Ok. Was net ff te laat.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:40 schreef TargaFlorio het volgende:
Wat een faal.
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Conny_van_Bentum
Tijd dat Arie eens gaat bekennen. Kan alleen maar structureel testosterongebruik zijn. En is bovendien ook nog wel eens depressief geweest tot hij op non-actief stond bij de EO.quote:
Ik geloof wel dat hij clean de sport bedreven heeft, echter die oud-schaatscoach...quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:49 schreef PLAE@ het volgende:
Ik durf m'n hand niet voor Erben in het vuur te steken
belt brandwondencentrumquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:52 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat hij clean de sport bedreven heeft, echter die oud-schaatscoach...
Hij heeft niet de indruk gemaakt principiële bezwaren te hebben tegen doping.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:57 schreef marcodej het volgende:
Ik kan nu niet kijken, maar als ik mn timeline zie heeft die Ab Krook een bestwel opmerkelijke mening als ex-schaatsbondscoach.
Die grens wordt elke keer opgeschoven. Oorspronkelijk was het 2006, nadat Armstrong gestopt was, daarna werd het 2008, de invoering van het bloedpaspoort. Nog een een paar bekentenissen verder en we zullen wel weer over 2010 beginnen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 21:47 schreef OProg het volgende:
Kunnen ze Ducrot eens vragen wanneer het nieuwe wielrennen nu eigenlijk is begonnen?
Weet ik, maar zou dit graag eens van hem willen horen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:00 schreef I0_0I het volgende:
[..]
Die grens wordt elke keer opgeschoven. Oorspronkelijk was het 2006, nadat Armstrong gestopt was, daarna werd het 2008, de invoering van het bloedpaspoort. Nog een een paar bekentenissen verder en we zullen wel weer over 2010 beginnen.
over 10 jaar, wiggo, ja, ik heb doping gebruiktquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:00 schreef I0_0I het volgende:
[..]
Die grens wordt elke keer opgeschoven. Oorspronkelijk was het 2006, nadat Armstrong gestopt was, daarna werd het 2008, de invoering van het bloedpaspoort. Nog een een paar bekentenissen verder en we zullen wel weer over 2010 beginnen.
Frits gaat de genadeklap uitdelen.quote:
die zat toch bij ONCE? Die zal genoeg hebben gebruikt..quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:39 schreef THEFXR het volgende:
ik vind dat breukink goed eronderdoor radert
Prestaties van Breukink werden wel minder toen het EPO-tijdperk echt aanbrak, volgens mij.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:40 schreef franklop het volgende:
[..]
die zat toch bij ONCE? Die zal genoeg hebben gebruikt..
Zal ook niet voor niks naar Rabo zijn gekomen. Wellicht voor zijn 'ervaring'
En grootgebracht bij PDM.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:40 schreef franklop het volgende:
[..]
en ook als team manager van de Rabo ploegquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Zal ook niet voor niks naar Rabo zijn gekomen. Wellicht voor zijn 'ervaring'
Mjah. Hij zakte toen langzaam weg. En toen iedereen het ging gebruiken kreeg hij de leeftijd tegen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Prestaties van Breukink werden wel minder toen het EPO-tijdperk echt aanbrak, volgens mij.
Misschien gebruikte hij vooral de voorloper van EPO?quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:43 schreef OProg het volgende:
[..]
Mjah. Hij zakte toen langzaam weg. En toen iedereen het ging gebruiken kreeg hij de leeftijd tegen.
denk eerder dat het komt door die arts met zijn salmonella spuitjes, dat hij die witte jassen niet meer zo vertrouwdequote:Op woensdag 6 maart 2013 22:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Prestaties van Breukink werden wel minder toen het EPO-tijdperk echt aanbrak, volgens mij.
Kenmerk van EPO-gebruik is toch juist dat je ook op latere leeftijd nog een boost kan krijgenquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:43 schreef OProg het volgende:
[..]
Mjah. Hij zakte toen langzaam weg. En toen iedereen het ging gebruiken kreeg hij de leeftijd tegen.
Kan heel goed. En toen gingen ze bij onder andere Gewiss vol over op EPO en zakte zijn prestaties weg. En toen het gemeengoed werd was hij al wat ouder. Zo bedoel ik het.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Misschien gebruikte hij vooral de voorloper van EPO?
nee kenmerk va EPO is dat je er juist ouder uit gaat zien!quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kenmerk van EPO-gebruik is toch juist dat je ook op latere leeftijd nog een boost kan krijgen
Ja, maar op ten duur zaten ze allemaal tot de nok gevuld dus iedereen kreeg een enorme boost.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kenmerk van EPO-gebruik is toch juist dat je ook op latere leeftijd nog een boost kan krijgen
zie ducrotquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:45 schreef franklop het volgende:
[..]
nee kenmerk va EPO is dat je er juist ouder uit gaat zien!
Dacht dat dit altijd één van de bijwerkingen was:quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:45 schreef franklop het volgende:
[..]
nee kenmerk va EPO is dat je er juist ouder uit gaat zien!
Uit 1989 :quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:43 schreef OProg het volgende:
[..]
.quote:Breukink kampte met infectie
Van onze speciale verslaggevers AIX-LES-BAINS, zaterdag Het staat nagenoeg vast dat het falen van Eric Breukink in de Tour de France is veroorzaakt door een infectie. Onderzoek in Nederland heeft uitgewezen dat de kopman van Panasonic niet alleen opgezette klieren in zijn liezen, maar ook op andere plaatsen in zijn lichaam heeft. Eric Breukink hoopt binnenkort de training te kunnen hervatten
Uit 1994 :quote:Erik Breukink voer voor psychologen
ZARAGOZA - Manolo Saiz, ploegleider van ONCE, gaat desnoods een psycholoog inschakelen om Erik Breukink de berg op te krijgen. „Ik weet zeker dat het probleem op het mentale vlak ligt,", verklaarde de ploegleider, na de tegenvallende prestatie in de Ronde van Spanje van de Nederlander. Volgens Saiz is de conditie van Breukink goed genoeg. „Ik reken nog steeds op hem in de Tour de France."
Toch een soort voorloper van Gesink die er op jonge leeftijd al stond maar regelmatig met malheur te maken kreeg. In 1993 een aanrijding waarbij zijn knie naar de klote ging, in 1989 een infectie en in 1991 de Intralipid affaire. In 1994 was zijn markwaarde al redelijk gezakt en zal de motivatie allicht ook minder geweest om te presteren.quote:Breukink vraagt bedenktijd
MADRID - Erik Breukink gaat niet zonder meer in op het nieuwe contract dat de Spaanse ploeg ONCE hem gisteren heeft voorgelegd. Hij heeft twee weken bedenktijd gevraagd. Breukink zei dat hij een positief gesprek heeft gehad met ploegleider Manuel Saiz. De wielrenner beseft dat hij fors aan salaris zal moeten inleveren in vergelijking met de afgelopen seizoenen. „Het nieuwe voorstel is best redelijk, maar ik wil er toch een paar nachtjes over slapen."
Die ouwe docu toch? Wel interessant als je hem nog niet gezien hebt.quote:
Als de andere Dekker even zijn verhaal doet, kunnen we over tot de orde van de dag en gewoon van de TDF genietenquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die ouwe docu toch? Wel interessant als je hem nog niet gezien hebt.
Heb m al eens gezien, maar ben wel benieuwd of ik er met alle kennis van nu ook anders naar kijk.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
heb hem inderdaad nog nooit gezienquote:Op woensdag 6 maart 2013 23:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
mja...mocht eens een WK niet starten ivm te hoge hematocrietewaarde.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:28 schreef de_boswachter het volgende:
Erik Dekker is de enige die clean was
Wat een baas.
quote:Landis: 'Michael Boogerd, wie is er nu een kwal?'
6-3-13 - 22:33 bron: Belga.be
UPDATE 'Het is te weinig en te laat', zo reageerde ex-wielrenner Floyd Landis woensdag op de dopingbekentenissen van zijn ex-collega Michael Boogerd. 'Vroeg of laat zullen ze inzien dat halve bekentenissen alleen maar leiden tot bekentenissen over die halve bekentenissen.'
Floyd Landis. © epa.
Landis, die de Tour de France van 2006 won, maar die overwinning weer verloor na een positieve plas, linkte Boogerd al aan doping tijdens een interview in 2011. Hij vertelde over een wond aan zijn arm na een bloedtransfusie tijdens de Tour.
'De volgende dag reed ik naast Boogerd en die wees naar mijn arm. Hij wees naar zijn arm en maakte het gebaar net dezelfde wond te hebben.'
Boogerd lachte destijds die uitspraak weg en verklaarde nooit prestatiebevorderende middelen te hebben gebruikt. 'Landis heeft niet gezegd dat ik doping heb gebruikt, hij insinueert het.'
Landis: 'Boogerd weet wat hij heeft gedaan en dus kan hij alleen maar veronderstellen dat ik hetzelfde deed. Misschien is het ontstaan door onze ruzie tijdens de Tour van 2006. Hij toonde geen respect voor de gele trui en ik noemde hem een arrogante kwal. Maar wie is nu de kwal?'
Landis verloor in 2006 zijn Tourzege aan Oscar Pereiro. Landis beschuldigde de Spanjaard van dopinggebruik tijdens hun periode bij Phonak in 2005, Peireiro ontkende. 'Er zijn mensen die mij vier jaar lang een valsspeler hebben genoemd. Ik kijk nu al uit naar Pereiro's halve bekentenissen één dezer dagen.'
"Hoopte dat het zou overwaaien"quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zou hij die spijt echt menen? Hij zegt ook "spijt te hebben dat hij niet in een andere tijd wielrenner was"? Dat is gewoon het lot, daar kun je geen spijt over hebben.
Ik zeg ook in het Parijs-Nice-topic dat het lijkt op "spijt voor de buhne." Was het in de praktijk wel mogelijk om je vinger op te steken? Trek je dan niet een hele ploeg mee en staan er dan niet 50 man op straat? Wil hij dat wel op zijn geweten hebben?
Psycholoog he, da's pseudowetenschapquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je vertrouwen in de wetenschap daalt wel enorm door dit soort flapdrollen. Damn.
En wat gaat ze doen dan?quote:Minister: Boogerd moet alles vertellen
door Jan-Willem Navis
DEN HAAG -
Minister Schippers (Sport) vindt dat Michael Boogerd het verplicht is volledige openheid te geven over zijn dopinggebruik.
„Hij moet niet alleen zijn eigen straatje schoonvegen, maar in detail uit de doeken doen wat er allemaal is gebeurd. Hij is het aan de nieuwe generatie verplicht.”
Het ministerie van Volksgezondheid en Sport financiert de antidopingcommissie van de wielerbond KNWU. Bij voorzitter Winnie Sorgdrager kunnen renners, verzorgers en andere leden van de wielerkaravaan anoniem vertellen wat er gebeurd is. Boogerd voelt daar niets voor. „Ik ben geen verrader en houd mijn principes overeind”, zei hij gisteren. Daar neemt minister Schippers geen genoegen mee.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:21 schreef OProg het volgende:
Erik Dekker wil niks zeggen om te voorkomen dat er 'net als de vorige keer weer een pagina met mij in de krant komt'.
Dus heeft AD een artikel gemaakt met een interview waarin Erik Dekker niks zegt.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)oogerds-biecht.dhtml
quote:'De vorige keer dat ik dit zei, stond er een dag later een pagina in AD Sportwereld over waarom ik er niet op in wil gaan. Nu praat ik alleen nog maar over de koers.'
[...]
'Daar ga ik ook niet op in, want dan staat er net als de vorige keer weer een pagina met mij in de krant. Dus stop nu.'
Toch moet ik hier zo wel even om gniffelen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:59 schreef Drebbelman het volgende:
'Daar ga ik ook niet op in, want dan staat er net als de vorige keer weer een pagina met mij in de krant. Dus stop nu.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |