Raar. Raak je je vriendin ook niet aan waar andere mensen bij zitten?quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:17 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee, maar niet op de bank waar heel veel mensen bijzitten.
dat is gewoon
Bepaalde kusjes zou ik niet in het openbaar geven nee.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus je mag elkaar alleen kusjes geven in bed?
Hoezo?quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dus Fok-it heeft een nieuwe vriendin?
jawel, maar niet zozeer van op de bank zitten en elkaar alleen maar zoenen terwijl er ook nog andere mensen zijn snapje.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Raar. Raak je je vriendin ook niet aan waar andere mensen bij zitten?
Ik weet niet, gaat over een meisje ofzo, volg het nietquote:
jij en K-cash was ook wel klef toen hoor.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:19 schreef Angel-Joy het volgende:
Of jullie doen klef, of jullie praten over klef zijn.
God shoot me
ik moest het wetenquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:19 schreef Angel-Joy het volgende:
God shoot me
Cassie van Skins. Ja die is wel leukquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet niet, gaat over een meisje ofzo, volg het niet
Wij zijn pubers met gierende hormonen jahquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:19 schreef Angel-Joy het volgende:
God shoot me
Oh?quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
jij en K-cash was ook wel klef toen hoor.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Laten we het over andere dingen gaan hebben.
klopt. Maar het was wel telkens 'k-cash <33333 :$$$$ omgomgomg' alles.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh?
Hij was bijna nooit op FOK! Dus weet niet hoe je erbij komt.
Over vlinders, en regenbogenquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Laten we het over andere dingen gaan hebben.
Nou dat 'inbraakje' wat op jouw FoBo zat.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh?
Hij was bijna nooit op FOK! Dus weet niet hoe je erbij komt.
hihihi piemelquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wij zijn pubers met gierende hormonen jah
en ditquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou dat 'inbraakje' wat op jouw FoBo zat.
Niet lelijk hoorquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Cassie van Skins. Ja die is wel leukmaar niet als vriendin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet lelijk hoorWie is Cassie van SkinsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet lelijk hoorZe is niet de allerknapsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ze is gewoon leuk.
Ken je de serie?“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ja, dan moeten de users maar niet in mijn fobo kijken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou dat 'inbraakje' wat op jouw FoBo zat.
Die serie moet jij maar niet kijken denk ikquote:
Moeten users maar niet in dit topic komenquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, dan moeten de users maar niet in mijn fobo kijken.
Oke maar er is niks anders dan dat, overal zijn mannen, vrouwen en seks mee verbonden.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Over iets anders dan seks/vrouwen/mannen dus
waarom niet, ik hou van Cassieeeequote:Op woensdag 6 maart 2013 16:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die serie moet jij maar niet kijken denk ik
Maak een eigen sc dan: FOK! stelletjes sc.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Moeten users maar niet in dit topic komen
Gadverdamme wat lelijk zegquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
waarom niet, ik hou van Cassieeee
[ afbeelding ]
Gatverdamme zeg, waar ligt jouw standaardquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
waarom niet, ik hou van Cassieeee
[ afbeelding ]
Wel mooier dan Nicki tochquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gadverdamme wat lelijk zeg![]()
Nee, spreekt jou n iet helemaal aan denk ik
Maak zelf een eigen sc dan: FOK! anti-klefheid scquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maak een eigen sc dan: FOK! stelletjes sc.
Nicki is nooit mooi geweestquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wel mooier dan Nicki toch
[ afbeelding ]
dat is ook niet bepaald moeilijk verderquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ulgh jouw smaakquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:25 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maak zelf een eigen sc dan: FOK! anti-klefheid sc
Maak jij je eigen SC dan: Geen FOK!stelletjes toegestaan SC.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maak een eigen sc dan: FOK! stelletjes sc.
Ik was hier eerder newbiequote:Op woensdag 6 maart 2013 16:25 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maak zelf een eigen sc dan: FOK! anti-klefheid sc
Goed idee wel.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:25 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maak jij je eigen SC dan: Geen FOK!stelletjes toegestaan SC.
Ik nog eerder bus bakkes.quote:
De belangrijkste scene van 127 hours knippen ze er gewoon uitquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:27 schreef jordyqwerty het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)nippen_in_films.html
Knippen in films____!!!!!
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:27 schreef jordyqwerty het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)nippen_in_films.html
Knippen in films____!!!!!
Ja B is leuker maar die vinden jullie weer niet leukquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ulgh jouw smaakhou op zeg
vrouwen die hun haar geschoren hebben van de zijkant
Uit het strafrechterlijk onderzoek is dat niet gebleken. Vriendinnen kende hem wel.quote:
Dan was ze dus verschrikkelijk naïef om met hem mee te gaan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:28 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Uit het strafrechterlijk onderzoek is dat niet gebleken. Vriendinnen kende hem wel.
Ik post meer kwaliteit, puhquote:
jij moet je mond eens houden met je kutsmaakquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik vind skins dus echt een slechte serie
Jij hebt slechte smaakquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:29 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
jij moet je mond eens houden met je kutsmaak
Nog steeds vreselijk.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan was ze dus verschrikkelijk naïef om met hem mee te gaan.
Tuurlijk. Doet daar niks aan af.quote:
Ja, maar dronken en Ximena kon echt met iedereen opschieten. Was echt een topwijf.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan was ze dus verschrikkelijk naïef om met hem mee te gaan.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:30 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
natuurlijk. Maar ze had zelf ook wel kunnen bedenken dat dat niet handig was.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:30 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, maar dronken en Ximena kon echt met iedereen opschieten. Was echt een topwijf.
Ik val ook niet op de types waarvan je zegt ''10/10 zou raken''quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze is niet de allerknapstemaar ze is gewoon leuk.
Ken je de serie?
Waarschijnlijk was ze hartstikke dronken en kon ze dat niet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:30 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
natuurlijk. Maar ze had zelf ook wel kunnen bedenken dat dat niet handig was.
Waarom niet?quote:
Das die ene die in het nieuws wasquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:30 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, maar dronken en Ximena kon echt met iedereen opschieten. Was echt een topwijf.
Ja man, daar heb ik nog mee gerugbyd, was gewoon een vriendin van me.quote:
ze was 15 dus dan zit ze sowieso al fout.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was ze hartstikke dronken en kon ze dat niet.
awwquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:32 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, heb al de hele dag buikpijn enzo..
Ik ben ook 15, ik ben ook wel eens dronken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:32 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ze was 15 dus dan zit ze sowieso al fout.
Ze had natuurlijk wel beter naar huis kunnen gaan of nietquote:De 15-jarige Ximena was de avond voor haar dood gaan stappen. Ze werd niet meer binnengelaten op een feestje, waarna ze op een bankje ging zitten. Stanley A. kwam voorbij en vroeg waarom ze daar zat. Het meisje zei dat ze moe was en dat haar telefoon leeg was. A., die in de straat woonde, bood haar een slaapplaats aan.
Aangegeven bij de AIVD, veel plezier in de bajes.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben ook 15, ik ben ook wel eens dronken.
stoewr.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar officieel gezien zit ze dan natuurlijk fout.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
is elke vijftienjarige wel eensquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
niet toegeven dat je ook dronk als vijftienjarigequote:
ze woonde niet in Den Haag toch?quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ze had natuurlijk wel beter naar huis kunnen gaan of niet? Was daar een reden voor?
iedereen toch?quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:34 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
niet toegeven dat je ook dronk als vijftienjarige
Wil je nu een sticker?quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ze woonde in Nootdorp, zou bij een vriendin blijven slapen, maar die was ze kwijt geraakt. Toen is ze op een bankje gaan zitten om te bellen, maar haar telefoon was leeg. Toen kwam Stanley aanlopen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:33 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ze had natuurlijk wel beter naar huis kunnen gaan of niet? Was daar een reden voor?
wajow jullie syn eckt opd es elgte pat xdquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:34 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maar officieel gezien zit ze dan natuurlijk fout.
Ik ben ook 15 en ik weet wel hoeveel ik wel en niet kan drinken voordat ik met een wildvreemde mee naar huis ga en vermoord word.
??!quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
wajow jullie syn eckt opd es elgte pat xd
jwz ;$quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja man, slechte pad alles.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat zit er recht tegen aan johquote:
Kom je de sticker brengenquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ben je lief geweest vandaag?
[..]
Tuurlijk
Dat was duidelijkquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja heel liefquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:37 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ben je lief geweest vandaag?
[..]
Tuurlijk
Den Haag is groot he..quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat zit er recht tegen aan joh
Tja maar desnoods loop je gewoon naar huis toch... Of met OV, neem aan dat als je uitgaat dat je dan geld mee hebt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:34 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ze woonde in Nootdorp, zou bij een vriendin blijven slapen, maar die was ze kwijt geraakt. Toen is ze op een bankje gaan zitten om te bellen, maar haar telefoon was leeg. Toen kwam Stanley aanlopen.
maar maar deze ken ik alquote:
ja zeg dat danquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:39 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
maar maar deze ken ik al
ik doel meer op underground muziek jwz
als je dat al doet als het meevalt wil ik je niet meemaken als je helemaal lam bentquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het was dus helemaal niet zo erg.
Feestje van een vriendin..quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:39 schreef JRRY het volgende:
[..]
Tja maar desnoods loop je gewoon naar huis toch... Of met OV, neem aan dat als je uitgaat dat je dan geld mee hebt.
wow die is best wel goed, nog nooit gehoordquote:
Dus ik krijg een speciale stickerquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké dan, maar niet een glimmende.
[..]
Nee man, moet ik te lang in de trein zitten
Voorburg-Den Haag is ook een steenworpafstand hoorquote:
Nee dat wil je nietquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als je dat al doet als het meevalt wil ik je niet meemaken als je helemaal lam bent
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
wow die is best wel goed, nog nooit gehoord
doei.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:40 schreef Hypocriet het volgende:
bijles kusjeknuffelhouvanjulliejwz. doei
Dit wel beetje jaquote:
Lekkere vriendin dan, die je niet binnenlaat.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:40 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Feestje van een vriendin..
Lopend naar huis, als je bezopen bent, en eigenlijk bij een vriendin zou blijven slapen? Nah-ah.
Jij bent ook "speciaal" (hahahaha xD)quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus ik krijg een speciale sticker
ooh, oké, ik begrijp het al
Gewoon gaan, waarom zou je niet gaan?quote:
Die grap heb je zeker bedacht in de bus naar je speciale schoolquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij bent ook "speciaal" (hahahaha xD)
Ja, het betekent dat ik lui ben
2 toetsen morgen, maar al blijf ik thuis, weet nu al dat ik niet ga lerenquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Gewoon gaan, waarom zou je niet gaan?
Ik zou je aan de ene kant willen adviseren om thuis te blijven en aan de andere kant om te gaanquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
2 toetsen morgen, maar al blijf ik thuis, weet nu al dat ik niet ga leren
En verder weet ik niet wie er wel gaan
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die grap heb je zeker bedacht in de bus naar je speciale school
Dat ook jaje bent gewoon bang voor treinen
Waarvoor?quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:47 schreef jordyqwerty het volgende:
Na het eten maar eens een poging doen om te leren
Want?quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik zou je aan de ene kant willen adviseren om thuis te blijven en aan de andere kant om te gaan
Gewoon gaan danquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
2 toetsen morgen, maar al blijf ik thuis, weet nu al dat ik niet ga leren
En verder weet ik niet wie er wel gaan
Want leren is goed, maar kickboksen is ook goed voor je en kickboks jongen is natuurlijk mijn grote rivaalquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Want?
En als ik zelf wist wat ik wil, dan vraag ik het nu niet.
Maar zometeen zijn er alleen maar mannenquote:
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb de grap niet eens zelf bedacht
hihi lang en groot ja
En dan versla je ze allemaal en ben je vet alphaquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar zometeen zijn er alleen maar mannen
[..]
En altijd vertraging.
Komt uit 'off centre'quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar zometeen zijn er alleen maar mannen
[..]
En altijd vertraging.
Zoveel toetsen?quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:51 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Weet nog niet, aardrijksunde, geschiedenis, wiskunde, economie het kan allemaal
Hij is er niet eensquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Want leren is goed, maar kickboksen is ook goed voor je en kickboks jongen is natuurlijk mijn grote rivaal![]()
Maar als je echt zeker weet dat je niet gaat leren, en zin hebt, dan zou ik zeker gaan.
Dominante vrouw allesquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dan versla je ze allemaal en ben je vet alpha
Autsjquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
klopt, wil ik al niet als je nuchter bent
Als hij er zou zijn > 10000% zinquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Heb je wel zin om te gaan kickboksen?
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als hij er zou zijn > 10000% zin
Maar nu > 80%
mijn blog is pure kwaliteitquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja hoe de neuk kom je daaraan, mijn blog is gvd goed, wat is dit
Ja. Maar heb een concentratie van een pinda(hahaha ik ben ook pinda snap je het xD) en weer hoofdpijnquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus meer zin dan geen zin, gaan dan, behalve als je wel gaat leren, want school gaat voor sport
ik volg er trouwens 51quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja hoe de neuk kom je daaraan, mijn blog is gvd goed, wat is dit
waarmee meemaken?quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
neehoor garpje ik wil iedereen hier wel meemaken
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:57 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja. Maar heb een concentratie van een pinda(hahaha ik ben ook pinda snap je het xD) en weer hoofdpijn
QFTquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:01 schreef JRRY het volgende:
vnaaf maar ns beter gaan leren.
aan de andere kant heb ik zoiets, ik haal toch wel een onvoldoende (NLs dan)
maaar geschiedenis
Ik jou niet meer.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
neehoor garpje ik wil iedereen hier wel meemaken
Nee, geen zinquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]kan je dan geen paracetamol nemen, en kan je trouwens wel sporten als je nog steeds hoofdpijn enzo hebt? Je kan ook gewoon een keertje thuisblijven he.
Je moet neuqen als je hoofdpijn hept, helbtquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]kan je dan geen paracetamol nemen, en kan je trouwens wel sporten als je nog steeds hoofdpijn enzo hebt? Je kan ook gewoon een keertje thuisblijven he.
Kopenquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mijne ook, hoe kom je aan volgers?
Geen zin in paracetamol?quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:04 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, geen zin
En ik moet ff wat energie en frusteraties kwijt
Even droogneuken met mijn kussen dan, brbquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Je moet neuqen als je hoofdpijn hept, helbt
pics van je kussenquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Even droogneuken met mijn kussen dan, brb
Neequote:Op woensdag 6 maart 2013 17:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Geen zin in paracetamol?
Dan ga je dus wel of je gaat tegen mij praten
flickrquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:06 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waar haal jij dan post dingen vandaan?
Hoe kan je zoiets vindenquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:07 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee
Of ik ga lekker vroeg in bed liggen
Gewoonquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:11 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoe kan je zoiets vinden
Maar helpt dat ook echt
Ik begrijp het nietquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gewoon
Nee, maar wel lekker in bed, lekker warm en niks doen.
Ik begrijp wel meer dingen nietquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik begrijp het niet
Dat klinkt niet eens zo heel slecht, je kan het raam open doen, het is nog mooi licht.
? haiquote:
hi5quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik begrijp wel meer dingen niet
Nah, gordijnen dicht, alle lichten uit(autistenleven)
ja hoorquote:
skeeleren daar ben ik goed inquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ja hoornet lekker geskeelerd
en vanochtend ook al
met jou dan?
quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:23 schreef promisionxexposed het volgende:
Beste mensen,
Mijn vriendin is recentelijk bevallen van ons kerngezond kindje. Echter, haar schaamlippen zijn beduidend kleiner en bijna 'helemaal in de sleuf' om het zo maar eens te zeggen. Ik ben hier niet erg blij mee.
Er was tijdens en na de bevalling sprake van een totaalruptuur. Oftewel, ingescheurd tot achteraan en dus heeft ze veel hechtingen. Echter die zitten vooral achteraan.
In tegenstelling tot (zoals ik voornamelijk las) andere mannen en vrouwen vond ik de grotere mooier. Er waren geen uitstulpingen of kalkoenenkin, maar het was gewoon een lekker 'hamburgerkutje'. Alles in goede proporties, maar ze zaten niet teruggetrokken in de sleuf. Ze waren duidelijk zichtbaar. Dit tot mijn genoegen.
Ik ben op zoek naar lotgenoten van mijn vriendin of mensen die hier meer over weten.
Mogelijkerwijs weten jullie ook of de schaamlippen weer terug komen in de voor mij 'normale grootte'.
Wat is de te bewandelen weg als ze niet meer tevoorschijn komen?
Heeft dit te maken met de hechtingen? En zo ja, hersteld dit zich dan nog en hoe en hoe lang?
Wie kan hier uberhaupt meer over vertellen?
Tot slot: mijn vriendin vind het geen ramp, maar liever had ze haar 'hamburgertje' ook weer terug.
Ik heb haar altijd geprezen om het uiterlijk van haar doosje en dat vond ze zelf ook erg prettig. Het zou zonde zijn als het nu zo moest eindige. Bij voorbaat dank.
Je druk maken over je schaamlippenquote:
Ja, ook wel zoek je nog iemand om mee te skeeleren?quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:22 schreef supersof het volgende:
[..]
ja hoornet lekker geskeelerd
en vanochtend ook al
met jou dan?
ja who cares hoe het eruit ziet, als het maar schoon en neukbaar isquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je druk maken over je schaamlippen
Nu heb ik honger.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:23 schreef promisionxexposed het volgende:
Beste mensen,
Mijn vriendin is recentelijk bevallen van ons kerngezond kindje. Echter, haar schaamlippen zijn beduidend kleiner en bijna 'helemaal in de sleuf' om het zo maar eens te zeggen. Ik ben hier niet erg blij mee.
Er was tijdens en na de bevalling sprake van een totaalruptuur. Oftewel, ingescheurd tot achteraan en dus heeft ze veel hechtingen. Echter die zitten vooral achteraan.
In tegenstelling tot (zoals ik voornamelijk las) andere mannen en vrouwen vond ik de grotere mooier. Er waren geen uitstulpingen of kalkoenenkin, maar het was gewoon een lekker 'hamburgerkutje'. Alles in goede proporties, maar ze zaten niet teruggetrokken in de sleuf. Ze waren duidelijk zichtbaar. Dit tot mijn genoegen.
Ik ben op zoek naar lotgenoten van mijn vriendin of mensen die hier meer over weten.
Mogelijkerwijs weten jullie ook of de schaamlippen weer terug komen in de voor mij 'normale grootte'.
Wat is de te bewandelen weg als ze niet meer tevoorschijn komen?
Heeft dit te maken met de hechtingen? En zo ja, hersteld dit zich dan nog en hoe en hoe lang?
Wie kan hier uberhaupt meer over vertellen?
Tot slot: mijn vriendin vind het geen ramp, maar liever had ze haar 'hamburgertje' ook weer terug.
Ik heb haar altijd geprezen om het uiterlijk van haar doosje en dat vond ze zelf ook erg prettig. Het zou zonde zijn als het nu zo moest eindige. Bij voorbaat dank.
jaquote:
ik ookquote:
Ja ben geen expert hoorquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja who cares hoe het eruit ziet, als het maar schoon en neukbaar is
Laat haters hatenquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:25 schreef supersof het volgende:
[..]
ja![]()
en nog even in park gezeten. Maar er kwamen paarden lang
en al die meisjes keken me aan alsof ik eng was ofzo. Terwijl ik daar gewoon stokbrood met eiersalade aan het eten was. Stomme trutjes.
Tssquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:25 schreef supersof het volgende:
[..]
ja![]()
en al die meisjes keken me aan alsof ik eng was ofzo. Terwijl ik daar gewoon stokbrood met eiersalade aan het eten was. Stomme trutjes.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:25 schreef supersof het volgende:
[..]
ja![]()
quote:
Geen idee, moeten wel kijken wat het makkelijkst isquote:
Kan het niet bij Denise?quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Geen idee, moeten wel kijken wat het makkelijkst is
Kan gerust wel weer hier maar dat is voor sommige weer zo ver rijden enzo
ach op zaterdagavond kan ik sowieso, zou ik in omgeving Utrecht wel mensen kunnen oppikkenquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:27 schreef Taexon het volgende:
[..]
[..]
Geen idee, moeten wel kijken wat het makkelijkst is
Kan gerust wel weer hier maar dat is voor sommige weer zo ver rijden enzo
Meestal ga ik of alleen of met een vriendinquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, ook wel zoek je nog iemand om mee te skeeleren?
quote:
quote:
ja stomme mensen.quote:
Maar niet alle paardenmeisjes zijn kutquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:29 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
ja stomme mensen.
En idd paarden![]()
Oh oke, ik kan het niet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Meestal ga ik of alleen of met een vriendin
Dit denkenquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
trek je het niet aan, zelf is-ie ook nog maagd hihi
quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
trek je het niet aan, zelf is-ie ook nog maagd hihi
Paardenquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:29 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
ja stomme mensen.
En idd paarden![]()
Hij impliceert dat je maagd bentquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat bedoel je met ''ook''?
oh hihi had dinges het foutquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wat bedoel je met ''ook''?
Okquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hij impliceert dat je maagd bent
Maar heb eerlijk gezegd geen zin voorlopig om hier weer wat te doenquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach op zaterdagavond kan ik sowieso, zou ik in omgeving Utrecht wel mensen kunnen oppikken
Gezelligquote:
in een doosquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Maar heb eerlijk gezegd geen zin voorlopig om hier weer wat te doen
de laatste paar keren dat ik lam was was al hier thuis dus er moet verandering komen
Totaal onherkenbaarquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ken je dat, je hebt geen zin om iets te doen, hangt wat op de bank, je bent veel liever lui dan moe
Leukquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ligt eraan, ben je leuk dronken, of boos dronken?
nee ik ben altijd actief ditdatquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ken je dat, je hebt geen zin om iets te doen, hangt wat op de bank, je bent veel liever lui dan moe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |