Raar. Raak je je vriendin ook niet aan waar andere mensen bij zitten?quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:17 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee, maar niet op de bank waar heel veel mensen bijzitten.
dat is gewoon
Bepaalde kusjes zou ik niet in het openbaar geven nee.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus je mag elkaar alleen kusjes geven in bed?
Hoezo?quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dus Fok-it heeft een nieuwe vriendin?
jawel, maar niet zozeer van op de bank zitten en elkaar alleen maar zoenen terwijl er ook nog andere mensen zijn snapje.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Raar. Raak je je vriendin ook niet aan waar andere mensen bij zitten?
Ik weet niet, gaat over een meisje ofzo, volg het nietquote:
jij en K-cash was ook wel klef toen hoor.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:19 schreef Angel-Joy het volgende:
Of jullie doen klef, of jullie praten over klef zijn.
God shoot me
ik moest het wetenquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:19 schreef Angel-Joy het volgende:
God shoot me
Cassie van Skins. Ja die is wel leukquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet niet, gaat over een meisje ofzo, volg het niet
Wij zijn pubers met gierende hormonen jahquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:19 schreef Angel-Joy het volgende:
God shoot me
Oh?quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
jij en K-cash was ook wel klef toen hoor.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Laten we het over andere dingen gaan hebben.
klopt. Maar het was wel telkens 'k-cash <33333 :$$$$ omgomgomg' alles.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh?
Hij was bijna nooit op FOK! Dus weet niet hoe je erbij komt.
Over vlinders, en regenbogenquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Laten we het over andere dingen gaan hebben.
Nou dat 'inbraakje' wat op jouw FoBo zat.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh?
Hij was bijna nooit op FOK! Dus weet niet hoe je erbij komt.
hihihi piemelquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wij zijn pubers met gierende hormonen jah
en ditquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou dat 'inbraakje' wat op jouw FoBo zat.
Niet lelijk hoorquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Cassie van Skins. Ja die is wel leukmaar niet als vriendin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet lelijk hoorWie is Cassie van SkinsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet lelijk hoorZe is niet de allerknapsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ze is gewoon leuk.
Ken je de serie?“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ja, dan moeten de users maar niet in mijn fobo kijken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nou dat 'inbraakje' wat op jouw FoBo zat.
Die serie moet jij maar niet kijken denk ikquote:
Moeten users maar niet in dit topic komenquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, dan moeten de users maar niet in mijn fobo kijken.
Oke maar er is niks anders dan dat, overal zijn mannen, vrouwen en seks mee verbonden.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Over iets anders dan seks/vrouwen/mannen dus
waarom niet, ik hou van Cassieeeequote:Op woensdag 6 maart 2013 16:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die serie moet jij maar niet kijken denk ik
Maak een eigen sc dan: FOK! stelletjes sc.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Moeten users maar niet in dit topic komen
Gadverdamme wat lelijk zegquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
waarom niet, ik hou van Cassieeee
[ afbeelding ]
Gatverdamme zeg, waar ligt jouw standaardquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:24 schreef JRRY het volgende:
[..]
waarom niet, ik hou van Cassieeee
[ afbeelding ]
Wel mooier dan Nicki tochquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gadverdamme wat lelijk zeg![]()
Nee, spreekt jou n iet helemaal aan denk ik
Maak zelf een eigen sc dan: FOK! anti-klefheid scquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:24 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maak een eigen sc dan: FOK! stelletjes sc.
Nicki is nooit mooi geweestquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wel mooier dan Nicki toch
[ afbeelding ]
dat is ook niet bepaald moeilijk verderquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
Wel mooier dan Nicki toch
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |