abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 maart 2013 @ 13:12:31 #51
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_123787156
Mensen die democratie niet accepteren omdat ze moslims als nieuwe vijand willen zien. Hoe enorm verloochen je je eigen standpunt dan wel niet!
  vrijdag 8 maart 2013 @ 13:13:01 #52
322645 Voorschrift
See if I care
pi_123787174
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 13:12 schreef sneeuwtjeem het volgende:
Topic mag op slot. Dank u!
Waarom?
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 13:13:48 #53
322645 Voorschrift
See if I care
pi_123787209
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 13:12 schreef Grumpey het volgende:
Mensen die democratie niet accepteren omdat ze moslims als nieuwe vijand willen zien. Hoe enorm verloochen je je eigen standpunt dan wel niet!
Volgens mij hebben de meeste mensen het hier over een kwestie van smaak, of mag dat ook al niet meer? Als je Doner niet lekker vindt verloochen je dan ook je democratische standpunt?
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  † In Memoriam † vrijdag 8 maart 2013 @ 13:14:09 #54
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_123787225
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 13:13 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Waarom?
Het gaat niet zoals hij wil.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  vrijdag 8 maart 2013 @ 13:14:33 #55
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_123787238
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 13:13 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Volgens mij hebben de meeste mensen het hier over een kwestie van smaak, of mag dat ook al niet meer?
niet iedereen dus. Die smaak discussie hou ik me buiten.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 13:15:01 #56
322645 Voorschrift
See if I care
pi_123787259
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 13:14 schreef Grumpey het volgende:

[..]

Die smaak discussie hou ik me buiten.
Ok.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_123787261
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 13:14 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Het gaat niet zoals hij wil.
Ik ben geen HIJ walnoot. Ik ben een ZIJ!
  vrijdag 8 maart 2013 @ 13:15:30 #58
322645 Voorschrift
See if I care
pi_123787275
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 13:15 schreef sneeuwtjeem het volgende:

[..]

Ik ben geen HIJ walnoot. Ik ben een ZIJ!
Je account zegt HIJ, of in ieder geval geslachtsloos.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_123787283
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 13:13 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Waarom?
bemoeial.
pi_123787284
Netjes
Nieuw is niet altijd beter.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 13:16:05 #61
322645 Voorschrift
See if I care
pi_123787291
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 13:15 schreef sneeuwtjeem het volgende:

[..]

bemoeial.
Ik ben hier mod, jij vraagt om een slotje, ik vraag waarom, en ik ben een bemoeial?
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  † In Memoriam † vrijdag 8 maart 2013 @ 13:16:09 #62
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_123787296
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 13:15 schreef sneeuwtjeem het volgende:

[..]

Ik ben geen HIJ walnoot. Ik ben een ZIJ!
Dat is jouw probleem.

En:
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 13:15 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Je account zegt HIJ.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_123787313
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 13:15 schreef sneeuwtjeem het volgende:

[..]

Ik ben geen HIJ walnoot. Ik ben een ZIJ!
Oh. In dat geval: heb je wel toestemming van je man om hier te posten?
  vrijdag 8 maart 2013 @ 13:16:56 #64
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_123787335
Maar hoe democratisch is het in zijn werk gegaan ? Hoeveel van de 495 benaderden zijn moslim ? Als het merendeel dat is, dan is het wellicht toch niet zó democratisch in zijn werk gegaan.

Overgens klokken maken alleen maar geluid, da's neutraal. Dat geroep over allah de grote kan ik neutraal noemen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_123787425
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 13:15 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Je account zegt HIJ, of in ieder geval geslachtsloos.
account ja. Zie » GC] Ik ben een Vrouw, maar er staat" Man" geselecteerd ? (sneeuwtjeem). Kon t niet meer veranderen.
pi_123787446
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 13:16 schreef DonJames het volgende:

[..]

Oh. In dat geval: heb je wel toestemming van je man om hier te posten?
ik ben ook een halfbloed Nederlander hoor. Wtf?
  † In Memoriam † vrijdag 8 maart 2013 @ 13:19:32 #67
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_123787456
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 13:18 schreef sneeuwtjeem het volgende:

[..]

account ja. Zie » GC] Ik ben een Vrouw, maar er staat" Man" geselecteerd ? (sneeuwtjeem). Kon t niet meer veranderen.
Nou vooruit dan: daten?
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  vrijdag 8 maart 2013 @ 13:19:34 #68
322645 Voorschrift
See if I care
pi_123787458
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 13:18 schreef sneeuwtjeem het volgende:

[..]

account ja. Zie » GC] Ik ben een Vrouw, maar er staat" Man" geselecteerd ? (sneeuwtjeem). Kon t niet meer veranderen.
Dat kan, maar noem hem dan niet een walnoot om een nogal logische aanname.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 13:19:35 #69
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_123787461
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 13:16 schreef deedeetee het volgende:
Maar hoe democratisch is het in zijn werk gegaan ? Hoeveel van de 495 benaderden zijn moslim ? Als het merendeel dat is, dan is het wellicht toch niet zó democratisch in zijn werk gegaan.

Overgens klokken maken alleen maar geluid, da's neutraal. Dat geroep over allah de grote kan ik neutraal noemen.
Bekijk het zo:

er wonen 495 mensen naast de moskee die het geluid ook daadwerkelijk horen. Dat er 16 miljoen anderen er ook een mening over hebben is kansloos, want die zullen in 99,999999% van de gevallen niet eens in die buurt komen.
Die 495 houden een eerlijke stemming, en daar komt dit uit.

Dat er veel moslims bij een moskee wonen lijkt me logisch, maar compleet irrelevant voor het vraagstuk of het 'democratisch is of niet".
pi_123787526
[quote]0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 13:16 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Dat is jouw probleem.

En:


[..] Welke vent gaat nou Sneeuwtje,em. Als account aanmaken. Tenzij je gay bent. Ok!
pi_123787562
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 13:19 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Dat kan, maar noem hem dan niet een walnoot om een nogal logische aanname.
eerst vragen, dan reageren. Lijkt me vrij logische, als man zijnde een account aanmaken als gebruikersnaam " Sneeuwtje-em)
  vrijdag 8 maart 2013 @ 13:24:58 #72
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_123787693
Hmmm. Ik vind de conclusie "democratisch over gestemd en daarom per definitie geldig" toch wel vreemd.

1. Een enquete is geen echte stemming. Er zijn te veel factoren te beïnvloeden door de afnemers.
2. Alleen maar omdat een meerderheid iets wil betekent het niet dat het maar zo moet worden. Er zijn zo bijvoorbeeld wetten betreffende geluidsoverlast. 9 van de 10 mensen hebben geen probleem met groepsverkrachting.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_123787778
Ach, ik vind het wel sfeervol. Bovendien woon ik er niet, dus fuck het.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_123787802
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 13:24 schreef SpecialK het volgende:
Hmmm. Ik vind de conclusie "democratisch over gestemd en daarom per definitie geldig" toch wel vreemd.

1. Een enquete is geen echte stemming. Er zijn te veel factoren te beïnvloeden door de afnemers.
Hoe bedoel je dat? Een briefje in de bus met daarbij het verzoek op een of andere manier te reageren wanneer je tegen of voor die azan bent. Vrij simpel en niet erg beïnvloedbaar lijkt me.
pi_123787852
Dit gebruiken ze om de Moskee mee te reinigen:


(schoonmaakazan)

En dit is de bekende Marokkaanse goochelaar:


(Hansk Azan)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')