hehe. is dat een goed gewicht voor je lengte? ben vergeten hoe lang je bentquote:
1.90quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:48 schreef supersof het volgende:
[..]
hehe. is dat een goed gewicht voor je lengte? ben vergeten hoe lang je bent
Osgood Schlatter. Verkalking van bot net onder mijn knieschijf. Heb moeten stoppen met hockey daardoor, ging pijn doen bij belasting.quote:
1.90m die boii is kaolo langquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:48 schreef supersof het volgende:
[..]
i knowquote:
1. 75 ofzo zei je gisteren?quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:48 schreef supersof het volgende:
[..]
heul nietquote:
Nah, 1.75 dan maar wat scheelt hetquote:
dat is wel heel toevalligquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:49 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
1.90
geen flauw idee, hou me daar niet zo mee bezigis ook maar toevallig dat ik me afgelopen week 2x gewogen heb, daarvoor zeker een jaar niet
woow klinkt heftigquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Osgood Schlatter. Verkalking van bot net onder mijn knieschijf. Heb moeten stoppen met hockey daardoor, ging pijn doen bij belasting.
Ben met koninginnedag naar een hardstylefeest gegaan, vond mijn knie niet zo leuk de volgende dag
Morgen weer (na 12 uur NL tijd dus)quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:51 schreef jordyqwerty het volgende:
Stu, kom nog even 'gamen', krikken we die count nog wat op
mijn vader is pas langquote:
Heb ik ook gehad geloof ik, maar ik heb wel meer shit gehadquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Osgood Schlatter. Verkalking van bot net onder mijn knieschijf. Heb moeten stoppen met hockey daardoor, ging pijn doen bij belasting.
Ben met koninginnedag naar een hardstylefeest gegaan, vond mijn knie niet zo leuk de volgende dag
Ja was best een kakker in de eerste en tweedequote:Op woensdag 6 maart 2013 23:52 schreef supersof het volgende:
[..]
woow klinkt heftig![]()
![]()
jij zat op hokkież? had ik niet verwacht
Goedzoquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja was best een kakker in de eerste en tweedeGymnasium, hockey. Nu veracht ik de ''vrienden'' die ik toen had
Na een dag school had ik al heel veel last van mijn knie, dus moest dan toch wel eens wat aangedaan wordenquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:53 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad geloof ik, maar ik heb wel meer shit gehad
quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja was best een kakker in de eerste en tweedeGymnasium, hockey. Nu veracht ik de ''vrienden'' die ik toen had
Heb je wat tegen gymnasiasten/hockeyers/kakekrs an sich? Just curiousquote:
Klinkt bekend.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:55 schreef supersof het volgende:
[..]mijn vader zegt altijd: hockey doe je met een stokkie
zo droog altijd
hoe lang?quote:
Twee keer de helft?quote:
Ja ik heb nu nog wel last van mijn knieën af en toe, eentje is al deels versletenquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Na een dag school had ik al heel veel last van mijn knie, dus moest dan toch wel eens wat aangedaan worden
quote:
''En RJ niet met een rokkie, want hij heeft tussen zijn benen ook een stokkie''quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:55 schreef supersof het volgende:
[..]mijn vader zegt altijd: hockey doe je met een stokkie
zo droog altijd
altijd lachen met mn vaderquote:
Wutwut?quote:
Allemaal verschillende groepen, maar ik vind de mindset van kakkers niet vaak erg plezierigquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb je wat tegen gymnasiasten/hockeyers/kakekrs an sich? Just curious
ben jij de gemene versie van LompeHork?quote:
Ik kom wel een keer langsquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:56 schreef supersof het volgende:
[..]
altijd lachen met mn vaderdroogkloot
Ik ben zijn edele deelquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ben jij de gemene versie van LompeHork?
2 meterquote:
Hockeyfeesten schijnen wel weer plezierig te zijnquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Allemaal verschillende groepen, maar ik vind de mindset van kakkers niet vaak erg plezierig
Mijn ervaring is dat het niet echt vrienden zijn naast uitgaan, feesten enzo. Als je iemand nodig hebt om tegen aan te lullen droppen ze je hardquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:57 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Allemaal verschillende groepen, maar ik vind de mindset van kakkers niet vaak erg plezierig
hahahahahahahahaquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''En RJ niet met een rokkie, want hij heeft tussen zijn benen ook een stokkie''
-Mijn vader
Wat is er niet gezellig met alcoholquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hockeyfeesten schijnen wel weer plezierig te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |