Rotterdammertjes zijn worstjes, van die dunne.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Worstjes?
Of bedoel je gewoon tieten
Oh nooit van gehoord. Hier heten het gewoon worstjesquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:18 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Rotterdammertjes zijn worstjes, van die dunne.
Omdat je er niet in mag zeker he? Gewoon de kift.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:18 schreef Specularium het volgende:
Ik noem de Arena soms jodenufo.
Omdat het kan.
Dan ga ik de straat uit, hoek om en weer terug naar huis.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Weten jullie wat een broodje halfom is?
Het lijkt ook echt een ufo idd.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:18 schreef Specularium het volgende:
Ik noem de Arena soms jodenufo.
Omdat het kan.
Niet echt dun hoor.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:18 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Rotterdammertjes zijn worstjes, van die dunne.
Moet je niet zeggen, zat mensen die ik ken die dachten dat het iets anders was dan wat ik bedoelde of wat je krijgt als je hier een broodje halfom vraagt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:21 schreef Tem het volgende:
Natuurlijk, iedereen weet wat een broodje halfom is
Maar als je daar schijven van snijdt, heb je toch ongeveer de maat tepel van een kleine tit? Of heb ik nu helemaal het verkeerde worstje voor me?quote:
Maar wat is het?quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet je niet zeggen, zat mensen die ik ken die dachten dat het iets anders was dan wat ik bedoelde of wat je krijgt als je hier een broodje halfom vraagt.
Ieder z'n eigen worstje.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:23 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Maar als je daar schijven van snijdt, heb je toch ongeveer de maat tepel van een kleine tit? Of heb ik nu helemaal het verkeerde worstje voor me?
Wij, Cynix en ik zitten al klaar jongen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:25 schreef Specularium het volgende:
Even DWLD kijken, jongens. Omdat niemand anders het doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |