In het begin, zag je een close-up van een spandoek, waar een boodschap van of voor Erin op stond. Net als voor de tijd dat op grote schaal mobiele telefoons waren, zag je bijvoorbeeld op Lowlands op een contactpunt ook briefjes opgehangen met een boodschap aan iemand 'We zijn naar band X in de Alpha'.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 11:07 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Ik zag heel vaak 'Errin' staan. Geen idee wat het betekend, maar ik vroeg het me wel af. Ik denk dat Morgan een soort dagboek op de muur heeft staan, aangezien hij redelijk gestoord geworden is en niemand had om mee te praten.
'Hey son.. don't ever be sorry'. Held.
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:43 schreef illusions het volgende:
[..]
Zou best eens kunnen,Moet dat nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja echt he...quote:
Precies, ik vind het leuk om het topic beetje door te lezen als ik de aflevering heb gezien, maar dit is gewoon spoileren, gelukkig niet zo heel schokkend, maar wel irritant.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
ja echt he...
Vinden mensen het leuk om dat soort dingen te zeggen? Ik snap het niet. Ach, ons eigen schuld door in dit soort topics actief te zijn. Je kan het niet voorkomen.
Nee, je moet gewoon spoilertags gebruiken voor alles wat nog niet uitgezonden is. Het is niet alleen netjes, het is ook gewoon common sense.quote:
Sommige mensen kan het gewoon niks schelen en ze doen het geloof ik expres om te trollen.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 15:32 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee, je moet gewoon spoilertags gebruiken voor alles wat nog niet uitgezonden is. Het is niet alleen netjes, het is ook gewoon common sense.
Zie ook: TV / FAQ van Film, Tv en Radio.
Het is een acteur die je er goed bij kunt hebben.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:48 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik vermoed dat hij nog wel als reddende engel bij de bajes verschijnt als de governor aan de winnende hand is
prima aflevering, zou het wel teleurstellend vinden als we morgan dit seizoen helemaal niet meer zien
wtf?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:04 schreef _Flea_ het volgende:
Weet niet of iemand het al gezien had, maar volgens mij wordt de vrouw van Morgan nu pas doodgeschoten in die bar.
Leek er inderdaad op, maar het was haar nietquote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:04 schreef _Flea_ het volgende:
Weet niet of iemand het al gezien had, maar volgens mij wordt de vrouw van Morgan nu pas doodgeschoten in die bar.
2 episodes geleden werd rick nog bijna gebeten. (werd gered door merle en daryl)quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:21 schreef Lunice het volgende:
Vindt het weer steeds beter worden. Alleen vind ik het jammer dat het gevaar van de walkers heel laag is. Je weet toch wel dat ze niet gepakt komen. Gevaar komt nu echt van de andere mensen.
Ik heb hem voor het eerst gezien in Jericho. Wat een baas was hij daarquote:Op dinsdag 5 maart 2013 14:50 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik vond Morgan trouwens lijken op de hoofdpersoon uit de Britse serie 'In the line of duty'.
Blijkt het inderdaad dezelfde acteur te zijn!
De acteurs die Rick en Morgan spelen zijn trouwens beide Britten....
Was ook het eerste wat ik dacht, de deus ex machina, de hand van God. Rick noemde immers al het lot als reden dat ze elkaar weer tegenkwamen, dus vandaar.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 13:48 schreef planethugo het volgende:
[..]
ik vermoed dat hij nog wel als reddende engel bij de bajes verschijnt als de governor aan de winnende hand is
prima aflevering, zou het wel teleurstellend vinden als we morgan dit seizoen helemaal niet meer zien
Owja, vergeten.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:24 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
2 episodes geleden werd rick nog bijna gebeten. (werd gered door merle en daryl)
Tis ook dichtbij. Het dorp is waarschijnlijk niet meer dan 10 a 15 minuten per auto vanaf de gevangenis, en het stadje misschien een uurtje rijden.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 17:26 schreef _Flea_ het volgende:
En hoever ligt dat dorp van Rick nou eigenlijk van die gevangenis af? Kan me niet voorstellen dat dat heel erg ver is.
Kan me niet voorstellen eigenlijk. Bedoel anders was hij toch wel eerder gaan zoeken naar Morgan? En ze waren toch eind van seizoen 1 naar atlanta gegaan?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:12 schreef illusions het volgende:
[..]
Tis ook dichtbij. Het dorp is waarschijnlijk niet meer dan 10 a 15 minuten per auto vanaf de gevangenis, en het stadje misschien een uurtje rijden.
Dat is ook het kromme, maar in de laatste paar afleveringen zijn ze meerdere malen van en naar het dorp gelopen. Toen die blonde van het dorp naar de gevangenis liep, is ze heen en terug gegaan zonder dat het ook maar ging schemeren, en ze is zelfs nog een tijdje in de gevangenis geweest.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 18:21 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen eigenlijk. Bedoel anders was hij toch wel eerder gaan zoeken naar Morgan? En ze waren toch eind van seizoen 1 naar atlanta gegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |