Het is dan ook wel echt heel erg knap als je Braziliaans kunt sprekenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Gaan ze ook nog dat fragment laten zien waarin ze zegt dat ze geen braziliaans spreekt? Dat zegt wel veel over haar deskundigheid.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:39 schreef Pietepietje het volgende:
Als Fidan Ekiz het journaal gaat presenteren, dan gaat het alleen nog over Turkije
Dat bedoel ik ja.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:39 schreef padlarf het volgende:
[..]
Het is dan ook wel echt heel erg knap als je Braziliaans kunt spreken
Een gore truffel.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:40 schreef Pedroso het volgende:
Wat gaat die vetklep voor eten klaarmaken vanavond ? Een broodje bal van paardenvlees ?
Er zit een trol.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:37 schreef marcodej het volgende:
Er is een redacteur vergeten twee lekkere wijven achter de gast te zetten.
Welke is dat ook weer?quote:
Die moet niet praten.quote:
Naam?quote:
Dionne Stax.quote:
Als hij er met zijn smerige klauwen aangezeten heeft dan zou ik het al niet meer hoeven. Dan maar een kroket van de Febo, nog lekkerder ook.quote:
Met jou was het nieuws nog cool, Henny, Henny Stoel!quote:
Rikquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:41 schreef Stickertje het volgende:
waarom niet een leuke kerel als nieuwslezer?
Herman de Schermmanquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:41 schreef Stickertje het volgende:
Ja zeker Jan Kooijemans he?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:41 schreef Stickertje het volgende:
Die van die Suzuki Swift: "Oh... daar gaat iets mis."quote:
Ik moet lachen om die vrouw die steeds om het hoekje kijkt, die met bril.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:42 schreef Stickertje het volgende:
ik kan niet stoppen met kijken naar de dubbele kin van de vrouw rechts achter sasha
Kleuter- en peuterjournaal.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:42 schreef Specularium het volgende:
Misschien kan Peter-Jan Rens het nieuws presenteren.
was me nog niet opgevallenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet lachen om die vrouw die steeds om het hoekje kijkt, die met bril.
Zou ze uit Juinen komen?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet lachen om die vrouw die steeds om het hoekje kijkt, die met bril.
En dan op mute, heerlijk manquote:
Dikke tieten maakt haar niet per definitie lekker.quote:
Dat is niet het belangrijkste hoor. Niemand let er toch op wat ze zegt.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Moet mevr. Polska eerst Nederlands leren.
Mooi tochquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan draait het nieuws niet meer om het nieuws maar om Sierd de Vos.
Met het sportjournaal omdat ze weer het algemene nieuws wilde doen.quote:
Maar niet achter de muziekman.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:44 schreef TLC het volgende:
Er zitten zomaar 3 lekkere wijven achter Matthijs
Wat heeft Robert Maaskant gemeen met de jeugd dan?quote:
Nee ik ga juist bukken om niet in beeld te komen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
Karina, ga jij straks ook steeds om het hoekje kijken?
Ik hoorde dat Karina graag achter Matthijs wil zitten.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
Echt zo'n kiekeboe, ben ik in beeldquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
Hij lijkt op Hendrik Antoon Lorentzquote:
Daar ging jij toch al zitten?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoorde dat Karina graag achter Matthijs wil zitten.
Gaan jullie er nog heen ?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik ga juist bukken om niet in beeld te komen.
Of met een groot FOK! spandoek gaan zwaaien.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als je heel opzichtig gebaren maakt of zoent dan wordt je tijdens de uitzending er uit gegooid. Kunnen jullie dat niet doen?
Die denkt nu tussen het publiek te zitten.quote:
En dan heel snel praten zodat Matthijs er niet tussen kan komen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ga aan tafel zitten om mijn mening te geven.
Leuk, met zijn hoevelen ? Welke bekende FOKkers gaan er nog meer heen ?quote:
Ok, staat genoteerd, ik zal er op letten.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Of met een groot FOK! spandoek gaan zwaaien.
Iddquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:48 schreef Karina het volgende:
Oh het is een man die zingtKrijg nou wat.
Mexicanobakker heeft al een kaartje en OProg gaat mee. Njosnavelin en hexje zou meegaan, maar daar heb ik nog niets van gehoord of dat door gaat.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:48 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Leuk, met zijn hoevelen ? Welke bekende FOKkers gaan er nog meer heen ?
Frans,quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Muziek van Fransie is iets toegankelijker
Neen. Gewoon neen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:48 schreef marcodej het volgende:
Zouden ze over 200 jaar ook muziek van Justin Bieber weer gaan opvoeren?
Die zat niet op voetbal, die zat op balletquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:48 schreef OProg het volgende:
Deze jongen heeft een keer een bal compleet verkeerd op zich gehad met voetbal.
Drong hier ook niet gelijk door.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:48 schreef Karina het volgende:
Oh het is een man die zingtKrijg nou wat.
Ik wilde net zeggen, ik denk eerder dat hij een keer flink verkeerd op de rekstok is terecht gekomen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die zat niet op voetbal, die zat op ballet
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:50 schreef alors het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, ik denk eerder dat hij een keer flink verkeerd op de rekstok is terecht gekomen.
Wij bestuderen nog steeds de middeleeuwse dodendans en het latere sadomasochisme dus ik zie geen reden waarom men in 2200 niet kan afstuderen op Beliebers.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:48 schreef marcodej het volgende:
Zouden ze over 200 jaar ook muziek van Justin Bieber weer gaan opvoeren?
In de goede oude tijd dat er nog eunuchen in de hofhouding rondliepen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:49 schreef TLC het volgende:
De Wiener Sangerknaben deden ze vroeger castreren om een hoge stem te krijgen
Volgens mij heeft ie er een rekstok in gehad.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:50 schreef alors het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, ik denk eerder dat hij een keer flink verkeerd op de rekstok is terecht gekomen.
Die ene blonde links waarbij je continu denkt....en NU gaan die ogen eruit vallenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:50 schreef Karina het volgende:
Ik hoor de helft niet ik word teveel afgeleid door die rare vrouwen achter hem.
Die ene met haar ogen jaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:50 schreef Karina het volgende:
Ik hoor de helft niet ik word teveel afgeleid door die rare vrouwen achter hem.
David Hasselhoff versie is beter.quote:
Alles is beter dan de franse chansons.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:52 schreef BlueMage het volgende:
Ik vind deze muziek beter aan te horen dan die Franse chansons gister.
http://img168.imageshack.us/img168/8238/fionahering300806nr0.jpg (copy/paste deze link)quote:
Zekers.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:52 schreef remcoP het volgende:
[..]
Alles is beter dan de franse chansons.
imageshackquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
[ http://img168.imageshack.us/img168/8238/fionahering300806nr0.jpg (copy/paste deze link) ]
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:52 schreef remcoP het volgende:
[..]
Ik copy/paste niks. Zoek maar een fatsoenlijke hostquote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
[ http://img168.imageshack.us/img168/8238/fionahering300806nr0.jpg (copy/paste deze link) ]
Och. Het is daarbij ook nog eens de factor met die megairritante chanson-Belg.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:52 schreef remcoP het volgende:
[..]
Upload hem gewoon op http://tinypic.com/quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Alsof ik dat zelf geupload heb.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:53 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Upload hem gewoon op http://tinypic.com/
Dat krijg je ervan als je CDA stemt.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Eerder aan de stand up van Atkinson zelf. Waarbij hij een cursus Shakespeariaans acteren geeft.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:53 schreef OProg het volgende:
[..]
Och. Het is daarbij ook nog eens de factor met die megairritante chanson-Belg.
En nu moet ik ineens aan blackadder denken.
Vandaag gaan ze een panda verbranden?quote:
Eerst youtuben.quote:
Dat vrouwtje?quote:
Ze is grappig man.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:57 schreef Specularium het volgende:
Ohja, dit is zo'n goor wijf, zat ook bij Graham Norton.
quote:
Kom die grap over Adele was leuk.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 19:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Alleen omdat als ze niet lacht ze nog steeds lacht.
die grappen over zijn been zijn ook altijdquote:
quote:
Ze zijn niet duurquote:
neequote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:00 schreef henkde_j het volgende:
Dat enge vrouwtje met de ogen is verwijderd?
En je lievelingseten is patat?quote:
Wilde net zeggen. Die dingen zijn toch hartstikke duur?quote:
Nee Kranenborg zijn grote harses zit ervoorquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:00 schreef henkde_j het volgende:
Volgens mij heeft deze man gewoon een dikkere kop.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:00 schreef henkde_j het volgende:
Die willen niet dat er kabouters op ze gaan zitten.quote:
Ik ook.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:01 schreef Karina het volgende:
Ik dacht dat ze die truffels met varkens vonden.
Niet meer, heel vroeger wel.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:01 schreef Specularium het volgende:
Gebruiken ze toch vaker varkens voor?
Deden ze ook, maar die eten ze zelf graag op, die honden nietquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:01 schreef Karina het volgende:
Nee!quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:01 schreef Karina het volgende:
deden ze ook maar honden kunnen ze africhten zodat ze die dingen niet opvretenquote:
jouw lievelingseten is kaviaar?quote:
Dan heb je rommel gehad.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:02 schreef BlueMage het volgende:
Ik heb ooit eens truffel gehad en vond er weinig smaak aan zitten eerlijk gezegd..
Dat poepen ze weer uit en daar kun je een heel weeshuis mee voeden.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee!
Ik weet waarom ook: varkens eten de truffels op. Honden niet
Nou ja, misschien hier en daar nog wel ergens, maar meestal honden. Ik geloof dat varkens ze ook teveel opaten.quote:
Dat is inderdaad de redenquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:03 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Nou ja, misschien hier en daar nog wel ergens, maar meestal honden. Ik geloof dat varkens ze ook teveel opaten.
Lijkt me sterk, was in Frankrijk in 't gebied waar ze die dingen ook opgraven (met honden en niet met varkens zoals ik vandaag heb geleerd) dus 't zal allemaal wel goed zijn geweest misschien ligt 't wel aan mij.quote:
Dat eet je geloof ik niet opquote:
Ik heb 2x echt truffel gehad en dat had toch echt een sterke smaakquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:04 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, was in Frankrijk in 't gebied waar ze die dingen ook opgraven (met honden en niet met varkens zoals ik vandaag heb geleerd) dus 't zal allemaal wel goed zijn geweest misschien ligt 't wel aan mij.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:04 schreef Specularium het volgende:
Lekker, houtskool over je eten.
Het Norrit-effect.
Weer zo'n honger na afloop gerechtquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat zie ik nu ookIk ben een cultuurbarbaar blijkt wel weer.
Barbaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |