euroland heeft nu 10 ritsen 20 cm voor 1 ¤quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:04 schreef Claudia_x het volgende:
Iemand trouwens nog een winkeltip (online of offline) voor ritsen? Hobbydoos had ze helaas niet op voorraad.
Ah crap, geen 15-16 cm?quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:09 schreef CREADO het volgende:
[..]
euroland heeft nu 10 ritsen 20 cm voor 1 ¤![]()
. Je moet geluk hebben als ze ze nog hebben...
Lief! Ik houd van kleine projectjes.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:24 schreef Koningin het volgende:
Pluisje:
[ link | afbeelding ]
Pluisje 6-3-13 by estherqueens, on Flickr
Ik hoor daar veel mensen over! Misschien toch maar eens doen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Zin om naar de Albert Cuyp te gaan Claudia?
https://www.facebook.com/(...)032383816627?fref=ts
quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:13 schreef wild-r0se het volgende:
ehm, ik wil je wel voor zijnbeterschap!
Omdat het een %#@-winkel is.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:08 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben inmiddels bij allerlei wibra's hier in de buurt geweest maar kan geen felroze en lichtpaars vindenIk snap niet waarom ze niet gewoon altijd alle kleuren op voorraad hebben, gezien het tempo waarmee de bollen verdwijnen zou je toch zeggen dat het een item is dat goed verkoopt.
ja, de zeeman, maar die heeft enkel stomme kleuren en het pluist meer.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja best wel, maar ja er is helaas geen andere winkel waar het wol zo goedkoop is.
ehm ehm, die bij de vismarkt.. naar welke ga jij? en ben er nog niet geweest!quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:03 schreef Bijou het volgende:
[..]Naar welk filiaal ga jij meestal? en ben je er al geweest?
Hier och echt niet. De dames houden de winkels netjes op orde en wat betreft de wol daar hebben ze geen invloed op, soms duurt het even dat er weer wat binnenkomt maar dat is mooi een excuus om met wat anders te beginnen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:36 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn probleem met beide winkels is dat de voorraden slecht zijn, de winkels in de regel een puinhoop zijn waar je maar met moeite kunt vinden wat je zoekt, en dat je mazzel hebt als er überhaupt iets is wat je zoekt. Ik heb pas de Wibra weer eens een kans gegeven omdat in een folder leuke masking tape stond. Was niet geleverd bij mijn filiaal. Hmhm. Altijd wat.
Daar kom ik ook wel eens, maar niet zo vaakquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:35 schreef wild-r0se het volgende:
ehm ehm, die bij de vismarkt.. naar welke ga jij? en ben er nog niet geweest!
hier ook hoor. echt geen fijne winkel om door te moeten. maar ik kijk toch soms wel even.quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:56 schreef Guppyfriend het volgende:
Mijn wibra's (Utrecht en Arnhem) zijn net zoals die van Claudia. Slecht bevoorraad, suf personeel, blah
ah ja, die is voor mij wat verder.. ik woon net buiten de grachten dus voor mij is die aan de vismarkt 't handigstquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:53 schreef Bijou het volgende:
[..]
Daar kom ik ook wel eens, maar niet zo vaakIk ga meestal naar die in de buurt van helpman.
maar wat is nou precies je vraag?quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:11 schreef Tyler-Girl het volgende:
Zijn er mensen hier bekend met DMC Natura just coton garen?
Ik zag het laatst ergens langskomen (nu kan ik uiteraard niet meer vinden waar) en diegene had erg mooie kleuren gekocht.
Ik heb nu het idee om twee kussens te maken, 1 chevron/ripple met geel en wit en een langwerpig in pastelkleurtjes met de granny stripe. Ik heb thuis nog wat bollen Drops Paris liggen, waar ik er een paar van zou kunnen gebruiken (als ik bijv. naar de kleuren kijken die Echtstudio hier gebruikt) Of dus weer een heel nieuw garen kiezen....of juist niet en dan Drops of weer Simply Soft gebruiken...
Ik wordt gek van mezelf![]()
Ik verander gewoon mijn profielfoto naar die van Maxima!quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:32 schreef Angelof9 het volgende:
Leuke kleurtjes majesteit!
Hé, u moet straks uw accountnaam veranderen naar "prinses"!
Hahah goede vraag truiquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:36 schreef trui het volgende:
leuk kikkertje CotS!
[..]
maar wat is nou precies je vraag?
Het blijft toch koningin?quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:53 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik verander gewoon mijn profielfoto naar die van Maxima!
Hoe dan?quote:
Ohhh die kikker. Echt heel gaaf!! Welke wol heb je gebruiktquote:
Mooi! Vooral dat groen erachter en de bollen vooraan.quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:59 schreef blabbel6 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn wolletjes. De kleuren zijn in het echt veel mooier maar ik kan beter haken dan fotograferen.
Stik gewoon over het einde heen hoe groot het moet worden en knip de rest afquote:Op woensdag 6 maart 2013 14:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hoe dan?
Serieuze vraag, hoor, ik heb nog nooit in m'n leven iets met een rits gedaan.![]()
wow! geen goedkope wol ofwel?quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:59 schreef blabbel6 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Mijn wolletjes. De kleuren zijn in het echt veel mooier maar ik kan beter haken dan fotograferen.
Dus ook als het metalen gedeelte te groot is, dan werkt het nog prima om alleen te gebruiken wat je nodig hebt en de rest vast te zetten? En kun je dat dan het beste bij het begin of het uiteinde doen, of maakt dat niet uit?quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:02 schreef CREADO het volgende:
[..]
Stik gewoon over het einde heen hoe groot het moet worden en knip de rest af![]()
Dat is Delight van Drops.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Die paars-roze-gele is leuk Blabbel! Welke is dat?
Het kan niet bij alle ritsen hoor! Maar in principe is een langere rits niet erg, je kunt het te lange stukje er ook gewoon achter laten hangen, als het verder niet in de weg zit. Deelbare ritsen kun je volgens mij niet afknippen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:06 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dus ook als het metalen gedeelte te groot is, dan werkt het nog prima om alleen te gebruiken wat je nodig hebt en de rest vast te zetten? En kun je dat dan het beste bij het begin of het uiteinde doen, of maakt dat niet uit?
Ja, dat kan natuurlijk ook! Maar wordt wel een hele gedaantesverandering dan. Succes ermee!quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:53 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik verander gewoon mijn profielfoto naar die van Maxima!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |