erger ik me al aan de kerkklokken, laat staan dat kattengejank van een moskee.quote:
"Mama, mijn neus bloed"quote:
doe es ff normaal.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:52 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Wal-ge-lijk. Kattegejank van het ergste soort.
En de Heks is een lekker biercafe.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:53 schreef Flurry het volgende:
[..]
Check... wel geweldige shish kebab daar aan de markt
Ik heb liever dat je je post normaal uitlegt. Een referendum zou in mijn ogen altijd bindend moeten zijn, net als deze manier.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:54 schreef 3-voud het volgende:
[..]
"Mama, mijn neus bloed"
Valt niet op idd.
Een enquete is geen referendum, slimmerd.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:55 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je je post normaal uitlegt. Een referendum zou in mijn ogen altijd bindend moeten zijn, net als deze manier.
Duh, 3-voud kwam met een referendum, ik reageer op zijn post.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een enquete is geen referendum, slimmerd.
Leuk die kutklokken elke zondagmorgen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:48 schreef Voorschrift het volgende:
Leuk, dat gejengel door de stad in Nederland.
Waar hoor je ze nog tegenwoordig...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:57 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Leuk die kutklokken elke zondagmorgen.
Dat is ook ergerlijk, maar het gejank van een moskee is nog een treertje erger.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:57 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Fijn, die voorbijrazende vrachtwagens, elke dag.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:57 schreef minkuukel het volgende:
[..]
De makelaars zullen er een klus aan hebben.quote:
Hoeveel van die 495 benaderde omwonenden zijn moslimquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Prima opgelost!
Gouden tijden voor moslim-makelaars.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De makelaars zullen er een klus aan hebben.
"Mooie Midden-Oosterse ambiance elke middag, zeker een plus voor de cultureel ingestelde bewoner."
Doet dat ertoe? De meerderheid heeft beslist.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:00 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Hoeveel van die 495 benaderde omwonenden zijn moslim
Het is Deventer, wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:00 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Hoeveel van die 495 benaderde omwonenden zijn moslim
Wel handig als je kantoor er toevallig in de buurt staat, als je Allah Akbar hoort dan weet je dat je even een broodje kan gaan eten. Lekker tijdens lunchtijd.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:01 schreef Flurry het volgende:
Ach, de meeste mensen zijn dan toch aan het werk. Ik kan er werkelijk niet mee zitten.
Die enequote:
Henk en Ingrid in de hoekwoning, iedere middag uit hun plaat gaan.quote:
Wat heeft dit nou weer met rechts of links te maken?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Maar een "NEE" tegen een referendum omdat anders het gepeupel te veel zeggenschap krijgt?
Dit is gewoon tegen rechts schoppen, and you know it.
Azanzeiker!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is ook ergerlijk, maar het gejank van een moskee is nog een treertje erger.
Loop je daar lekker door Deventer, even een gebakje en kop koffie doen op het terras, en zit je daar 3 minuten in Allah Akbar geschreeuw.Je zal er maar naast wonen zeg, iedere middag opnieuw dat gejank door de speakers
Naja laat ik het zo zeggen, het is een nogal uitheemse gewaarwording in een provinciale stad aan de IJssel lijkt me.quote:
Waarom?quote:
Volgens mij hebben de meeste mensen het hier over een kwestie van smaak, of mag dat ook al niet meer? Als je Doner niet lekker vindt verloochen je dan ook je democratische standpunt?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:12 schreef Grumpey het volgende:
Mensen die democratie niet accepteren omdat ze moslims als nieuwe vijand willen zien. Hoe enorm verloochen je je eigen standpunt dan wel niet!
Het gaat niet zoals hij wil.quote:
niet iedereen dus. Die smaak discussie hou ik me buiten.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de meeste mensen het hier over een kwestie van smaak, of mag dat ook al niet meer?
Ok.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:14 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Die smaak discussie hou ik me buiten.
Je account zegt HIJ, of in ieder geval geslachtsloos.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:15 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Ik ben geen HIJ walnoot. Ik ben een ZIJ!
Ik ben hier mod, jij vraagt om een slotje, ik vraag waarom, en ik ben een bemoeial?quote:
Dat is jouw probleem.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:15 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
quote:
Oh. In dat geval: heb je wel toestemming van je man om hier te posten?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:15 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
account ja. Zie » GC] Ik ben een Vrouw, maar er staat" Man" geselecteerd ? (sneeuwtjeem). Kon t niet meer veranderen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je account zegt HIJ, of in ieder geval geslachtsloos.
ik ben ook een halfbloed Nederlander hoor. Wtf?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:16 schreef DonJames het volgende:
[..]
Oh. In dat geval: heb je wel toestemming van je man om hier te posten?
Nou vooruit dan: daten?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:18 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
account ja. Zie » GC] Ik ben een Vrouw, maar er staat" Man" geselecteerd ? (sneeuwtjeem). Kon t niet meer veranderen.
Dat kan, maar noem hem dan niet een walnoot om een nogal logische aanname.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:18 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
account ja. Zie » GC] Ik ben een Vrouw, maar er staat" Man" geselecteerd ? (sneeuwtjeem). Kon t niet meer veranderen.
Bekijk het zo:quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:16 schreef deedeetee het volgende:
Maar hoe democratisch is het in zijn werk gegaan ? Hoeveel van de 495 benaderden zijn moslim ? Als het merendeel dat is, dan is het wellicht toch niet zó democratisch in zijn werk gegaan.
Overgens klokken maken alleen maar geluid, da's neutraal. Dat geroep over allah de grote kan ik neutraal noemen.
eerst vragen, dan reageren. Lijkt me vrij logische, als man zijnde een account aanmaken als gebruikersnaam " Sneeuwtje-em)quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat kan, maar noem hem dan niet een walnoot om een nogal logische aanname.
Hoe bedoel je dat? Een briefje in de bus met daarbij het verzoek op een of andere manier te reageren wanneer je tegen of voor die azan bent. Vrij simpel en niet erg beïnvloedbaar lijkt me.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:24 schreef SpecialK het volgende:
Hmmm. Ik vind de conclusie "democratisch over gestemd en daarom per definitie geldig" toch wel vreemd.
1. Een enquete is geen echte stemming. Er zijn te veel factoren te beïnvloeden door de afnemers.
Ik vind kerkklokken wel sfeervol zo op de zondagochtend.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:26 schreef KoosVogels het volgende:
Ach, ik vind het wel sfeervol. Bovendien woon ik er niet, dus fuck het.
Wie beslist in welke brievenbussen dat terecht komt? Wie brengt de brieven? Is het gedaan in een periode dat bepaalde bevolkingsgroepen handig met vakantie zijn? etc...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Een briefje in de bus met daarbij het verzoek op een of andere manier te reageren wanneer je tegen of voor die azan bent. Vrij simpel en niet erg beïnvloedbaar lijkt me.
Ik vind kerkklokken elke dag sfeervol, behalve op de zondag.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind kerkklokken wel sfeervol zo op de zondagochtend.
Maar elke dag als een soort luchtalarm hoef ik ze niet.
Waarom?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind kerkklokken elke dag sfeervol, behalve op de zondag.
Omdat ik dan een kater heb en uit wil slapen.quote:
Gewoon in een straal rondom de moskee huis aan huis laten bezorgen. Het is verdorie geen raketwetenschap hoor. Je bent nu wel heel erg bezig met spijkers op laag water te zoekenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:29 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wie beslist in welke brievenbussen dat terecht komt? Wie brengt de brieven? Is het gedaan in een periode dat bepaalde bevolkingsgroepen handig met vakantie zijn? etc...
Je kan best veel sturen.
Ook de vraagstelling zelf kan van grote invloed zijn. Dit soort dingen minimaliseer je in een echt referendum.
Door de weeks kun je je wekker gebruiken, heb je geen kerkklokken voor nodig.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat ik dan een kater heb en uit wil slapen.
hier hoor je 48 keer per dag een luidende klok. Bij elk half uur slaan ze een of meerdere malen. En zo zijn er meerdere kerken in de stad. En op zondagochtend is het op nog veel meer plekken. Grote schande uiteraard!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind kerkklokken wel sfeervol zo op de zondagochtend.
Maar elke dag als een soort luchtalarm hoef ik ze niet.
Tja, het is ook allemaal niet zo'n punt natuurlijk. Maar dit is vreemd, eng en in een iets andere vorm. Dus alle aanleiding voor paniek.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:34 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens woon ik praktisch naast (50 meter afstand) de grootste kerk in de stad en ik hoor die kerkklokken echt heel heel vaak. Heeft wel wat.
Uiteraard!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
hier hoor je 48 keer per dag een luidende klok. Bij elk half uur slaan ze een of meerdere malen. En zo zijn er meerdere kerken in de stad. En op zondagochtend is het op nog veel meer plekken. Grote schande uiteraard!
jij en mod? O, wat leuk? Gedraag je dan ook als een Mod. Respectloze!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben hier mod, jij vraagt om een slotje, ik vraag waarom, en ik ben een bemoeial?
hahaha Marokkaanse goochelaar :pquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:28 schreef DonJames het volgende:
Dit gebruiken ze om de Moskee mee te reinigen:
[ afbeelding ]
(schoonmaakazan)
En dit is de bekende Marokkaanse goochelaar:
[ afbeelding ]
(Hansk Azan)
Dit moeten we niet willen inderdaad.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:36 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
jij en mod? O, wat leuk? Gedraag je dan ook als een Mod. Respectloze!
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:41 schreef sneeuwtjeem het volgende:
Mods, die denken dat ze hoger zijn. Omdat ze een ban kunnen geven etc, etc.. Wij FOK!ers moeten ons netjes gedragen, met respect elkaar behandelen. "Zogenaamd" dus. Maar de Mods, mogen lekker brutaal wezen. Me broek zakt er van af. Wat ridicuul dit allemaal.
Kijk, de vijand komt toch van binnen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:52 schreef valek het volgende:
[..]
De Islam is een groot gevaar voor het Westen. Dan geldt geen democratie.
Hebben mensen die langs het spoor of een drukke weg wonen ook. Die missen het bij afwezigheidquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Uiteraard!
Al denk ik dat je het op een gegeven moment niet meer hoort.
Ik woon bij Schiphol en merk het niet eens meer als er om de paar minuten een vliegtuig opstijgt. Dat bleek wel toen er vorig jaar een paar dagen geen vluchten waren. Toen voelde het vreemd stil.
waar geloof jij in dan? In een vliegende varken?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:46 schreef ems. het volgende:
Achja, gelovigen met hun zieke lust om anderen te storen met hun fantasietjes. What's new.
Heel raar is dat.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hebben mensen die langs het spoor of een drukke weg wonen ook. Die missen het bij afwezigheid
Ja. En ik ben zo overtuigd dat hij bestaat dat ik geeneens over hem hoef te schreeuwen in mijn buurt.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:48 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
waar geloof jij in dan? In een vliegende varken?
Als het zo democratisch besloten is, is het een goede oplossing. Normaal ben ik volledig tegen het gejengel in een Nederlandse stad, maar in dit geval beslist de meerderheid.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Prima opgelost!
-.-"quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:50 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja. En ik ben zo overtuigd dat hij bestaat dat ik geeneens over hem hoef te schreeuwen in mijn buurt.
Het heilige spaghettimonster en zijn boodschapper de geraspte kaasprofeet.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:48 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
waar geloof jij in dan? In een vliegende varken?
waar slaat dit op? Moeten we nu lachen ofso?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:58 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Het heilige spaghettimonster en zijn boodschapper de geraspte kaasprofeet.
Vliegende spaghettimonster en pastafari's zegt je zeker ook niets?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:03 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
waar slaat dit op? Moeten we nu lachen ofso?
Jij weet niets van het geloof zo te zien.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:03 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
waar slaat dit op? Moeten we nu lachen ofso?
Vergis je niet op de omvang van de Turkse gemeenschap in Deventer, al betwijfel ik dat er veel vlakbij die moskee wonen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het is Deventer, wat denk je zelf?
Als ze daar een allochtoon zien krijgen ze een hartaanval.
Over tolerantie gesproken.quote:
oh?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:24 schreef SpecialK het volgende:
Hmmm. Ik vind de conclusie "democratisch over gestemd en daarom per definitie geldig" toch wel vreemd.
1. Een enquete is geen echte stemming. Er zijn te veel factoren te beïnvloeden door de afnemers.
2. Alleen maar omdat een meerderheid iets wil betekent het niet dat het maar zo moet worden. Er zijn zo bijvoorbeeld wetten betreffende geluidsoverlast. 9 van de 10 mensen hebben geen probleem met groepsverkrachting.
Jij bent nog bijzonder geinteresseerd in je land van herkomst....moet jij als geintegreerde niet op Deense fora rondhangen en je bemoeien met de politiek in het land waar je leeft, ipv waar je vandaan kwam?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:40 schreef cempexo het volgende:
Er wonen in Amsterdam-Rotterdam-den Haag-Utrecht: 50-60% niet Nederlanders
Emigratie van Nederlanders was in 2000 100.000 per jaar, 2012 was dat 150.000 per jaar
De Nederlandse democratie verandert als zodanig mee
Wil je dat ?
Was is er mis mee om Nederlanders te attenderen op de werkelijkheid van wonen en niet wonen in je land en hoe dat komt ?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:42 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Jij bent nog bijzonder geinteresseerd in je land van herkomst....moet jij als geintegreerde niet op Deense fora rondhangen en je bemoeien met de politiek in het land waar je leeft, ipv waar je vandaan kwam?
Niets, obsessief ermee bezig zijn is wat anders. Zie je vaak in dit soort topics...normaal gesproken richt een emigrant (voor Denen een immigrant) zich op zijn toekomst in het nieuwe land. Zeker als die van de daken schreeuwt dat emigratie het beste is wat hem overkomen is en nieuwe land veeeeeel beter is dan het land van herkomst.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:46 schreef cempexo het volgende:
Was is er mis mee om Nederlanders te attenderen op de werkelijkheid van wonen en niet wonen in je land en hoe dat komt ?
Ik heb een hele andere vraag voor je: Waarom emigreren Noren, Denen en Zweden niet ?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:48 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Niets, obsessief ermee bezig zijn is wat anders. Zie je vaak in dit soort topics...normaal gesproken richt een emigrant (voor Denen een immigrant) zich op zijn toekomst in het nieuwe land. Zeker als die van de daken schreeuwt dat emigratie het beste is wat hem overkomen is en nieuwe land veeeeeel beter is dan het land van herkomst.
Als je het daadwerkelijk zo goed zou hebben zou je dat niet dagelijks hoeven te bevestigen natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:46 schreef cempexo het volgende:
[..]
Was is er mis mee om Nederlanders te attenderen op de werkelijkheid van wonen en niet wonen in je land en hoe dat komt ?
Ruimte Mooie Natuur enz ?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:52 schreef cempexo het volgende:
[..]
Ik heb een hele andere vraag voor je: Waarom emigreren Noren, Denen en Zweden niet ?
Ik bevestig niets, zeker niet aan mensen die daar geen interesse in hebben.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Als je het daadwerkelijk zo goed zou hebben zou je dat niet dagelijks hoeven te bevestigen natuurlijk.
Nee Denen emigreren nooitquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:52 schreef cempexo het volgende:
[..]
Ik heb een hele andere vraag voor je: Waarom emigreren Noren, Denen en Zweden niet ?
op macro niveau: de kwaliteit van je bestaan.quote:
Je kunt beter een baan zoeken.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:46 schreef cempexo het volgende:
[..]
Ja, in Denemarken hebben winkeliers hun koopwaren buiten staan. In Nederland gebeurt dat toch niet? Dat zijn me wel de feiten ja.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:56 schreef cempexo het volgende:
[..]
Ik bevestig niets, zeker niet aan mensen die daar geen interesse in hebben.
Maar je kunt nadenken over de toekomst die je wilt hebben en je eigen beslissing daar in.
Ik geef overigens alleen de feiten weer en niet mijn persoonlijke tevredenheid !!
Ook in Milaan, een stad vol immigranten, hebben winkeliers gewoon hun waar onbewaakt buiten staan hoor:quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:58 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ja, in Denemarken hebben winkeliers hun koopwaren buiten staan. In Nederland gebeurt dat toch niet? Dat zijn me wel de feiten ja.
Dat ik een Azan kattengejank vind is gewoon een mening over smaak, heeft niks met tolerantie te maken. Jouw geflip om mijn mening is eerder een blijk van te weinig tolerantie.quote:
Hoax, die sinaasappels zitten allemaal vastgespijkerd.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ook in Milaan, een stad vol immigranten, hebben winkeliers gewoon hun waar onbewaakt buiten staan hoor:
[ afbeelding ]
Misschien, maar de appels niet want daar heb ik er twee van gekochtquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoax, die sinaasappels zitten allemaal vastgespijkerd.
Gejat zal je bedoelen, want Nederlanders zijn niet eerlijk, enkel Denen zijn dat.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Misschien, maar de appels niet want daar heb ik er twee van gekocht
Nou ja, ze kostten samen 90 cent, ik wou het wisselgeld van een euro niet terug maar de winkelier stond eropquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gejat zal je bedoelen, want Nederlanders zijn niet eerlijk, enkel Denen zijn dat.
Dat dat kan in Italië!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, ze kostten samen 90 cent, ik wou het wisselgeld van een euro niet terug maar de winkelier stond erop
Ok, vier het met een gekookte eiquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat ik een Azan kattengejank vind is gewoon een mening over smaak, heeft niks met tolerantie te maken. Jouw geflip om mijn mening is eerder een blijk van te weinig tolerantie.
Hij stond op het wisselgeld? Dat is inderdaad lastig terug te krijgen, in dat geval.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, ze kostten samen 90 cent, ik wou het wisselgeld van een euro niet terug maar de winkelier stond erop
Gekookt ei.quote:
Vandaar natuurlijk dat Denemarken uit de Schengen wou, dan heeft douanier Petrus ook weer wat te doen voor z'n gouden hefboom.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Compexo zal het ook vast niet willen geloven want dat kan alleen in Denemarken natuurlijk.
Of jij.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:52 schreef valek het volgende:
[..]
De Islam is een groot gevaar voor het Westen.
Not this shit again!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:40 schreef cempexo het volgende:
Emigratie van Nederlanders was in 2000 100.000 per jaar, 2012 was dat 150.000 per jaar
Wil je dat ?
Dit is deel 1.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:11 schreef sneeuwtjeem het volgende:
Topic mag op slot. 1 deel was al voldoende.
Dat bepaal jij dus niet. En al helemaal niet zonder toestemming van je man.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:11 schreef sneeuwtjeem het volgende:
Topic mag op slot. 1 deel was al voldoende.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:11 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat bepaal jij dus niet. En al helemaal niet zonder toestemming van je man.
zal ik zeggen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:11 schreef DonJames het volgende:
[..]
Dat bepaal jij dus niet. En al helemaal niet zonder toestemming van je man.
Ik ben niet stoer, ik heb enkel gelijk.quote:
ik trek aan je haren !quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben niet stoer, ik heb enkel gelijk.
Flauw van je zeg.quote:
Hij heeft liever dat er ergens anders aan getrokken wordt.quote:
Nee, dan Denemarken. Daar hebben ze tenminste geen D66-rechters.quote:
Lekker haram.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij heeft liever dat er ergens anders aan getrokken wordt.
Maar dan bij voorkeur door iemand van z'n eigen geslacht,
Als de rest van nederland net zo relaxt wordt als Amsterdam en Rotterdam is dat alleen maar winst. Overigens zijn dit kul cijfers in dit verband: die emigratie komt voor 90% door mensen die terugkeren naar land van herkomst, hetgeen je zelf juist zou willen vermoed ik zo. Daarnaast is van die 50-60% ruim de helft gewoon europese unie inwoner, die mijn inziens compleet geen gevaar vormen voor onze democratie.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:40 schreef cempexo het volgende:
Wil je dat ?
Interesseert mij geen reet of ze vertrekken of niet.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:52 schreef cempexo het volgende:
1,5% van de Zweedse bevolking blijkbaar. 150.000 Nederlandse emigranten volgens jouw woorden is minder dan 1,5% van de 17 miljoen die in Nederland wonen.quote:Most Swedish emigrants ever in 2011': report
2011 marked the largest exodus from Sweden in history with over 50,000 people leaving the country, with China proving to be an ever more popular destination for Swedes who move abroad.
While Sweden added 67,285 people to its population last year, a record 51,179 people left the country, reported Statistics Sweden (Statistiska Centralbyrån - SCB).
2011 gave the biggest emigration figure ever, even larger than 1887’s mass exodus to America.
http://www.thelocal.se/39228/20120221/#.UTn0uDBLNX8
Bij de florist, 5 euro per bosje, leef je uit.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:29 schreef sneeuwtjeem het volgende:
Wees eens lief, het is vandaag vrouwendag,, JA!! Waar blijven me rozen?
Ga eens deud ofzoquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:29 schreef sneeuwtjeem het volgende:
Wees eens lief, het is vandaag vrouwendag,, JA!! Waar blijven me rozen?
Nee, jij mag kopenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij de florist, 5 euro per bosje, leef je uit.
Relaxt ????? echnie !quote:Als de rest van nederland net zo relaxt wordt als Amsterdam en Rotterdam is dat alleen maar winst.
Liever wat gejengel op vrijdagmiddag dan die kutklokken 's ochtends op een van de weinige dagen dat ik uit kan slapen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:53 schreef Red_85 het volgende:
Dit schept een precedent natuurlijk voor alle andere steden. Binnenkort dat gejengel en kattengejank iedere dag ipv een belletje of 2 op zondagochtend.
Nee geen slotje, en constant vragen erom wordt ook niet op prijs gesteld, kap er nou maar mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |