Ik heb het niet zo breed, weetje.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:05 schreef Rezania het volgende:
Moet je je broeken niet bij de Zeeman kopen.
Een goede broek kan jaren meegaan, je moet alleen even wat meer betalen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:06 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo breed, weetje.
Blijkbaar ben je een beetje te breed, dikkiequote:Op donderdag 7 maart 2013 10:06 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo breed, weetje.
Niet waar. Ik heb hier ook last van gehad en ben daarna duurdere broeken gaan kopen. Probleem opgelostquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:10 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
Geld besteed ik er genoeg aan, daarom baal ik ook dat hij daar altijd slijt.
Wat noem jij duur?quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:13 schreef coen89 het volgende:
[..]
Niet waar. Ik heb hier ook last van gehad en ben daarna duurdere broeken gaan kopen. Probleem opgelost
En wat versta jij onder 'duurdere broeken'?quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:13 schreef coen89 het volgende:
[..]
Niet waar. Ik heb hier ook last van gehad en ben daarna duurdere broeken gaan kopen. Probleem opgelost
Oh ja, vroeger van die grote lappen op de knieen van de broek naaien, de nostalgie.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:13 schreef Aukje83 het volgende:
gewoon dit er op naaien TS [ afbeelding ]
Ik heb inderdaad het idee dat het van het zadel komt, omdat je continu met je benen langs het zadel schuurt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:25 schreef kipknots het volgende:
Goede broeken slijten ook, duurt hoogstens wat langer. Zeker als je regelmatig op de fiets zit is dat een zwak punt.
Gewoon een stuk stof aan de binnenkant tegenaan laten zetten, zie je nauwelijks wat van.
Komt inderdaad door het fietsen. Ik heb een tijdje veel moeten fietsen waardoor mijn broeken twee keer sneller kapot gingen dan nu.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:42 schreef Verlengmijnsnoer het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad het idee dat het van het zadel komt, omdat je continu met je benen langs het zadel schuurt.
Continu bekrompen met je benen tegen elkaar lopen, omdat je bang bent dat het opvalt, herkenbaarquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:00 schreef biertank het volgende:
Terechte klacht!
Had dit gister, stap halverwege de dag in mijn auto, raar gevoel.
Nee toch? Jawel dus, kutzooi! Aan het werk geen kans om om te kleden.
Broek zag er verder goed uit, enkel slijtage tussen de benen, waardoor het me niet was opgevallen.
Weet nu hoe vrouwen zich voelen, de hele dag opletten of je niet met je benen wijt zit.
Gelukkig heeft niemand het gezien (of in elk geval gezegd).
ps. was een merk broek, dus opbokken met moet je niet kopen bij de Zeeman.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |