quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:06 schreef Drabit het volgende:
Friet, hier noemt iedereen het gewoon friet
quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:06 schreef Drabit het volgende:
Friet, hier noemt iedereen het gewoon friet
Zolang er mensen zijn die 'patat' 'friet' noemen, is het gewoon keihard nodig.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:04 schreef HulkHeld het volgende:
Dat er nog steeds zulke mongooltjes zijn als TS die het leuk vinden deze discussie op te laten waaien..
Gebakkenaardappelenmetgehaktbal-gala!quote:
Als mijn vrouw later een bakje patat zegt tegen frieten, dan vind ik dat een goeie reden om te scheidenquote:
klopt, zolang er nog heidenen zijn die het patat noemen,quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:01 schreef Perrin het volgende:
Zolang er mensen zijn die 'patat' 'friet' noemen, is het gewoon keihard nodig
감자 튀김quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:51 schreef pokkerdepok het volgende:
wat is patat in het koreaans? daar kwam het toch vandaan?
Je moet ook geen stoofvlees eten vooral niet bij friet.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:39 schreef Paardlants het volgende:
Patat stoofvlees!
Friet stoofvlees klinkt toch ook niet?
Juist wel bij patatquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:43 schreef -supergirl- het volgende:
Je moet ook geen stoofvlees eten vooral niet bij friet.
Friet Zoervleisquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:39 schreef Paardlants het volgende:
Patat stoofvlees!
Friet stoofvlees klinkt toch ook niet?
Zoervleis vind ik niet zo lekker. Stoofvlees met Paard daarentegenquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Friet Zoervleis
Is trouwens het lekkert als t paardenvlees is...
Het is toch ook Raspatat en niet Rasfriet? !quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:46 schreef Anno2012 het volgende:
Ligt eraan waar je woont, hier is het Friet
Als Ras Patat is, doe mij dan maar frietquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:47 schreef Paardlants het volgende:
[..]
Het is toch ook Raspatat en niet Rasfriet? !
Daarom Patat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:15 schreef Rodawa het volgende:
Doe mij maar gewoon een bamihappie.Jan Boskamp, is that you?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |