Ik heb het niet zo breed, weetje.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:05 schreef Rezania het volgende:
Moet je je broeken niet bij de Zeeman kopen.
Een goede broek kan jaren meegaan, je moet alleen even wat meer betalen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:06 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo breed, weetje.
Blijkbaar ben je een beetje te breed, dikkiequote:Op donderdag 7 maart 2013 10:06 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo breed, weetje.
Niet waar. Ik heb hier ook last van gehad en ben daarna duurdere broeken gaan kopen. Probleem opgelostquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:10 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
Geld besteed ik er genoeg aan, daarom baal ik ook dat hij daar altijd slijt.
Wat noem jij duur?quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:13 schreef coen89 het volgende:
[..]
Niet waar. Ik heb hier ook last van gehad en ben daarna duurdere broeken gaan kopen. Probleem opgelost
En wat versta jij onder 'duurdere broeken'?quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:13 schreef coen89 het volgende:
[..]
Niet waar. Ik heb hier ook last van gehad en ben daarna duurdere broeken gaan kopen. Probleem opgelost
Oh ja, vroeger van die grote lappen op de knieen van de broek naaien, de nostalgie.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:13 schreef Aukje83 het volgende:
gewoon dit er op naaien TS [ afbeelding ]
Ik heb inderdaad het idee dat het van het zadel komt, omdat je continu met je benen langs het zadel schuurt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:25 schreef kipknots het volgende:
Goede broeken slijten ook, duurt hoogstens wat langer. Zeker als je regelmatig op de fiets zit is dat een zwak punt.
Gewoon een stuk stof aan de binnenkant tegenaan laten zetten, zie je nauwelijks wat van.
Komt inderdaad door het fietsen. Ik heb een tijdje veel moeten fietsen waardoor mijn broeken twee keer sneller kapot gingen dan nu.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:42 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad het idee dat het van het zadel komt, omdat je continu met je benen langs het zadel schuurt.
Continu bekrompen met je benen tegen elkaar lopen, omdat je bang bent dat het opvalt, herkenbaarquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:00 schreef biertank het volgende:
Terechte klacht!
Had dit gister, stap halverwege de dag in mijn auto, raar gevoel.
Nee toch? Jawel dus, kutzooi! Aan het werk geen kans om om te kleden.
Broek zag er verder goed uit, enkel slijtage tussen de benen, waardoor het me niet was opgevallen.
Weet nu hoe vrouwen zich voelen, de hele dag opletten of je niet met je benen wijt zit.
Gelukkig heeft niemand het gezien (of in elk geval gezegd).
ps. was een merk broek, dus opbokken met moet je niet kopen bij de Zeeman.
Weggooien als je dat gat in je broek voor 12 euro bij een kleermaker kunt laten maken.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:12 schreef DaneV het volgende:
Heeft weinig met kwaliteit te maken volgens mij...
Ik heb altijd A-merk broeken en die van mij slijten ook het hardste tussen je liezen waardoor je na een tijdje dus een broek hebt die er nog prima uitziet maar die je weg kunt gooien omdat er een gat in zit bij de lies.
Pall Mall (Aviator) broeken hebben er overgins minder last van dan G-star en Replay. Misschien omdat ze wat losser zitten daar ?
Ik ben inderdaad moddervet, maar wil toch graag mijn oude maatje houdenquote:
Daar heb ik aan zitten denkenquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:06 schreef -supergirl- het volgende:
je leuter is te lang. tip: rol hem op of koop baggy jeans
ja maar dan vind ik jouw username al helemaal raar 'verlengmijnsnoer' vind je hem niet al lang genoeg als hij nu al je broeken kapot maakt?quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:14 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad moddervet, maar wil toch graag mijn oude maatje houden
[..]
Daar heb ik aan zitten denken
Ik dacht altijd dat ze zulke gaten niet konden verhelpen?quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:14 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Weggooien als je dat gat in je broek voor 12 euro bij een kleermaker kunt laten maken.![]()
Dat dacht ik ook altijd.. Totdat ik een auto kocht en nooit meer fietste. Broeken sleten nog net zo hard.quote:Ik heb inderdaad het idee dat het van het zadel komt, omdat je continu met je benen langs het zadel schuurt.
Ik moest nog groeien toen ik dit account aanmaakte.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja maar dan vind ik jouw username al helemaal raar 'verlengmijnsnoer' vind je hem niet al lang genoeg als hij nu al je broeken kapot maakt?
Dat kunnen ze niet maken. Althans niet zo dat het weer een lange tijd goed blijft...quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:14 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Weggooien als je dat gat in je broek voor 12 euro bij een kleermaker kunt laten maken.![]()
Of ik heb een hele goeie kleermaker, of we praten niet over dezelfde plek.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:18 schreef DaneV het volgende:
[..]
Dat kunnen ze niet maken. Althans niet zo dat het weer een lange tijd goed blijft...
Ja dat bedoel ik ook. Ik heb op het moment een broek aan waarbij dat was gebeurd. De kleermaker heeft hem gemaakt en aan de binnenkant ook nog verstevigt. Je ziet er niks meer van. Maar het is een beige broek dus geen blauwe spijkerbroek.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:45 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
Direct bij je lies, tussen de benen zit meestal een naad waar alles bij elkaar komt, dan scheurt hij op die naad uit. (of net op je dijbeen kan ook)
Dan zal ik dat ook eens overwegen, want continu nieuwe broeken kopen is doodsonde.quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:00 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik ook. Ik heb op het moment een broek aan waarbij dat was gebeurd. De kleermaker heeft hem gemaakt en aan de binnenkant ook nog verstevigt. Je ziet er niks meer van. Maar het is een beige broek dus geen blauwe spijkerbroek.
Koop een rokzadel, hiermee schuur je niet met je dijen langs het zadel en het is beter voor je billenquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:42 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 10:25 schreef kipknots het volgende:
Goede broeken slijten ook, duurt hoogstens wat langer. Zeker als je regelmatig op de fiets zit is dat een zwak punt.
Gewoon een stuk stof aan de binnenkant tegenaan laten zetten, zie je nauwelijks wat van.
Ik heb inderdaad het idee dat het van het zadel komt, omdat je continu met je benen langs het zadel schuurt.
Dus ze zagen je gaatje door je gaatje?quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:04 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
Waarom slijten broeken altijd op de naad tussen je benen. Hierdoor ontstaan er van die genante momenten dat iemand een gat tussen je benen constateerd zonder dat je het zelf hebt opgemerkt. Heel vervelend.
Inderdaad. Omtrek van je telefoon die zichtbaar wordt op je broekzak is nog zoiets, misschien wel ergelijker nog.quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:45 schreef henkde_j het volgende:
Doorslijtende kontzakken met afdruk van portemonnee
quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:45 schreef henkde_j het volgende:
Daarom:quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:59 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Inderdaad. Omtrek van je telefoon die zichtbaar wordt op je broekzak is nog zoiets, misschien wel ergelijker nog.
Ook ergerlijk, dat kun je echter nog altijd wel zelf maken.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:22 schreef kipknots het volgende:
Klagen over dat de indigo van een spijkerbroek af slijt. Als je dat niet wil moet je geen spijkerbroek kopen.
Dit op een broek van 2 dagen oud is wel ergerlijk:
[ afbeelding ]
En gat in je kruis ook.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:31 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Ook ergerlijk, dat kun je echter nog altijd wel zelf maken.
Alleen kampers dragen zo'n portemonnee van 4cm dik in hun kontzakquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:45 schreef henkde_j het volgende:
Portemonee in kontzakstoppersquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:45 schreef henkde_j het volgende:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:07 schreef Differ het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je een beetje te breed, dikkie
Nergens last van met me broeken.
Iig boven de 80.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:15 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
En wat versta jij onder 'duurdere broeken'?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |