Ja, dat het echt bier in dat stadion was merkte je op een gegeven moment wel.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:28 schreef Katth het volgende:
[..]
Zoals die gast die met z'n zoontje was. Beetje lopen schreeuwen naar de stewards op de trap met 2 pils in z'n klauwen hahaha.
Ja, volgens mij wel. Hij had zo'n Blijdorp sjaal om.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, dat het echt bier in dat stadion was merkte je op een gegeven moment wel.
Die kerel die er redelijk netjes uitzag bedoel je met het we love you Feyenoord? Die liet ook de helft van z'n bier vallen.
Dat schijnt tie op trainingen wel vaker te doen, maar in wedstrijden laat hij het nooit zien.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:54 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Was vandaag op de training en bij het partij spel was Sissie toch een partij matig bezig. Kwam amper aan de bal en raakte alles kwijt. Kan begrijpen dat Koeman hem niet graag op de bank heeft. Daarnaast schoot Immers een paar keer fraai raak.
Wat heeft Boogerd met Feyenoord?quote:
Haha, daar ging zn ninja-editquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:00 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat heeft Boogerd met Feyenoord?
Nee man, was geen ninja. Las Tomato's reply pas later, toen had ik het pas door dat ik in het verkeerde topic zat.quote:
Als Immers gaat scoren dan zijn we kampioen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:59 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat schijnt tie op trainingen wel vaker te doen, maar in wedstrijden laat hij het nooit zien.
Dat zou een hoop punten en doelpunten schelen als hij eens zou gaan scoren.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:27 schreef WhatsTheSecret het volgende:
[..]
Als Immers gaat scoren dan zijn we kampioen.
Lexie is een matige voetballer, maar enorm irritant om als tegenstander te hebben. Ik zie toch liever een echte voetballer op zijn plek.quote:
De hype was over hun ook groot idd, maar voetballend gezien vind ik Vilhena en Boëtius (veel) beter.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:55 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Boëtius vind ik minstens zo'n groot talent, misschien nog wel groter. Het inzicht van die jongen is geniaal maar werd dat een paar jaar geleden het begin ook niet over Wijnaldum en Fer geroepen?
Minder dan 2 jaar geleden kansloos 10e.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We moeten vooral niet vergeten dat de club amper 3 jaar geleden op sterven na dood was. En sommige hier willen alweer "meedoen in de Champions League".
Van Marwijk hoeven we dus ook nooit meer serieus te nemen.quote:
quote:
Bewaar 'm voor de SCquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:04 schreef De_Pel het volgende:
[..]![]()
Ik had nog zo m'n best gedaan op dat plaatje ja
Moet toch echt stappen gaan maken. Stuk of 6 keer gescoord uit een pingel, en een hattrick tegen NEC, blijven er dus vrijwel geen velddoelpunten over in 2/3e van een seizoen, terwijl hij echt absúrd veel kansen heeft gehad.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:01 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Immers is gewoon een goede speler voor ons team.
Immers en Vilhena zou ik van plek verwisselen. Volgens mij is dat voor beiden beter. Vilhena maakt makkelijker goals en Immers kan box-to-box achter een tegenstander aan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Moet toch echt stappen gaan maken. Stuk of 6 keer gescoord uit een pingel, en een hattrick tegen NEC, blijven er dus vrijwel geen velddoelpunten over in 2/3e van een seizoen, terwijl hij echt absúrd veel kansen heeft gehad.
Zodra hij die stap maakt en er 10-12 velddoelpunten per jaar in legt ben ik het met je eens.
Lijkt me ook wel een mooi experiment, maar je weet dat als Koeman beslist om Vilhena vooruit te schuiven dat hij ook gewoon Vormer brengt ipv Immers...quote:Op donderdag 7 maart 2013 00:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Immers en Vilhena zou ik van plek verwisselen. Volgens mij is dat voor beiden beter. Vilhena maakt makkelijker goals en Immers kan box-to-box achter een tegenstander aan.
vertel dat koeman eensquote:Op donderdag 7 maart 2013 08:21 schreef PIETR het volgende:
Lijkt me helemaal niks. Immers een box-to-box spelerGewoon een speler die altijd achter de feiten aanloopt en niets toevoegt aan Feyenoord. Hoort niet in de basis.
Vormer erin voor Immers en dan Vilhena op de plek van Immers en Vormer op die van Vilhena.quote:Op donderdag 7 maart 2013 00:30 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Immers en Vilhena zou ik van plek verwisselen. Volgens mij is dat voor beiden beter. Vilhena maakt makkelijker goals en Immers kan box-to-box achter een tegenstander aan.
Immers is wel een knokker al valt zijn daadwerkelijke rendement lastig te beoordelen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:21 schreef PIETR het volgende:
Lijkt me helemaal niks. Immers een box-to-box spelerGewoon een speler die altijd achter de feiten aanloopt en niets toevoegt aan Feyenoord. Hoort niet in de basis.
Welk gelijk?quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:19 schreef Muto het volgende:
Let maar op. 12 mei haal ik mijn gelijk over Immers.
quote:Arsenal Plot Summer Move to Sign ‘Dutch Xavi’ as Midfield Partner for Jack Wilshere
Emirates Stadium in hunt to land Dutch international.
Arsenal have set their sights on Dutch youngster Jordy Clasie with Arsene Wenger seeing the highly rated youngster as a possible midfield partner for Jack Wilshere according to the Metro.
The Gunners will challenge Tottenham in pursuit of Feyenoord midfielder Clasie who has been in excellent form for his Rotterdam club, helping Ronald Koeman’s side to mount a genuine Eredivisie title challenge this term.
Clasie, who has been dubbed the ‘Dutch Xavi’, is also being chased by Serie A side Fiorentina but Arsene Wenger will look to win the race to snap up the combative midfielder who the Arsneal boss would like to form a midfield pairing with Wilshere at the heart of the North London side’s starting line-up.
The 21 year old is into his second season in the Feyenoord first team having enjoyed a good first term out on loan to Excelsior.
Clasie has forced his way into Louis Van Gaal’s Dutch national team set-up and is drawing rave reviews which have led to growing speculation that he will leave the Dutch top tier sooner rather than later.
Clearly if Arsenal can secure a Champions League berth then they stand a better chance of beating local rivals Spurs to such a signing and clearly this will be a bigger obstacle that Wenger will have to overcome in terms of all his summer transfer dealing.
Dooddoeners als 'Ja, hj werkt zo hard' 'Hij verovert zoveel ballen'. Schei toch uit joh. Alsie twee ballen verovert per wedstrijd is dat veel. Vaak gaat ie de duels als een debiel aan, wat de tegenstander vaak een vrije trap oplevert. Waardeloze speler die Immers. Hoort niet bij Feyenoord.quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:01 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Immers is wel een knokker al valt zijn daadwerkelijke rendement lastig te beoordelen.
Scoren maakt daar sowieso geen deel van uit
hij mist dan een 100 procent kans die ons kampioen zou maken ?quote:Op donderdag 7 maart 2013 09:19 schreef Muto het volgende:
Let maar op. 12 mei haal ik mijn gelijk over Immers.
Zie ik nog best gebeuren ookquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hij mist dan een 100 procent kans die ons kampioen zou maken ?
Zondag speelde hij anders niet slechtquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:39 schreef PIETR het volgende:
[..]
Dooddoeners als 'Ja, hj werkt zo hard' 'Hij verovert zoveel ballen'. Schei toch uit joh. Alsie twee ballen verovert per wedstrijd is dat veel. Vaak gaat ie de duels als een debiel aan, wat de tegenstander vaak een vrije trap oplevert. Waardeloze speler die Immers. Hoort niet bij Feyenoord.
Ik zal hem ook nooit uitfluiten. Erger me alleen kapot aan hem.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:45 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Zondag speelde hij anders niet slecht.
Maar ik begrijp je punt wel en ben het ook in grote lijnen met je eens al is dat gebash ook wel sneu. Het is wel een Feyenoordspelert en we zijn geen joden.
Koop je alleen niets voor. Zit ook geen verbetering in bij hemquote:Op donderdag 7 maart 2013 10:50 schreef Katth het volgende:
Hij doet bijzonder veel nuttige dingen, al is het alleen al ruimte creëren voor Vilhena. Ook ballen die Pelle opvangt vanuit de lucht gaan veelal naar Immers, die gewoon altijd goed bij hem in de buurt staat. Ik erger me ook wel aan het feit dat hij veel kansen mist, maar hij staat wel steeds op de juiste plek.
En terecht. Zwakste speler in tijden bij Feyenoord.quote:Op donderdag 7 maart 2013 10:51 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Elk team heeft iemand nodig waarop gezeken wordt, nu Joris goed presteert (en Verhoek eruit is) gaat alles op Immers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |