Jij heet hopelijk geen Sander S.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb er nu geen 1, liggen er 2 in de tuin.
Mijn katten zijn in mijn bijzijn doodgegaan en heb ze begraven.quote:
Mooie kat zeg.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mijn katten zijn in mijn bijzijn doodgegaan en heb ze begraven.
Vond dat hele destructieverhaal van de dierenarts maar niks.
Dit was de laatste, Droppie aka Bolle.
[ afbeelding ]
Ah dat vind ik wel erg lief van je hoor. Ik had een konijn, ook zwart, die hebben we toen ook begraven, niet in de tuin want die hadden we toen niet, maar op een veldje ergens.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mijn katten zijn in mijn bijzijn doodgegaan en heb ze begraven.
Vond dat hele destructieverhaal van de dierenarts maar niks.
Dit was de laatste, Droppie aka Bolle.
[ afbeelding ]
Die ik vroeger bij ouders had hebben we laten cremeren.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:14 schreef Karina het volgende:
Prachtige kat.
[..]
Ah dat vind ik wel erg lief van je hoor. Ik had een konijn, ook zwart, die hebben we toen ook begraven, niet in de tuin want die hadden we toen niet, maar op een veldje ergens.
Will je het over jazz hebben dan?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:15 schreef Tem het volgende:
Wat is dit voor soft flora en fauna geouwetyfushoer.
Beetje hoekig.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:17 schreef Specularium het volgende:
Maar genoeg over mij, wat vind jij van mij?
[ afbeelding ]
Mag ik aan je haar zitten?quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:17 schreef Specularium het volgende:
Maar genoeg over mij, wat vind jij van mij?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |