Doe dan. Ik leer graag.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dit bedoel ik, in NWS ging ik er nog op in ook, iemand moet de domheid de wereld uit helpen.
had een goede bron van inspiratiequote:
Fixdquote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:05 schreef ValHallen het volgende:
Wel jammer dat ik beter kan koken. Gelukkig is ze wel goed met zuigen.
Het is laat. En ik heb geen zin om alles uit te leggen. Wel weet ik dat beide kanten fout zittenquote:
Mannen kunnen alles beter.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:05 schreef ValHallen het volgende:
Wel jammer dat ik beter kan koken. Gelukkig is ze wel goed met de stofzuiger.
luxe keuken heb jij, met een bed en pc erin enzoquote:
iPad, ook als kookboek te gebruiken.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
luxe keuken heb jij, met een bed en pc erin enzo
Zitten ze nou in hetzelfde huis allebei op een eigen pctje te communiceren via fokquote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
optimaliseren... Netjesquote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:07 schreef arachide. het volgende:
[..]
iPad, ook als kookboek te gebruiken.multitasken voor alles
Anders houden ze het niet vol.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zitten ze nou in hetzelfde huis allebei op een eigen pctje te communiceren via fokOk..
Nee. Doen we nooit trouwens.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zitten ze nou in hetzelfde huis allebei op een eigen pctje te communiceren via fokOk..
huh of ik bij haar thuis zit? Niet dat ik weet, mn vriendin ligt lief te slapen naast me atmquote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nope, ik woon nog thuisquote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ook daarin zijn we feitelijk nog beter door de vrouwen te verbeteren m.b.v. bijvoorbeeld plastische chirurgie.quote:
Plus dat vrouwen al snel verleppen en mannen met de jaren steeds knapper worden.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ook daarin zijn we feitelijk nog beter door de vrouwen te verbeteren m.b.v. bijvoorbeeld plastische chirurgie.
Sommige vrouwen zijn natuurlijk lekker. Maar je hebt gelijk, mannen zijn beterquote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ook daarin zijn we feitelijk nog beter door de vrouwen te verbeteren m.b.v. bijvoorbeeld plastische chirurgie.
Je bent er vroeg bij.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:10 schreef Jimbo het volgende:
Oh t is de chick van vanhallen. Opgehelderd
Er is nog hoopquote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Plus dat vrouwen al snel verleppen en mannen met de jaren steeds knapper worden.
dat is een kenmerk van me ja :yquote:
Serieus?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongen bij mij op de voetbal deed dat wel. Hij had als eerste van ons huis dus af en toe na training even doorzakken. Ging hij op de pc farmville spelen met z'n vriendin die aan de andere kant vd kamer zat. Ook echt via msn om bier sturen
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:11 schreef Jimbo het volgende:
Vrouwen van 25+ met een kort en pittig kapsel
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Jongen bij mij op de voetbal deed dat wel. Hij had als eerste van ons huis dus af en toe na training even doorzakken. Ging hij op de pc farmville spelen met z'n vriendin die aan de andere kant vd kamer zat. Ook echt via msn om bier sturen
Vind hem altijd een beetje vadsig overkomen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:14 schreef arachide. het volgende:
Leonardo di Caprio wordt wel echt steeds meer omnomnom.
Niet dat jullie daar een boodschap aan hebben.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ga ik dan ook Nespresso reclames doen?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 01:11 schreef arachide. het volgende:
[..]
Hou vol, over 50 jaar lijk je op brad pitt. Of george clooney.
Brad Pitt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |