lelijke tattoos, would not bangquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:13 schreef CarbonC het volgende:
Mwa: doe mij Camille Leblanc-Bazinet maar:
[ afbeelding ]
Ik trainde een jaar alleen,nu sinds een halfjaar met een maat. Ik vind het echt veel chiller (alhoewel af en toe alleen trainen ook wel lekker is). Je kan elkaar motiveren, zowel in de gym als buiten de gym, je hoeft geen spotters meer te vragen, af en toe een praatje houden en ervaringen delen. Ik merk alleen dat ik als ik samen train, dat de training wel veel langer duurt.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Die van mij heeft olympische omvang... dat mag ook?
[..]
Hoeveel van jullie trainen eigenlijk met een buddy? Ik train veelal alleen en ik merk toch wel dat ik harder ga als ik samen met iemand train...
die nek is te grofquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:13 schreef CarbonC het volgende:
Mwa: doe mij Camille Leblanc-Bazinet maar:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat ik een trainbuddy had maar die fag is ook al afgehaakt..na 2 keerquote:Op woensdag 6 maart 2013 16:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Die van mij heeft olympische omvang... dat mag ook?
[..]
Hoeveel van jullie trainen eigenlijk met een buddy? Ik train veelal alleen en ik merk toch wel dat ik harder ga als ik samen met iemand train...
das wel balen, meer chicks voor jou,danquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:22 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een trainbuddy had maar die fag is ook al afgehaakt..na 2 keer. Hij bekende tijdens de 2e training dat 'ie toch maar liever 'een beetje fitness toch' wilde doen..heb ik weer.
Massa kan wel, toen ik begon ben ik in 9 maanden van 72 naar 86kg gegaan. Maar dit is natuurlijk geen pure spiermassa, vetpercentage bleef wel ongeveer gelijk.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:58 schreef CarbonC het volgende:
[..]
OK, niet goed gelezen. Maar dan nog 15kg massa aanzetten in 16 maanden, met een maand pauze lijkt mij niet realistisch.
Ik heb nu ook een buddy, maar ben ook benieuwd of hij het vol gaat houden aangezien die vrij verbaasd was dat ik geen apparaten gebruikte.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:22 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een trainbuddy had maar die fag is ook al afgehaakt..na 2 keer. Hij bekende tijdens de 2e training dat 'ie toch maar liever 'een beetje fitness toch' wilde doen..heb ik weer.
Huillie.quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:29 schreef ZuidGrens het volgende:
Net weer een vrij matige work-out gehad, beetje weinig slaap deze week. Moest mezelf ook echt naar de gym slepen en daar ging het ook niet echt lekker. Of ja, het benchen ging nog wel maar daarna kakte ik helemaal in...zucht. Daarnaast ook last van een hongergevoel, moet weer ff wennen aan dat cutten.
Maar goed, nu genoeg gejankt. Vrijdag schouders en benen slopen.
Wat ik de naaistreek vind is dat je maar 2 keuzes hebt, of bij basic fit in dit filiaal of naar een ander filiaal healthcity (die niet in de buurt is)quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:42 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik zou 90 euro opzij leggen voor de griffier.
Ze neuken je gewoon in je kont man, als een hiv h*m* in zijn laatste maand van zijn leven.
Flikkers
Which is bullshit.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:21 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Wat ik de naaistreek vind is dat je maar 2 keuzes hebt, of bij basic fit in dit filiaal of naar een ander filiaal healthcity (die niet in de buurt is)
Nieteens mogelijkheid om uit te schrijven >.<
Ik snap je vraag wel.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:30 schreef banaliteit het volgende:
Op trainingsdagen hoef je toch niet je totaal dagelijks aantal kcal (onderhoud + 500kcal) te compenseren. Anders zou ik ~400kcal extra moeten eten boven op mijn dagelijkse aantal.
Ga gewoon op tijd slapen man, heb je hier ook geen last van. Het is allemaal zo simpel, dat trainen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:44 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Het is allemaal wat, dat trainen. Het gaat je niet in de koude kleren zitten.
Onderhoud = alles wat je op die dag aan energie verbrandt, inclusief lopen, douchen, aankleden, je hond aaien én trainen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:57 schreef banaliteit het volgende:
Sorry voor de onduidelijkheid. Even mijn vraag opnieuw formuleren:
Mijn doel: krachttraining en in spiermassa aankomen.
Daarvoor eet ik elke dag onderhoud + 500kcal. Echter, op trainingsdagen zul je al gauw 400kcal vet verbranden, dus wellicht dat je voor die 400kcal ook moet compenseren bij het eten.
Nu is er een groep die zegt dat je 400kcal extra moet eten op trainingsdagen met de nadruk op koolhydraten en minder op eiwitten en vetten. Op rustdagen eet je gewoon je onderhoud + 500kcal met nadruk op vetten en eiwitten.
Een andere groep zegt dat je het beste je kcal inname stabiel kan houden. Het enige waar je dan rekening mee houdt is dat je op trainingsdagen meer koolhydraten eet (carb cycle). Vanzelfsprekend eet je op trainingsdagen dus ook minder eiwitten en vetten en op rustdagen juist meer eiwitten en vetten en minder koolhydraten.
Dan graag een inhoudelijke link naar de post(s) waarin er wordt gesproken van leverschade, nierfalen, etc. inclusief wetenschappelijke referenties in de post.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:53 schreef Atemno het volgende:
[..]
Beter reageer je ook inhoudelijk. Met hier doel ik op FOK! en in deze reeks.
Stereo niet inhoudelijk? Hij is de einstein hier manquote:Op woensdag 6 maart 2013 19:53 schreef Atemno het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:57 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Stereo niet inhoudelijk? Hij is de einstein hier man
Zelfs over hem gedroomdik was een boterham met marsmellow fluff aan het smeren en hij zei dat t waardeloze carbs waren
Geniaal en creepy
Je hebt het tegen de verkeerde, broer.quote:Op woensdag 6 maart 2013 19:53 schreef Atemno het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |