Watquote:Op woensdag 22 mei 2013 18:31 schreef Mani89 het volgende:
De eierstokken van de tiener wapperen flink,
Het zou me niet eens verbazen als het een aanzetje is om dat kind terug te krijgen (waar dat kind nu ook maar is) onder haar gezag.quote:Op woensdag 22 mei 2013 21:53 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wait WHUT?!... wow, just wow!...
ten eerste was ze geen tienermoeder maar eerder een basisschoolmoeder... ten tweede "de man die haar op haar 13e ontmaagde schoot gelijk raak" 'scuse me, MAN??? was dat niet gewoon pedo jan die al stiekem een kind met haar heeft?...
deze twee bewaren echt the best fot last he, wie had deze wending verwacht, tenminste, ik mag toch wel hopen dat dit t ergste gedeelte uit t verleden van virgien was
tja, de "prik van de kaktus". Misschien heel onschuldig, maar je kan het ook dubbelzinnig zienquote:Op woensdag 22 mei 2013 23:50 schreef Remqo het volgende:
Ik had het er laatst ook met een collega over.
We zijn het er over eens dat PJR ooit een jeugdheld was met Meneer Kaktus.
Maar bah, wat is dat een vieze vent is het eigenlijk.
Aan kinderprogramma's en een zogenaamde carriere in Thailand en een naïef tienermoedertje, krijg ik het idee dat hij een ledenpasje heeft bij Martijn.
eens.quote:Op woensdag 22 mei 2013 23:50 schreef Remqo het volgende:
Nee, dan heb ik een hogere pet op voor Carlo en Irene, het is niet mijn humor, maar ze deden en doen het op hun manier leuk en houden er geen dubieuze praktijken op na.
In de telegraaf staat dat de opvoeding van het kind voornamelijk door haar moeder wordt gedaan. Ze heeft geen contact meer met de vader. Er staat trouwens ook in dat ze de bevalling helemaal alleen heeft gedaan. Op je 13e, moet er niet aan denken.quote:Op woensdag 22 mei 2013 22:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou me niet eens verbazen als het een aanzetje is om dat kind terug te krijgen (waar dat kind nu ook maar is) onder haar gezag.
Nee, Alberto moet er op af, dat is veel leukerquote:Op donderdag 23 mei 2013 16:17 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Eigenlijk zou Peter Jan Rens in de uitzending van Tros Opgelicht! moeten zitten. Wat een figuur is hij toch geworden.
Dat kan ook. Lekker verstoppen in een kofferbak.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:25 schreef NotGuilty het volgende:
Nee, Alberto moet er op af, dat is veel leuker
Heeft PJR het verzonnen of is zij net zo'n leugenachtig mormel?quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:00 schreef Mula het volgende:
[..]
In de telegraaf staat dat de opvoeding van het kind voornamelijk door haar moeder wordt gedaan. Ze heeft geen contact meer met de vader. Er staat trouwens ook in dat ze de bevalling helemaal alleen heeft gedaan. Op je 13e, moet er niet aan denken.
En dan krijgen we weer van die bekende scènes die moeten aangeven hoe bijzonder een ontmoeting met Peter Jan Rens wel niet is.quote:Op donderdag 23 mei 2013 16:28 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Dat kan ook. Lekker verstoppen in een kofferbak.
Volgens de telegraaf was Virginia 14 jaar.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:29 schreef controlaltdelete het volgende:
Wat lees ik nou, heeft dat mokkel al op 13 jarige leeftijd een kind geworpen? Het wordt steeds gekker met dit koppel, ik heb te doen met die ex van PJR. Wat een vies, hufterig mannetje is het toch. En dan zijn ze ook nog verbouwereerd dat men hun met de nek aankijkt, ik vind het hun verdiende loon.
Voor De Telegraaf zou het niet de eerste keer zijn dat ze ernaast zitten.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 12:48 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Volgens de telegraaf was Virginia 14 jaar.
[ afbeelding ]
Voor Virginia zou het niet de eerste keer zijn dat ze moeder wordt. Ze heeft al een zoon genaamd Jay (5), die volgende maand zes jaar oud wordt. Het was eigenlijk een ongelukje, want ze is op haar viertiende bevallen.
http://www.telegraaf.nl/p(...)t_liefje__19___.html
Mooi volk.quote:Anoniem zei
Jeemig zeg, iemand wijzen op een spelfout is één (wel sneu), maar als je dan een goed gespeld woord fout verbeterd, ben je wel een echte minkukel. Verwijdert zal worden is niet in voltooide tijd dus met een T! Wie is er nu dom!
16 mei 2013 17:19
Ik ben er stil van.quote:
omgquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |