quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:29 schreef MaJo het volgende:
Mijn beste vriendin in Engeland is gewoon aan het doorbreken momenteel. Ze heeft een platencontract getekend en haar cd is ze nu aan het opnemen. En nu heeft ze gewoon een clipCheck deze: http://www.nowness.com/day/2013/3/6/2866/nadine-shah-dreary-town Ik ben echt super trots
![]()
ErwinRommel en overleggenquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Moet ik wel ff met Lotusss overleggen
Die moet morgen weer gewoon werken, en morgen een hele lange rit voor de boeg richting Dresden
PM anders ff waar in Bussum
Uhuhquote:Op donderdag 7 maart 2013 17:36 schreef LadyBlack het volgende:
Aangrijpend geheel met die clipen toffe stem heeft ze
quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
ErwinRommel en overleggen![]()
Alles is al lang en breed geregeld.
gaafquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ah stil hier al even
trouwens dithttp://www.theknoxstudent(...)akes-on-open-studio/
quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:41 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ah stil hier al even
trouwens dithttp://www.theknoxstudent(...)akes-on-open-studio/
speciaal voor jou of om een andere reden?quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zul je trouwens net zien dat die atoombom van Kim Jong Un in mijn achtertuin belandt
Voorlopig landt 'ie kennelijk alleen maar je hoofd...quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:58 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zul je trouwens net zien dat die atoombom van Kim Jong Un in mijn achtertuin belandt
Ha, dat klinkt bekendquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:30 schreef wyccie het volgende:
Ugh, sollicitatiebrieven schrijven, jezelf aanprijzen. Tegenwoordig heet het motivatiebrief en geen sollicitatiebrief. Wat nou als de motivatie er eigenlijk niet is, en ik gewoon een baan moet hebben?
Klinkt goed, professioneel. En heel anders dan het standaardwerk. Beetje een haunting liedje.quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:29 schreef MaJo het volgende:
Mijn beste vriendin in Engeland is gewoon aan het doorbreken momenteel. Ze heeft een platencontract getekend en haar cd is ze nu aan het opnemen. En nu heeft ze gewoon een clipCheck deze: http://www.nowness.com/day/2013/3/6/2866/nadine-shah-dreary-town Ik ben echt super trots
![]()
Lieverd, je hebt toch coschappen gelopen? Je hebt de goede vooropleiding gevolgd, dan hoef je alleen nog maar extra motivatie toe te voegen. Dus dat je het leuk vindt, is toch alleen maar goed? En reisafstand lijkt me in dit geval ook motivatiequote:Op donderdag 7 maart 2013 21:20 schreef wyccie het volgende:
Probleem is dat ik niet met bedrijven en dergelijke werk. In mijn 'branche' maakt dat niet zo veel uit. Ik kies ze uit op reisafstand.
Zelfs in de vakgebieden die ik leuk vind, is het lastig uit te leggen waarom ik er geschikt voor ben. Want is dat wel zo? Ik vind het leuk, dat wel.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 17:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
ErwinRommel en overleggen![]()
Alles is al lang en breed geregeld.
Mja dat bedoelde ik ook; je bent sowieso gekwalificeerd door je vooropleiding, dus zul je het verder inderdaad van motivatie moeten hebben. Daarin kun je je onderscheiden van de rest.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:27 schreef wyccie het volgende:
Je moet in je brief toch altijd uitleggen waarom jij de geschikte persoon bent, wat je (relevante) kwaliteiten zijn. De vooropleiding heeft iedereen die reageert wel gehad, dus daarmee kom je er niet.
Op de chirurgie zijn er weer heel andere punten belangrijk dan bij psychiatrie. Ik vind het dan lastig om dan iets te noemen dat niet standaard of afgezaagd is.
Nog maar 1 sollicitatie de deur uit gedaan, en daar hoor ik eind maart pas wat van. Vandaag pas net 5 andere verstuurd.quote:
Ow, even teruggelezen in het vorig topic, snap het nu (ook de TT)...quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nog maar 1 sollicitatie de deur uit gedaan, en daar hoor ik eind maart pas wat van. Vandaag pas net 5 andere verstuurd.
Oh, en de uitspraak van MaJo die jij quote gaat ergens ander over.
Oh, zie het nu pas!quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:44 schreef MadMaster het volgende:
Ow, even teruggelezen in het vorig topic, snap het nu (ook de TT)...
Ik moest wel lachen.quote:
Dat is dan ook niet verkeerd.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:45 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
hopelijk snel op een startbaan
Hmmmmmquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
En vanavond weer bewezen. Volendammers zijn niet te vertrouwen ...
Wyccie, heb jij Indo bloed?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:44 schreef wyccie het volgende:
Ik ga me maar eens aan het schillen van schorseneren wagen.
De Williams peren uit de tas zijn lekker, maar hadden nog wel wat rijper kunnen zijn. Goed fris zoetzuur.
quote:
Dan zat ik er verder niet ver naast, ligt in die hoek in elk geval.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:38 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Chinees bloed.
Ik kan trouwens iedereen schorseneren en koolrabi aanraden, wat is dat heerlijk puur.
Ahhhquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:40 schreef wyccie het volgende:
Omdat de vriendin die er zit, er voor haar werk zit. En lekker eten naturlijk.
De familie is nu wereldwijd versprokkeld. Is niet meer zoals het was.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:45 schreef wyccie het volgende:
Indorock?Komen jullie nu niet meer bij elkaar?
Ik heb vroeger veel bij een kennis (haar man was Indonesisch) gegeten, en die was goed in rijsttafels. Rendang, héérlijk.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:48 schreef ErwinRommel het volgende:
De familie is nu wereldwijd versprokkeld. Is niet meer zoals het was.
En na de dood van mijn flamboyante opa, en mijn ooms, resten enkel nog mijn tantes. Het is niet meer zoals het was![]()
En mijn oma is ook al oud, en in het eten is dat helaas te merken, al zeg ik er stilletjes niks van.
Ik dacht dat ElizabethR terug wasquote:
Daar moest ik zelf ook even aan denken, maar ik denk niet dat ElizabethR nog terugkomt, dus nu is die afkorting voor ErwinRommel.quote:
Oma woont goed, gelukkig.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:51 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Gelukkig woont je oma nog wel in Nederland en kun je haar vaak knuffelen.
Eens in de zoveel jaar een familiereünie?
Wie??quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht dat ElizabethR terug was
Ahh, okay.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:58 schreef wyccie het volgende:
Een AKQ'er. Die woonde in Ierland of Schotland?
Ierland...quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:58 schreef wyccie het volgende:
Een AKQ'er. Die woonde in Ierland of Schotland?
Wat doe je hier dan?quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ahh, okay.
Ken ik niet, zit enkel in DEF, ABO of SEX
Ik weiger Duitse oorlogskerkhoven te bezoeken, heeft iets met achtergrond te maken...quote:
Hij had geen andere keuzequote:Op donderdag 7 maart 2013 23:07 schreef MadMaster het volgende:
Karremans is dus van alle blaam gezuiverd.
Lousy piano player...
Klopt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:10 schreef wyccie het volgende:
Mooie uitvoering, Metallica toch?
The Memory Remains zing ik steeds mee....
Ik snap het ergens wel, maar met de tand der tijds zou je zeggen dat ook dat vergeten moet worden, dan bedoel ik, dat ook de Duitse soldaat maar eens mens was, die verplicht werd een uniform aan te trekken.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weiger Duitse oorlogskerkhoven te bezoeken, heeft iets met achtergrond te maken...
Al een paar honderd topics niet meerquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Die heb ik inderdaad in tijden niet gezien
Nee hoor. Zegveld gaat voor de herkansing.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:07 schreef MadMaster het volgende:
Karremans is dus van alle blaam gezuiverd.
Lousy piano player...
Zegveldquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee hoor. Zegveld gaat voor de herkansing.
Ze is zeker heel andersquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Klinkt goed, professioneel. En heel anders dan het standaardwerk. Beetje een haunting liedje.
Dinsdag heb ik weer een rondje gelopen over de begraafplaats op de grebbeberg tijdens mijn wandeling. Erg indrukwekkend vind ik dat altijd, veel mensen liggen daar die even oud zijn geworden als ik nu ben.quote:
Klopt, elke keer is dat weer indrukwekkend, en je loopt langs de graven, ziet de leeftijden, dat hadden wij kunnen zijn.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:39 schreef ß het volgende:
[..]
Dinsdag heb ik weer een rondje gelopen over de begraafplaats op de grebbeberg tijdens mijn wandeling. Erg indrukwekkend vind ik dat altijd, veel mensen liggen daar die even oud zijn geworden als ik nu ben.
Ik ookquote:
Rij je met C. en A. mee of L. en C.? Wij zijn er rond vijven maar als jullie al veel eerder gaan kunnen we ook eerder komenquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ook
Wij gaan denk ik rond 13:00 ofzo rijden. Misschien later.
C&A. Het zou zomar ook later kunnen worden hoorquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Rij je met C. en A. mee of L. en C.? Wij zijn er rond vijven maar als jullie al veel eerder gaan kunnen we ook eerder komen
Van C. begreep ik dat ze eind van de middag zouden gaan, daarom gaan wij ook laterquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
C&A. Het zou zomar ook later kunnen worden hoor
In de rij staan heeft niet zoveel zin.
[ afbeelding ]
Vertrek je morgen of overmorgen?quote:
Owquote:
Slaap lekker, ik ga ook zoquote:Op donderdag 7 maart 2013 23:53 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga tukken! Gek, een heel weekend vrij
Nog niks gehoord. Waarschijnlijk hoor ik het morgenochtend.quote:
Spannend hoor. Ik hoop dat het gaat lukken.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 00:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nog niks gehoord. Waarschijnlijk hoor ik het morgenochtend.
Ik ga nu maar vroeg naar bed. Mocht het doorgaan kan ik morgenochtend nog veel doen.
quote:
Je gaat nu naar het vuur zitten staren?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 03:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dulce de leche gister niet gelukt (roommate had het vuur uitgedraaid) Dus vandaag nieuwe porging!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |