Leuk die kutklokken elke zondagmorgen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:48 schreef Voorschrift het volgende:
Leuk, dat gejengel door de stad in Nederland.
Waar hoor je ze nog tegenwoordig...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:57 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Leuk die kutklokken elke zondagmorgen.
Dat is ook ergerlijk, maar het gejank van een moskee is nog een treertje erger.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:57 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Fijn, die voorbijrazende vrachtwagens, elke dag.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:57 schreef minkuukel het volgende:
[..]
De makelaars zullen er een klus aan hebben.quote:
Hoeveel van die 495 benaderde omwonenden zijn moslimquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:42 schreef betyar het volgende:
[..]
http://www.destentor.nl/r(...)en-klinken-1.3703105
Prima opgelost!
Gouden tijden voor moslim-makelaars.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De makelaars zullen er een klus aan hebben.
"Mooie Midden-Oosterse ambiance elke middag, zeker een plus voor de cultureel ingestelde bewoner."
Doet dat ertoe? De meerderheid heeft beslist.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:00 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Hoeveel van die 495 benaderde omwonenden zijn moslim
Het is Deventer, wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:00 schreef arjan1212 het volgende:
[..]
Hoeveel van die 495 benaderde omwonenden zijn moslim
Wel handig als je kantoor er toevallig in de buurt staat, als je Allah Akbar hoort dan weet je dat je even een broodje kan gaan eten. Lekker tijdens lunchtijd.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:01 schreef Flurry het volgende:
Ach, de meeste mensen zijn dan toch aan het werk. Ik kan er werkelijk niet mee zitten.
Die enequote:
Henk en Ingrid in de hoekwoning, iedere middag uit hun plaat gaan.quote:
Wat heeft dit nou weer met rechts of links te maken?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:53 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Maar een "NEE" tegen een referendum omdat anders het gepeupel te veel zeggenschap krijgt?
Dit is gewoon tegen rechts schoppen, and you know it.
Azanzeiker!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is ook ergerlijk, maar het gejank van een moskee is nog een treertje erger.
Loop je daar lekker door Deventer, even een gebakje en kop koffie doen op het terras, en zit je daar 3 minuten in Allah Akbar geschreeuw.Je zal er maar naast wonen zeg, iedere middag opnieuw dat gejank door de speakers
Naja laat ik het zo zeggen, het is een nogal uitheemse gewaarwording in een provinciale stad aan de IJssel lijkt me.quote:
Waarom?quote:
Volgens mij hebben de meeste mensen het hier over een kwestie van smaak, of mag dat ook al niet meer? Als je Doner niet lekker vindt verloochen je dan ook je democratische standpunt?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:12 schreef Grumpey het volgende:
Mensen die democratie niet accepteren omdat ze moslims als nieuwe vijand willen zien. Hoe enorm verloochen je je eigen standpunt dan wel niet!
Het gaat niet zoals hij wil.quote:
niet iedereen dus. Die smaak discussie hou ik me buiten.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de meeste mensen het hier over een kwestie van smaak, of mag dat ook al niet meer?
Ok.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:14 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Die smaak discussie hou ik me buiten.
Je account zegt HIJ, of in ieder geval geslachtsloos.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:15 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
Ik ben geen HIJ walnoot. Ik ben een ZIJ!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |