Ja, dat het echt bier in dat stadion was merkte je op een gegeven moment wel.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:28 schreef Katth het volgende:
[..]
Zoals die gast die met z'n zoontje was. Beetje lopen schreeuwen naar de stewards op de trap met 2 pils in z'n klauwen hahaha.
Ja, volgens mij wel. Hij had zo'n Blijdorp sjaal om.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat het echt bier in dat stadion was merkte je op een gegeven moment wel.
Die kerel die er redelijk netjes uitzag bedoel je met het we love you Feyenoord? Die liet ook de helft van z'n bier vallen.
Dat schijnt tie op trainingen wel vaker te doen, maar in wedstrijden laat hij het nooit zien.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:54 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Was vandaag op de training en bij het partij spel was Sissie toch een partij matig bezig. Kwam amper aan de bal en raakte alles kwijt. Kan begrijpen dat Koeman hem niet graag op de bank heeft. Daarnaast schoot Immers een paar keer fraai raak.
Wat heeft Boogerd met Feyenoord?quote:
Haha, daar ging zn ninja-editquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat heeft Boogerd met Feyenoord?
Nee man, was geen ninja. Las Tomato's reply pas later, toen had ik het pas door dat ik in het verkeerde topic zat.quote:
Als Immers gaat scoren dan zijn we kampioen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat schijnt tie op trainingen wel vaker te doen, maar in wedstrijden laat hij het nooit zien.
Dat zou een hoop punten en doelpunten schelen als hij eens zou gaan scoren.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:27 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Als Immers gaat scoren dan zijn we kampioen.
Lexie is een matige voetballer, maar enorm irritant om als tegenstander te hebben. Ik zie toch liever een echte voetballer op zijn plek.quote:
De hype was over hun ook groot idd, maar voetballend gezien vind ik Vilhena en Boëtius (veel) beter.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:55 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Boëtius vind ik minstens zo'n groot talent, misschien nog wel groter. Het inzicht van die jongen is geniaal maar werd dat een paar jaar geleden het begin ook niet over Wijnaldum en Fer geroepen?
Minder dan 2 jaar geleden kansloos 10e.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We moeten vooral niet vergeten dat de club amper 3 jaar geleden op sterven na dood was. En sommige hier willen alweer "meedoen in de Champions League".
Van Marwijk hoeven we dus ook nooit meer serieus te nemen.quote:
quote:
Bewaar 'm voor de SCquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]![]()
Ik had nog zo m'n best gedaan op dat plaatje ja
Moet toch echt stappen gaan maken. Stuk of 6 keer gescoord uit een pingel, en een hattrick tegen NEC, blijven er dus vrijwel geen velddoelpunten over in 2/3e van een seizoen, terwijl hij echt absúrd veel kansen heeft gehad.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:01 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Immers is gewoon een goede speler voor ons team.
Immers en Vilhena zou ik van plek verwisselen. Volgens mij is dat voor beiden beter. Vilhena maakt makkelijker goals en Immers kan box-to-box achter een tegenstander aan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Moet toch echt stappen gaan maken. Stuk of 6 keer gescoord uit een pingel, en een hattrick tegen NEC, blijven er dus vrijwel geen velddoelpunten over in 2/3e van een seizoen, terwijl hij echt absúrd veel kansen heeft gehad.
Zodra hij die stap maakt en er 10-12 velddoelpunten per jaar in legt ben ik het met je eens.
Lijkt me ook wel een mooi experiment, maar je weet dat als Koeman beslist om Vilhena vooruit te schuiven dat hij ook gewoon Vormer brengt ipv Immers...quote:Op donderdag 7 maart 2013 00:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Immers en Vilhena zou ik van plek verwisselen. Volgens mij is dat voor beiden beter. Vilhena maakt makkelijker goals en Immers kan box-to-box achter een tegenstander aan.
vertel dat koeman eensquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:21 schreef PIETR het volgende:
Lijkt me helemaal niks. Immers een box-to-box spelerGewoon een speler die altijd achter de feiten aanloopt en niets toevoegt aan Feyenoord. Hoort niet in de basis.
Vormer erin voor Immers en dan Vilhena op de plek van Immers en Vormer op die van Vilhena.quote:Op donderdag 7 maart 2013 00:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Immers en Vilhena zou ik van plek verwisselen. Volgens mij is dat voor beiden beter. Vilhena maakt makkelijker goals en Immers kan box-to-box achter een tegenstander aan.
Immers is wel een knokker al valt zijn daadwerkelijke rendement lastig te beoordelen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:21 schreef PIETR het volgende:
Lijkt me helemaal niks. Immers een box-to-box spelerGewoon een speler die altijd achter de feiten aanloopt en niets toevoegt aan Feyenoord. Hoort niet in de basis.
Welk gelijk?quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:19 schreef Muto het volgende:
Let maar op. 12 mei haal ik mijn gelijk over Immers.
quote:Arsenal Plot Summer Move to Sign ‘Dutch Xavi’ as Midfield Partner for Jack Wilshere
Emirates Stadium in hunt to land Dutch international.
Arsenal have set their sights on Dutch youngster Jordy Clasie with Arsene Wenger seeing the highly rated youngster as a possible midfield partner for Jack Wilshere according to the Metro.
The Gunners will challenge Tottenham in pursuit of Feyenoord midfielder Clasie who has been in excellent form for his Rotterdam club, helping Ronald Koeman’s side to mount a genuine Eredivisie title challenge this term.
Clasie, who has been dubbed the ‘Dutch Xavi’, is also being chased by Serie A side Fiorentina but Arsene Wenger will look to win the race to snap up the combative midfielder who the Arsneal boss would like to form a midfield pairing with Wilshere at the heart of the North London side’s starting line-up.
The 21 year old is into his second season in the Feyenoord first team having enjoyed a good first term out on loan to Excelsior.
Clasie has forced his way into Louis Van Gaal’s Dutch national team set-up and is drawing rave reviews which have led to growing speculation that he will leave the Dutch top tier sooner rather than later.
Clearly if Arsenal can secure a Champions League berth then they stand a better chance of beating local rivals Spurs to such a signing and clearly this will be a bigger obstacle that Wenger will have to overcome in terms of all his summer transfer dealing.
Dooddoeners als 'Ja, hj werkt zo hard' 'Hij verovert zoveel ballen'. Schei toch uit joh. Alsie twee ballen verovert per wedstrijd is dat veel. Vaak gaat ie de duels als een debiel aan, wat de tegenstander vaak een vrije trap oplevert. Waardeloze speler die Immers. Hoort niet bij Feyenoord.quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:01 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Immers is wel een knokker al valt zijn daadwerkelijke rendement lastig te beoordelen.
Scoren maakt daar sowieso geen deel van uit
hij mist dan een 100 procent kans die ons kampioen zou maken ?quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:19 schreef Muto het volgende:
Let maar op. 12 mei haal ik mijn gelijk over Immers.
Zie ik nog best gebeuren ookquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hij mist dan een 100 procent kans die ons kampioen zou maken ?
Zondag speelde hij anders niet slechtquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:39 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dooddoeners als 'Ja, hj werkt zo hard' 'Hij verovert zoveel ballen'. Schei toch uit joh. Alsie twee ballen verovert per wedstrijd is dat veel. Vaak gaat ie de duels als een debiel aan, wat de tegenstander vaak een vrije trap oplevert. Waardeloze speler die Immers. Hoort niet bij Feyenoord.
Ik zal hem ook nooit uitfluiten. Erger me alleen kapot aan hem.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:45 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Zondag speelde hij anders niet slecht.
Maar ik begrijp je punt wel en ben het ook in grote lijnen met je eens al is dat gebash ook wel sneu. Het is wel een Feyenoordspelert en we zijn geen joden.
Koop je alleen niets voor. Zit ook geen verbetering in bij hemquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:50 schreef Katth het volgende:
Hij doet bijzonder veel nuttige dingen, al is het alleen al ruimte creëren voor Vilhena. Ook ballen die Pelle opvangt vanuit de lucht gaan veelal naar Immers, die gewoon altijd goed bij hem in de buurt staat. Ik erger me ook wel aan het feit dat hij veel kansen mist, maar hij staat wel steeds op de juiste plek.
En terecht. Zwakste speler in tijden bij Feyenoord.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:51 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Elk team heeft iemand nodig waarop gezeken wordt, nu Joris goed presteert (en Verhoek eruit is) gaat alles op Immers.
Dat is Bahia.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En terecht. Zwakste speler in tijden bij Feyenoord.
Ruimte creeren, op de goede plaats staanquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:50 schreef Katth het volgende:
Hij doet bijzonder veel nuttige dingen, al is het alleen al ruimte creëren voor Vilhena. Ook ballen die Pelle opvangt vanuit de lucht gaan veelal naar Immers, die gewoon altijd goed bij hem in de buurt staat. Ik erger me ook wel aan het feit dat hij veel kansen mist, maar hij staat wel steeds op de juiste plek.
Ik vind juist dat er wel verbetering in zit, maar goed als jij hem alleen afrekent op het aantal goals wat hij maakt dan zal er niet veel veranderen. Ik vind hem nu veel completer spelen als in het begin van het seizoen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Koop je alleen niets voor. Zit ook geen verbetering in bij hem
quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En terecht. Zwakste speler in tijden bij Feyenoord.
Er zijn nog wel wat slechtere spelers geweest, voornamelijk de spelers die nooit speelden. Neem dan een Mohammed Abubakari ofzo.quote:
Ono.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:53 schreef PIETR het volgende:
[..]
Ruimte creeren, op de goede plaats staan![]()
Wie was eigenlijk de laatste goede nummer 10 bij Feyenoord? Schiet met zo ff niemand te binnen.
Östlund, Lee, Gibbsquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:54 schreef Steven184 het volgende:
[..]
[..]
Er zijn nog wel wat slechtere spelers geweest, voornamelijk de spelers die nooit speelden.
Hij brengt ook amper iets wat je van een 10 verwacht in voetballend opzicht.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:54 schreef Katth het volgende:
[..]
Ik vind juist dat er wel verbetering in zit, maar goed als jij hem alleen afrekent op het aantal goals wat hij maakt dan zal er niet veel veranderen. Ik vind hem nu veel completer spelen als in het begin van het seizoen.
Bedoelde dan ook spelers die daadwerkelijk basisspelers zijn geweestquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:54 schreef Steven184 het volgende:
[..]
[..]
Er zijn nog wel wat slechtere spelers geweest, voornamelijk de spelers die nooit speelden. Neem dan een Mohammed Abubakari ofzo.
Klopt, inzicht heeft ie niet. Zal nooit een steekpassje geven, altijd een tikkie breed. Die bal op Achahbar tegen PSV uit voor de beker na een paar minuten was toch echt wel het dieptepunt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij brengt ook amper iets wat je van een 10 verwacht in voetballend opzicht.
Wat moet een 10 dan wel doen volgens jou?quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hij brengt ook amper iets wat je van een 10 verwacht in voetballend opzicht.
Vernufte balletjes geven om andere spelers te laten scoren, niet in 9 van de 10 gevallen balletje terug of breed. Af en toe een lekker afstandsschot en een redelijk scorend vermogen of in ieder geval het vermogen om rustig te blijven als ie in stelling wordt gebracht om te scoren en niet als een kip zonder kop de bal 10 meter naast of over hengsten.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:10 schreef Katth het volgende:
[..]
Wat moet een 10 dan wel doen volgens jou?
Ah, een type Götze of Özil dus. Gek dat Immers dat niet is zeg.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vernufte balletjes geven om andere spelers te laten scoren, niet in 9 van de 10 gevallen balletje terug of breed. Af en toe een lekker afstandsschot en een redelijk scorend vermogen of in ieder geval het vermogen om rustig te blijven als ie in stelling wordt gebracht om te scoren en niet als een kip zonder kop de bal 10 meter naast of over hengsten.
Dan moeten we ook niet doen alsof ie het is.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:15 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ah, een type Götze of Özil dus. Gek dat Immers dat niet is zeg.
Welke nummer 10 in Nederland heeft dat nou wel? Ik zie er maar 2 en dat zijn maher en eriksen, beide toptalenten.
Bij een topclub als Feyenoord hoort gewoon een goede nummer 10. Die hebben trouwens ook, Vilhena.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:15 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ah, een type Götze of Özil dus. Gek dat Immers dat niet is zeg.
Welke nummer 10 in Nederland heeft dat nou wel? Ik zie er maar 2 en dat zijn maher en eriksen, beide toptalenten.
En dan Vormer, die ook nog totaal geen indruk maakt, er maar in zetten?quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:19 schreef PIETR het volgende:
[..]
Bij een topclub als Feyenoord hoort gewoon een goede nummer 10. Die hebben trouwens ook, Vilhena.
Immers heeft bijna een heel seizoen de kans gehad en geen indruk gemaakt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:20 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
En dan Vormer, die ook nog totaal geen indruk maakt, er maar in zetten?
Vormer heeft nog geen indruk gemaakt inderdaad, maar hij speelde ook nooit slecht. Sowieso een verbetering tov Immers.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:20 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
En dan Vormer, die ook nog totaal geen indruk maakt, er maar in zetten?
Probleem is alleen dat Koeman hem teveel op Clasie vindt lijken, en kennelijk gecharmeerd is van een type Immers. Anders had Ruudje toch allang een basisplaats boven Immers gekregen?quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:22 schreef PIETR het volgende:
[..]
Vormer heeft nog geen indruk gemaakt inderdaad, maar hij speelde ook nooit slecht. Sowieso een verbetering tov Immers.
En dat is relevant omdat?quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:28 schreef Katth het volgende:
De grootste reden waarom Vilhena nu zo aan het doorbreken is, is omdat Leerdam niet heeft bijgetekend. Anders had hij nog gewoon op de bank gezeten.
Vind Clasie en Immers echt amper op elkaar lijken. Clasie heeft inzicht, een geweldige pass in de benen, kan een bal afpakken en heeft een schot in de benen maar komt helaas te weinig in positie om een schot te lossen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat Koeman hem teveel op Clasie vindt lijken, en kennelijk gecharmeerd is van een type Immers. Anders had Ruudje toch allang een basisplaats boven Immers gekregen?
Vormer en Clasie.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind Clasie en Immers echt amper op elkaar lijken. Clasie heeft inzicht, een geweldige pass in de benen, kan een bal afpakken en heeft een schot in de benen maar komt helaas te weinig in positie om een schot te lossen.
Vormer & Clasie.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vind Clasie en Immers echt amper op elkaar lijken. Clasie heeft inzicht, een geweldige pass in de benen, kan een bal afpakken en heeft een schot in de benen maar komt helaas te weinig in positie om een schot te lossen.
Ik wilde wat uitleggen, maar wat ik eigenlijk bedoelde is dat we nu staan waar we staan en daar heeft Immers ook (in positieve zin) aan bijgedragen. Had het beter kunnen zijn? Natuurlijk! Is het zijn schuld? Nee, absoluut niet.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:29 schreef PIETR het volgende:
Lekker VI nalullen. Wat een onzin. Vilhena is veel beter dan Leerdam. Ook als Leerdam had bijgetekend had Vilhena hem uit de basis gespeeld.
Ja want Vilhena had ook zo'n slechte mentaliteit toen werd er gezegd. Leerdam was een harde werker en daar houden trainers wel van.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:28 schreef Katth het volgende:
De grootste reden waarom Vilhena nu zo aan het doorbreken is, is omdat Leerdam niet heeft bijgetekend. Anders had hij nog gewoon op de bank gezeten.
Wat nou weer?quote:'Fernandez betrokken bij ongeluk'
ROTTERDAM - De 26-jarige Feyenoord-speler Guyon Fernandez zou woensdagavond betrokken zijn geraakt bij een zwaar ongeluk op de Coolsingel. Daar werd een vrouw geschept toen ze het zebrapad overstak.
Een woordvoerder van de politie kon wel bevestigen dat het om een 26-jarige inwoner van Rotterdam gaat, maar wilde niet zeggen of het om de voetballer ging.
Het 19-jarige slachtoffer uit Rotterdam is met meerdere botbreuken overgebracht naar het ziekenhuis, weet Dichtbij.nl.
Hopelijk genoeg reden om per direct te ontslaan.quote:
Ik weet niet of er echt schuld is, maar ik denk dat er op deze ploeg te weinig druk ligt. Doelstelling vooraf aan het seizoen was top 5 en dat je dan keer dramatisch speelt tegen bijv. een NAC Breda is ingecalculeerd. Zo ga je geen kampioen worden normaliter.quote:
Beeldmateriaal:quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hopelijk genoeg reden om per direct te ontslaan.
Club in diskrediet brengen etcetc.
Ik wil niet weten wat er zou zijn gebeurd met Immers als ie direct in een ploeg met kampioensaspiraties vanaf het eerste moment als PSV of Ajax had gespeeld.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:45 schreef Katth het volgende:
[..]
Ik weet niet of er echt schuld is, maar ik denk dat er op deze ploeg te weinig druk ligt. Doelstelling vooraf aan het seizoen was top 5 en dat je dan keer dramatisch speelt tegen bijv. een NAC Breda is ingecalculeerd. Zo ga je geen kampioen worden normaliter.
Wat een idioot.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:46 schreef OProg het volgende:
[..]
Beeldmateriaal:
http://www.nieuwsopbeeld.(...)coolsingel-rotterdam
Doorgereden bij een zebrapad geloof ik.
Dat kan je je afvragen bij de hele selectie behalve Pelle wellicht.quote:Op donderdag 7 maart 2013 11:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat er zou zijn gebeurd met Immers als ie direct in een ploeg met kampioensaspiraties vanaf het eerste moment als PSV of Ajax had gespeeld.
Die reactie van die Achraf Tranquilo vind ik nog veel idioter:quote:
Ja, jij vindt een reactie op internet idioter dan iemand aanrijden met zwaar letsel tot gevolgquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:51 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Die reactie van die Achraf Tranquilo vind ik nog veel idioter:
Achraf Tranquilo schreef:
Bestuurder feyenoord speler Guyon Fernandez. Heeft een domme aanrijding veroorzaakt het kon gewoon niet gebeuren. Ik als ooggetuige heb het gezien dat hij met opzet de slachtoffer heeft aangereden met ruim 80 km per uur. Dan spoor je toch niet!!!!
Jaja....
"Met opzet aangereden" "Met ruim 80 km per uur"quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:20 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, jij vindt een reactie op internet idioter dan iemand aanrijden met zwaar letsel tot gevolg? Die gast overdrijft wat misschien, maar meer ook niet.
Dat snap ik, maar vind je die reactie werkelijk idioter dan wat Fernandez gedaan heeftquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:24 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
"Met opzet aangereden" "Met ruim 80 km per uur"
Jaja. Dat is hetzelfde als iemand die een bedrijfsongeval veroorzaakt betichten van poging tot moord.
Opzet lijkt mij ook wat sterk ja of hij kende dat mokkelquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:24 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
"Met opzet aangereden" "Met ruim 80 km per uur"
Jaja. Dat is hetzelfde als iemand die een bedrijfsongeval veroorzaakt betichten van poging tot moord.
Dat er een gewonde is gevallen is het ergste. Maar om nou direct de spreken van opzet gaat me erg ver.quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar vind je die reactie werkelijk idioter dan wat Fernandez gedaan heeft?
Ja daar vallen elk jaar meerdere doden. De meeste automobilisten rijden door daar.quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:28 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Dat er een gewonde is gevallen is het ergste. Maar om nou direct de spreken van opzet gaat me erg ver.
Als je er maar sporadisch komt en dan ook nog eens als het donker is is het echt onwijs onduidelijk en onoverzichtelijk met de hoeveelheid zebrapaden.quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:39 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja daar vallen elk jaar meerdere doden. De meeste automobilisten rijden door daar.
Die zebrapaden zijn toch verlicht s'avonds ? Weet niet of dat zebrapad dat ook heeft, maar duidelijker kan nietquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Als je er maar sporadisch komt en dan ook nog eens als het donker is is het echt onwijs onduidelijk en onoverzichtelijk met de hoeveelheid zebrapaden.
Bang dat de plannen niet door gaan Van Merwijk?quote:Van Merwijk voelt niets voor extra 'stadiontoets'
Stadiondirecteur Jan van Merwijk ziet een nieuw onderzoek naar alle Kuip-varianten niet zitten. 'Nut en noodzaak' van zo'n toets zijn er niet, zegt hij, en er wordt al gewerkt aan een second opinion van de plannen, inclusief nieuwbouw op Varkenoord. ,,Het zal niet tot andere inzichten en conclusies leiden maar wel tot nieuwe, hoge onderzoekskosten en waarschijnlijk tot uitstel van een besluit.''
Hij reageert hiermee op het initiatief van de Rotterdamse raad om alle ideeën voor de Kuip nog eens tegen het licht te houden. ,,Dan kun je wel aan de gang blijven. Naar onze mening ligt er binnenkort met alle uitgebreide plannen en second opinions meer dan voldoende informatie op tafel om een zorgvuldig en afgewogen besluit te nemen. Wij beseffen dat het geen gemakkelijk besluit is maar wij rekenen wel op een gemeentebestuur dat zich houdt aan de gemaakte afspraken en dus tot besluitvorming zal overgaan voor de zomer van 2013.''
PvdA-raadslid Tom Harreman stelt dat het wel eens ná de zomer kan worden. ,,Het college kan zoveel beloven, maar de raad beslist. We wachten al maanden op de plannen van de Kuip, dus als er iemand verantwoordelijk is voor vertraging, dan is het Van Merwijk zelf. Hij moet eens in de spiegel kijken.''
Initiatiefnemer Brenda Dirkse (D66) zegt dat de raad nu zelf onderzoek laat doen, óf wethouder Laan (VVD) met een raadsvoorstel op pad stuurt. Laan zelf meldt dat 'in de lopende onderzoeken al voor een groot deel wordt voldaan aan de voorwaarden die de raad stelt aan onafhankelijk onderzoek'. ,,We gaan kijken op welke punten het onderzoek kan worden uitgebreid.''
Ik ben zo'n eppo die daar misschien eens in de 2 jaar komtquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:49 schreef macca728 het volgende:
[..]
Die zebrapaden zijn toch verlicht s'avonds ? Weet niet of dat zebrapad dat ook heeft, maar duidelijker kan niet![]()
Trouwens overdag is het net zo gevaarlijk, een hoop rijden gewoon door, tenzij er politie staat zoals een paar maanden geleden ofzo. Toen hield de politie een actie om te controleren of automobilisten stoppen voor een zebrapad.
Ach, als je iemand aanrijdt op een zebrapad zit je altijd fout. No matter whatquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:16 schreef ursel het volgende:
[..]
Ik ben zo'n eppo die daar misschien eens in de 2 jaar komt.
Vond het toen zelf erg onduidelijk en onoverzichtelijk omdat ik teveel in de gaten moest houden tijdens het rijden en te vaak zebrapaden tegenkwam. Maak dan gewoon stoplichten (volgens mij stonden die er vroeger ook). Dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent.
Maar goed, als je weinig overzicht hebt moet je wel voorzichter rijden natuurlijk![]()
Dat is natuurlijk niet helemaal waar, maar dit lijkt me niet de plek om daarover te steggelen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach, als je iemand aanrijdt op een zebrapad zit je altijd fout. No matter what
Voor de wet wel.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach, als je iemand aanrijdt op een zebrapad zit je altijd fout. No matter what
Jij rekent dat soort dingen uit?quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:42 schreef Muto het volgende:
Als je de afstand ziet tussen het zebrapad, het slachtoffer en de auto dan is het echt geen 50 km p/u geweest. Idioot.
Immers is niet zo slecht als dat beweerd wordt hoor.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:17 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Niet teveel aandacht geven die jongen
Hij denkt ook dat Immers ons kampioen gaat maken.
Klopt hij is een stuk slechter in het echtquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
Immers is niet zo slecht als dat beweerd wordt hoor.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:19 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Klopt hij is een stuk slechter in het echt
Nee, maar het valt me op. Ik zit bij de vrijwillige brandweer en zie, helaas, vaker dit soort incidenten. Vandaar mijn iets andere kijk erop.quote:
Wel lekker rustig als jij mij geen aandacht geeft. Lekker je bek houden.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:17 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Niet teveel aandacht geven die jongen
Hij denkt ook dat Immers ons kampioen gaat maken.
Ach kom op man.quote:
Beter hou je zelf je bek want ik weet uit betrouwbare bronnen dat je een nerd bentquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:21 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee, maar het valt me op. Ik zit bij de vrijwillige brandweer en zie, helaas, vaker dit soort incidenten. Vandaar mijn iets andere kijk erop.
[..]
Wel lekker rustig als jij mij geen aandacht geeft. Lekker je bek houden.
Waarom reageer je nog op me?quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:22 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Beter hou je zelf je bek want ik weet uit betrouwbare bronnen dat je een nerd bent
Nerds zijn de rocksterren van vroeger man.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:22 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Beter hou je zelf je bek want ik weet uit betrouwbare bronnen dat je een nerd bent
Gaan we weer...quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:22 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Bruinsquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:23 schreef Muto het volgende:
Ik durf te wedden dat een middenveld met Clasie, Vilhena en Immers beter draait dan een middenveld met Clasie, Vormer en Vilhena.
Ik durf, behalve Achahbar, geen andere speler te noemen die beter op de nummer 10 positie kan spelen met een middenveld Vilhena en Clasie.
Zegt Loekquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:22 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
In de huidige selectie uiteraard.quote:
Waar zit je bij de brandweer?quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:25 schreef Muto het volgende:
Ik ben overigens een nerd, ja. Maar ik heb wel een vriendin en whatsappcontact met het nichtje. En dat doet niemand mij na
Jij bent ook rond de 15 aan je gedrag te zien.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:25 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Echt niet, ik sta boven hem hij is 15 of zo
Whatsapp contact met het nichtje?quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:25 schreef Muto het volgende:
Ik ben overigens een nerd, ja. Maar ik heb wel een vriendin en whatsappcontact met het nichtje. En dat doet niemand mij na
Sleegers volgend jaarquote:
Qua techniek en mentaal gezien ben je op je 26e wel aardig uitgeleerd normaliterquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:30 schreef elCholo het volgende:
Ik vind Immers de laatste 2 wedstrijden wel redelijk spelen, en zie ook een betere wisselwerking met zowel Vilhena die vaker op zijn positie opduikt en ook met Pelle.
Ik was/ben nog wel sceptisch over hem want denk dat hij vooral qua techniek en inzicht maar ook mentaal nog wel tekort komt. Maar aan de andere kant hebben sommige spelers ook tijd nodig.
Hopelijk weet hij de stijgende lijn door te trekken en kunnen de KGB er nog wat van maken, waardoor die echt nog wel waarde kan hebben.
Ik wil hem nog wel even de voordeel van de twijfel geven. Zijn genoeg gevallen uit het verleden te noemen die in hun eerste jaar faalden.
Hij maakt gewoon veels te weinig doelpunten. Een hattrick tegen NEC en een zooi strafschoppen. Daar teert ie op. En als je kijkt hoeveel kansen hij mist... Van Kiev tot aan NEC vorige week, gewoon teveel om op te noemenquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:30 schreef elCholo het volgende:
Ik vind Immers de laatste 2 wedstrijden wel redelijk spelen, en zie ook een betere wisselwerking met zowel Vilhena die vaker op zijn positie opduikt en ook met Pelle.
Ik was/ben nog wel sceptisch over hem want denk dat hij vooral qua techniek en inzicht maar ook mentaal nog wel tekort komt. Maar aan de andere kant hebben sommige spelers ook tijd nodig.
Hopelijk weet hij de stijgende lijn door te trekken en kunnen de KGB er nog wat van maken, waardoor die echt nog wel waarde kan hebben.
Ik wil hem nog wel even de voordeel van de twijfel geven. Zijn genoeg gevallen uit het verleden te noemen die in hun eerste jaar faalden.
Goede voetballer, 1.75 lang alleen wat tenger. Hij kan wel heel erg goed voetballen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:31 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Is dat nou wat? Hoor vaak dat het een beetje een watje is.
Type Bruins maar dan mager?quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Goede voetballer, 1.75 lang alleen wat tenger. Hij kan wel heel erg goed voetballen.
Zijn contract loopt alleen wel volgend jaar af. Maar nu het zo goed gaat zal hij vast wel bijtekenen als hij een kans krijgt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Goede voetballer, 1.75 lang alleen wat tenger. Hij kan wel heel erg goed voetballen.
Klopt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:32 schreef onlogisch het volgende:
Hij maakt gewoon veels te weinig doelpunten. Een hattrick tegen NEC en een zooi strafschoppen. Daar teert ie op. En als je kijkt hoeveel kansen hij mist... Van Kiev tot aan NEC vorige week, gewoon teveel om op te noemen
Kan beter voetballen, hoewel Bruins ook wel goed kan voetballen.quote:
met ''echte nummers 10'' als Bruins, De Guzman of Hofs ging het ook al jaren kut. Dus wat dat betreft.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:44 schreef elCholo het volgende:
[..]
Klopt.
Maar heb bij Immers het gevoel dat het echt een mentale kwestie is. Het is afgezien van een paar momenten (zoals bij het doelpunt van Boetius tegen ajax) niet dat hij de ballen totaal verkeerd inschiet. Hij heeft moeite met de druk en krijgt een soort kortsluiting waardoor hij zonder enig inzicht blind de bal op doel schiet.
Bij Den Haag scoorde hij wel al zijn penalties en hier nu niet, dat zit gewoon in zijn hoofd, en ik denk dat daar echt nog wel wat uit te halen is.
Neemt niet weg dat ik echt wel mijn twijfels heb of hij het niveau kan halen wat eigenlijk hoort bij Feyenoord 1, maar gezien zijn spel de laatste wedstrijden en het ook pas zijn eerste seizoen is wil ik hem nog niet afschrijven, zoals velen wel al doen.
Weet wat je zegt, Hofs was juist heel goedquote:Op donderdag 7 maart 2013 14:47 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
met ''echte nummers 10'' als Bruins, De Guzman of Hofs ging het ook al jaren kut. Dus wat dat betreft.
Ja, opgeleid door ons en een buitenlandse transfer. Dus opleidingsvergoeding.quote:Op donderdag 7 maart 2013 14:59 schreef Merkie het volgende:
Swansea wil De Guzman definitief vsatleggen, zou er nog wat geld naar Rotterdam toe stromen?
Nee. Feyenoord heeft verzuimd De Guzman een nieuw contract aan te bieden in de laatste 6 maanden voor zijn einde contract. Als dat niet gebeurd, heb je geen recht op de vergoeding.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:04 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Ja, opgeleid door ons en een buitenlandse transfer. Dus opleidingsvergoeding.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:08 schreef Muto het volgende:
[..]
Nee. Feyenoord heeft verzuimd De Guzman een nieuw contract aan te bieden in de laatste 6 maanden voor zijn einde contract. Als dat niet gebeurd, heb je geen recht op de vergoeding.
Ja. Feyenoord had een contract moeten aanbieden die minimaal gelijk was aan het laatst getekende contract. Feyenoord heeft dit niet gedaan omdat 'het risico te groot was'.quote:
quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:10 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja. Feyenoord had een contract moeten aanbieden die minimaal gelijk was aan het laatst getekende contract. Feyenoord heeft dit niet gedaan omdat 'het risico te groot was'.
quote:
vechten in de kleedkamer jaquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:15 schreef Muto het volgende:
[..]. Ik denk dat Verhoek belangrijk is in de kleedkamer.
Dan is er juist aanleiding voor, gezien hij dan toch niet zou tekenen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:12 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]![]()
Was ook helemaal geen aanleiding meer voor. Hij wilde zelf namelijk perse weg.
Nee, Beenhakker kon hem gezien de financiele situatie geen aanbieding doen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:28 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Dan is er juist aanleiding voor, gezien hij dan toch niet zou tekenen.
Als hij toch niet tekent moet je altijd een aanbieding doen, al is het maar op papier.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:33 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Nee, Beenhakker kon hem gezien de financiele situatie geen aanbieding doen.
En dan?quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:40 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Als hij toch niet tekent moet je altijd een aanbieding doen, al is het maar op papier.
Dan had je bij iedere transfer nog geld gekregen.
De kans was 100% dat hij niet tekende. Hij wilde dat niet, hij wilde weg.quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:41 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
En dan?
Wat als hij opeens wel besluit te tekenen en je hebt geen geld?
Guzman was sowieso geen zuivere koffie. Gido Vader heeft dat later ook bevestigt op Twitter, Guzman zeg zelf dat hij niet perse weg wilde maar F'noord weigerde hem een contract aan te bieden. Anders zou hij getekend hebbenquote:Op donderdag 7 maart 2013 15:46 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
De kans was 100% dat hij niet tekende. Hij wilde dat niet, hij wilde weg.
Zijn zaakwaarnemer was natuurlijk ook voorstander voor een nieuwe club, meer tekengeld en daarbij kan/kon De Guzman ook veel meer verdienen in het buitenland dan bij Feyenoord.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 15:52 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Guzman was sowieso geen zuivere koffie. Gido Vader heeft dat later ook bevestigt op Twitter, Guzman zeg zelf dat hij niet perse weg wilde maar F'noord weigerde hem een contract aan te bieden. Anders zou hij getekend hebben![]()
Er is volgens mij ook nooit een officieel statement door de club naar buiten gebracht over het al dan niet aanbieden van wel/geen contract en was dit een van de Varkenoord-groep argumenten om de 'falende' directie/Gudde af te zetten.
Guzman > Immers.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:05 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]![]()
Gaan we dit nou weer krijgen. Tyf toch lekker op met die De Guzman joh. Wij hebben Achi, Tony en Jean Paul!
Hij wist deze keer in ieder geval raak te schieten.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:02 schreef kapiteintje het volgende:
Fernandez deelt ook in 't verkeer rake klappen uit?
Nicequote:Op donderdag 7 maart 2013 15:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Volgende week zondag een zo goed als vol uitvak! (800+ kaarten al verkocht)
Geen idee waarvoor gekozen is eigenlijk.quote:Op donderdag 7 maart 2013 16:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Nice
Al is uitvak nu 1200 ipv 1600, of hebben jullie gekozen voor de 850 variant
Goede zaak denk ik.quote:Feyenoord heeft de optie in het contract van Miquel Nelom gelicht. De 22-jarige verdediger is nu tot de zomer van 2015 aan de club verbonden. De huidige verbintenis van Nelom liep aan het eind van het huidige seizoen af.
Wel blij mee. Hij heeft het tegen PSV en NEC goed gedaan en is een mooie stand-in.quote:
Ok pietjequote:Op donderdag 7 maart 2013 17:30 schreef tammepiet het volgende:
Fernandez kenker baas, te hopen dat hij alleen Fernandes op had.
Olliquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:28 schreef Fuszy het volgende:
Elke keer dat ik die reclame met Olli zie word ik weer zo blij als een kind. Blijft een geniale reclame.
Kan je dat niet beter aan een Heerenveen supporter vragen? Ik weet alleen dat hun fanatieke supporters achter het doel aan de overkant van het uitvak zitten. Voor de rest kan je wel overal zitten denk ik. Ben er een aantal keer geweest en je ziet daar overal wel Feyenoorders tussen het thuispubliek zitten.Als je maar niet oog in oog komt met de harde kern van Heerenveen. Dan zit je flink in de penarie kan ik je zeggen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:59 schreef FalleNk810i het volgende:
Als t goed is ga ik kaartjes bestellen voor heereveen uit. Welk vak (niet uitvak) is het beste om te nemen als feyenoord supporter?
Laat maar, verkeerd gelezen. Maar ik zou vakken naast het uitvak proberen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:59 schreef FalleNk810i het volgende:
Als t goed is ga ik kaartjes bestellen voor heereveen uit. Welk vak (niet uitvak) is het beste om te nemen als feyenoord supporter?
Heeft Heerenveen serieus een harde kern ja?quote:Op donderdag 7 maart 2013 20:04 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Kan je dat niet beter aan een Heerenveen supporter vragen? Ik weet alleen dat hun fanatieke supporters achter het doel aan de overkant van het uitvak zitten. Voor de rest kan je wel overal zitten denk ik. Ben er een aantal keer geweest en je ziet daar overal wel Feyenoorders tussen het thuispubliek zitten.Als je maar niet oog in oog komt met de harde kern van Heerenveen. Dan zit je flink in de penarie kan ik je zeggen.
Ja, een keer gezien op een feest in Leeuwarden.. Gingen op de vuist met wat Cambuur supportersquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:26 schreef PIETR het volgende:
[..]
Heeft Heerenveen serieus een harde kern ja?
Ik dacht dat die verlenging maar voor één jaar was, waar eerder melding van gemaakt werd. Twee jaar is prima vind ik. Hij is niet de sterkste verdediger maar heeft wel de drang naar voren.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:52 schreef De_Pel het volgende:
Verlenging van Nelom werd een tijdje geleden toch al gemeld. Zal nu dan pas officieel zijn ondertekend.
Goede actie hoor. Is pas 22 jaar en gaat steeds sterker spelen. Zeker als BMI naar het centrum gaat of verkocht wordt kun je zo'n jongen goed gebruiken.
In de buurt van het uitvak. Vak 20 is wel prima of in de buurt daarvan.quote:Op donderdag 7 maart 2013 19:59 schreef FalleNk810i het volgende:
Stelt niets voor man die harde kernquote:Op donderdag 7 maart 2013 20:04 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Kan je dat niet beter aan een Heerenveen supporter vragen? Ik weet alleen dat hun fanatieke supporters achter het doel aan de overkant van het uitvak zitten. Voor de rest kan je wel overal zitten denk ik. Ben er een aantal keer geweest en je ziet daar overal wel Feyenoorders tussen het thuispubliek zitten.Als je maar niet oog in oog komt met de harde kern van Heerenveen. Dan zit je flink in de penarie kan ik je zeggen.
Haha, dat is wel grappig jaquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:12 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ja, een keer gezien op een feest in Leeuwarden.. Gingen op de vuist met wat Cambuur supporters
quote:Hij werd weer opgenomen in de voorlopige selectie van het Nederlands elftal voor de dubbele WK-kwalificatieduels met Estland en Roemenië. Niemand twijfelt eraan dat Daryl Janmaat straks ook tot het definitieve keurkorps behoort. "Oranje wordt een soort gewoonte."
Desondanks wil de 23-jarige verdediger zich niet bestempelen als nieuwe rechtsback van Oranje. "Zo ver wil ik niet gaan, want dat is afhankelijk van hoe ik bij Feyenoord presteer, maar ik heb de laatste interland tegen Italië wel mogen spelen", vertelt hij in Voetbal International. "Dat ging goed, zoals ik eerder tegen Duitsland al een keer aardig inviel, beter dan mijn debuut tegen Turkije."
"Komt door spanning. Zo'n debuut in Oranje is wel wat, hoor. Als jonge jongen droom je van niets anders en dan sta je ineens tussen spelers die je kent van televisie. Bij mij zorgde dat voor een beetje spanning, want alles is onwennig, maar uiteindelijk wordt Oranje dan ook een soort gewoonte. Na twee keer weet je wel hoe het werkt en is het voor een voetballer fantastisch, want alles is tot in de puntjes geregeld. Je hoeft je alleen maar bezig te houden met voetbal."
"Na dat moeilijke debuut tegen de Turken, hoop ik dat ik de afgelopen wedstrijden aan de bondscoach heb laten zien dat ik het niveau aankan. Ik bedoel: tegen Duitsland en Italië, twee toplanden, moet je laten zien wat je kunt en ik geloof dat ik dat wel redelijk heb gedaan. En nu moet ik die lijn doortrekken. Volgend jaar is het WK in Brazilië. Als je zo dichtbij bent als ik, moet dat gewoon een reëel doel zijn en dat is het dus ook."
Hij sprak bondscoach Louis van Gaal voor het laatst na afloop van de gewonnen kraker tegen PSV anderhalve week geleden. "Toen hebben we even kort gesproken. 'Goed gedaan', zei hij, 'ga zo door'. Slechts een paar woorden, maar ze geven wel vertrouwen. Dat Brazilië nu een reëel doel is, zegt veel over hoe snel de ontwikkeling van een voetballer kan gaan."
Doet het gewoon goed. Als BMI straks geen optie meer is op links (ofwel naar het centrum ofwel verkocht) kunnen we dat gewoon intern opvangen, tenzij zich weer ergens een buitenkansje voordoet a la Janmaat.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:54 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik dacht dat die verlenging maar voor één jaar was, waar eerder melding van gemaakt werd. Twee jaar is prima vind ik. Hij is niet de sterkste verdediger maar heeft wel de drang naar voren.
In principe kunnen we elke positie redelijk opvangen op de spitspositie na. Dat is wel fijn.quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:59 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Doet het gewoon goed. Als BMI straks geen optie meer is op links (ofwel naar het centrum ofwel verkocht) kunnen we dat gewoon intern opvangen, tenzij zich weer ergens een buitenkansje voordoet a la Janmaat.
Ja hij doet het ook primaquote:Op donderdag 7 maart 2013 21:59 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Doet het gewoon goed. Als BMI straks geen optie meer is op links (ofwel naar het centrum ofwel verkocht) kunnen we dat gewoon intern opvangen, tenzij zich weer ergens een buitenkansje voordoet a la Janmaat.
Prima back-up denk ikquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:04 schreef Aldo-MC het volgende:
Ramsteijn wil na dit seizoen terugkeren bij Feyenoord zegt die vandaag ergens in de media.
Denken jullie dat hij nog toekomst heeft of komt hij gewoon te kort (ik denk het laatste)
Toch speelt hij ook nu nog altijd stukken beter dan ik voor dit seizoen had verwacht.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:00 schreef Merkie het volgende:
Toch vind ik Janmaat juist wat tegenvallen de laatste weken (m.u.v. PSV). Opkomend is hij zo onrustig. Hij komt op volle snelheid op, en geeft de bal ook af op volle snelheid, terwijl hij vaak tijd genoeg heeft om even gas terug te nemen en een seconde extra te nemen om een zuivere pass te geven.
[..]
In principe kunnen we elke positie redelijk opvangen op de spitspositie na. Dat is wel fijn.
Ik denk dat hij tekort komt. Begreep sowieso het vertrouwen in hem al niet zo goed. Lekker goedkoop natuurlijk, misschien een aardig back-upje, maar zeker voorlopig geen kans op de basis.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:04 schreef Aldo-MC het volgende:
Ramsteijn wil na dit seizoen terugkeren bij Feyenoord zegt die vandaag ergens in de media.
Denken jullie dat hij nog toekomst heeft of komt hij gewoon te kort (ik denk het laatste)
15000 in de week?quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:54 schreef StraatSoldaat het volgende:
Wat is het salaris van Fernandez eigelijk dat hij zo'n dikke BMW kan veroorloven?
Maar hij heeft wel een goede elleboog.quote:Op donderdag 7 maart 2013 23:45 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dat zo'n speler meer verdient dan 5 mensen in een maand
quote:Martins Indi kan Feyenoord helpen laatste stap te zetten
Martins Indi kan Feyenoord helpen laatste stap te zetten
Vrijdag, 8 maart 2013 om 08:10
Feyenoord staat er in sportief en financieel opzicht goed voor, maar kan nog geen zeer gezonde financiële status overleggen. De volksclub heeft een schuld van elf miljoen en euro en daarnaast een negatief eigen vermogen van negen miljoen. Om die rode cijfers in één keer weg te poetsen, lijkt het aantrekkelijk na dit seizoen de meest waardevolle spelers te verhandelen. Daarbij zou twee man laten gaan voldoende kunnen zijn, zo berekende het Algemeen Dagblad.
De Rotterdamse krant weet dat Bruno Martins Indi het meeste geld in het laatje kan brengen in De Kuip. De centrale verdediger annex linksback vertegenwoordigt een transfersom van tien tot vijftien miljoen euro, zo is uitgerekend. Mocht er een topclub zijn die een dergelijk bedrag wil betalen voor Martins Indi, dan zou dat Feyenoord meer lucht kunnen geven. Als er nóg een speler vertrekt, zou dat nog meer schelen.
Tonny Vilhena wordt namelijk als tweede meest waardevolle selectielid gezien, met een geschat transferbedrag van tien miljoen euro. Daarna komen Jean-Paul Boëtius (acht), Jordy Clasie (zes tot acht), Stefan de Vrij (zes tot acht) en Daryl Janmaat (vier). Voor verdedigers Martins Indi en Janmaat zou de meeste interesse zijn, van respectievelijk Newcastle United en Duitse verenigingen.
quote:Hoofd jeugdopleidingen Feyenoord twijfelt nog over mega-aanbod
Stanley Brard is er nog niet over uit of hij Feyenoord gaat verlaten voor Qabala uit Azerbeidzjan. De 54-jarige hoofd opleidingen van de volksclub kan in het land een veelvoud gaan verdienen van wat Feyenoord hem nu betaalt. De club heeft bij monde van Martin van Geel al aangegeven dat het met Brard mee wil denken. Brard twijfelt echter nog of hij wel of niet naar Oost-Europa moet gaan.
RTV Rijnmond sprak met Brard en kreeg van hem te horen dat hij niet over één nacht ijs wil gaan. Hij kreeg al wel vaker buitenlandse aanbiedingen, maar liet daarbij altijd weten dat hij Feyenoord alleen verlaat voor een niet te weigeren aanbod. Eerder was Brard al eens werkzaam in Japan, bij Nagoya Grampus Eight.
Hoeveel tijd Brard nog nodig heeft om na te denken, is nog niet duidelijk. De bedoeling is dat hij bij Qabala de jeugdopleidingen helemaal op poten zet. De laatste jaren produceert de opleiding van Feyenoord juist het ene talent na het andere. Een redelijk deel van de selectie van Ronald Koeman bestaat uit zelfopgeleide spelers.
quote:Raiola: ‘Het moment was nog niet daar, we wachten nog een jaar’
Tonny Vilhena voelt zich compleet op zijn gemak bij Feyenoord en is voorlopig nog niet van plan die club de rug toe te keren. In het Algemeen Dagblad stelt Mino Raiola de fans die daar wellicht voor vrezen vrijdag gerust. De Nederlands-Italiaanse zaakwaarnemer van Vilhena stelt dat zijn cliënt weliswaar zeer goed gevolgd wordt door grote verenigingen, maar voorlopig nog in De Kuip blijft.
Recent tekende Vilhena tot medio 2016 bij in Rotterdam-Zuid. De achttienjarige middenvelder debuteerde vorig seizoen al en breekt nu door bij de volksclub. Hij speelde dit seizoen achttien duels en maakte vier doelpunten voor het elftal van Ronald Koeman. Aad de Mos zei woensdag nog dat Vilhena qua talent ver boven de anderen in Nederland uitsteekt.
Enkele grote clubs lijken er net zo over te denken, want Raiola claimt dat Vilhena diverse mogelijkheden had alvorens hij ‘ja’ zei tegen Feyenoord. “Ik zeg jou dat hij naar de grootste clubs van Europa kon”, geeft Raiola aan in het Algemeen Dagblad. Het moment was echter nog niet daar, claimt de spelersmakelaar. “Wij wachten zeker nog een jaar. Zelfs al gaat het straks om bedragen die Feyenoord liever niet laat liggen. Voor Tonny is in 2014 eerder het moment daar.”
Tijd geleden dat ik jou heb zien postenquote:Op donderdag 7 maart 2013 16:05 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]![]()
Gaan we dit nou weer krijgen. Tyf toch lekker op met die De Guzman joh. Wij hebben Achi, Tony en Jean Paul!
quote:Schatkamer als redding van Feyenoord
De directie van Feyenoord moet nog elf miljoen euro schuld en een negatief eigen vermogen van negen miljoen wegpoetsen. Maar met de gestage doorbraak van de vele eigen talenten zal dat geen lastige opgave meer zijn. Het kapitaal staat immers op het veld. Het is wachten op die transfer die straks vele miljoenen in het laatje zal brengen.
Tonny Vilhena (midden). © ANP.
En dus wachten ze in de Kuip geduldig af tot een delegatie van een Europese topclub hard op de deur klopt met het verzoek om een jonge international over te nemen. Bruno Martins Indi, Stefan de Vrij, Jordy Clasie, Daryl Janmaat, Tonny Vilhena en Jean-Paul Boëtius, ze mogen inmiddels worden gezien als de schatkamer van Feyenoord.
'Grootste talenten Nederland zijn in het vizier hoor'
Mino Raiola, de door de wol geverfde zaakwaarnemer van Tonny Vilhena, heeft topspelers in alle grote competities van Europa. De Italiaan kent als geen ander het ragfijne spel dat de waarde van een speler bepaalt. Raiola weet dat er in Italië, Engeland, Duitsland en Spanje met veel interesse naar de eredivisie wordt gekeken.
'Ze realiseren zich heel goed dat wij hier een pure opleidingscompetitie hebben,' zegt Raiola. 'Iedereen speelt hier aanvallend voetbal. Uitslagen als 4-1 en 5-2 komen in Italië zelden voor. Maar de grootste talenten zijn in het vizier van de grote clubs hoor', zegt de zaakwaarnemer tegen het Algemeen Dagblad.
'Vilhena kon naar de grootste clubs van Europa'
'Laat ik voorop stellen dat ik alleen over Vilhena kan praten, de andere spelers laten hun belangen immers behartigen door andere zaakwaarnemers,' zegt Raiola. 'Als Vilhena op een transfer had geaasd, hadden wij in december natuurlijk nooit zijn contract verlengd. Tonny wilde maar één ding en dat was in de Kuip blijven.'
'Dat wil niet zeggen dat er geen opties voor hem waren. Ik zeg jou dat hij naar de grootste clubs van Europa kon. Maar het moment was nog niet daar. Dat is voor Tonny eerder de zomer van 2014. Als er nu al clubs in de zomer komen? Dan wachten wij toch nog een jaar. Zelfs al gaat het straks om bedragen die Feyenoord liever niet laat liggen.'
'Over nabije toekomst van Clasie valt nog niks te melden'
Wessel Weezenberg, belangenbehartiger van Jordy Clasie, zegt tegen het Algemeen Dagblad: 'Als een speler besluit te vertrekken, dan moet hij gewoon zorgen dat hij de juiste transfer maakt.' Hij benadrukt dat er over de nabije sportieve toekomst van Clasie nog niets valt te melden. 'Het juiste moment van vertrekken, dat is ook het werk van de zaakwaarnemer.'
En waar ga je dan heen als je de deur van de Kuip achter je dicht trekt? Volgens Raiola zijn Duitsland en Engeland in trek. Italië komt er weer aan.
Bruno Martins Indi
Bruno Martins Indi is volgens vele kenners de speler die Feyenoord straks het meeste geld zal opleveren. Linksbenig, fysiek ijzersterk, jong en in het bezit van een langlopend contract. Als centrumverdediger is hij inmiddels minimaal tien miljoen euro waard.
In de Italiaanse media wordt AC Milan al maandenlang gelinkt aan de jonge verdediger. De Rotterdammer vertelde het zelf al zo vaak: hij wil een 'absolute topverdediger' worden. En juist dat kunstje, dat kunnen ze een talent in Italië moeiteloos bijbrengen.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)-van-Feyenoord.dhtml
quote:
Bij feyenoord niet meer dan terecht, van RKC uit en Heracles thuis wordt je niet beter.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 09:55 schreef OProg het volgende:
En zelfs de zomer van 2014 blijf ik vroeg vinden voor zo'n jongen. Maar helaas, zo is het tegenwoordig. Met 20/21 staat ze te roepen 'dat het eindelijk eens tijd is voor de stap naar het buitenland'.
word.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:04 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Bij feyenoord niet meer dan terecht, van RKC uit en Heracles thuis wordt je niet beter.
Zolang spelers weggaan voor het ze lukt constant te presteren is dat onzin.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:04 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Bij feyenoord niet meer dan terecht, van RKC uit en Heracles thuis wordt je niet beter.
Klopt de eredivisie is lachwekkend qua niveau.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:04 schreef tammepiet het volgende:
[..]
tammepiet heeft wel gewoon gelijk. Al zou Feyenoord de aankomende 4 seizoenen 3 keer in de Champions League spelen(dus minimaal 18 wedstrijden tegen clubs als Machester United en Real Madrid) zouden jongens als Indi en de Vrij nu helemaal niet weg willen voor hun 24e.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:12 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Klopt de eredivisie is lachwekkend qua niveau.
zo'n Vilhena of Boëtius zouden in de Serie A of PL echt nog geen potten breken .
weet ik niet manquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:16 schreef satecl het volgende:
[..]
tammepiet heeft wel gewoon gelijk. Al zou Feyenoord de aankomende 4 seizoenen 3 keer in de Champions League spelen(dus minimaal 18 wedstrijden tegen clubs als Machester United en Real Madrid) zouden jongens als Indi en de Vrij nu helemaal niet weg willen voor hun 24e.
Eriksen speelt al 4 seizoenen in het eerste van Ajax, heeft al 3x Champions League gespeeld en is al 2 keer kampioen geworden. Ik schat Eriksen trouwens ook hoger in dan jongens als de Vrij en Indi. Hij heeft zich al op hoger niveau bewezen (wedstrijd en Man City, en tegen Engeland)quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:19 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
weet ik niet man
bij die joden wil zo'n eriksen ook gewoon weg ondanks al die CL en EL wedstrijden
misschien nog wel meer als je ziet hoe groot het verschil in niveau is
Dit dus. En daar zit wel een flink verschil tussen. Zelfs al zonder die CL wedstrijden weet je dan al wel wat winnen is. Kan het wel een flutcompetitie zijn, je stapt toch ergens een kleedkamer binnen als iemand die al 2 landstitels heeft.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:27 schreef satecl het volgende:
[..]
Eriksen speelt al 4 seizoenen in het eerste van Ajax, heeft al 3x Champions League gespeeld en is al 2 keer kampioen geworden. Ik schat Eriksen trouwens ook hoger in dan jongens als de Vrij en Indi. Hij heeft zich al op hoger niveau bewezen (wedstrijd en Man City, en tegen Engeland)
Er is toch ook alleen in 2011 concrete interesse geweest toen hij net bij het eerste zat ?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:27 schreef satecl het volgende:
[..]
Eriksen speelt al 4 seizoenen in het eerste van Ajax, heeft al 3x Champions League gespeeld en is al 2 keer kampioen geworden. Ik schat Eriksen trouwens ook hoger in dan jongens als de Vrij en Indi. Hij heeft zich al op hoger niveau bewezen (wedstrijd en Man City, en tegen Engeland)
Joh, ze kunnen zoveel zeggen, maar als Manchester United komt en 10 miljoen biedt gaat Feyenoord accoord en zegt Vilhena niet, nou nee joh ben er nog niet aan toe, al zou dat voor de speler wel beter zijn. Tis daarom ook heel belangrijk dat je volgend jaar ook door dringt tot het hoofdtoernooie van CL of UEFA League voor de ontwikkeling van je spelers, interland helpen daar ook bij.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:00 schreef Cara het volgende:
zomer 2014, die jongen staat net een 2 maandjes in het basiselftal
zaakwaarnemers![]()
![]()
10 mil? Babel ging voor 18.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:52 schreef Luni het volgende:
[..]
Joh, ze kunnen zoveel zeggen, maar als Manchester United komt en 10 miljoen biedt gaat Feyenoord accoord en zegt Vilhena niet, nou nee joh ben er nog niet aan toe, al zou dat voor de speler wel beter zijn. Tis daarom ook heel belangrijk dat je volgend jaar ook door dringt tot het hoofdtoernooie van CL of UEFA League voor de ontwikkeling van je spelers, interland helpen daar ook bij.
Een enkele Ajacied (Suarez, Zlatan, Maxwell, Huntelaar? Vertonghen etc) + rvp is er weinig doorgestroomd naar top vanuit Eredivisie.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:12 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Klopt de eredivisie is lachwekkend qua niveau.
zo'n Vilhena of Boëtius zouden in de Serie A of PL echt nog geen potten breken .
Wat probeer je nou te zeggen?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:34 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Een enkele Ajacied (Suarez, Zlatan, Maxwell, Huntelaar? Vertonghen etc) + rvp is er weinig doorgestroomd naar top vanuit Eredivisie.
Kweekvijver dit dat.
Dat wij geen eigen jeugd kunnen opleiden omdat wij ze niet kopen en dan eigen jeugd noemen. Dat is de x-factor, niet je eigen jeugd, eigen jeugd noemen maar de spelers die je koopt eigen jeugd noemen.quote:
Dat er in de eredivisie maar weinig spelers rondlopen die het redden bij de échte top.quote:
Onzin.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:59 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat er in de eredivisie maar weinig spelers rondlopen die het redden bij de échte top.
Welke spelers zijn er dan de laatste jaren weggegaan die het nu aan het maken zijn in de top?quote:
Noem er 3 uit de ED die het nu zouden redden bij de absolute top?quote:
Enige zijn Sneijder en bij Feyenoord een V Persie, misschien Suarez al is Liverpool ook geen top meer. Zelfs niet in Engeland.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:16 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Welke spelers zijn er dan de laatste jaren weggegaan die het nu aan het maken zijn in de top?
Haha zielepiet. Hij noemt Suarz, Zlatan, Maxwell en Vertonghen Ajacieden, geen eigen jeugd.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 12:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat wij geen eigen jeugd kunnen opleiden omdat wij ze niet kopen en dan eigen jeugd noemen. Dat is de x-factor, niet je eigen jeugd, eigen jeugd noemen maar de spelers die je koopt eigen jeugd noemen.
Op dit moment een klein 'dipje'. Dat gebeurt in alle tijden. Maar als je kijkt naar de afgelopen 10 jaar:quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:16 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Welke spelers zijn er dan de laatste jaren weggegaan die het nu aan het maken zijn in de top?
Haha ja, ik kom hier niet zo vaak. En als ik hier kom post ik niets maar lurk ik gewoon ff meequote:Op vrijdag 8 maart 2013 08:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tijd geleden dat ik jou heb zien posten
In 10 jaar tijd 14 spelers, waarvan Kuijt, Huntelaar en Van Der Vaart natuurlijk geen mannen zijn die het gered hebben in de absolute top, vind ik niet veel hoor, voor een blijkbaar zo hoog aangeschreven opleidingscompetitie. Ik denk dan ook dat we meer aan het opleiden zijn voor de subtop dan voor de wereldtop.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:22 schreef satecl het volgende:
[..]
Op dit moment een klein 'dipje'. Dat gebeurt in alle tijden. Maar als je kijkt naar de afgelopen 10 jaar:
- Sneijder
- Kuyt
- Robben
- van Nistelrooij
- Seedorf
- Zlatan
- van Persie
- van Bommel
- van Bronckhorst
- Dembele
- Vertonghen
- Maxwell
- Alex
- Huntelaar
- van der Vaart(?)
En zo kunnen we nog wel even doorgaan.
Zoals ik er al onder zet:quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:24 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
In 10 jaar tijd 14 spelers, waarvan Kuijt, Huntelaar en Van Der Vaart natuurlijk geen mannen zijn die het gered hebben in de absolute top, vind ik niet veel hoor, voor een blijkbaar zo hoog aangeschreven opleidingscompetitie. Ik denk dan ook dat we meer aan het opleiden zijn voor de subtop dan voor de wereldtop.
Meeste die je noemt zijn al meer dan 10 jaar weg en ook nog eens geen absolute top.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:22 schreef satecl het volgende:
[..]
Op dit moment een klein 'dipje'. Dat gebeurt in alle tijden. Maar als je kijkt naar de afgelopen 10 jaar:
- Sneijder
- Kuyt
- Robben
- van Nistelrooij
- Seedorf
- Zlatan
- van Persie
- van Bommel
- N. de Jong
- van Bronckhorst
- Dembele
- Vertonghen
- Maxwell
- Alex
- Huntelaar
- van der Vaart(?)
En zo kunnen we nog wel even doorgaan.
Seedorf was al in de jaren 90 weg. Alex is geen absolute top. Ik denk dat het vies tegen valt.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:25 schreef satecl het volgende:
[..]
Zoals ik er al onder zet:
En zo kunnen we nog wel even doorgaan. Daar komt bij dat Kuyt prima jaren heeft gehad in Liverpool. Champions League finale bijvoorbeeld.
Alex speelt nog steeds Champions League, en heeft bij Chelsea een goeie periode meegemaakt. Of mogen we alleen de 10 beste spelers van de wereld noemen?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:26 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Seedorf was al in de jaren 90 weg. Alex is geen absolute top. Ik denk dat het vies tegen valt.
Maar Liverpool is niet de absolute top. Liverpool is de subtop. HSV, Tottenham, Atletico en Roma zijn dat ook.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:25 schreef satecl het volgende:
[..]
Zoals ik er al onder zet:
En zo kunnen we nog wel even doorgaan. Daar komt bij dat Kuyt prima jaren heeft gehad in Liverpool. Champions League finale bijvoorbeeld.
Mogen we elke club die CL speelt als absolute top bestempelen?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:27 schreef satecl het volgende:
[..]
Alex speelt nog steeds Champions League, en heeft bij Chelsea een goeie periode meegemaakt. Of mogen we alleen de 10 beste spelers van de wereld noemen?
In de tijd dat Kuyt naar Liverpool ging was het top. Dat jaar daarvoor wonnen ze de Champions League.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:27 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Maar Liverpool is niet de absolute top. Liverpool is de subtop. HSV, Tottenham, Atletico en Roma zijn dat ook.
Die op dit moment nog CL spelen (laatste 8 teams van Europa) wel ja.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:28 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Mogen we elke club die CL speelt als absolute top bestempelen?
Galataseray? Schalke? Malaga?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:28 schreef satecl het volgende:
[..]
Die op dit moment nog CL spelen (laatste 8 teams van Europa) wel ja.
Liverpool is al sinds 1990 geen kampioen meer geworden. Dan ben je geen topclub.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:28 schreef satecl het volgende:
[..]
In de tijd dat Kuyt naar Liverpool ging was het top. Dat jaar daarvoor wonnen ze de Champions League.
Dat vind jij.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Liverpool is al sinds 1990 geen kampioen meer geworden. Dan ben je geen topclub.
Nog wel. Maar een Schalke of Galatasaray komt gewoon bij de laatste 8, en je kan niet met droge ogen beweren dat dit clubs zijn die bij de top van Europa horen.quote:
En vanaf 1999?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Liverpool is al sinds 1990 geen kampioen meer geworden. Dan ben je geen topclub.
Waarom zouden ze dat dan wel zijn? Door een incidentele CL-winst? Topclub ben je structureel, en Liverpool komt structureel te kort voor de top.quote:
Als jij het presteer om bij de laatste 8 van Europa te worden, ben je op dat moment toch een topper in Europa? Ajax zou ziets nooit meer lukken.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:32 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nog wel. Maar een Schalke of Galatasaray komt gewoon bij de laatste 8, en je kan niet met droge ogen beweren dat dit clubs zijn die bij de top van Europa horen.
Waar noem ik Ajax dan ook in dit hele verhaal? Feit is gewoon dat een gelukkige loting je al behoorlijk kan helpen om de volgende ronde te halen. Pas als je structureel bij de laatste 8 komt kan je volgens mij zeggen dat je een echte topclub bent.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:34 schreef satecl het volgende:
[..]
Als jij het presteer om bij de laatste 8 van Europa te worden, ben je op dat moment toch een topper in Europa? Ajax zou ziets nooit lukken.
Joh, dan heb ik zeker wat woorden ingepastquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:22 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Haha zielepiet. Hij noemt Suarz, Zlatan, Maxwell en Vertonghen Ajacieden, geen eigen jeugd.
Alex heeft in 5 seizoenen bij Chelsea 116 wedtrijden gespeeld. Dan heb je toch 'structureel' gespeeld bij een topploeg? En dat jij PSG geen topploeg vindt.... ach, ik vind van wel.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:35 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Waar noem ik Ajax dan ook in dit hele verhaal? Feit is gewoon dat een gelukkige loting je al behoorlijk kan helpen om de volgende ronde te halen. Pas als je structureel bij de laatste 8 komt kan je volgens mij zeggen dat je een echte topclub bent.
Ja, hoezo haal je Alex er ook bij?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:37 schreef satecl het volgende:
[..]
Alex heeft in 5 seizoenen bij Chelsea 116 wedtrijden gespeeld. Dan heb je toch 'structureel' gespeeld bij een topploeg?
Mwah, 23 wedstrijden per jaar bij een club die er zo ongeveer 50 speelt, dan speel je de helft.. Niet echt heel veel natuurlijk, helemaal omdat er waarschijnlijk ook invalbeurten inzitten van een paar minutenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:37 schreef satecl het volgende:
[..]
Alex heeft in 5 seizoenen bij Chelsea 116 wedtrijden gespeeld. Dan heb je toch 'structureel' gespeeld bij een topploeg?
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:38 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ja, hoezo haal je Alex er ook bij?
Ik dacht dat deze post ook van jou was. Daarop reageerde ik dat PSG een topclub was.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:26 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Seedorf was al in de jaren 90 weg. Alex is geen absolute top. Ik denk dat het vies tegen valt.
PSG is geen topclub naar mijn mening. Zijn nog niet eens kampioen geworden ondanks al hun financiële middelen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:40 schreef satecl het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dat deze post ook van jou was. Daarop reageerde ik dat PSG een topclub was.
Een uit de hand gelopen discussie. Heb jij ook wel eens last van.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:44 schreef Aldo-MC het volgende:
Waarom gaat het hier al een uur over spelers van andere clubs dan Feyenoord
waarheidquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:51 schreef satecl het volgende:
[..]
Een uit de hand gelopen discussie. Heb jij ook wel eens last van.
Deze post.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:51 schreef satecl het volgende:
[..]
Een uit de hand gelopen discussie. Heb jij ook wel eens last van.
quote:Koeman lost 'luxeprobleem' op backpositie na afsluitende training op
Bruno Martins Indi is al snel weer beschikbaar voor Feyenoord. De verdediger viel geblesseerd uit in de topper tegen PSV, moest met een brancard van het veld gedragen worden en ontbrak vorige week in de uitwedstrijd tegen NEC. Martins Indi hervatte donderdag echter weer de training en deed een dag later voluit mee met de groep. Zondag kan hij weer spelen tegen Roda JC Kerkrade.
Ronald Koeman beslist zaterdag of Martins Indi direct terug zal keren in de basis. "Op de linksbackpositie hebben we te maken met een luxeprobleem, omdat Miquel Nelom de afgelopen weken heeft bewezen dat hij er staat wanneer we hem nodig hebben", zei de trainer op de website van Feyenoord. "Aan de hand van de afsluitende training van zaterdag beslis ik wie er in de basis begint."
Doordat Martins Indi weer inzetbaar is, heeft Koeman een volledig fitte selectie tot zijn beschikking. Woensdag maakte Louis van Gaal zijn voorselectie bekend voor de WK-kwalificatiewedstrijden tegen Estland en Roemenië en in de groep van 26 man ontbrak de naam van Martins Indi, omdat die in de lappenmand zat. Nu de verdediger sneller dan verwacht hersteld is, wordt hij mogelijk alsnog opgeroepen voor de aankomende duels van Oranje.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:10 schreef Cara het volgende:
Douglas uit de selectie gezet bij twente. zonde, want Vitesse had wel wat punten afgesnoept mogen krijgen
Winnen ze gewoon bij Twente is het resterende programma redelijk eenvoudig, enkel nog naar De Kuipquote:Vitesse
10 maart: FC Twente - Vitesse
16 maart: ADO Den Haag - Vitesse
31 maart: Vitesse - PEC Zwolle
6 april: Vitesse - NAC Breda
13 april: Roda JC - Vitesse
21 april: Feyenoord - Vitesse
28 april: Vitesse - Willem II
5 mei: RKC Waalwijk - Vitesse
12 mei: Vitesse - VVV Venlo
De waarheidquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:31 schreef Muto het volgende:
Maar wij winnen alles dus moeten alleen naar boven kijken.
[/HMFMode]
Nou zo goed is Douglas niet, die is zo overschat.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:10 schreef Cara het volgende:
Douglas uit de selectie gezet bij twente. zonde, want Vitesse had wel wat punten afgesnoept mogen krijgen
Ik zie m liever bony afstoppen dan frank vd struijkquote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:45 schreef Luni het volgende:
[..]
Nou zo goed is Douglas niet, die is zo overschat.
Das waar.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 15:59 schreef Cara het volgende:
[..]
Ik zie m liever bony afstoppen dan frank vd struijk
Dan maar naar Heerlen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:34 schreef Luni het volgende:
Feyenoord-fans niet welkom in Valkenburg
Supporters van Feyenoord zijn zondag niet welkom in Valkenburg De lokale horeca in de Limburgse plaats sluit op die dag de deuren in verband met gevreesde ongeregeldheden. Feyenoord speelt 's middags om 12:30 uur een uitwedstrijd tegen Roda JC. Fans van de Rotterdamse club komen al jaren in Valkenburg om voorafgaand aan het duel met de eredivisionist uit Kerkrade hun tijd door te brengen. Ook zaterdagavond zal er extra controle zijn.
Vorig jaar zorgden enkele supporters met een stadionverbod voor onrust in Zuid-Limburg. Volgens diverse ondernemers bezetten zij urenlang terrassen en werd er vuurwerk afgestoken. Ook toen hadden enkele restaurants en cafés al besloten om vroegtijdig dicht te gaan. Verder werd een 21-jarige Feyenoord-fan in zijn buik gestoken.
Wat denken ze nou, dat er dan geen fans afreizen?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:34 schreef Luni het volgende:
Supporters van Feyenoord zijn zondag niet welkom in Valkenburg De lokale horeca in de Limburgse plaats sluit op die dag de deuren in verband met gevreesde ongeregeldheden. Feyenoord speelt 's middags om 12:30 uur een uitwedstrijd tegen Roda JC. Fans van de Rotterdamse club komen al jaren in Valkenburg om voorafgaand aan het duel met de eredivisionist uit Kerkrade hun tijd door te brengen. Ook zaterdagavond zal er extra controle zijn.
Vorig jaar zorgden enkele supporters met een stadionverbod voor onrust in Zuid-Limburg. Volgens diverse ondernemers bezetten zij urenlang terrassen en werd er vuurwerk afgestoken. Ook toen hadden enkele restaurants en cafés al besloten om vroegtijdig dicht te gaan. Verder werd een 21-jarige Feyenoord-fan in zijn buik gestoken.
Wat zijn de klachten dan? Ben wel benieuwd eigenlijk.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:15 schreef Dekatria het volgende:
http://www.feijenoordcasuals.nl/ offline gehaald vanwege klachten van Feyenoord. Webshop blijft gelukkig bestaan.
Zal om openbaring van bepaalde stukken zijn denk ik. Transparantiequote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wat zijn de klachten dan? Ben wel benieuwd eigenlijk.
Fucking triestquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:15 schreef Dekatria het volgende:
http://www.feijenoordcasuals.nl/ offline gehaald vanwege klachten van Feyenoord. Webshop blijft gelukkig bestaan.
Ligt eraan waar hij superpositief over was? Toch niet over Immers lijkt me?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:59 schreef DonRaja het volgende:
Net FC Rijnmond gekeken, nu Derksen ook al superpositief is en zelfs Immers een bruikbare speler noemt begin ik bang te worden...
Is dat ook op internet ergens te bekijken?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:59 schreef DonRaja het volgende:
Net FC Rijnmond gekeken, nu Derksen ook al superpositief is en zelfs Immers een bruikbare speler noemt begin ik bang te worden...
Met name over JPB, maar Feyenoord in het algemeen wel.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ligt eraan waar hij superpositief over was? Toch niet over Immers lijkt me?
Derksen z'n mening hangt af van de zender waar hij zit, niet serieus te nemen dusquote:Op vrijdag 8 maart 2013 17:59 schreef DonRaja het volgende:
Geen idee, ik heb het gewoon op tv gekeken.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:00 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Is dat ook op internet ergens te bekijken?
"Bezetten zij urenlang terrassen"quote:Op vrijdag 8 maart 2013 16:34 schreef Luni het volgende:
Feyenoorders hebben het recht niet om op het terras te zitten. Wist je dat nog niet?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:15 schreef Happel het volgende:
[..]
"Bezetten zij urenlang terrassen"
Wordt dat tegenwoordig verstaan onder een biertje drinken?
Het blijven Duitsers he, daar.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Feyenoorders hebben het recht niet om op het terras te zitten. Wist je dat nog niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |