quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:29 schreef MaJo het volgende:
Mijn beste vriendin in Engeland is gewoon aan het doorbreken momenteel. Ze heeft een platencontract getekend en haar cd is ze nu aan het opnemen. En nu heeft ze gewoon een clipCheck deze: http://www.nowness.com/day/2013/3/6/2866/nadine-shah-dreary-town Ik ben echt super trots
![]()
ErwinRommel en overleggenquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Moet ik wel ff met Lotusss overleggen
Die moet morgen weer gewoon werken, en morgen een hele lange rit voor de boeg richting Dresden
PM anders ff waar in Bussum
Uhuhquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:36 schreef LadyBlack het volgende:
Aangrijpend geheel met die clipen toffe stem heeft ze
quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
ErwinRommel en overleggen![]()
Alles is al lang en breed geregeld.
gaafquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ah stil hier al even
trouwens dithttp://www.theknoxstudent(...)akes-on-open-studio/
quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ah stil hier al even
trouwens dithttp://www.theknoxstudent(...)akes-on-open-studio/
speciaal voor jou of om een andere reden?quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zul je trouwens net zien dat die atoombom van Kim Jong Un in mijn achtertuin belandt
Voorlopig landt 'ie kennelijk alleen maar je hoofd...quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zul je trouwens net zien dat die atoombom van Kim Jong Un in mijn achtertuin belandt
Ha, dat klinkt bekendquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:30 schreef wyccie het volgende:
Ugh, sollicitatiebrieven schrijven, jezelf aanprijzen. Tegenwoordig heet het motivatiebrief en geen sollicitatiebrief. Wat nou als de motivatie er eigenlijk niet is, en ik gewoon een baan moet hebben?
Klinkt goed, professioneel. En heel anders dan het standaardwerk. Beetje een haunting liedje.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:29 schreef MaJo het volgende:
Mijn beste vriendin in Engeland is gewoon aan het doorbreken momenteel. Ze heeft een platencontract getekend en haar cd is ze nu aan het opnemen. En nu heeft ze gewoon een clipCheck deze: http://www.nowness.com/day/2013/3/6/2866/nadine-shah-dreary-town Ik ben echt super trots
![]()
Lieverd, je hebt toch coschappen gelopen? Je hebt de goede vooropleiding gevolgd, dan hoef je alleen nog maar extra motivatie toe te voegen. Dus dat je het leuk vindt, is toch alleen maar goed? En reisafstand lijkt me in dit geval ook motivatiequote:Op donderdag 7 maart 2013 21:20 schreef wyccie het volgende:
Probleem is dat ik niet met bedrijven en dergelijke werk. In mijn 'branche' maakt dat niet zo veel uit. Ik kies ze uit op reisafstand.
Zelfs in de vakgebieden die ik leuk vind, is het lastig uit te leggen waarom ik er geschikt voor ben. Want is dat wel zo? Ik vind het leuk, dat wel.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
ErwinRommel en overleggen![]()
Alles is al lang en breed geregeld.
Mja dat bedoelde ik ook; je bent sowieso gekwalificeerd door je vooropleiding, dus zul je het verder inderdaad van motivatie moeten hebben. Daarin kun je je onderscheiden van de rest.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:27 schreef wyccie het volgende:
Je moet in je brief toch altijd uitleggen waarom jij de geschikte persoon bent, wat je (relevante) kwaliteiten zijn. De vooropleiding heeft iedereen die reageert wel gehad, dus daarmee kom je er niet.
Op de chirurgie zijn er weer heel andere punten belangrijk dan bij psychiatrie. Ik vind het dan lastig om dan iets te noemen dat niet standaard of afgezaagd is.
Nog maar 1 sollicitatie de deur uit gedaan, en daar hoor ik eind maart pas wat van. Vandaag pas net 5 andere verstuurd.quote:
Ow, even teruggelezen in het vorig topic, snap het nu (ook de TT)...quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nog maar 1 sollicitatie de deur uit gedaan, en daar hoor ik eind maart pas wat van. Vandaag pas net 5 andere verstuurd.
Oh, en de uitspraak van MaJo die jij quote gaat ergens ander over.
Oh, zie het nu pas!quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:44 schreef MadMaster het volgende:
Ow, even teruggelezen in het vorig topic, snap het nu (ook de TT)...
Ik moest wel lachen.quote:
Dat is dan ook niet verkeerd.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
hopelijk snel op een startbaan
Hmmmmmquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En vanavond weer bewezen. Volendammers zijn niet te vertrouwen ...
Wyccie, heb jij Indo bloed?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:44 schreef wyccie het volgende:
Ik ga me maar eens aan het schillen van schorseneren wagen.
De Williams peren uit de tas zijn lekker, maar hadden nog wel wat rijper kunnen zijn. Goed fris zoetzuur.
quote:
Dan zat ik er verder niet ver naast, ligt in die hoek in elk geval.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:38 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Chinees bloed.
Ik kan trouwens iedereen schorseneren en koolrabi aanraden, wat is dat heerlijk puur.
Ahhhquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:40 schreef wyccie het volgende:
Omdat de vriendin die er zit, er voor haar werk zit. En lekker eten naturlijk.
De familie is nu wereldwijd versprokkeld. Is niet meer zoals het was.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:45 schreef wyccie het volgende:
Indorock?Komen jullie nu niet meer bij elkaar?
Ik heb vroeger veel bij een kennis (haar man was Indonesisch) gegeten, en die was goed in rijsttafels. Rendang, héérlijk.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:48 schreef ErwinRommel het volgende:
De familie is nu wereldwijd versprokkeld. Is niet meer zoals het was.
En na de dood van mijn flamboyante opa, en mijn ooms, resten enkel nog mijn tantes. Het is niet meer zoals het was![]()
En mijn oma is ook al oud, en in het eten is dat helaas te merken, al zeg ik er stilletjes niks van.
Ik dacht dat ElizabethR terug wasquote:
Daar moest ik zelf ook even aan denken, maar ik denk niet dat ElizabethR nog terugkomt, dus nu is die afkorting voor ErwinRommel.quote:
Oma woont goed, gelukkig.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:51 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Gelukkig woont je oma nog wel in Nederland en kun je haar vaak knuffelen.
Eens in de zoveel jaar een familiereünie?
Wie??quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht dat ElizabethR terug was
Ahh, okay.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:58 schreef wyccie het volgende:
Een AKQ'er. Die woonde in Ierland of Schotland?
Ierland...quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:58 schreef wyccie het volgende:
Een AKQ'er. Die woonde in Ierland of Schotland?
Wat doe je hier dan?quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ahh, okay.
Ken ik niet, zit enkel in DEF, ABO of SEX
Ik weiger Duitse oorlogskerkhoven te bezoeken, heeft iets met achtergrond te maken...quote:
Hij had geen andere keuzequote:Op donderdag 7 maart 2013 23:07 schreef MadMaster het volgende:
Karremans is dus van alle blaam gezuiverd.
Lousy piano player...
Klopt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:10 schreef wyccie het volgende:
Mooie uitvoering, Metallica toch?
The Memory Remains zing ik steeds mee....
Ik snap het ergens wel, maar met de tand der tijds zou je zeggen dat ook dat vergeten moet worden, dan bedoel ik, dat ook de Duitse soldaat maar eens mens was, die verplicht werd een uniform aan te trekken.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weiger Duitse oorlogskerkhoven te bezoeken, heeft iets met achtergrond te maken...
Al een paar honderd topics niet meerquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Die heb ik inderdaad in tijden niet gezien
Nee hoor. Zegveld gaat voor de herkansing.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:07 schreef MadMaster het volgende:
Karremans is dus van alle blaam gezuiverd.
Lousy piano player...
Zegveldquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee hoor. Zegveld gaat voor de herkansing.
Ze is zeker heel andersquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Klinkt goed, professioneel. En heel anders dan het standaardwerk. Beetje een haunting liedje.
Dinsdag heb ik weer een rondje gelopen over de begraafplaats op de grebbeberg tijdens mijn wandeling. Erg indrukwekkend vind ik dat altijd, veel mensen liggen daar die even oud zijn geworden als ik nu ben.quote:
Klopt, elke keer is dat weer indrukwekkend, en je loopt langs de graven, ziet de leeftijden, dat hadden wij kunnen zijn.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:39 schreef ß het volgende:
[..]
Dinsdag heb ik weer een rondje gelopen over de begraafplaats op de grebbeberg tijdens mijn wandeling. Erg indrukwekkend vind ik dat altijd, veel mensen liggen daar die even oud zijn geworden als ik nu ben.
Ik ookquote:
Rij je met C. en A. mee of L. en C.? Wij zijn er rond vijven maar als jullie al veel eerder gaan kunnen we ook eerder komenquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ook
Wij gaan denk ik rond 13:00 ofzo rijden. Misschien later.
C&A. Het zou zomar ook later kunnen worden hoorquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Rij je met C. en A. mee of L. en C.? Wij zijn er rond vijven maar als jullie al veel eerder gaan kunnen we ook eerder komen
Van C. begreep ik dat ze eind van de middag zouden gaan, daarom gaan wij ook laterquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
C&A. Het zou zomar ook later kunnen worden hoor
In de rij staan heeft niet zoveel zin.
[ afbeelding ]
Vertrek je morgen of overmorgen?quote:
Owquote:
Slaap lekker, ik ga ook zoquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:53 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga tukken! Gek, een heel weekend vrij
Nog niks gehoord. Waarschijnlijk hoor ik het morgenochtend.quote:
Spannend hoor. Ik hoop dat het gaat lukken.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nog niks gehoord. Waarschijnlijk hoor ik het morgenochtend.
Ik ga nu maar vroeg naar bed. Mocht het doorgaan kan ik morgenochtend nog veel doen.
quote:
Je gaat nu naar het vuur zitten staren?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 03:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dulce de leche gister niet gelukt (roommate had het vuur uitgedraaid) Dus vandaag nieuwe porging!
Laat je roommate dan kijken.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 03:27 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nah lol. Te bang dat het explodeert
jij snapt hetquote:
heb het er al een week op staan. Bevalt primaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 07:22 schreef B.ertha het volgende:
Jellybean is gearriveerdstraks maar eens installeren
dat filmpje heb ik al eens gezien. Iddquote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:37 schreef Etcetera het volgende:
We waren om half 12 thuis gisteren en om 12u ofzo lag ik in bed. En nu ben ik moeMaar als je een leuke cabaretvoorstelling wilt zien: Arie Koomen en Edo Brunner zijn een leuk duo
En ook die discussie zou neerkomen op hetzelfde als mijn vorige post, doen we dus ook maar niet...quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik snap het ergens wel, maar met de tand der tijds zou je zeggen dat ook dat vergeten moet worden, dan bedoel ik, dat ook de Duitse soldaat maar eens mens was, die verplicht werd een uniform aan te trekken.
Mijn zusquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:54 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohh?? Wat leuk!!
Wie is er zwanger, je zus? Of van E's kant?
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 07:22 schreef B.ertha het volgende:
Jellybean is gearriveerdstraks maar eens installeren
De zus?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mijn zusHet is nog niet lang (7 weken) dus ze wilde het wat stil houden, maar ze leest hier toch nooit
Ik vind het tof
Dé zus inderdaadquote:
Sinds we beiden uit huis zijn gaat het een stuk beterquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Evengoed gefeliciteerd...
Of ben je al weer wat meer op goede voet met haar?
Ze belde vorige week en zei 'hey tante Etcie' en dat drong niet echt door, pas toen ze vroeg 'hoorde je wel wat ik zei?' begreep ik hetquote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:59 schreef LadyBlack het volgende:
Leuk hoor Etc, en spannend ook nog inderdaad met 7 weken, maar gaaf dat je het nu al weet!
Ik hoop op een lammetje. Die zijn schattigquote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik hoop op een lammetje. Die zijn schattig
Shit, nee toch?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Sinds we beiden uit huis zijn gaat het een stuk beterwat ook scheelt is dat ik volwassener ben geworden
Tuurlijkquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:07 schreef LadyBlack het volgende:
Haha, en zijn je ouders ook helemaal blij?
quote:
Pfew, gelukkig...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:11 schreef Etcetera het volgende:
Oh dat is toch onbegonnen werk bij mij. Never grow up, never grow old
quote:
Van hartequote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mijn zusHet is nog niet lang (7 weken) dus ze wilde het wat stil houden, maar ze leest hier toch nooit
Ik vind het tof
Lammetjes veranderen in schapen. Niets aan en ze smaken ook nog niet lekkerquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik hoop op een lammetje. Die zijn schattig
Daarom moet je ze in een zo 'rijp' mogelijk stadium slachten...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Lammetjes veranderen in schapen. Niets aan en ze smaken ook nog niet lekker
quote:Jenny Smit wil schaatsprijs van Michael Boogerd
Jenny Smit wil alsnog de eerste prijs van Sterren Dansen op het IJs. De zus van Jan Smit werd in 2011 tweede in het programma, na winnaar Michael Boogerd.
Nu hij dopinggebruik tijdens zijn wielercarrière heeft toegegeven vindt de Volendamse dat zij de hoofdprijs verdient.
Het AD meldt dat Smit per sms aan Boogerd heeft gevraagd om zijn prijs in te leveren. Het is niet duidelijk of de wielrenner hier op heeft gereageerd.
SBS6 gaat de Volendamse in ieder geval niet helpen met het onttronen van Boogerd. "Hij is niet door SBS6 uitgeroepen tot winnaar van de show, maar door de kijkers van het programma", zegt een woordvoerder.
Smit gaat zich er overigens ook niet fanatiek mee bezighouden en laat het bij één sms. "Ze heeft nu wel iets anders aan haar hoofd", laat haar woordvoerder weten.
In februari beviel Smit van haar tweede zoontje, die ze naar haar broer Jan heeft genoemd.
Ik woon er praktisch naast maar ik heb nog geen plannen. Wieso?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:36 schreef Etcetera het volgende:
Heeft iemand hier een abonnement bij Diergaarde Blijdorp en/of gaat die binnenkort daar heen?
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:39 schreef Etcetera het volgende:
Ik wil graag een Ollie hebbenen het schijnt dat die alleen daar te koop zijn
Diequote:
Ik heb het donkerbruine vermoeden dat Ollie de voorkeur heeftquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:52 schreef MadMaster het volgende:
Ik kan wel aan deze komen:
[ afbeelding ]
Ik begrijp niet dat een noodlijdende toko als Blijdorp sponsor van iets wordt...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik heb het donkerbruine vermoeden dat Ollie de voorkeur heeft
Was het niet een kadootje van de vorige sponsor?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat een noodlijdende toko als Blijdorp sponsor van iets wordt...
bronquote:ASR is al enkele jaren hoofdsponsor (en shirtsponsor) van Feyenoord en het contract loopt komende zomer af. De verzekeraar besloot eind januari om voor het laatste half jaar de plek van de shirtsponsor af te staan aan de noodlijdende Diergaarde Blijdorp
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:12 schreef Etcetera het volgende:
En een die marketing-technisch heel slim is, gezien de publiciteit die ze hebben gekregen nu
Ahaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:44 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb een Scroll of Resurrection gekregen voor World of Warcraft van een vriend
Gaat helaas niet door. Was ook bijna te mooi om waar te zijn.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:24 schreef Cobra4 het volgende:
Spannend hoor. Ik hoop dat het gaat lukken.
Zie de edit, bedacht me na de post dat niet iedereen weet wat het doetquote:
Oooh zonde wycciequote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Gaat helaas niet door. Was ook bijna te mooi om waar te zijn.
Etcie gefeliciteerd!
Ik ook, het wentquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:51 schreef MaJo het volgende:
Feli etcie! Ik word hoogstwaarschijnlijk nooit tante, rare gewaarwording
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ai, wycciequote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:53 schreef wyccie het volgende:
Wilt je zus geen kinderen? En je broer wilt toch graag kinderen, vindt hij adoptie geen optie?
Ze is gewoon een Rotterdammer!quote:
Rotterdammert dan zekerquote:
Die truc werkt ook, maar niet bij zwakke werkwoordenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:04 schreef wyccie het volgende:
Die heb ik later toegevoegd. Ik vervangdeing () het met lopen, de truc die ik op school leerde. Ik dacht dat het alleen zonder t was bij hij/zij, maar logischer is bij 3e persoonsvorm.
Technisch gezien plakken alleen mannen de t er achteran, waar of dat het ook maar kan. Vrouwen praten vooral met een natte t.quote:
Dat heeft daar toch niks mee te maken? We gebruikten het bij je- je broer etc.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:05 schreef Nembrionic het volgende:
Die truc werkt ook, maar niet bij zwakke werkwoorden
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Technisch gezien plakken alleen mannen de t er achteran, waar of dat het ook maar kan. Vrouwen praten vooral met een natte t.
Die truc werkt prima bij zwakke werkwoordenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die truc werkt ook, maar niet bij zwakke werkwoorden
Mijn zus in inmiddels 38 dus de kans wordt steeds kleiner. Mijn broer zou het graag willen dus adoptie zou nog kunnen maar hij heeft op dit moment geen partner. G. heeft ook nog een broer maar die is psychisch niet helemaal in orde dus die kans is ook klein (en beter ook maar). Maar goed, het kan altijd nog veranderen natuurlijk, wie weet ontmoet mijn zus een leuke vent en is ze binnen een jaar zwangerquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:53 schreef wyccie het volgende:
Wilt je zus geen kinderen? En je broer wilt toch graag kinderen, vindt hij adoptie geen optie?
Vind je het niet jammer voor de kinderen? Lijkt me zo gek om op te groeien zonder neefjes en nichtjesquote:
Ik denk dat Mark erop doelt dat hij geen tante kan worden.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:19 schreef MaJo het volgende:
Vind je het niet jammer voor de kinderen? Lijkt me zo gek om op te groeien zonder neefjes en nichtjes
Dat is ook wel weer waar. Ik aan mijn vaders kant wel regelmatig maar aan mijn moeders kant bijna nooit. Toch ben ik wel eens benieuwd naar ze, het is toch familie.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:21 schreef Etcetera het volgende:
Ik zag mijn neven en nichten niet zo vaak, heb er weinig aan gemist hoor
Ow. Flauwquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik denk dat Mark erop doelt dat hij geen tante kan worden.
Beter een verre vriend dan een valse nicht...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:21 schreef Etcetera het volgende:
Ik zag mijn neven en nichten niet zo vaak, heb er weinig aan gemist hoor
Het grappige is dat ik daar ook echt nog *nooit* aan gedacht heb. We maken altijd de grap dat G. en ik voor het nageslacht moeten zorgen maar nog nooit bij stilgestaan dat ik dan geen tante zou worden. Dat besefte ik net door de post van Etcie en opeens maakte me het een klein beetje verdrietigquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:27 schreef wyccie het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik nou nooit echt eraan gedacht dat het wel of niet erg zou zijn om wel of geen tante te zijn.
Nou......quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
Etcie gefeliciteerd!
Die natte t moet je me even uitleggen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Technisch gezien plakken alleen mannen de t er achteran, waar of dat het ook maar kan. Vrouwen praten vooral met een natte t.
Je hebt het er wel een keer eerder over gehad. Toen je vertelde dat je broer uit de kast kwam, dat je besefte dat hij geen eigen kinderen zou krijgen, maar ook dat jij geen tante zou worden, geloof ik.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:29 schreef MaJo het volgende:
Het grappige is dat ik daar ook echt nog *nooit* aan gedacht heb. We maken altijd de grap dat G. en ik voor het nageslacht moeten zorgen maar nog nooit bij stilgestaan dat ik dan geen tante zou worden. Dat besefte ik net door de post van Etcie en opeens maakte me het een klein beetje verdrietig
Nee, geen geld en tijd. Dit was zo'n mooie kans, had daarvoor nog wel met de agenda kunnen goochelen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:31 schreef LadyBlack het volgende:
Gauw plannen maken voor een alternatieve vakantie?
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die truc werkt ook, maar niet bij zwakke sterke werkwoorden
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:35 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Die natte t moet je me even uitleggen.
Dan maar je rijexamen halen en een karretje aanschaffen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, geen geld en tijd. Dit was zo'n mooie kans, had daarvoor nog wel met de agenda kunnen goochelen.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:27 schreef wyccie het volgende:
Eerlijk gezegd heb ik nou nooit echt eraan gedacht dat het wel of niet erg zou zijn om wel of geen tante te zijn.
Ik wil zo graag tante wordenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het grappige is dat ik daar ook echt nog *nooit* aan gedacht heb. We maken altijd de grap dat G. en ik voor het nageslacht moeten zorgen maar nog nooit bij stilgestaan dat ik dan geen tante zou worden. Dat besefte ik net door de post van Etcie en opeens maakte me het een klein beetje verdrietig
Nee ik was verdrietig voor hem dat hij geen (eigen) kinderen zou krijgen niet voor mezelf. Ik heb daar echt nog nooit eerder bij stilgestaan.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je hebt het er wel een keer eerder over gehad. Toen je vertelde dat je broer uit de kast kwam, dat je besefte dat hij geen eigen kinderen zou krijgen, maar ook dat jij geen tante zou worden, geloof ik.
[..]
Nee, geen geld en tijd. Dit was zo'n mooie kans, had daarvoor nog wel met de agenda kunnen goochelen.
En toch weet je het nooitquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:39 schreef B.ertha het volgende:
[..]
[..]
Ik wil zo graag tante wordenMaar ik denk ook dat dat wel goedkomt, mijn zusje is gek op kinderen en mijn broer wil ze vast ook wel. En ze zijn nog jong.
Ach, ik ben oom van 3 stuks, waarvan ik de oudste misschien 5 x gezien heb, de middelste 1x gezien heb en de jongste nog nooit gezien heb.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat klopt, je weet het nooit. Maar ze zijn 21 en 25 en hebben allebei een vaste relatie dus voor mijn gevoel zijn de statistieken goedquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
En toch weet je het nooitMijn broer en zus willen ook graag kinderen maar door omstandigheden zal dat (waarschijnlijk) niet gebeuren.
Maar toen op dat moment dus wel.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:40 schreef MaJo het volgende:
Nee ik was verdrietig voor hem dat hij geen (eigen) kinderen zou krijgen niet voor mezelf. Ik heb daar echt nog nooit eerder bij stilgestaan.
Ha!quote:
Echo was goed, kon niet langer meer wachtenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:57 schreef Soempie het volgende:
Haha, Etcie, kon je het niet meer voor je houden.![]()
Nog een keer gefeliciteerd! En Ollie (die gekke dikke) is erg leuk!
Oh die is ook wel wat triest inderdaadquote:En ik wilde een afbeelding zoeken bij 'don't grow up, it's a trap' en toen kwam ik deze tegen:
[ afbeelding ]
Werd er een beetje 'verdrietig' van zelfs.![]()
Sorryquote:
Mijn zus en broer zijn kinderloos, dus ik ben ook alleen maar een aangetrouwde oomquote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:29 schreef MaJo het volgende:
Oud als in 90 jaar oud omdat jij dan al overleden bent, of oud als in er gaat iets ernstigs gebeuren voordat hij 20 is?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:37 schreef Mark het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Mijn zus en broer zijn kinderloos, dus ik ben ook alleen maar een aangetrouwde oom![]()
Ik werd trouwens serieus verdrietig toen ik naar mijn oudste aan het kijken was (toen was hij nog een baby) en besefte dat ik hem nooit oud zou zien.
Laat dat eens.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:51 schreef Mark het volgende:
Dat eerste. We schelen 37 jaar, en ik verwacht niet superoud te worden, dus....
De Linda?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:59 schreef Mark het volgende:
Stond onlangs ook in de Linda (ja, die lees ik ook) over oude(re) vaders, bijvoorbeeld Rob de Nijs (kreeg op zijn 70e nog een kind). Ik vind het nogal wat om dan nog kinderen te krijgen, die gaan hun vader zeker niet lang meemaken
Ik ook.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:57 schreef Soempie het volgende:
En ik wilde een afbeelding zoeken bij 'don't grow up, it's a trap' en toen kwam ik deze tegen:
[ afbeelding ]
Werd er een beetje 'verdrietig' van zelfs.![]()
Je bent me net voorquote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:21 schreef wyccie het volgende:
Net weer gereden, de fietser die ik over het hoofd zag heeft er niks aan overgehouden.![]()
In welke wijk woon jij?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:25 schreef Mark het volgende:
Je blijft toch wel in je eigen woonplaats lessen, he?
Dan waarschijnlijk een Duitser? Daar herkenden we in elk geval in Schagen de Duitse vakantiegangers aan in de zomer.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:25 schreef wyccie het volgende:
Hij had trouwens wel een helm op (geen racefiets)!
Hij zag er verder niet toeristisch uit, misschien gewoon een heel erg verstandige Nederlander.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:43 schreef Soempie het volgende:
Dan waarschijnlijk een Duitser? Daar herkenden we in elk geval in Schagen de Duitse vakantiegangers aan in de zomer.
en die hadden dan of een blikken fiets of een nummertje op het achterspatbordquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan waarschijnlijk een Duitser? Daar herkenden we in elk geval in Schagen de Duitse vakantiegangers aan in de zomer.
Jij lest meestal overdag? Mooi, want dan ben ik nooit in Nijmegen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:21 schreef wyccie het volgende:
Mark, 37 is tegenwoordig helemaal niet meer zo oud voor een vader.
Net weer gereden, de fietser die ik over het hoofd zag heeft er niks aan overgehouden.![]()
Daarvóór ging het eigenlijk best prima en daarna werd ik naar huis gereden door iemand die het nog minder goed kan. Flauw, maar dat voelt wel goed.
Of iemand die wist dat jij moest lessenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:45 schreef wyccie het volgende:
Voor NS-klanten: in het Spoormagazine is een aanbieding te vinden: meereiskaartje naar Nijmegen voor ¤8.95.
http://www.spoordeelwinkel.nl/product/maart/meereisactie
[..]
Hij zag er verder niet toeristisch uit, misschien gewoon een heel erg verstandige Nederlander.
Een enkele keer in de avond. En ook wel buiten Nijmegen. Je bent nergens veilig.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:02 schreef B.ertha het volgende:
Jij lest meestal overdag? Mooi, want dan ben ik nooit in Nijmegen.
Heel verstandig dus.quote:
Jammer.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:52 schreef Etcetera het volgende:
15 centimeter haar minder, en het wordt gedoneerd zodat er een pruik van gemaakt kan worden
Wanneer spreken we af?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:45 schreef wyccie het volgende:
Voor NS-klanten: in het Spoormagazine is een aanbieding te vinden: meereiskaartje naar Nijmegen voor ¤8.95.
http://www.spoordeelwinkel.nl/product/maart/meereisactie
Nu beter?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:25 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik zeg de tweede omdat ik overal lees over speciale bakplaten voor whoopie pies en ik ben allergisch voor speciale bakplaten voor alles.(en de eerste link doet het niet
)
Tijdens een rijles. Ja, gezellig...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik wil je ook wel met de auto ophalen.![]()
Ik krijg daar hele rare beelden bij...quote:Whoopie pies...
je gaat hem niet terughalen uit Duitsland?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:13 schreef ErwinRommel het volgende:
Pffff, klaarmaken voor een hele lange rit naar Duitsland. En Lotusss haar fiets nog ff ophalen van het station om te voorkomen dat die gejat of gemolesteerd word.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
BRAAAAAAAAAAAAAINS!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:15 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
![]()
Als je zo'n stoofding hebt en je doet onderin wortels en bovenin bloemkool, dan krijg je oranje bloemkool. Ooit een keer gebeurd en dat was niet de bedoeling.
Weet ik nu ook, maar ik zou toch al dingen bij die webshop bestellen. Kon de kleurstof mooi in een moeite doorquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:37 schreef wyccie het volgende:
Mijn worteltolerantie is hoog. Doperwtjes en worteltjes, mmm. Worteltaart, mmm. Wortelstamp, mmm.
Kleurstof kun je ook gewoon bij de toko halen, Tim. En de bloemkool ziet er niet uit.
MED / Prijzen te winnen als fotograaf!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:39 schreef wyccie het volgende:
Heerlijk door de nasi.
En waar zijn nou die fotowedstrijden? Ik kan ze nergens vinden.![]()
Staan niet onder FOT, maar onder TRV.
Amazon in dit geval. Maar het was in dit geval niet goedkoper dan bij een toko halen.quote:
Op mijn Nokia kan dat met de losse volumeknop aan de zijkantquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:12 schreef Etcetera het volgende:
Inzoomen is geen probleem? Het is alleen een beetje onhandig, moet met mijn vingers zoomen en heb geen speciale knop ofzo daarvoor.
De Ace 2 kan van zichzelf niet in-/uitzoomen. Same problem here.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:10 schreef wyccie het volgende:
Ik heb ook een Samsung Galaxy (Ace 2). Het gekke eraan is dat ik niet kan inzoomen, jij wel?
Ah, dat is een goed idee.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:25 schreef MadMaster het volgende:
De Ace 2 kan van zichzelf niet in-/uitzoomen. Same problem here.
Maar download de app Camera Zoom voor weinig en je kan het wel.
Camera ZOOM FX voor 0,99 of 1,99, momenteel in de aanbieding en de enige die je ook werkelijk laat zoomen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ah, dat is een goed idee.
Welke moet ik hebben of maakt het verder niks uit?
Ja. dat moet wel...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:34 schreef wyccie het volgende:
Lastig, moet ik creditcard voor gebruiken hè? Dat ding heb ik al zo lang niet meer gebruikt, even kijken of het nog werkt.
Dan moet je even naar de settings gaan en de juiste instelling kiezen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:00 schreef wyccie het volgende:
Hmm, de app werkt niet goed. Inzoomen doet het wel, maar de autofocus is heel slecht. En als ik de foto heb gemaakt komt alleen de onderste helft op de foto. Nog even een update afwachten, anders gaat de app er weer af.
welke ene?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:49 schreef Etcetera het volgende:
PS, speciaal voor jou:
[ afbeelding ]
Mocht je die ene weer zien
Al wel beter, maar de eigen camera maakt nog steeds scherpere foto's.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:19 schreef MadMaster het volgende:
Kies bij Settings > Zoom voor Zoom type Type 4.
Die werkt prima bij mij, anders heb ik hetzelfde probleem zoals jij beschrijft...
En als je een bepaald deelwilt focussen dan moet je dat deel, bij het maken van een foto, op je scherm aantippen en als je dan een groen vierkantje daar krijgt, stelt de camera zich op dat punt in qua focus...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |