Raar. Raak je je vriendin ook niet aan waar andere mensen bij zitten?quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:17 schreef JRRY het volgende:
[..]
nee, maar niet op de bank waar heel veel mensen bijzitten.
dat is gewoon
Bepaalde kusjes zou ik niet in het openbaar geven nee.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus je mag elkaar alleen kusjes geven in bed?
Hoezo?quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dus Fok-it heeft een nieuwe vriendin?
jawel, maar niet zozeer van op de bank zitten en elkaar alleen maar zoenen terwijl er ook nog andere mensen zijn snapje.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Raar. Raak je je vriendin ook niet aan waar andere mensen bij zitten?
Ik weet niet, gaat over een meisje ofzo, volg het nietquote:
jij en K-cash was ook wel klef toen hoor.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:19 schreef Angel-Joy het volgende:
Of jullie doen klef, of jullie praten over klef zijn.
God shoot me
ik moest het wetenquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:19 schreef Angel-Joy het volgende:
God shoot me
Cassie van Skins. Ja die is wel leukquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik weet niet, gaat over een meisje ofzo, volg het niet
Wij zijn pubers met gierende hormonen jahquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:19 schreef Angel-Joy het volgende:
God shoot me
Oh?quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:19 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
jij en K-cash was ook wel klef toen hoor.
quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Laten we het over andere dingen gaan hebben.
klopt. Maar het was wel telkens 'k-cash <33333 :$$$$ omgomgomg' alles.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh?
Hij was bijna nooit op FOK! Dus weet niet hoe je erbij komt.
Over vlinders, en regenbogenquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Laten we het over andere dingen gaan hebben.
Nou dat 'inbraakje' wat op jouw FoBo zat.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh?
Hij was bijna nooit op FOK! Dus weet niet hoe je erbij komt.
hihihi piemelquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wij zijn pubers met gierende hormonen jah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |