Doe dan. Ik leer graag.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dit bedoel ik, in NWS ging ik er nog op in ook, iemand moet de domheid de wereld uit helpen.
had een goede bron van inspiratiequote:
Fixdquote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:05 schreef ValHallen het volgende:
Wel jammer dat ik beter kan koken. Gelukkig is ze wel goed met zuigen.
Het is laat. En ik heb geen zin om alles uit te leggen. Wel weet ik dat beide kanten fout zittenquote:
Mannen kunnen alles beter.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:05 schreef ValHallen het volgende:
Wel jammer dat ik beter kan koken. Gelukkig is ze wel goed met de stofzuiger.
luxe keuken heb jij, met een bed en pc erin enzoquote:
iPad, ook als kookboek te gebruiken.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
luxe keuken heb jij, met een bed en pc erin enzo
Zitten ze nou in hetzelfde huis allebei op een eigen pctje te communiceren via fokquote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
optimaliseren... Netjesquote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
iPad, ook als kookboek te gebruiken.multitasken voor alles
Anders houden ze het niet vol.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zitten ze nou in hetzelfde huis allebei op een eigen pctje te communiceren via fokOk..
Nee. Doen we nooit trouwens.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zitten ze nou in hetzelfde huis allebei op een eigen pctje te communiceren via fokOk..
huh of ik bij haar thuis zit? Niet dat ik weet, mn vriendin ligt lief te slapen naast me atmquote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nope, ik woon nog thuisquote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ook daarin zijn we feitelijk nog beter door de vrouwen te verbeteren m.b.v. bijvoorbeeld plastische chirurgie.quote:
Plus dat vrouwen al snel verleppen en mannen met de jaren steeds knapper worden.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ook daarin zijn we feitelijk nog beter door de vrouwen te verbeteren m.b.v. bijvoorbeeld plastische chirurgie.
Sommige vrouwen zijn natuurlijk lekker. Maar je hebt gelijk, mannen zijn beterquote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ook daarin zijn we feitelijk nog beter door de vrouwen te verbeteren m.b.v. bijvoorbeeld plastische chirurgie.
Je bent er vroeg bij.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:10 schreef Jimbo het volgende:
Oh t is de chick van vanhallen. Opgehelderd
Er is nog hoopquote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Plus dat vrouwen al snel verleppen en mannen met de jaren steeds knapper worden.
dat is een kenmerk van me ja :yquote:
Serieus?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongen bij mij op de voetbal deed dat wel. Hij had als eerste van ons huis dus af en toe na training even doorzakken. Ging hij op de pc farmville spelen met z'n vriendin die aan de andere kant vd kamer zat. Ook echt via msn om bier sturen
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:11 schreef Jimbo het volgende:
Vrouwen van 25+ met een kort en pittig kapsel
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongen bij mij op de voetbal deed dat wel. Hij had als eerste van ons huis dus af en toe na training even doorzakken. Ging hij op de pc farmville spelen met z'n vriendin die aan de andere kant vd kamer zat. Ook echt via msn om bier sturen
Vind hem altijd een beetje vadsig overkomen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:14 schreef arachide. het volgende:
Leonardo di Caprio wordt wel echt steeds meer omnomnom.
Niet dat jullie daar een boodschap aan hebben.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ga ik dan ook Nespresso reclames doen?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hou vol, over 50 jaar lijk je op brad pitt. Of george clooney.
Brad Pitt.
Hmm. Hoe oud zijn ze?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jep. Ze zijn ondertussen getrouwd dus blijkbaar werkt het.
Hoe wil je hem gaan bereiden?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:14 schreef arachide. het volgende:
Leonardo di Caprio wordt wel echt steeds meer omnomnom.
Niet dat jullie daar een boodschap aan hebben.
Ik weet niet wat het met hem is, maar hij is zo'n man waarbij een laagje spek totaal niet relevant is.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vind hem altijd een beetje vadsig overkomen.
Blijkbaar welquote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er zijn geloof ik nog steeds mensen die dat doen
Tante Esquote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:18 schreef ValHallen het volgende:
Nah, ik lijk meer op Kurt Cobain. Met een toefje Jörgen Raymann.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:18 schreef ValHallen het volgende:
Nah, ik lijk meer op Kurt Cobain. Met een toefje Jörgen Raymann.
Dat heb ik altijd met Rosie O'Donnelquote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:17 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het met hem is, maar hij is zo'n man waarbij een laagje spek totaal niet relevant is.
Braden. Met een roomsausje on the side. En haricot verts met een stukje spek eromheen.quote:
Wat is de basis van je tiramisu?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:19 schreef arachide. het volgende:
[..]
Braden. Met een roomsausje on the side. En haricot verts met een stukje spek eromheen.
Tiramisu als toetje
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga toch weg met tiramisu, gewoon een ijsschots
Mijn tiramisu is lekker.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga toch weg met tiramisu, gewoon een ijsschots
Stijn heeft de krachtterm kanker echt verpest nu.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
dit zijn allemaal kankerdebiele vieze pedo's hier
Stijn, rustig nou. Je moet naar bed.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
dit zijn allemaal kankerdebiele vieze pedo's hier
Stijn ja?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn, rustig nou. Je moet naar bed.
Ga verder met FM.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Eerst nog even wat topics hunten.
Ik zit nu met Ajax in 2018. Zometeen een plaatje van het team dat ik heb en dat ik alsnog van PSV verlies.quote:
Stijn, niemand geeft een neuk.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zit nu met Ajax in 2018. Zometeen een plaatje van het team dat ik heb en dat ik alsnog van PSV verlies.
Dat valt nog niet mee inderdaadquote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zou het wel heel druk hebben met Stijn zijn.
quote:
Ik zag het net jaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 02:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
JR-Style druk bezig jonguh
Was de moeite dus waard?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:50 schreef Lange_Lans het volgende:
Philippe Geubels.
Wat een baas. Infantiele humor, maar hij komt er mee weg.
Absoluut. Tranen in mijn ogen. Als je de kans krijgt en hij is in de buurt moet je hem gaan zien.quote:
Je bent zelf gayquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:01 schreef KoningWimLex het volgende:
Serieus, jullie wensen elkaar elke ochtend een goedemorgen? Is dat niet een bietje gay?
Dat is helemaal juistquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:04 schreef KoningWimLex het volgende:
[..]
Tja. En jij bent een vrouw (meisje?) op een voetbalforum. Go figure.
Vraagt de man die dit topic opent.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:01 schreef KoningWimLex het volgende:
Serieus, jullie wensen elkaar elke ochtend een goedemorgen? Is dat niet een bietje gay?
Als Ajax en PSV nou even verliezen, en Feijenoord wint. Dan heb ik een heel leuk weekendquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
zaterdag
15:30 Schalke - Borussia Dortmund
18:45 SC Heerenveen - PSV Eindhoven
zondag
12:30 Roda Kerkrade - Feyenoord Rotterdam
14:30 Ajax Amsterdam - FC Zwolle
16:30 FC Twente Enschede - Vitesse Arnhem
17:00 Liverpool - Tottenham Hotspur
Rustig weekend. Meer tijd voor SimCity
Wat een slechte kloon/troll dit.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:01 schreef KoningWimLex het volgende:
eensquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als Ajax en Feyenoord nou even verliezen, en PSV wint. Dan heb ik een heel leuk weekend
Ik heb dat eerlijk gezegd als Ajax en Feyenoord verliezen en PSV wint. Rawr.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als Ajax en PSV nou even verliezen, en Feijenoord wint. Dan heb ik een heel leuk weekend
Ik hoop voor PSV dat alleen PSV wint.quote:
Hoi knul, goedemorgenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:01 schreef KoningWimLex het volgende:
Kom jongen, vechten dan.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:17 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja helemaal mee eens![]()
Ik vind dat wij dat wel verdienen toch?
Ik heb hem nu vast.quote:
Ik ondersteun met links ja.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Toch wel met 2 handen hé? Ivm met je rug
met je maatje kabouterquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:23 schreef charmed_angel het volgende:
WTF
Voetbalschoenen zijn gewoon te klein
Nu hopen dat ze maatje groter hebben
Ik kom wat anders tegen voor je wat denk ik niet te klein is.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:23 schreef charmed_angel het volgende:
WTF
Voetbalschoenen zijn gewoon te klein
Nu hopen dat ze maatje groter hebben
Normaal heb ik maat 39, dus ik bestel maat 40 (wel een vrouwen voetbalschoen)quote:
Hier!quote:
Ik vind dit niet kunnen. Zondag moeten we allemaal naar de kerk onze god aanbiddenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:23 schreef Cara het volgende:
Godgodverdomme in totaal een hele verjaardag waar ik echt niet onderuit kan is het een lunch om 1 uur smiddags op zondag
Godver de godver
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is weer het nadeel van internet tov winkelquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Normaal heb ik maat 39, dus ik bestel maat 40 (wel een vrouwen voetbalschoen)
Ik pakte ze uit en vond ze al klein....
Nu dus maat 40 2/3 of 41 bestellen, heb ze pas woensdag nodig gelukkig!
im dacht op een weilandje hierquote:
vrouwen....voetbal...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Normaal heb ik maat 39, dus ik bestel maat 40 (wel een vrouwen voetbalschoen)
Ik pakte ze uit en vond ze al klein....
Nu dus maat 40 2/3 of 41 bestellen, heb ze pas woensdag nodig gelukkig!
Ik baal wel, wat ze hebben geen maat 41.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is weer het nadeel van internet tov winkel
Is het ookquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vrouwen....voetbal...
Zat zo vorig jaar dat vrouwenvoetbal te kijkent is bijna komisch te noemen
Uiteraard, dan is het leuk.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is het ook
Zolang wij er plezier in hebben, maakt het toch niet uit
omg omg wat een koopje meidquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik baal wel, wat ze hebben geen maat 41.
Kut fuckzooi
Van 209 euro voor 59 euro
Jij hebt geen afstandsbediening?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Uiteraard, dan is het leuk.
Beetje jammer dat ze me dr alleen op tv mee lastig vallen
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij hebt geen afstandsbediening?
Wie wat waar?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij was gewoon kontjes aan het checken he
Oh ja, die blonde spits is wel nice idd.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Op tv..... vrouwenvoetbal
Zeker het amerikaanse elftal
T zijn net mannen die op tv voetbal spelen... dus ja, uiteraard fap fapquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij was gewoon kontjes aan het checken he
who caresquote:
Ik denk dat wanneer zij ook maar iets proberen met nucleaire rotzooi, dat -hetlanddatwijnietmeermogennoemenvandeVBLmodjes- nier meer op de kaart zal staanquote:
korea gaat toch geen kut doenquote:
30 mensen die ik ken van m'n studie, paar goede vrienden ook tussen, die er binnenkort op studiereis naartoe willen gaanquote:
zolang europa er zich maar niet mee gaat bemoeien vind ik het wel primaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:58 schreef Saind het volgende:
[..]
30 mensen die ik ken van m'n studie, paar goede vrienden ook tussen, die er binnenkort op studiereis naartoe willen
die komen nooit meer terugquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:58 schreef Saind het volgende:
[..]
30 mensen die ik ken van m'n studie, paar goede vrienden ook tussen, die er binnenkort op studiereis naartoe willen gaan
hemelvaartquote:
72 Maagden dit dat.quote:
quote:
Genote, maar dat is logisch.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer zij ook maar iets proberen met nucleaire rotzooi, dat -hetlanddatwijnietmeermogennoemenvandeVBLmodjes- nier meer op de kaart zal staan
Kruisstraat?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Yo
Ik stap zo op de fiets richting de rotishop
EEN NOTEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
EEN NOTE![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]Ik heb niks genote mafkees, heb je mijn logisch/onlogisch grapje gemist...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BFF met GGMM
Sorry, het is nog vroegquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb niks genote mafkees, heb je mijn logisch/onlogisch grapje gemist...
Mooi, geniet er nog maar even van dat hij nog niet mobiel is, zodra ze gaan kruipen/lopen is het gedaan met jouw rust.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed manAlweer ruim 4 maanden
![]()
Nog even en hij kan mee naar de Kuip
Ik heb me gezondigd aan een picca op gezichtsboek van mijn eerstgeborene waar ik erg veel thumbs up op kreeg. Stiekem vond ik dat wel leuk.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mooi, geniet er nog maar even van dat hij nog niet mobiel is, zodra ze gaan kruipen/lopen is het gedaan met jouw rust.
Niet helemaal mijn ding, maar ik laat iedereen in zijn waarde.quote:
Hoe kun je het niet gruwelijk vindenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niet helemaal mijn ding, maar ik laat iedereen in zijn waarde.
Ik heb om dezelfde reden enkele familieleden/vrienden geblocked. Die stuurden elke 3 seconden een update van hun lelijke kroost.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb me gezondigd aan een picca op gezichtsboek van mijn eerstgeborene waar ik erg veel thumbs up op kreeg. Stiekem vond ik dat wel leuk.
Gewoon.quote:
Ik heb wel een hele mooie kroost hoor.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:49 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb om dezelfde reden enkele familieleden/vrienden geblocked. Die stuurden elke 3 seconden een update van hun lelijke kroost.
Klopt, ik ben ook niet echt actief op facebook. Linkedin ook steeds minder, is nog niets goeds uitgekomen tot nu toe.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb wel een hele mooie kroost hoor.
Ik heb een hekel aan klanten die mij toe willen voegen. Dat gaat me te ver. Daar heb ik Linkedin voor. Daar verwijs ik ze dan meestal ook naar.
Het enige dat ik écht irritant vindt zijn de dagboek updatesquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:58 schreef Jimbo het volgende:
mensen met facebook die elke stap van hun kind erop posten
dat is bijna net zo erg als die kneuzen die dan van die plaatjes met teksten posten
oeh ik houd zoveel van mn kinderen bla bla bla![]()
![]()
Ben ook niet actief of Facebook. Lurk wel af en toe.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, ik ben ook niet echt actief op facebook. Linkedin ook steeds minder, is nog niets goeds uitgekomen tot nu toe.
Ben je vrijwillig in sales gegaan?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:00 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ben ook niet actief of Facebook. Lurk wel af en toe.
Ik haal daar wel best veel uit. Zit ook in een commerciële functie waardoor ik via dat kanaal op zoek kan naar connecties van een suspect om hem via die weg te benaderen. Is het tenminste niet helemaal koud.
Ik heb jou eventjes gemist, wie ben je?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:03 schreef KoningWimLex het volgende:
Ik hoef niet op sociale media. Is voor burgers misschien leuk, maar als je echt belangrijk bent hoeft dat niet.
rimo, loek ectquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb jou eventjes gemist, wie ben je?
Niet vrijwillig nee. Is daarentegen echt geen terreur.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Ben je vrijwillig in sales gegaan?
Lijkt me echt terreur
Sales is goud als tegenspeler. Inkopende partij dus. Ze beloven altijd van alles, heerlijk om ze daar aan vast te houdenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Ben je vrijwillig in sales gegaan?
Lijkt me echt terreur
Ik ben een tough negotiater.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sales is goud als tegenspeler. Inkopende partij dus. Ze beloven altijd van alles, heerlijk om ze daar aan vast te houden
IT.quote:
Koning Wim Lex. Aangenaam.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb jou eventjes gemist, wie ben je?
Het zal wel aflopen met een sisser, maar what if....quote:Deal met gemeente nooit gemeld bij Europese Commissie
7 maart 2013
Een woordvoerster van de Europese Commissie meldt tegenover het Eindhovens Dagblad dat de Nederlandse staat heeft nagelaten de deal tussen de gemeente Eindhoven en PSV aan te melden bij de Europese Commissie. Dat is strijdig met beloften die de gemeente destijds heeft gedaan. Verontruste burgers hebben Brussel op de megadeal geattendeerd. Dat heeft de commissie woensdag gemeld.
Brussel gaat nu, twee jaar na het akkoord, alsnog onderzoeken of door de overeenkomst van 48,4 miljoen euro verboden staatssteun is gegeven. Als financiële schade voortvloeit uit de EC-conclusies, komt die voor rekening van PSV, en niet voor de gemeente. Dat stelde wethouder Stef Depla (PvdA) destijds.
PSV Netwerk
Meer: Eindhovens Dagblad
Verontruste burgers woonachtig in Amsterdam en Rotterdam waarschijnlijkquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zal wel aflopen met een sisser, maar what if....
Mooi tochquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:25 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Verontruste burgers woonachtig in Amsterdam en Rotterdam waarschijnlijk
Oud nieuws man.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, het is redelijk nieuw. Vd week gaf psv aan niet bang te zijn, omdat alles "tot in de puntjes volgens de regels was geregeld" maar de EC denkt daar blijkbaar anders overquote:
Oud nieuws.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, het is redelijk nieuw. Vd week gaf psv aan niet bang te zijn, omdat alles "tot in de puntjes volgens de regels was geregeld" maar de EC denkt daar blijkbaar anders over
Vooral erin blijven gelovenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Voor mij is er geen "angst" dat psv kampioen wordt hoor. Dat stond aan het begin van het seizoen voor mij al vast.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vooral erin blijven geloven
Zie die angst voor PSV als kampioen
Oud nieuws.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vooral erin blijven geloven
Zie die angst voor PSV als kampioen
Nee jij dan.quote:
Lijkt me geen goed idee. Ik ben namelijk onmeunig sterk en fit. Onderspit ga je delven.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat kom dan vechten bij winkelcentrum parkeerplaats
Een nsb'er tegen een lange dweil.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wat kom dan vechten bij winkelcentrum parkeerplaats
Bring it on, bitch.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Lijkt me geen goed idee. Ik ben namelijk onmeunig sterk en fit. Onderspit ga je delven.
Ah thanks manquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een nsb'er tegen een lange dweil.
Ik zet mijn geld op de lange dweil
Ik sta op de pakeerplaats bij het winkelcentrum. Steek even je hand omhoog.quote:
Het lange_lans gedeelte heeft eerlijk gezegd ergens anders betrekking op.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een nsb'er tegen een lange dweil.
Ik zet mijn geld op de lange dweil
de kast?quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het lange_lans gedeelte heeft eerlijk gezegd ergens anders betrekking op.
Oh. Mijn vriendin roept vanuit de keuken dat zij nu opeens geīnteresseerd isquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het lange_lans gedeelte heeft eerlijk gezegd ergens anders betrekking op.
quote:
In vechten?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Oh. Mijn vriendin roept vanuit de keuken dat zij nu opeens geīnteresseerd is
Tosti met brie, honing en walnoten.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Poeh wat zal ik eens gaan etenIk weet het echt even niet meer.
Dat wordt voor haar waarschijnlijk worstelen. Wat ook een vorm van vechten is.quote:
Oe dat klinkt wel goed.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tosti met brie, honing en walnoten.
Sterker nog. Het is goed.quote:
dit is een voetbal topic...geen geschoren mannen op een fiets topicquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lekker weer @ finish parijs-nice
[ afbeelding ]
dit kan wel eens een hele mooie etappe gaan worden![]()
okquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dit is een voetbal topic...geen geschoren mannen op een fiets topic
volleybal meisjes daarintegen !
Ik heb net broodje bakkeljauw achter de kiezenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tosti met brie, honing en walnoten.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb net broodje bakkeljauw achter de kiezen
Elk nadeel heb z'n voordeel zeggen we danquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]![]()
ik ben al een weekje bij mijn ouders thuis, heb allerlei lekkere Surinaamse gerechten gegeten deze week.
surinaams etenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]![]()
ik ben al een weekje bij mijn ouders thuis, heb allerlei lekkere Surinaamse gerechten gegeten deze week.
dan bel je ze opquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:23 schreef RensAjacied het volgende:
Allemaal vertragingen op station Zwolle en ik heb om 14.00 mijn sollicitatiegesprek
Geen mobiel op zakquote:
Als je wilt kan ik ze voor je bellen, dm maar als je wiltquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geen mobiel op zak.
Hij zal nu 1 minuut geleden moeten gaan maar ik zie geen reistijd en shit, wisselstoring godverdomme. Wat te doen?
Net op dat moment vertrekt hijquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als je wilt kan ik ze voor je bellen, dm maar als je wilt
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Net op dat moment vertrekt hij![]()
Maar bedankt voor je aanbod man. Het grappige is dat een andere trein hiernaast helemaal vanmiddag niet meer gaat.
Wat je dan ook kan doen is skype installeren, via je paypal/ideal even tegoed erop zetten en dan bellenquote:
Als ie vraagt ' waar zie je jezelf over 5 jaar 'quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:34 schreef RensAjacied het volgende:
Ben trouwens best wel een beetje zenuwachtig
Gegarandeerd succes. Dat kan ik je wel vertellen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als ie vraagt ' waar zie je jezelf over 5 jaar '
zeg dan vooral - Dan zie ik mezelf uw vrouw neuken.
You've got balls. en je hebt een baan !
Vet hč. Vorige week uit pure armoede Simcity 4 gedownload. Daar was ik snel klaar mee. Nu maar zo lang Civilization 5 aan het spelen. Ook aardig.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Argh ik trek het niet meer met al die gave simcity beelden
Wacht heletijd op mailquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Meestal heeft zo een leidinggevende wel enig verstand en herkent hij een homo als hij hem ziet.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als ie vraagt ' waar zie je jezelf over 5 jaar '
zeg dan vooral - Dan zie ik mezelf uw vrouw neuken.
You've got balls. en je hebt een baan !
Kekke shit ja.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik kan simcity 4 niet eens spelen en moet extra wachten op "spring 2013". Macquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:41 schreef KoningWimLex het volgende:
[..]
Vet hč. Vorige week uit pure armoede Simcity 4 gedownload. Daar was ik snel klaar mee. Nu maar zo lang Civilization 5 aan het spelen. Ook aardig.
Op zn zoon danquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:41 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Meestal heeft zo een leidinggevende wel enig verstand en herkent hij een homo als hij hem ziet.
Zure shit. Ik wacht tot 5 ergens goed te downloaden is. 50 euro voor een game is te veel.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik kan simcity 4 niet eens spelen en moet extra wachten op "spring 2013". Mac
80 euro zelfs met alle add-ons. Al vind ik die vrij weinig toevoegen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:45 schreef KoningWimLex het volgende:
[..]
Zure shit. Ik wacht tot 5 ergens goed te downloaden is. 50 euro voor een game is te veel.
Absurd veel geld. Absurd.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
80 euro zelfs met alle add-ons. Al vind ik die vrij weinig toevoegen.
gewoon doorgaanquote:
Wtf is ditquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:48 schreef Jimbo het volgende:
Even een anekdote uit het trieste leven van een forum-proleet.
Ik had bij mn sollicitatie dus een heel leuk gesprek, loop daarna met mn toekomstige baas richting de auto (hij wou dat ik hem even ergens heen bracht, geen probleem leek me zo)
Komen we onderweg in de gang van het pand een super mooi meisje tegen, dus ik kijk zo..loop dr voorbij en kijk dr na (even de achterkant checken enzo).
Mn baas, zo.. jij neemt je tijd ervoor, doe je dat bij iedereen of vind je haar gewoon aantrekkelijk.
Ik uit een geintje zn standaard kutopmerking maken dat ik daar wel even bovenop wil liggen, al stond mn toenmalige vriendin er jankend naast.)
We lachen samen wat af, en lopen door.
Vervolgens gaan er twee weken voorbij, ik druk aan t werk. Komt verdomme dat mooie meisje weer binnen. Ze groet me en loopt gelijk naar achter toe (waar de andere werknemers zaten)
Nog geen twee minuten later komt mn baas eraan en stelt dr aan mn voor als zn jongere zusje
Godverdomme wat voelde ik me kut dat ik me zo uitgelaten had over zn zusje... Gelukkig ben ik nu weg bij dat bedrijf, elke keer als ik dr zag moest ik dr weer aan denken
Mooi man. Wel tof dat hij zijn zusje ook een baan achter de kassa bij Albert Heyn gunde.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:48 schreef Jimbo het volgende:
Even een anekdote uit het trieste leven van een forum-proleet.
Ik had bij mn sollicitatie dus een heel leuk gesprek, loop daarna met mn toekomstige baas richting de auto (hij wou dat ik hem even ergens heen bracht, geen probleem leek me zo)
Komen we onderweg in de gang van het pand een super mooi meisje tegen, dus ik kijk zo..loop dr voorbij en kijk dr na (even de achterkant checken enzo).
Mn baas, zo.. jij neemt je tijd ervoor, doe je dat bij iedereen of vind je haar gewoon aantrekkelijk.
Ik uit een geintje zn standaard kutopmerking maken dat ik daar wel even bovenop wil liggen, al stond mn toenmalige vriendin er jankend naast.)
We lachen samen wat af, en lopen door.
Vervolgens gaan er twee weken voorbij, ik druk aan t werk. Komt verdomme dat mooie meisje weer binnen. Ze groet me en loopt gelijk naar achter toe (waar de andere werknemers zaten)
Nog geen twee minuten later komt mn baas eraan en stelt dr aan mn voor als zn jongere zusje
Godverdomme wat voelde ik me kut dat ik me zo uitgelaten had over zn zusje... Gelukkig ben ik nu weg bij dat bedrijf, elke keer als ik dr zag moest ik dr weer aan denken
Een echte baas gaat bij de lidl werkenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:49 schreef KoningWimLex het volgende:
[..]
Mooi man. Wel tof dat hij zijn zusje ook een baan achter de kassa bij Albert Heyn gunde.
Dit is ome jimbo die zn dagboek op fok zetquote:
Top manquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dit is ome jimbo die zn dagboek op fok zet
Uiteraardquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:51 schreef KoningWimLex het volgende:
[..]
Maar de belangrijkste vraag: heb je haar nou nog geneukt of niet?
Yep. Hij overspeelt zijn hand duidelijk.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nu wordt t een beetje te sterk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |