Deze TT is ook al een keer geweestquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:22 schreef padlarf het volgende:
Nou vooruit, omdat ik geen leuke TT wist zal ik het je vergeven.
Wie zijn dit eigenlijk? Toen volgend ik het zeker nog niet. Dammit homo-erotische scenes gemist.quote:Zo worstelt Flip met zijn geaardheid en de liefde voor Mick en even later Koen, beiden jongens uit zijn klas.
ja dat viel mij ook op. Veel te dicht op de snufferdquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:19 schreef alors het volgende:
Jezus wat nep dit, zo met die microfoon ook
Jijquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:30 schreef Doler12 het volgende:
http://www.facebook.com/guillermo.hilversum
Oooow shit wie heeft de ballen om dat plaatje naar hem op te sturen?
Sterkte.quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:31 schreef padlarf het volgende:
Ik heb 1 gemeenschappelijke vriend met Guillermo
Deef?quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:31 schreef padlarf het volgende:
Ik heb 1 gemeenschappelijke vriend met Guillermo
hahaquote:
Geniet jij ook zo van de acteerkunsten van Tinco?quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:13 schreef qwerty-nl het volgende:
Haha wist niet dat er een spangas-topic hier op fok bestond! Dacht dat ik de enige was van mijn leeftijd die daar naar kijkt. Bazenserie ! Zo slecht en voorspelbaar dat het zo vermakelijk is om naar te kijken.
Het is wat je acteren noemt.. :pquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geniet jij ook zo van de acteerkunsten van Tinco?
Aldert is wel een held. Enige waar je vrolijk van wordt in die serie. Nuja & lana en nola dan.quote:
Oh echt?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Die is het water ingereden met zijn vriendin
Zit Charlie nu niet voor de derde keer in het examenjaar en de rest van Charlies klas moet dan ook in een examenjaar zitten.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:59 schreef Alexxxxx het volgende:
En de spangas Stan is verhuisd. Na het examenjaar waar hij geen examen deed. En dat is knap dat hij zijn vrienden nooit meer ziet, ze zou toch verwachten dat zijn moeder dan is verhuisd, een sloperij verplaats je niet zo gemakkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |