Jup, toffe user ben jequote:
kan ik idd nietquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom is het zo moeilijk een compliment te accepteren
[..]
Jahoor
[..]
Ik wil je geloven, maar lukt niet sorry
awh dankjequote:Op woensdag 6 maart 2013 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jup, toffe user ben je
Meesten wel hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb 1 iemand waarmee ik regelmatig naar de bios ga. Echte filmfanaat is het wellievSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb 1 iemand waarmee ik regelmatig naar de bios ga. Echte filmfanaat is het welNiet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga met 2 vrienden naar de goeie films vaak.
Okayquote:
Zal wel geen enkele waarde hebben van iemand van FOK!, maar graag gedaanquote:
okquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
OkayDankje
[..]
Zal wel geen enkele waarde hebben van iemand van FOK!, maar graag gedaan
no hommoquote:
Nee wat ik zei is wel echt zoquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:44 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Niet?
Ik ga met 2 vrienden naar de goeie films vaak.
quote:
idk,quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:44 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Heeft ze nog steeds dat half kale kapsel?
just checkingquote:
nja van FOK! of niet het is altijd leuk om te horen dat je lief bentquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
OkayDankje
[..]
Zal wel geen enkele waarde hebben van iemand van FOK!, maar graag gedaan
Als het in London is ben ik redelijk flexibel al geef ik de voorkeur aan Noord en centraalquote:
Ik vind haar mooier op deze fotoquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:46 schreef JRRY het volgende:
[..]
idk,
ik vind dat met het halfkale kapsel haar gezicht wel mooier uitkomt dan zo:
[ afbeelding ]
Op FOK! beoordeel je mensen echt op karakter, tenminste als ze enigszins zichzelf zijnquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nja van FOK! of niet het is altijd leuk om te horen dat je lief bent
ik vind dat ze op die foto zo'n Nicki Minaj-hoofd heeftquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik vind haar mooier op deze foto
hehequote:Op woensdag 6 maart 2013 22:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Op FOK! beoordeel je mensen echt op karakter, tenminste als ze enigszins zichzelf zijn
Wel jammer van zijn onduidelijke fotoquote:
Nee hoor grap. ik ben wel mezelf hierquote:
Hij is een dude, hoe hij er uit ziet is zeer irrelevantquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:49 schreef supersof het volgende:
[..]
Wel jammer van zijn onduidelijke foto
En eerst steeds zeggen dat ik je niet serieus moet nemenquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee hoor grap. ik ben wel mezelf hier
hoezoquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij is een dude, hoe hij er uit ziet is zeer irrelevant
Je moet maar leren wanneer je me serieus moet nemenquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En eerst steeds zeggen dat ik je niet serieus moet nemen
sof is een meisje remember.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij is een dude, hoe hij er uit ziet is zeer irrelevant
Hoezo, en waar?quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Als je naar een Pathe bioscoop gaat kunnen we gratis
ik ben wel mezelf hier jaquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Op FOK! beoordeel je mensen echt op karakter, tenminste als ze enigszins zichzelf zijn
nu ?quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Je moet maar leren wanneer je me serieus moet nemen
32? FUCK YEAH LET'S GO!quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Omdat ik nog 32 gratis pathee madiwodo vouchers heb
quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Omdat ik nog 32 gratis pathee madiwodo vouchers heb
Ik weet niet waar jij ongeveer woont, maar er zijn best een paar Pathe bioscopen in NL toch?quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:52 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
32? FUCK YEAH LET'S GO!
Waar though?
Ik val niet op dudesquote:
Ik doe mijn bestquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:51 schreef supersof het volgende:
[..]
Je moet maar leren wanneer je me serieus moet nemen
We hadden het over krabsquote:
Mooi, dan ben je een tof iemandquote:
jij weet het vaak wel jaquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
nu ?
heb ik nu een 10?wheh #lagecijfershalenmorgen
ja maar voor haar is het wel relevant hoe krabs eruit ziet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik val niet op dudes
[..]
Ik doe mijn best
[..]
We hadden het over krabs
[..]
Mooi, dan ben je een tof iemand
http://www.pathe.nl/bioscoopagendaquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:52 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij ongeveer woont, maar er zijn best een paar Pathe bioscopen in NL toch?
Ja ander verhaal natuurlijkquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja maar voor haar is het wel relevant hoe krabs eruit ziet.
mwah in het echt ben ik verlegenquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik val niet op dudes
[..]
Ik doe mijn best
[..]
We hadden het over krabs
[..]
Ja weet ikquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik val niet op dudes
[..]
Ik doe mijn best
[..]
We hadden het over krabs
[..]
ja toch, pepsiquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Mijn vader vroeg wat ik gedronken had
''Uhhh, cola''
sukkelquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''Uhhh, cola''
Eigenlijk was het LSD-thee hihahoquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''Uhhh, cola''
quote:
quote:
Ik ga ervan uit dat je op WA iets serieuzer bentquote:
jaquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat je op WA iets serieuzer bent
Ik zit nu te dansen in mijn stoel, laat mequote:
Ik werd er anders wel onzeker vanquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:55 schreef supersof het volgende:
[..]
jaalleen de ok discussie
daarin niet
ja maar, morgen schoolquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zit nu te dansen in mijn stoel, laat me
ik Ok ook altijd als ik niet serieus benquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:55 schreef supersof het volgende:
[..]
jaalleen de ok discussie
daarin niet
Waar woon jij dan?quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
http://www.pathe.nl/bioscoopagenda
Amersfoort
Amsterdam
Arnhem
Breda
Delft
Den Haag
Eindhoven
Groningen
Haarlem
Helmond
Maastricht
Rotterdam
Tilburg
Utrecht
Zaandam
Zwolle
Ik ben niet eens met het okken begonnenquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik werd er anders wel onzeker van![]()
![]()
ja iddquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik Ok ook altijd als ik niet serieus ben
Ik vind het vaak leuker om mensen alleen van het forum te kennenquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:55 schreef Taexon het volgende:
Als je iemand in het echt kent merk je altijd wel punten waar ze op een forum toch even net iets anders zijn
Komt wel goed hoor, dondardagavond stappen en vrijdagochtend les is bij mij niet onbekend sinds ik studeerquote:
oh srryquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:55 schreef Taexon het volgende:
Als je iemand in het echt kent merk je altijd wel punten waar ze op een forum toch even net iets anders zijn
okquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben niet eens met het okken begonnen![]()
oktoquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ben niet eens met het okken begonnen![]()
okequote:Op woensdag 6 maart 2013 22:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Komt wel goed hoor, dondardagavond stappen en vrijdagochtend les is bij mij niet onbekend sinds ik studeer
Bij een stad in Noord Holland zonder Pathe bioscoopquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:56 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Waar woon jij dan?
Ik stel voor een meet bij een bioscoop
Alkmaarquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:58 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Bij een stad in Noord Holland zonder Pathe bioscoop
hehe
zie jequote:
ik dacht octoquote:
Ai, ik woon in het zuidelijke gedeelte van Limburgquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:58 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Bij een stad in Noord Holland zonder Pathe bioscoop
hehe
Heb vaak genoeg brak gewerkt, dus in de les een beetje achter internet zitten omdat we een alternatieve creabea les hebben moet lukkenquote:
oke sorry :S ;Squote:
ohja die lesquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb vaak genoeg brak gewerkt, dus in de les een beetje achter internet zitten omdat we een alternatieve creabea les hebben moet lukken
ja jij houdt niet opquote:
ik las lelijk muwhahaquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik moet nu wel even zeggen dat ik nu wel supereerlijk ben
Okquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dat hebben we graagquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ai, ik woon in het zuidelijke gedeelte van Limburg
doei schatjequote:
Dat je het ff weetquote:
Komen betere gesprekken uit voort dan de gemiddelde troll-instellingquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Nee top hoorquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat je het ff weet
[..]
Komen betere gesprekken uit voort dan de gemiddelde troll-instelling
Absoluutquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:02 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat je het ff weet
[..]
Komen betere gesprekken uit voort dan de gemiddelde troll-instelling
he bakkiequote:
Doe eens heul gauw normaal..quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:03 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Je stottertquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:03 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
ik kan niet normaal doen. dat weet je tochquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:03 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
mwa weenie, het kan maar ook weer nietquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hoezo sorryhoeft niet negatief te zijn
omg ok.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:04 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kan niet normaal doen. dat weet je toch![]()
ok ok ok okquote:
Kan ik waarderenquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee top hoor9 v/d 10 keer ben ik hier ook gewoon eerlijk over alles
Nee ik ben sowieso vrij open op FOK!quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Absoluut
Overigens heb ik nooit die indruk bij jou gehad hoor
Ja kan ik er wat aan doen dat je in het echt veel liever bentquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:04 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa weenie, het kan maar ook weer niet
Je bent erg relaxed in ieder gevalquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nee ik ben sowieso vrij open op FOK!
Ja ach je kan je wel beter voordoen ofzo maar wat schiet je ermee opquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan ik waarderen
[..]
Nee ik ben sowieso vrij open op FOK!
Mijn E-piem0l is dan ook 27.5cmquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja ach je kan je wel beter voordoen ofzo maar wat schiet je ermee opja interwebcredits ditdat
srryquote:
naw ik vind het wel vergelijkbaar eerlijk gezegdquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:06 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja kan ik er wat aan doen dat je in het echt veel liever bent
2 postduiven lang.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
Hoe lang duurt het ongeveer voordat een betaling uit Duitsland aan komt op je rekening?
wat heb jij gedealdquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
Hoe lang duurt het ongeveer voordat een betaling uit Duitsland aan komt op je rekening?
zo kleinquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn E-piem0l is dan ook 27.5cm
2 keer de helftquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
Ik denk iets van 3 werkdagen?quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
Neuh denk het nietquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:08 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ga je nog naar Oz dinsdag met takkie??
Jaa, ik heb kaartjes bemachtigdquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Neuh denk het nietga jij?
Waar wacht je op dan? PayPal is directquote:
Mja misschien beter met visa proberenquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waar wacht je op dan? PayPal is direct
Dat klinkt verstandigquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Mja misschien beter met visa proberen
Meet in the middle danquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]Dat is 3.5 uur ofzo met de trein?
Voor mensen uit NH is dat Amsterdamquote:
Spannendquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:14 schreef supersof het volgende:
verder op mn mobiel. kan ja lekker liggen onder de dekens
halloquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:14 schreef supersof het volgende:
verder op mn mobiel. kan ja lekker liggen onder de dekens
ja hequote:
Met laptop ook toch?quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:14 schreef supersof het volgende:
zo, verder op mn mobiel. kan ja lekker liggen onder de dekens
quote:
dat is vervelendquote:
quote:
quote:
ALles goed heren van het goede leven?quote:
en damequote:
kan beter maar op zich oke. met jou¿¿quote:
Hoezo?quote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:16 schreef promisionxexposed het volgende:
Fok-it lekkere billen, hoe is het?
Nu je dit hebt gezegd wel goed hoorquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:16 schreef promisionxexposed het volgende:
Fok-it lekkere billen, hoe is het?
Ja goed hoor ^^ Whatsup?quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:17 schreef supersof het volgende:
[..]
kan beter maar op zich oke. met jou¿¿
haha ja prima hoorquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu je dit hebt gezegd wel goed hoor![]()
Met jou ook?
gewoon. met die deken over je scherm enzoquote:
Dat hoor ik zo ongeveer elke dag wel ja dusquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ja prima hoor
Zinn in weekend
HA standaard antwoord ditdat
hahahaha hadden ze weekend niet zo leuk moeten makenquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat hoor ik zo ongeveer elke dag wel ja dusbehalve wanneer het weekend is natuurlijk
hoofdpijnquote:
Onder als in deken-fort makenquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:18 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon. met die deken over je scherm enzo
Neem iets in?quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:19 schreef supersof het volgende:
[..]
hoofdpijnen dat heb ik zelden en als ik het heb heel heftig. bah. maarja straks slapen dan gaat het wel over
jaquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Onder als in deken-fort maken
Niets te klagen hier. Hoe is het met jou vandaag?quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
ALles goed heren van het goede leven?
nee doe ik bijna nooitquote:
Ja klopt, gewoon je dekens tot je nek is makkelijker met laptopquote:
* EugeneKrabs geeft medsquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:19 schreef supersof het volgende:
[..]
hoofdpijnen dat heb ik zelden en als ik het heb heel heftig. bah. maarja straks slapen dan gaat het wel over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel goed opzich hoor.Ook beetje hoofdpijn net als Sofquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niets te klagen hier. Hoe is het met jou vandaag?
Beetje wel dan jaquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:21 schreef supersof het volgende:
[..]
nee doe ik bijna nooitik vind dat het maar vanzelf weg moet gaan
dus ook wel eigen schuld
awh schattigquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vroeger maakte ik altijd een fort van dekens en kussens en ging daarin lezen met een zaklamp
Vervelend manquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel goed opzich hoor.Ook beetje hoofdpijn net als Sof
Ik dacht dat je het gewoon tegen fok-it hadquote:
Dat wil ik ookquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:23 schreef supersof het volgende:
ik had vroeger een hoogslaper met een glijbaanthe good old days
DOor wie?quote:
jaaaaquote:
Wees blij dat je niet de hele dag hartaanvallen krijgt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:23 schreef promisionxexposed het volgende:
Niesaanvallen de hele dag door #zwaarleven
ben ik ook maar dit is gewoon irritantquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet de hele dag hartaanvallen krijgt.
Ik denk op Johnny Depp, maar die zit niet op FOK!quote:
Op jou natuurlijkquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk op Johnny Depp, maar die zit niet op FOK!
quote:
Prom en ik maken nog steeds bedtentenquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Vroeger maakte ik altijd een fort van dekens en kussens en ging daarin lezen met een zaklamp
Qua acterenquote:
Ja ja, voor de media hequote:Op woensdag 6 maart 2013 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
''Sporters reageren geschokt op bekentenis Boogerd''
Kom op man, iedereen zag het aankomen
Iets zegt me dat ik niet binnenmag komen. Met of zonder wachtwoordquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:26 schreef Taexon het volgende:
[..]
Prom en ik maken nog steeds bedtenten
Ja ik stik dan halfquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:26 schreef Taexon het volgende:
[..]
Prom en ik maken nog steeds bedtenten
Hypocriet inderdaad. Die hele wielrennerij is een en al dopingquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Bij Boogerd? Nee, dat vond ik wel echt domquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Iedereen is welkomquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iets zegt me dat ik niet binnenmag komen. Met of zonder wachtwoord
Op een of andere manier neem ik het Boogerd ook neit echt kwalijk. Als iedereen het doet en je wil een keer winnen, why not? Kan zijn keuze wel begrijpen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hypocriet inderdaad. Die hele wielrennerij is een en al doping
Eigenlijk moet je iedereen gewoon doping geven, en wie dan de sterkste is. Dat is wel een baasquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Op een of andere manier neem ik het Boogerd ook neit echt kwalijk. Als iedereen het doet en je wil een keer winnen, why not? Kan zijn keuze wel begrijpen.
Mensen die de moraalridder gaan uithangen en zeggen dat ze het niet zouden hebben gedaan kan ik niet uitstaan
Ik zie het probleem ook niet echt eigenlijkquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Op een of andere manier neem ik het Boogerd ook neit echt kwalijk. Als iedereen het doet en je wil een keer winnen, why not? Kan zijn keuze wel begrijpen.
Mensen die de moraalridder gaan uithangen en zeggen dat ze het niet zouden hebben gedaan kan ik niet uitstaan
Ik had het verwacht hoor, als je bijna net zo goed kan fietsen als de andere gebruikers, gebruik jequote:Op woensdag 6 maart 2013 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij Boogerd? Nee, dat vond ik wel echt dom1 van de weinige bij wie ik het niet zag aankomen
Ja maar dat is grappigquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als ik probeer te ontsnappen duw jij die deken weer over mn kop heen
Maar Boogerd was dat niet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had het verwacht hoor, als je bijna net zo goed kan fietsen als de andere gebruikers, gebruik je
Je hebt hulpmiddelen als goed voedsel, aerodynamica enzo, maar doping veranderd gewoon het lichaam enzo. Ik zie het probleem van zijn keuze niet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zie het probleem ook niet echt eigenlijk
Dan ben je misselijkquote:
Hij was niet de minste hoor, draaide meesta; vrij goed mee.quote:
Hij probeert je te laten stikkenquote:
Maar nooit bij de top. Hij is 1x 5de geworden in de Tour, maar verder `altijd'' een flinke stap minder dan de topwielrenners. en dan ga je niet snel denken dat iemand doping gebruiktquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hij was niet de minste hoor, draaide meesta; vrij goed mee.
Maar de helft gebruikte wel schat ik. Denk dat het grootschaliger dan bekend is nogquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar nooit bij de top. Hij is 1x 5de geworden in de Tour, maar verder `altijd'' een flinke stap minder dan de topwielrenners. en dan ga je niet snel denken dat iemand doping gebruikt
well, if you're into that stuff...quote:
groeit jullie e-penis nu ja?quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:35 schreef Stuart het volgende:
Denk dat Jordy en ik best hoog staan vandaag qua posts
Als een spelletjequote:Op woensdag 6 maart 2013 23:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
well, if you're into that stuff...
Look who's talkingquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
groeit jullie e-penis nu ja?
quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:35 schreef Stuart het volgende:
Denk dat Jordy en ik best hoog staan vandaag qua posts
jaquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
groeit jullie e-penis nu ja?
quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als een spelletje
Ja, misschien wel leuk
ik ga nu huilen in een hoekjequote:Op woensdag 6 maart 2013 23:37 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja uhh geen idee eigenlijkomdat ik stiekem soms een pestkop ben
Van de laatste 5-10 jaar ofzo Tour de France eindwinnaars waren bij elke top 10 klassering geloof ik gemiddeld 6 van die 10 aan de dopingquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar de helft gebruikte wel schat ik. Denk dat het grootschaliger dan bekend is nog
Slaap lekkerquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ga nu huilen in een hoekje
Ik ga van FOK! af lievjenstot later
Later spaterquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik bedoel maarquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van de laatste 5-10 jaar ofzo Tour de France eindwinnaars waren bij elke top 10 klassering geloof ik gemiddeld 6 van die 10 aan de doping
Sweet dreams Promiquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Weltrustequote:Op woensdag 6 maart 2013 23:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Laterquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Weltruste
Ik ga ook lekker slapen, mooie tijd
Trusten allemaal
Welterusten Taxquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Weltruste
Ik ga ook lekker slapen, mooie tijd
Trusten allemaal
ik ben de afgelopen week 2,5 kilo aangekomenquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:41 schreef supersof het volgende:
halve paracetamol ingenomenkijken of die werkt. en anders neem ik straks de abdere helft
en ik ben aangekomen
Ik neem altijd meteen 2quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:41 schreef supersof het volgende:
halve paracetamol ingenomenkijken of die werkt. en anders neem ik straks de abdere helft
en ik ben aangekomen
ik 1,5 joloquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:41 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ik ben de afgelopen week 2,5 kilo aangekomen
yolo
ik nietquote:
maar ik kom nooit aanquote:
In april nam ik er om de 4 uur 2quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:43 schreef supersof het volgende:
[..]
ik niet
omdat ik nooit gebruik vind ik dat niet nodig
wooowquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In april nam ik er om de 4 uur 2Je meot wat na een knie-operatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |